Energiapolar Oy on kaikista ahnein sähkönmyyjä.

Minä kilpailutin

Kyseinen yhtiö mainostaa itseään reiluna sähkönmyyjänä muka lappilaisten puolella.
Mutta on kaikista kallein ja sutkein yhtiö nyt ja on aina ollut.
Kilpailuttakaa netissää hyvät ihmiset sähkönne. Se on erittäin helppoa. Ei tarvitse itse tehdä mitään. Säästätte satoja euroja vuodessa. Mitä enemmän kuluu sähköä sen suurempi säästö.

152

2884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää Energiapolar

      Minulla on kaksi sähköliittymää. Säästän jo perusmaksussa (kuukausi 4,5 euroa energ.polariassa) vuodessa yhteensä 108,00 euroa kun en ole energiapolarin elättäjä.
      Kuukausimaksu nyt 0,00 euroa. KiloWattitunnin hinta 5,52snt/kWh.
      Eli 1,38 snt halvempi kilowattitunnin hinta mitä Energiapolarilla.

      Eli jos kulutus on esim. 5000 kWh/vuosi. Säästö on vuodessa siinäkin 138 euroa.
      nyt se kyllä menee se kulutus roimasti minulla yli tuon 5000kWh vuodessa.
      Varmaamn 10 000kWh.
      Eli säästöä tulee energiassa 276 euroa vähintään vuodessa.
      108,00eur 276 eur = 384,00 euroa.
      Tämä säästö siis mulla. Jos kulutat enemmän sen suurempi säästö.

    • kisuttaja

      Itekki eriyhtiön asiakas ollu jo 10 vúotta tuona aikana säästö noin 2000-3000 egeä

      • Se on älykkyyttä

        Totta haastat. Näin se on. Mitä enemmän kuluttaa sen suurempi säästö kun muuttaa pois energiapolarista.


    • 4+15

      eihän toi 220 energian (5,7 snt/kWh) ja energiapolarin (5,99 snt/kWh) sähkön myyntihinnan ero näytä olevan kuin 0,29 snt/kWh tämän päivän hinnoilla, jotta
      sen verrabn harakoille mennyt tuo edellisen laskutoimitus....

      • Minä kilpailutin

        Minulla se oli niin kuin kirjoitin. Nyt ei ole enää kun muutin sähkönmyyjää.
        Se on tarkoin laskettu. Papeissani näkyy.
        Energiapolar yritti tyrkyttää uutta sopimusta mulle. Mutta ei ikinä enää energiapolariin meikä. Sutki mikä sutki.
        Minulla ei mene laskutoimitukset harakoille. Oletteko te jotenki kytköksissä Energiapolariin ja sen takia olette puolustuskannalla.
        Tarkoitus on vain valistaa köyhiä kansalaisia. Ei se pakko ole vaihtaa mitään.
        Pysykää sitten missä hauatte. Mitäpä se mulle kuuluu.


      • Olen TAAS oikeassa

        "4 15"

        Te teette niin. Te laskette harakoillenne. Se on teidän oikeudenne.
        Minä en tee niinkuin te teette. Minä teen niinkuin haluan. Olen yleensä lähes aina oikeassa. Niinkuin nytkin.


    • Vituttaa nuo rosvot

      Energiapolar kerkesi rosvota 3 viikkoa ennen myyjän vaihtoa.
      Miksei sitä saa valita itse sitä sähkönmyyjää heti kun ottaa uuden sähköliittymän? Rovakairako sen tyrkyttää tuon sutkin Energiapolarin uusille liittyjille? On kytköksiiä siihen. Eli hyötyy energiapolarilta rahaa.

      • no ootko tyhmä

        ei rovakaira voi tietää kuka sinun sähkönmyyjä on kun oot tehnyt uuden sähköliittymän etkä ole vielä tehny kenenkään kans sopimusta nimittäin jos olisit tehny jonku toisen kans sopimuksen niin tää firma olisi siitä ilmoittanut r-kairaan että olis heti saatu sinut sen myyntiin...otappa asioista selvä ennenkuin alat viisastelemaan..pakkohan sulle jonku on sähköä myydä vaikka sitte energiapolarin ainakin aluksi.


      • Älyni jyrää teitin
        no ootko tyhmä kirjoitti:

        ei rovakaira voi tietää kuka sinun sähkönmyyjä on kun oot tehnyt uuden sähköliittymän etkä ole vielä tehny kenenkään kans sopimusta nimittäin jos olisit tehny jonku toisen kans sopimuksen niin tää firma olisi siitä ilmoittanut r-kairaan että olis heti saatu sinut sen myyntiin...otappa asioista selvä ennenkuin alat viisastelemaan..pakkohan sulle jonku on sähköä myydä vaikka sitte energiapolarin ainakin aluksi.

        "no ootko tyhmä"

        Niinpä näytät olevan. Todella tyhmä. Oletko Rovakairan leivissä, vai mikä kyrsii?
        Voitte pahoin.
        Ette ole sisäistäneet alkuunkaan asiaa.

        Rovakaira saa rahaa Energiapolarilta. Siinä on yksinkertainen selitys.
        Asia on minulle hyvin...hyvin yksinkertainen.


      • No ootko tyhmä
        Älyni jyrää teitin kirjoitti:

        "no ootko tyhmä"

        Niinpä näytät olevan. Todella tyhmä. Oletko Rovakairan leivissä, vai mikä kyrsii?
        Voitte pahoin.
        Ette ole sisäistäneet alkuunkaan asiaa.

        Rovakaira saa rahaa Energiapolarilta. Siinä on yksinkertainen selitys.
        Asia on minulle hyvin...hyvin yksinkertainen.

        En oo rovakairan leivissä eikä mikään kyrsi mutta tiedän miten pitää näissä tilanteissa toimia kun olen asioista ottanut selvää ja tiedän miten myyjänvaihto toimii..ei kuulu rovakairalle olla kyselemässä kenenkin asioiden perään vaan asiakkaan täytyy itse huolehtia ja ilmoittaa kuka myyjäksi tulee vai meinaatko että sulta ei laskuteta myynnistä ollenkaan jos et ilmoita myyjää...totta kai myynti laitetaan aluksi tässä tapauksessa energiapolarille..ota hyvä ihminen asioista selvää ennenkuin alat täällä vaahtoamaan ja huutamaan! Olen energiapolarin myynnissä ja olen siihen tyytyväinen.


      • Ei Energiapolarille
        No ootko tyhmä kirjoitti:

        En oo rovakairan leivissä eikä mikään kyrsi mutta tiedän miten pitää näissä tilanteissa toimia kun olen asioista ottanut selvää ja tiedän miten myyjänvaihto toimii..ei kuulu rovakairalle olla kyselemässä kenenkin asioiden perään vaan asiakkaan täytyy itse huolehtia ja ilmoittaa kuka myyjäksi tulee vai meinaatko että sulta ei laskuteta myynnistä ollenkaan jos et ilmoita myyjää...totta kai myynti laitetaan aluksi tässä tapauksessa energiapolarille..ota hyvä ihminen asioista selvää ennenkuin alat täällä vaahtoamaan ja huutamaan! Olen energiapolarin myynnissä ja olen siihen tyytyväinen.

        Hm...Kylläpä olette tyhmä.
        Älä kuitenkaan räyhää turhasta. No mikä tässä kuitenkin teitä kiehuttaa?
        Teillä keittää. Ottakaa jäähy.
        Ette te näytä ymmärtävän. Ette sitten millään. mikä tässä on niin vaikeaa? En ymmärrä.
        Kamalaa vaahtoamista selvästä asiasta. Te olette ulalla. No ymmärrän. Minkäpä te sille voitte.


    • Jokatapauksessa näin

      Vaikka ei säästäisi kuin 10 euroa vuodessa sähkömyyjää vaihtamalla. Sekin on hyvä raha. Sillä rahalla saa paljon jo safkaa Lidlistä. Miksi se raha pitäisi lahjoittaa ahneille ilmaiselle rahalle tottuneille sutkeille. Ei muuta kuin kilpailuttamaan sähköä kaikki älykkäät.

    • Älykkäänä mukava on

      Pitääpä siis kilpailuttaa. Ilman muuta. Se on järkevää. Liityn älykkäisiin. Ei ole kiva olla tyhmien joukossa.
      Eihän tuossa mitään häviäkään.

    • Vilpitöntä tietoa

      "no ootko tyhmä"

      Vaikutatte tyhmältä ja epäkohteliaalta. No nehän käyvätkin yleensä rinnan.

      Yleensä sähköliittymä hankitaan ensin. Sitten vasta myyjä.
      Miten sitä sähköä ostaa jos ei ole edes liittymää?
      Sitä varten tämä palsta onkin että toiset eivät tee samaa erehtystä kuin minä. Siis jos sähköenergian myyjä on mahdollista valita jo ennen liittymää.
      On siinä se kahden viikon irtisanomisaika. Minä munasin sen mahdollisuuden nipin napin valitettavasti. Mutta en enää munaa. Siperia opettaa.

      Onneksi nykyään voi valita sähkönmyyjän. Eläköön rehti kilpailu.
      Netti o mahtava edistys. Nettikaupat eläköön. Vapaa kauppa netissä lopetti monopolien ahneen rosvoamisen. Jees, jees, jees. Eläköön!

      Sähkön siirtäjää ei valitettavasti voi valita. Rovakaira saa rosvota mielensä mukaan. Senhän se tekeekin kiitettävästi.

      • omistajat-päättävät

        Olethan tietoinen, että sähkön siirtomaksuissa on kaksinkertainen vero, eli sähkövero ja arvonlisävero. Siis vero maksetaan verostakin. Lisäksi on vielä huoltovarmuusmaksu. Minun sähkönsiirtolaskuissani veron osuus on 50-60 % kulutuksesta riippuen. On huomattava myös se, että Rovakaira tilittää vuosittain kolmelle omistajakunnalleen ja pienosakkaille miljoona euroa. Rovaniemen osuus on 400 000 euroa. Itselläni on yösähkö, josta maksan päiväsähköstä 4,59 sentiä kwh ja yösähköstä 3,59 senttiä kwh. Hintaa sisältyy alv 24%.


    • 8+17

      niin ja se markkinointipäällikkö akka sanoi telkkarissa että se on halvin. hah. Valehteli ja mihin se tieto muka peurustui.

    • nyyssivät vaan

      Lapin joista ja tekoaltaista tulee sähkövoimaa mutta hinnat korkeita lappilaisille. täällähän pitäisi olla halvempaa mutta ei.

    • Pohahahahaaa..

      "että sulta ei laskuteta myynnistä ollenkaan jos et ilmoita myyjää...totta kai myynti laitetaan aluksi tässä tapauksessa energiapolarille..ota hyvä ihminen asioista selvää ennenkuin alat täällä vaahtoamaan ja huutamaan! Olen energiapolarin myynnissä ja olen siihen tyytyväinen. "

      Hehehehehehehehehehehehe......Onpas harvinaisen tyhmä energiapolarin myyjä.

      • En maksa teille

        Pitihän se arvata. Energiapolarihan se siellä möykkää tyhmänä paniikissa.

        Sutkit ja ahneet. Ilmaista rahaako pitäisi virrata.


    • Ylihintaa paljon.

      Olen jo saanut monta järkevää ihmistä vaihtamaan sähkönmyyjää näyttämällä heille faktat. Onhan se pöljyyttä maksaa samasta tuotteesta törkeää ylihintaa.
      kyllä se Energiapolarikin joutuu vielä laskemaan hintojaan valtakunnalliselle tasolle. Nimittäin jos mielii pitää asiakkaansa.

    • 3 vaihevirta. Joo

      "eihän toi 220 energian"

      Mee opiskelemaan sähkötekniikkaa ja matematiikkaa ennenkuin tulet tänne kiehumaan ja rähisemään tumpelona tollona.
      Mikä on 220 energia? Hehehehehehehehehe....

      Se on nykyään sitäpaitsi se jännite n. 230 Volttia.
      Jos sitä tarkoitatte?

      Älä kuitenkaan rupee taas vaahtoamaan täällä ja huutamaan.

      • kolmivaihe...

        Heh heeeeeeeeeeeee.
        220 energiahan näkyy olevan Suomen halvin sähkönmyyjä eikä suinkaan
        mikään jännite.
        Siellä taasen yksi tollo joka ei viitsi ottaa asioista selvää taikka sitten
        luetun ymmärtäminen on jäänyt aikas alhaiselle tasolle :)
        Mutta eihän sitä kauhalla voi vaatia jos reikälusikalla on annettu...
        Have a nice day :)


      • Otanpa huumorilla
        kolmivaihe... kirjoitti:

        Heh heeeeeeeeeeeee.
        220 energiahan näkyy olevan Suomen halvin sähkönmyyjä eikä suinkaan
        mikään jännite.
        Siellä taasen yksi tollo joka ei viitsi ottaa asioista selvää taikka sitten
        luetun ymmärtäminen on jäänyt aikas alhaiselle tasolle :)
        Mutta eihän sitä kauhalla voi vaatia jos reikälusikalla on annettu...
        Have a nice day :)

        Olette pöljä. Juuri te 220 energia. Hehehehehehehehehehehehehehe....220 energia hehehehehehehehehehe...
        En ikinä enää 220 energiaa...hehehehehehehehe.... No minkäpä te sille voitte. Ymmärrän. ne keenit, ne keenit.. huonot keenit. Energiapolarin pöliä myyjä.
        Turhahan se on kuitenkin täällä viattomia ihmisiä solvata totuuden puhumisesta.


      • voi tsiisus
        Otanpa huumorilla kirjoitti:

        Olette pöljä. Juuri te 220 energia. Hehehehehehehehehehehehehehe....220 energia hehehehehehehehehehe...
        En ikinä enää 220 energiaa...hehehehehehehehe.... No minkäpä te sille voitte. Ymmärrän. ne keenit, ne keenit.. huonot keenit. Energiapolarin pöliä myyjä.
        Turhahan se on kuitenkin täällä viattomia ihmisiä solvata totuuden puhumisesta.

        keenit?? mitkä ihmeen keenit?? Tarkoitat varmaan geenit.


      • Tissikkö voissa, vai
        voi tsiisus kirjoitti:

        keenit?? mitkä ihmeen keenit?? Tarkoitat varmaan geenit.

        "voi tsiisus"
        pohahahahahaha....

        Mikä on tsiisus te tollojen tollo kuningatar? Takotakko että tisseissä on voita?


      • KEENIT ovat super
        Tissikkö voissa, vai kirjoitti:

        "voi tsiisus"
        pohahahahahaha....

        Mikä on tsiisus te tollojen tollo kuningatar? Takotakko että tisseissä on voita?

        Hyvät keenit perineellä on sitä mitä teiltä "tsiisuksilta" puuttuu.
        Eli hyvät keenit tarkoittaa muunmuassa älykkyyttä ja huumorintajua.
        Kjäh, kjäh, kjäh, kjäh, kjäh, kjäh.........


    • 31000 Kwt/vuosi

      kyllä ep on kiistatta siellä listojen hännillä , kun vertailuita tekee. ep:n joku akka sai keväällä ylipuhuttua minut tyhmän ostamaan heidän sähköä kahdeksi vuodeksi, taas. olis pitäny vertailla.

      oikein v***ttaa maksaa sille seuraavat kaksi vuotta ylihintaa kun esim. vattenfallilta , oulun sähköltä yms lähes kaikilta muilta saa sähköä paljon halvemmalla. p...kle!

      pirruuttani lopetan sähkön käytön lähes kokonaan nyt ja sitten kahden vuoden päästä räväytän uuden sopparin esim KSS.n kanssa. ep saa minulta kenkää, lopullisesti.

      • Sutki firma se on

        Ohoh!!!! Helevetti vie. Sie häviät loisrosvoille paljon rahaa.

        Eikö siitä pääse millään konstilla eroon?
        Se on lainvastaista tuo energipolarin väärä valehteleva mainostaminen. Harhauttaa rehellisiä köyhiä lappilaisia.


      • Rosvoja ovat
        Sutki firma se on kirjoitti:

        Ohoh!!!! Helevetti vie. Sie häviät loisrosvoille paljon rahaa.

        Eikö siitä pääse millään konstilla eroon?
        Se on lainvastaista tuo energipolarin väärä valehteleva mainostaminen. Harhauttaa rehellisiä köyhiä lappilaisia.

        Totta on ,että ep,llä oli lähes Suomen kallein sähkö,kun olin siellä asiakkaana.
        Nämä sutkit antoivat vielä sähköalennuksia uusille liittyjille,mutta perivät täyttä kallista hintaa vanhoilta asiakkailta,joilla oli jo sopimus ryöstöpuljun kanssa.
        Myös asiakaspalvelu oli erittäin töykeänpuoleista mainitussa yhtiössä.
        Tuon "Lapin Lisä" puljun kierrän kyllä kaukaa.


    • voi elämä

      Joo kaikki on rosvoamista jos jostain pitää makssaa. Meetkö kauppaanki möykkäämään jos vahingossa ostat toisesta paikasta 20 centtiä kalliiimman tuotteen kuin viereisestä kaupast olisit saman tuotteen saanu halvemmalla??? Meet huutaan että s.aatanan rosvot ku rahastatta!!!

      • voi rähmä

        Vertauksesi ontuu pahasti,kellään on tuskin 20 sentistä kiinni,mutta jos tieten tahtoen maksaa rosvoille vuodessa kymppitolkulla,ehkä satasiakin,se on tyhmyyttä.
        Työkaverikin siirtyi Vaasan Sähkölle,kuten minäkin,ämmillä tuli ep,llä heti hätä,ja sopimusta olisi tarkasteltu uusiksi,mutta se ei auta,kun luotto on mennyt sutkeihin rosvoihin,se ei palaudu.


      • Luotto on nollissa
        voi rähmä kirjoitti:

        Vertauksesi ontuu pahasti,kellään on tuskin 20 sentistä kiinni,mutta jos tieten tahtoen maksaa rosvoille vuodessa kymppitolkulla,ehkä satasiakin,se on tyhmyyttä.
        Työkaverikin siirtyi Vaasan Sähkölle,kuten minäkin,ämmillä tuli ep,llä heti hätä,ja sopimusta olisi tarkasteltu uusiksi,mutta se ei auta,kun luotto on mennyt sutkeihin rosvoihin,se ei palaudu.

        Näin ne tekee. Sitten vasta korjataan rosvousta kun eroaaa. Silti uusikin "tarjous" huomattavasti kalliimpi kuin halvimmassa yhtiöässä.
        Kannattaa aina kilpailuttaa uudestaan kun vanha sopimus tulee täyteen.


      • Hyvä Saksa, kiitos

        "voi elämä"

        Kyllä elämä voitaki voi olla. Monikin laittaa sitä leipänsä päälle.

        Äänestin jaloilla ja menin lidliin heti kun se tuli noin kahdeksan vuotta sitten lappiinkin.
        Säästänyt safkassa varmaan tänä aikana yli kymmenen tuhatta euroa. Laatusafkaa kaiken liäksi Lidlissä kaikki.

        Kiitos Saksalle että meillä on Lidl hillitsemässä rosvousta.


    • Kumpi parempi

      15 000 Kwh kulutuksella 220 energia Oy 5,70 c/Kwh Energia polarilla 5,99 c/Kwh. Eneria 220 myynti voitto menee hesalaisille/sijoittajille. energiapolarin tuotto jää lappiin?

      • Eu suomi

        Se menee sinne mistä halvimmalla saa. Ei yritykset tunne mitään yhteiskuntavastuuta. Minunko pitäisi, hah.

        Olen siirtänyt kaikki mahdolliset hankintani rajojen ulkopuolelle. Jäljelle jääneet pakolliset ovatkin himoverotettuja pakkomaksuja tai muuten törkyhintaisia ns. Suomihintoja. Jepjep lottovoittajien maa.

        No hölmöt maksakoot ylihintaa.


      • Olemme tällä hetkellä Energiavirastossa edullisin vaihtoehto. :)
        220 Energia Oy on suomalaisessa omistuksessa oleva yritys, jonka tarkoituksena on tarjota asiakkailleen mahdollisimman edullisesti uusiutuvista energiavaroista tuotettua sähköä.


    • mitä tilaa?

      Onnea vaan edelliselle "oman navan tuijottajalle". Olet todellinen isänmaan ystävä.Onnea vaan kovasti. elät todellisessa "talvisodan hengessä" Onkohan teikeläisiä paljonkin......sitä saa

    • Mutta tuo se ulostaa

      Mikä on 220 energia??? pohahahahahahahqahaahahhahahahah...

      Pohahahahahahahahahahahahaaaaaaaa.....AARGHHHHH!
      Mikä debiili?

    • Se on viisautta

      Minulle teki parhaan tarjouksen Eon. Siis sieltä sähköt kahdeksi vuodeksi edeenpäin. Sitten taas uusi kilpailutus. Jos sinne asti eletään. Kaksi vuotta tuntuu pitkältä ajalta eteenpäin ajateltuna.
      Eon vissiinki Saksalainen yhtiö??
      Eli Lidlistä safkat. Eon:lta sähköt. Säästän tuhansia euroja jo yhdessä vuodessa.
      Lepään silläkin rahalla mukavasti.

      • siis Eon

        no huh huh! Toiovottavasti on parantanut tapansa sitten viime vuosien. Minä ainakin olin k-usessa sen yhtiön kans ja todellakin kierrän sen kaukaa, kaikki muu paitsi tää.


      • EONilta 2 liittymää.
        siis Eon kirjoitti:

        no huh huh! Toiovottavasti on parantanut tapansa sitten viime vuosien. Minä ainakin olin k-usessa sen yhtiön kans ja todellakin kierrän sen kaukaa, kaikki muu paitsi tää.

        Sekoitatkohan Suomen Energia Oy:n joka lupaili mitä tahansa ja laskussa aina eri summat?

        EON:nin kanssa ei mitään ongelmaa, sopparit kirjallisena, laskutus kulutuksen mukaan ja mitä asiakaspalveluun ollut yhteydessä, miellyttävä asioida.

        Ei tosin enää halvin...


      • Ei ole ongelmia
        EONilta 2 liittymää. kirjoitti:

        Sekoitatkohan Suomen Energia Oy:n joka lupaili mitä tahansa ja laskussa aina eri summat?

        EON:nin kanssa ei mitään ongelmaa, sopparit kirjallisena, laskutus kulutuksen mukaan ja mitä asiakaspalveluun ollut yhteydessä, miellyttävä asioida.

        Ei tosin enää halvin...

        No kuitenkin aina halvempi kuin Energiapolar Oy.


      • en sekoita
        EONilta 2 liittymää. kirjoitti:

        Sekoitatkohan Suomen Energia Oy:n joka lupaili mitä tahansa ja laskussa aina eri summat?

        EON:nin kanssa ei mitään ongelmaa, sopparit kirjallisena, laskutus kulutuksen mukaan ja mitä asiakaspalveluun ollut yhteydessä, miellyttävä asioida.

        Ei tosin enää halvin...

        koska just tämän ko firman kans oli todella hankaluuksia joku vuosi takaperin en tiiä minkälainen nykyisin mutta eipä kyllä kiinnostakkaan. Tuo suomen energiayhtiö se vasta "hullu" yhtiö onkin, ei omaa kokemusta mutta kuullut toisten kokemuksia että tämän yhtiön kierrän todella kaukaa! Tuohon yhtiöön jos menet niin sieltä ei niin vain lähetäkkään pois.


    • Eon: 2 vuotta taas

      Suomen energia Oy on myös aika sutki firma. Mutta kyllä Energiapolar Oy on siinä sutkaamisessa yliveto.
      Mainostaa itseään harhauttavasti ja valheellisesti. Eli petkuttaa lappilaisia muka reiluna sähkönmyyjänä.

    • Puolueeton täysin

      Onhan se selvää että joka hyötyy Energiapolarilta jotain, se puoltaa sitä ja moittii muita huonommaksi.
      Esim- on Energiapolarin palkkalistoilla.
      Kilpailuttakaa aina sähkönne kun entinen sopimus loppuu. Näin se säilyy kohtuullinen hintataso.
      Me ajantasalla olevat kilpailuttajat hyödytämme kaikkia kuluttajia. Myös Energiapolar Oy on joutunut tarkistamaan hintojaan meidän ansiostamme.
      Meillä kaikilla on mahdollisuus netistä tarkistaa hintoja ja tehdä vertailuja puolueettomasti. Jos ei ole määräaikaissopimusta, niin ei muuta kuin kilpailuttaa uuden myyjän ilmaiseksi.

    • hattivatti

      Näin on. itse maksettuani kaksi vuotta kallista sähköä joku sähkönmyyjä soitti ja sanoi että miksi maksat Suomen kalleinta sähköä. Sopimus oli juuri tuolla Energiapolarilla. Samalla istumalla menin kilpailutussivulle ja tein uuden sopimuksen eri firman kanssa ja nyt saan jo perusmaksut puolta halvemmalla kuin aiemmin ja kulutushintakin on halvempi. Vaikka olen yksin eläjä niin säästän vuodessa 33 euroa.

      • Mukava raha jo

        Sehän on jo jo iso raha. Sillä saa paljon safkaa Lidlistä. No saa sillä sitä kyllä muistakin kaupoista.
        Sen lisäksi mitä enemmän kulutat sähköä, sen isompi säästö.


    • Minä voitin paljon

      Sähkön kilpailutus
      Kilpailuta sähkösopimus helposti ja varmista, ettet maksa liikaa!
      Kilpailuttaja.fi/Sahkovertailu


      Kilpailuta ihmeessä sähkösi. Näet heti maksatko liikaa nykyiselle myyjällesi.
      Et menetä mitään. Ainoastaan voitat ja saat varmuuden, että maksatko liikaa.

      • Kyrpä-Jooseppi

        299 euroa olen taas säästänyt tänä vuonna Vaasan Sähkössä,kun vertaan sitä sutkipulkkisten energiapolarin rosvosopimukseen.
        Tosin Vaasa-sopimus on voimassa vuoden loppuun,silloin sitä tarkastellaan uudestaan,mutta Lapin-rosvot tuskin tulee kiskurihinnoillaan pärjäämään.


      • Kyrpä Jooseppi
        Kyrpä-Jooseppi kirjoitti:

        299 euroa olen taas säästänyt tänä vuonna Vaasan Sähkössä,kun vertaan sitä sutkipulkkisten energiapolarin rosvosopimukseen.
        Tosin Vaasa-sopimus on voimassa vuoden loppuun,silloin sitä tarkastellaan uudestaan,mutta Lapin-rosvot tuskin tulee kiskurihinnoillaan pärjäämään.

        Siis vuosikulutus viime vuonna 37 000 kwh,josta yösähköä 22000 kvh.
        Nyt on laitettu vuolikivitakka,joten toiveissa on saada kulutusta alespäin,varsinkin kun polttopuut on "ilmasia".


      • Jees, jees,jees.
        Kyrpä Jooseppi kirjoitti:

        Siis vuosikulutus viime vuonna 37 000 kwh,josta yösähköä 22000 kvh.
        Nyt on laitettu vuolikivitakka,joten toiveissa on saada kulutusta alespäin,varsinkin kun polttopuut on "ilmasia".

        Hyvä. Onnittelen. Niin sitä pitää. Älykkäät ovat maan suola.
        Tyhmät ovat ankeita. No minkäpä ne sille voivat.
        No ei se itseasiassa se tyhmyyskään aina ole paha asia. Me älykkäät hyödymme kun on tyhmiä paljon.


    • jotenki huomaa

      että täällä taitaa ukot kirjoitella enemmän kuin naiset, huomaa siitä että energiapolarin naispuoliset työntekijät on akkoja tai ämmejä näiden ukkojen mielestä. Miltä tuntuis jos teidän vaimoja haukuttais akoiksi tai ämmeiksi täällä palstoilla että jotain rajaa tuohon kielen käyttöön. Mulla tulee mieleen tuosta ketjun aloittajasta että se on naama punaisena paukuttanut tuota vihatekstiä kun jollekkin pitää pahaa oloaan purkaa ja tää kirjoittaja on aivan selvästi UKKO.

    • Ei haukuta koirat ne

      Ei se pahaa oloa ole, vain totuutta. Hyvähän se on että jokukhan puoltaa köyhää kansaa ahneilta sutkeilta. Hienoa tekstiä tuo minusta on.
      Moni saattaa suotta maksaa ylihintaa tietämätttään. Jos edes muutama kilpailuttaa nyt sähkönsä tämä ketju on ollut "hintansa väärti".
      Tietoa aina tarvitaan. Oikeus voittakoon.
      Tietenkään kaikki eivät tykkää kun rahantulo vähenee. Ainakaan Energiapolarin leivissä olijat.
      Korjaavat varmaan hintojaan kun asiakkaita sanoutuu irti muihin yhtiöihin. Sehän on myös energiapolarissa pysyvien etu. Jees, jees. Näin se menee.

      • Näin on

        ei se niitten asiakaspalvelussa olevien vika ole jos hinnat on korkeat, herrat niistä päättää että turhaa sitä p.askaa niitten työntekijöiden niskaan kaadatte. Ja tämä kilpailutushan on ollu mahdollista jo vuosia että miten te nyt vasta heräätte HALOO! Minä olen ainakin ollut tyytyväinen energiapolarin ystävälliseen ja asiantuntevaan palveluun ja mulla ei sitä vertaa tule säästöjä että alkaisin myyjää vaihtaan että maksan mielummin oman maakunnan myyjälle kuin etelään syytäisin nekin rahat. Se on hyvä että ootte löytäneet itelle ne halvat myyjät AAMEN..olkaa siis tyytyväisiä.

        Ja tiedoksi: En oo energiapolarin leivissä jos mulla ei ole negatiiivista sanottavaa siitä mutta tyytyväinen olen siihen ollu, saa kait täällä sanoa positiivistakin eikä vaan haukkua ku hullut


      • Kutiaako?
        Näin on kirjoitti:

        ei se niitten asiakaspalvelussa olevien vika ole jos hinnat on korkeat, herrat niistä päättää että turhaa sitä p.askaa niitten työntekijöiden niskaan kaadatte. Ja tämä kilpailutushan on ollu mahdollista jo vuosia että miten te nyt vasta heräätte HALOO! Minä olen ainakin ollut tyytyväinen energiapolarin ystävälliseen ja asiantuntevaan palveluun ja mulla ei sitä vertaa tule säästöjä että alkaisin myyjää vaihtaan että maksan mielummin oman maakunnan myyjälle kuin etelään syytäisin nekin rahat. Se on hyvä että ootte löytäneet itelle ne halvat myyjät AAMEN..olkaa siis tyytyväisiä.

        Ja tiedoksi: En oo energiapolarin leivissä jos mulla ei ole negatiiivista sanottavaa siitä mutta tyytyväinen olen siihen ollu, saa kait täällä sanoa positiivistakin eikä vaan haukkua ku hullut

        On se. Kärtyjä ämmejä täynnä. Onko hiivaa? Vai mikä vimmatuttaa?


    • FFFFFFFFFFH

      KILPAILUTTAKAA AINA LIITTYMÄT NETISSÄ,,,

    • Älkää kiihtykö!

      Miksi ne jotkut kiihtyy? Ottakaa iisisti. Verenpaine nousee.
      Kannattaako se täällä riehua turhaan. En tule ikinä Enrgiapolariin kynittäväksi.
      No nyt tietenkin sekin yhtiö joutuu tarkistaan hintojaan kun alkaa menettämään asiakkaita joilta kiskoa hirmuista ylihintaa. Tähän asti se on vuollut kultaa kokoajan yksin monopoliasemassa. Se on onneksi loppu nyt.
      Hyvä että on tuo netti. Kunhan se alkaisi vain toimivaan paremmin.
      Eli nyt vasta vähän aikaa on voinut kilpailuttaa sähkönmyyjät.
      Monopoliasemat ovat tässä mielessä loppu. Se on hyvä.

    • Lompsa on löytyny

      Näinhän se on. Me valppaat, älykkäät ja ahkerat kilpailuttajat pidämme vähän jöötä kiskureille. Tästä hyötyvät ihan kaikki kuluttajat.

      Hyvä että on esim. tuo Lidli nykyään hillitsemässä kauppiaiden ahneutta.
      Ainoa safkakauppa Suomessa hillitsemässä tuota suunnatonta rosvousta köyhiltä suomalaisilta.
      Me jotka asioimme Lidlissä hyödytämme kaikkia muitakin kansalaisia.
      Hintoja joutuu ainakin vähän tarkistamaan alaspäin muissakin kaupoissa.
      Ostajat äänestävät lompsallaan.

      • pakkanen

        Missä sulla se lompsa on sitte ollu ku nyt on löytyny???


      • Lauhahan nyt on
        pakkanen kirjoitti:

        Missä sulla se lompsa on sitte ollu ku nyt on löytyny???

        No soli puonnu keskelle hiihtolatua ko paskoin sielä koiran kans kävellessä.
        Onneksi rehellinen aseveli (kävelijä myös) oli sen löytänyt ja palautti sen mulle.
        Pääsee varmasti paratiisiin tämä lompsan löytäjä.
        Toivottavasti siellä paratiisissa on hiihtolatu että saa paskoa sinne.


    • tarkasta sinä vaan

      rauhassa niitä hintojas! Minä en kyllä sakemanneja kannata..Lidl yäk! Käykää te köyhät reppanat siellä!

    • Tuohta piisaa

      Rahaa on ko roskaa. Lidlistä silti kaikki mitä sieltä saa. muualta vain se mitä Lidlistä ei saa.
      Saksa on hyvä maa.
      Suomi oli Saksan aseveli. Ryssä pakotti 500 miljoonan hengen ylivoimalla pettämään aseveljemme.

    • no just joo

      lapin polttajaako sie puolustat??

    • Ne ovat menneitä

      Näinhän se mie. Safkat Lidlistä ja kaiken mitä siellä on. Aina halvempaa kuin muilla kaikki.
      Sähköt Eon:lta sain kaikista halvimmalla. Kumpikin Saksalaisia yrityksiä. Eon ja Lidl. Mitäpä niistä vanhoista ajoista. Suomihan se petti Saksan silloin.
      Oli siitä hyötyäkin. Rakennuskanta uusiutui.
      Se on pientä verrattuna Venäjän vaatimiin hirvittäviin vääryydellä saatuihin sotakorvauksiin.
      Saksan talous pitää koko eurooppaa pystössä.

      • Donnerwetter,jawohl

        Kusipää Suomalaiset saavat ikuisesti olla SAKSALLE kiitollisia itsenäisyydestään.
        Punakapinan aikoihin ryssä ja SDP,eli sossuluopiot taistelivat maamme laillista esivaltaa vastaan,mutta Saksan ja Ruotsin apu pelasti.
        Ja toisen kerran maamme olisi luhistunut ilman Saksan vilja ja aseapua jatkosodassa,ja lento-osasto Kuhlmey pelasti Suomen pommittamalla iivanan siltoja,tankkiautoja panssareita,ym Stukillaan.
        Hyvä SAKSA,LIDL,ja sähkön kilpailutus.
        Suomi petti aseveljen,se hyvä puoli siinä oli,että Lappi poltettiin,saatiin parempi rakennuskanta.


      • Onneksi on Lidli
        Donnerwetter,jawohl kirjoitti:

        Kusipää Suomalaiset saavat ikuisesti olla SAKSALLE kiitollisia itsenäisyydestään.
        Punakapinan aikoihin ryssä ja SDP,eli sossuluopiot taistelivat maamme laillista esivaltaa vastaan,mutta Saksan ja Ruotsin apu pelasti.
        Ja toisen kerran maamme olisi luhistunut ilman Saksan vilja ja aseapua jatkosodassa,ja lento-osasto Kuhlmey pelasti Suomen pommittamalla iivanan siltoja,tankkiautoja panssareita,ym Stukillaan.
        Hyvä SAKSA,LIDL,ja sähkön kilpailutus.
        Suomi petti aseveljen,se hyvä puoli siinä oli,että Lappi poltettiin,saatiin parempi rakennuskanta.

        Näin on. Kannattaa kaikkien perehtyä puolueettomasti lähihistoriaan.
        Ajatella omilla aivoillaan eikä uskoa kaikenmaailman paskanjauhajien vääristeltyä propagantaa. Vai pitäskö sanoa rapakantaa.

        Ei pidä antaa kenenkään aivopestä itseään.
        Pitää käyttää omaa älyään jos sitä on.

        Sitä tuota tuohenpaskaa riittää. Siitäpä Lidli kiittää. Lidliin vaan tuohet vilahtaa, iloisesti kassa kilahtaa.
        Tuen mielelläni Saksaa. Sehän vain niin vähän maksaa. Tästä Lidlin väki kovasti tykkää, hymyä niille jo suuhun lykkää.


    • Lidlistä kaikki yes.

      Google-mainokset
      Vattenfall sähkösopimus
      Tee edullinen ja ympäristölle ystävällinen sähkösopimus!
      www.vattenfall.fi
      Sähkön hinta 5,60 c/kWh
      Tee edullinen sähkösopimus tästä. Se on helppoa. Nordic Green Energy.
      www.nordicgreen.fi/sahkosopimus


      NO NIIN !!
      Tuossa ylhäällä esimerkiksi yksi reilumpi sähkönmyyjä. Kannattaa kilpailuttaa aina kun on mahdollisuus.
      Iso ero Energiapolarin hintaan joka oli minulla 6,9 centiiä/k Wh. Plus perusmaksu 4,5 euroa kuukausi. Mutta eipä ole enään ikinä. Kjäh,kjäh, kjäh, kjäh, kjäh......
      Meillä on onnesi nykysin tämä lahjomaton netti. Kauan eläköön netti....Kjäh, kjäh, kjäh. kjäh...

    • unskisähkömannekiini
    • Vitun rosvot

      367 euroa olen säästänyt vuodessa Vaasan Sähkön,yösähkö-sopimuksessa,verrattuna Lappalaisrosvo,Energiapolarin Lapin Varttiin,jota nämä polarin siat mainostavat halpana,ja edukkaana.
      Erotkaa kaikki joukolla tästä paskapuljusta,on turha maksaa sioille ylihintaa,sen takia että se sattuu olemaan "lappilainen2.

      • Pois energiapolarist

        Samat sanat. Erosin myös. Sutki yhtiö valehtelee ja harhauttaa mainonnallaan ihmisiä.
        Ennen oli vielä sutkimpi kun ei ollut kunnolla kilpailua.
        Onneksi on nyt tämä netti. Täällä on hyvä vertailla ja kilpailuttaa myyjät.

        Lidliltä safkat jne. Kylmät bensa-asemat lopettivat polttoainekartellit jo ajat sitten.

        Lidlissä on kymmenkertaistunut asiakasmäärät nyt parin kuukauden aikana täällä
        missä meikä asuu. Nyt vasta tyhmä kansa huomannut Lidlin. 7-8 vuottahan se on jo ollut täälläkin.


      • ######!!!!!!

        tyhmä ei oo se joka pyytää vaan se joka maksaa..ookko kuullu tuollaista?? Ihan on oma häpiäs mitäs et oo aiemmin kilpailuttanu vaikka tää on ollu mahdollista jo kait 10 v tai ainakin lähelle sitä...voi sinua älykääpiö etkö seuraa mitä ympärilläs tapahtuu?? Pösilö!


    • Te pösilö olette, te

      Kommentistasi päätellen te olette se pösilö. Näin se vain on.
      Täällä summanmutikassa solvaat tuntemattomia ihmisiä turhaan pösilöksi.
      Sehän on helppoa tuntemattomana solvata.

      Kilpailutus joo. Eihän tuo netti toimi kunnolla vieläkään lapissa ainakaan. Ehkä kaupungeissa toimii, ehkä ei.
      Eikä vanhat ihmiset (suuri osa) käytä tietokonetta lainkaan.
      Vastahan tuo internet on ehkä vuoden pari toiminut lapissa jotenkuten. Syrjemmässä ei sitäkään vertaa.
      Muualta ei ole herunut mitään tietoa. Netti on ainoa, kun itse osaa etsiä tietoa.

      Sutkiksihan tuota energiapolaria on moitittukin tähän asti. Ei tyhmäksi.
      Mutta minä sanon kyllä että ovat supertyhmiä ukkoja ja akkoja energiapolarissa ja lyhytnäköisiä sutkeja. Erittäin tyhmää porukkaa.

      Tämä kommentti tarkoitettu ensisijaisesti "pösilölle"

      Jees, jees, jees...

