Romanimiehet komeita

silmät kuin yö

Ollaan monen tytön kanssa juteltu miten komeita romanimiehet ovat ja hyväkäytöksisiä naisia kohtaan, eli kohteliaita avaamaan esim. kaupassa oven naisille ja laskemaan edelleen. Imatran miehet harvoin ymmärtävät kohteliaisuuden päälle mitään. Puhuttelevat myös muita ihmisiä nätisti, eikä joka toinen sana ole se v.. alkunen. Kantsii ottaa oppia, eikä aina haukkua.
Ja ne tummat ja tuliset silmät... paksu musta tukka ja aina siististi leikattu, ei mitään rasvasia liuhulettejä. Useampi nainen on romanimiehiin ihastunut, ehkä siitä imatran miesten suunnaton kateus!

23

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hip hip huraa...

      Joo. Jatkakaa vaan te tytöt keskusteluanne. Hih!

    • moukka-kake

      Hieno homma. Kannattaa oikeastaan löydä hynttyyt yhteen sellaisen yön ritarin kanssa, saatte sitten ajella niillä 300 euron carinoilla auringonlaskun aikaan s-markettiin varastamaan kahvipaketteja.

      Kyl mie oon niin suunnatoman kateellinen.

    • Arviiiii

      Älä sie ala MORAlisoimaan meitä. Meil on rytmi veres, pahvihousut ja mora taskus HAIII

    • Helppo elämä

      Juttelitte varmaan myös siitä, miten pillunne vaahtoaisi kun on 200 metriä hamekangasta päällä. Ja kuinka kivaa olisi päästä sisustamaan sitä kerrostalokaksiota Kaukopäässä.

    • Valte L.

      Hai sie avaaja!

      Heti tuli kateellisten valkolaisten vastauksia avaukseesi. Sehän oli odotettavissa. Missäs juotais kaffeet ja mietittäis meidän yhteistä tulevaisuutta?

    • silmälle ilo

      Kuka yhteenmenosta on kirjoittanut tällä palstalla, ainoastaan siitä aloittaja on, että komeita ja kohteliaita ovat, verraten imatran valtaväestöön. Itse myös katselen ihaillen näitä miehiä. En ole heidän vaatteitaan päälle laittamassa, enkä iskemässä, voi ihailla muutenkin. Silmä lepää todellakin ja jopa oma mieheni ymmärtää miksi ihailen näitä romanimiehiä, sillä aika useat miehet ihailevat myös romaninaisia, sillä ovat tosi kauniita.

      • Napa kiinni!

        Älähän nyt HUO*RA kukkoile siellä!


    • mmiiiii

      kyllä vain, nuoret romanipojatkin ovat erittäin kohteliaita, hyvinpukeutuneita, ei roiku pa.skaset lököhousut polvitaipeissa...mutta aina on kolikolla kääntöpuoli, en nyt kuitenkaan viitsi siitä kirjoittaa, tiedätte kai mitä tarkoitan..;)

      • missä luuraa

        Kylhän meil kaikilla ihmisellä on se kolikon kääntöpuoli, mikä kellekin. Mutta itse en ole alkoholisteina nähnyt yhtään romania, joten pisteet siitäkin heille. Jos ottavat, ei ainakaan räkä poskella ole, niin kuin näitä imatran uroita muuten näkyy.
        Minä ainakin ihailen näitä tummia ja kohtalokkaan näköisiä miehiä, eipä muita ihailtavia miehiä imatralla olekkaan.


      • Elinkautishoonaaja
        missä luuraa kirjoitti:

        Kylhän meil kaikilla ihmisellä on se kolikon kääntöpuoli, mikä kellekin. Mutta itse en ole alkoholisteina nähnyt yhtään romania, joten pisteet siitäkin heille. Jos ottavat, ei ainakaan räkä poskella ole, niin kuin näitä imatran uroita muuten näkyy.
        Minä ainakin ihailen näitä tummia ja kohtalokkaan näköisiä miehiä, eipä muita ihailtavia miehiä imatralla olekkaan.

        Oikeassa olette siskot. Minäkin ihailen romanimiehiä suuresti. Heidän elämäntapansa ja -asenteensa on vailla vertaa. Etenkin nuoret pojat, joita olen useita tavannut, ovat ihania. Eikä ne kesken lopu täällä, siitä pitävät itse ja oikeuslaitoslaitos huolen.


    • senherkumpi

      jutteliko tytöt linnassa komeista romanimiehistä :D

    • edelleen ihaillaan

      Voi kuuleppas, juteltiin aivan täällä imatralla. Linnassa ei olla oltu, ollaan ihan hyvän viran omaavia nuoria kauniita naisia, jotka ollaan sitä mieltä, että ainoat seksyt miehet imatralla ovat romanimiehet. Kellään muulla ei ole niin ihania silmiä ja siistiä pukeutumistyyliä, hiusmallista puhumattakaan.
      Silmälle on ilo katsella heitä, mitäs sitten? Ei keneltäkään ole kielletty olla puhdas ja siisti, sekä kohtelias, vai mitä? Voi sitä ihailla ilman mitään taka-ajatuksia. Jos ovat komeita, niin ovat, syyttömiähän me ihailijanaiset siihen ollaan. Ihaillaan edelleen.
      Ne silmät ja katse, oooh...

      • Bastards

        Vetäkää käteen homot


    • Huomio

      En ota tuohon romani-juttuun mitään kantaa, mutta sanonpahan yhden huomion.
      Nuo kaikki romanimiehiä kehuvat jutun on kirjoittanut sama henkilö. Käyttää pilkkua samalla lailla ja tekstin muoto sama.
      Jos täällä pitää väkisin etsiä hankaluuksia, niin tulkaa vaikka omalla nimellä esiin.
      Ja itse ainakin yhden denson romanin muistan nuoruudestaan, taisi kaveri asua niskalla. En tiedä onko enää hengissä.
      Ja kyllä, he pukeutuvat paremmin...

    • komiat hameet

      Kai ihmiset kielioppia ovat lukeneet kouluissa ovat sitten vaikka ufojen ihailijoita.
      Vaatteet ovat komioita naisilla ja miehil. Oispa minulla varaa niihin.

      • Vähemmistö vie rahamme

        Et saa vaaterahaa sossusta kuten heimolaiset. Ja joudut varmaan asumisestakin maksamaan. Tasan ei käy kunnan lahjat...


    • ,..-

      jäit siis vkonloppuna ilman ja nyt harmittaa.

    • Köyhäläinen

      Olen kuullut näiden vaatteiden maksavan aika paljon. Taitaa mennä vuodessa meikäläisen vaateostoksiin nähden moninkertaisesti rahaa hameisiin ja puseroihin vai miksi niitä nimitettää. Kaupoista tuskin ostavat vaatteensa

    • kauppias ex

      Osan pitäisi saada vaatteista ,työvaate vähennys. Sen verran ahkeraan niitä jotkut käyttävät "työmaalla"

    • Tyyliälöytyy

      Eilen noita rapamahoja pyöri Sittarissa. Parikymppisillä pojanpalleroilla roikkuu puvunhousut puolitangossa henkseleistä huolimatta ja päällä hienot automerkkiä mainostavat takit Svetosta.

      UUH!

      • sohvapottu

        Ei vaatteet eläkeläisillä likaannu.Romanit kun täyttää 18v niin eläke alkaa tulla.Niin aikaa on hius muotia vaalia.Ja aikaa on varastella.Tuokaapa rehellinen rommaani näytille.Linnassa olivat ennen enemmistö mut maahanmuuttajat on ykköspaikan vieneet.Meillä päin ajelevat muutanan satasen ritsoilla.Ja kunta maksaa vuokran.Ei tallaisia kannata ihannoida.Mut somalit toinen hyvä porukka.Eihän niillä ooku isot hampaat.


    • diapampam

      tiesitkö miten sisäsiittoisia tää vähemmistö on.Paljon mielisairautta,näin on.Itse olen hoitoalalla ja nähnyt vaikka mitä.Tummille vai mieliala lääkkeitä.Suomi pimut niin pirun tyhmiä

      • evoluutionhuippu

        Mustilainen Simpeleeltä, ei helvetti.....:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe