Osmos's Cosmos Bar

Kysynpä vaan

Mainosti lehdessä.Halloween-bileet
Pukeudu hurjasti,paras asu palkitaan jne.
Henkilökunnalta kun asiasta kysyi niin kukaan ei tiennyt mitään,milloin paras puku valittaisiin.
Näinköhän oli vain huuli….olisi mukava tietää saiko kukaan sen saunaillan palkinnoksi?

10

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakasvalitus

      Jätin pukeutumatta enkä päässy sisälle. Haukuttiin perverssiks HÖH

    • NAHKA FAGOTTI

      ie voitin minulla oli Storan työasu päällä ja teeskentelin jotta hyvin sujuu

    • iskuvinkki

      Se on varma saaminen jos on storan haalarit päälä. Kannattaa mennä vasta kymmene jälkeen et on muka tulossa iltavuorosta.

    • KaraokeKimmo

      No kuka tykkää käydä missäkin.. eiköhän toi OC.n touhu oo jo nähty samanlainen juottola kuin kaikki muukin, mielummin itse käyn Lpr juottoloissa jos niihin tarvetta ainakin uusia naamoja jos ei muuta, ainakin jos harvemmin käy.

      • Tjjykgykxdkgu

        Mie boikotoin OC:tä, kun sie pitää musiikin soida v....kovaa! Ei tarvii jutella kavereiden kanssa.


      • Tjjykgykxdkgu

        Mie boikotoin OC:tä, kun sie pitää musiikin soida v....kovaa! Ei tarvii jutella kavereiden kanssa.


      • booooooorx
        Tjjykgykxdkgu kirjoitti:

        Mie boikotoin OC:tä, kun sie pitää musiikin soida v....kovaa! Ei tarvii jutella kavereiden kanssa.

        Ei oc:n mennä juttelemaan! Jutelkaa kotona!!!! ;)


    • yök osmot

      se on ihan perseetä koko lafka ja niin on myös niitten mussiikki,huh huh ja höh höh

    • freemason

      joo,voitin saunaillan ! Ja mite voitin ? Piti vaa huutaa kassalla tarpeeks kovaa et PASKAT HALLOWEENJUHLAT ! Joha rupes baarimikko ottaa nimii ylös !

      • 8591

        En tiedä noista,mutta nyt on ilmestynyt juomanjakajiksi pari nuorta ripeää ja ystävällistä nuorta miestä.Plussaa sille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe