Mitä jää jäljelle

tekemistä päiviin

psykiatrisen diagnoosin jälkeen?

Potilastietoihin merkinnät hulluudesta.. vaikka alunperin syy sekoamiseen ollutkin ulkopuolinen tapahtuma.

Tukalassa tilanteessa ihan jokaisen hermot petää ja tulee romahdus.

Minäkin ajan hengen mukaan hain apua kun omat voimat eivät riittäneet, mutta enhän minä tarvitsemaani apua saanut vaan hullunpaperit ja voimakkaat lääkkeet.

Nyt kaikki mielenterveyslääkkeet lopettaneena pää kristallin kirkkaasti toimavana ymmärrän suuren psykiatrian huijauksen. Meidät hulluiksi luokitellut halutaan työkyvyttömyyseläkkeelle.

Minä en sen kummemmin hullu ole kuin ennenkään, en vain töihin kelpaa enää.

Tässä sitä 40-v jouduin jäämään kotiin pienellä eläkkeellä.

Kukaan ei minusta päällepäin usko mitä kaikkea psykiatri keksi minun sairastavan.

Mielisairaudet ovat myytti ja iso huijaus. Se mitä terveet kuvittelevat olevan mielisairautta, onkin neuroleptien tuoma harha. Tuo lääkeryhmä saa terveetkin voimaan heikosti.

Miksei kukaan puutu tähän huutavaan vääryyteen? Lääkkeitä syötetään terveille, jotka sairastuttavat ja tekevät käyttäjistään kummajaisia?

Jos minulla olisi ollut tämä tieto vuonna 2012 keväällä käytettävissä psykiatrian petollisuudesta, olisin huilannnut vuoden kaksi ansiosidonnaisella päivärahalla. Nyt minulla on mennyt maine ja kunnia. Olen enää ihmisroskaa ja sekopää.

Minä olisin vain halunnut tehdä työtä ja ansaita elantoni.

Mielenterveyslääkkeet eivät oloani parantaneet vaan ajoivat ajattelumaailmani sellaisiin kiemuroihin, ettei sanat riitä edes kuvailemaan sitä oloa.

Voin pahoin.

3

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aih. maksaa

Otit esille erittäin tärkeän asian. Nyt pitäisi palstalta löytää psykiatri tai psykiatrian hoitaja, joka vastaa asiallisesti kysymyksiisi. Veikkaan, että heitä ei ole. "Aiheuttaja maksaa"-periaate kuuluisi olla tässäkin tilanteessa, sillä aiheuttaja on psykiatri.

• Orjuus ...
    • Orjatyöläinen

Minut on vedetty psykiatria huijaukseen jo ollessani yläasteella. Pääsin jo eläkkeellekin, mutta olen sittemmin jättänyt psykiatrisen hoidon taakseni koska haluan töihin! En todellakaan halua kituuttaa eläkkeellä koko loppuelämääni, mutta psykiatria on varmistanut sen, että minulla ei ole työkokemusta kun minua on pitämällä pidetty psykiatrisessa hoidossa. Silloin kun päätin lähteä pois psyk. hoidosta terapeuttini lannisti minut täysin sanomalla, että en pärjää ja että psykiatrisen hoidon kesken jättäminen tulee vaikuttamaan negatiivisesti jaksamiseeni ja elämääni. Pää on tosiaan kirkkaampi kun olen psyk.lääkkeet jättänyt elämästäni pois, mutta töitä on mahdoton saada kun en ole koulutusta psykiatriselta hoidolta ehtinyt hankkimaan enkä varmaan enää pystykkään hankkimaan kun neuroleptit ovat tehneet tuhoaan muistini toimintaan. Aika vaikea keksiä selityksiä sille miksei minulla ole työkokemusta... en ihan viitsi mennä kertomaan että olen ollut jo eläkkeellä! Mutta jos en töitä saa näin psykiatrian aiheuttaman tuhon jäljiltä niin pakko kai se on palata eläkkeelle kuin tsuostua työkkärin orjatöihin mitkä eivät koskaan johda oikeisiin töihin, ei ainakaan minulla vaikka hyvin olen työni tehnyt. En laske työkkärin orjatöitä oikeiksi työpaikoiksi. Oikeassa työpaikassa en ole koskaan ollut. Olisi ihan kiva saada oikeaa palkkaa niin voisin joskus tehdä sen pitkään haaveilemani aasian matkan... Eipä psykiatria ole saanut minunkaan elämässäni aikaan kun harmia ja ovat roimasti liioitelleet ongelmieni tason... ihan hyvin selviän ilman heidän apuaan jos VAIN SAISIN TÖITÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      271
      4959
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3454
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      45
      3411
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2639
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1833
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1448
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      14
      1399
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1037
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    Aihe