    • Luottamus menetetty

      Vastahan tuota sähköä on noin pari vuotta voinut kilpailuttaa. Tämä on lähempänä totuutta.
      Monopolit alas niin että jytisee. Rosvous on loppu. Muutkin tulevat apajille.

      Valehtelu ja harhauttava mainonta tulee kyllä aikanaan tiensä päähän ja kostautuu.
      Menetetty luottamus menee ikiajoiksi sutkeihin energiapolareihin.

      • No höh höh

        Pari vuotta?? Älä nyt hullujas puhu..kuule tarkistappa asia kyllä se on lähempänä 10 vuotta ollu mahollista. Mutta jos sinä oot heränny asiaan vasta pari vuotta sitte niin sillehän ei voi mittään.


      • Hei taulapää

        TIETOA SULLE Sähkömarkkinoiden avaaminen
        Vuonna 1995 voimaan tullut sähkömarkkinalaki (386/1995) avasi Suomen sähkömarkkinat kilpailulle. Alkuvaiheessa sähkönhankinnan kilpailuttamiseen olivat oikeutettuja suurimmat sähkönkäyttäjät, joiden käyttöpaikkakohtainen teho oli yli 500 kilowattia...


      • Hehehehehehehehehehe
        Hei taulapää kirjoitti:

        TIETOA SULLE Sähkömarkkinoiden avaaminen
        Vuonna 1995 voimaan tullut sähkömarkkinalaki (386/1995) avasi Suomen sähkömarkkinat kilpailulle. Alkuvaiheessa sähkönhankinnan kilpailuttamiseen olivat oikeutettuja suurimmat sähkönkäyttäjät, joiden käyttöpaikkakohtainen teho oli yli 500 kilowattia...

        Olette debiili. Ette sisäistä viestejä. Netti ainoa realistinen tiedonantaja kun itse osaa etsiä. Ei muuten.
        Nettihän ei pelaa oikein vieläkään muuta kuin ruuhkakeskuksissa.
        Mitempä ne vanhat ihmiset muutenkaan netissä viitsii roikkua.

        Minkäpä te voitte tyhmyydellenne. Minä ymmärrän teitä hyvin.
        Otankin tuollaiset huumorilla. Mukava olla älykäs. Se on metkaa mulle.
        Minulla on sitä mitä teiltä puuttuu. Se on ÄLYÄ.
        HEHEHEHEHEHEHEHE........


      • Ette sisäistä tekst.
        No höh höh kirjoitti:

        Pari vuotta?? Älä nyt hullujas puhu..kuule tarkistappa asia kyllä se on lähempänä 10 vuotta ollu mahollista. Mutta jos sinä oot heränny asiaan vasta pari vuotta sitte niin sillehän ei voi mittään.

        Te ette vain ymmärrä Suomen kieltä. No minkäpä te sille voitte. Ymmärrän..ymmärrän..


      • No höh höh
        Ette sisäistä tekst. kirjoitti:

        Te ette vain ymmärrä Suomen kieltä. No minkäpä te sille voitte. Ymmärrän..ymmärrän..

        näyttää sullakin olevan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä..


      • hahahhaahahhahahahha
        Hehehehehehehehehehe kirjoitti:

        Olette debiili. Ette sisäistä viestejä. Netti ainoa realistinen tiedonantaja kun itse osaa etsiä. Ei muuten.
        Nettihän ei pelaa oikein vieläkään muuta kuin ruuhkakeskuksissa.
        Mitempä ne vanhat ihmiset muutenkaan netissä viitsii roikkua.

        Minkäpä te voitte tyhmyydellenne. Minä ymmärrän teitä hyvin.
        Otankin tuollaiset huumorilla. Mukava olla älykäs. Se on metkaa mulle.
        Minulla on sitä mitä teiltä puuttuu. Se on ÄLYÄ.
        HEHEHEHEHEHEHEHE........

        OOtko ihan tältä planeetalta?? Kummallisia nuo sinun kommentit..ei mitään järkeä muuta kun jotain töksäyttelyä. Ai netin syytäkö tämä kaikki on??


      • Energiapol out iäksi
        hahahhaahahhahahahha kirjoitti:

        OOtko ihan tältä planeetalta?? Kummallisia nuo sinun kommentit..ei mitään järkeä muuta kun jotain töksäyttelyä. Ai netin syytäkö tämä kaikki on??

        Olette hölmö ja pysytte. No minkäpä te sille voitte.


      • hahahhaahahhahahahha
        Energiapol out iäksi kirjoitti:

        Olette hölmö ja pysytte. No minkäpä te sille voitte.

        Lopettasit jo! töks töks töks!


      • Tökkii tokkiinsa
        hahahhaahahhahahahha kirjoitti:

        Lopettasit jo! töks töks töks!

        Kyllä teillä näköjään tökkii. Yrittäkkää kuitenkin rauhoittua. Verenpaineenne nousee muuten jo hälyttävälle tasolle. Omaisenne jäävät suremaan.
        Ettekö voi mitään sille tökkimisellenne? Hillitkää jo toki ittenne.


    • Tyhmiä ja sutkeja

      Rovakairahan sitä tyrkyttää sitä energiapolaria. Hyötyy siitä rahaa.
      Ehdin olla vajaat kolme viikkoa siinä sutkipolarissa. Sekin on liikaa.
      Että se siitä "pösilön" seuraamisesta ymäristöä.

      On meitä pösilöjä joka junaan.
      Tyhmiä kommentoijia siis.

      "tyhmä ei oo se..." on aikamoinen pösilö ja tyhmä solvaaja itse.
      Taitaa olla "töissä" energiapolarilla sutkaamassa.

    • rosvokaira on persee

      Ja rovakaira,kirjoitetaan pienellä,eli Rosvokaira on toinen saatanan pulju,joka on nimensä veroinen.
      energiapolarin siat,ja rosvokairan siat ovat sitä saatanan samaa sakkia,jotka kusettaa asiakkaitaan.
      Valitettavasti on pakko olla jo maksettujen linjojen vuoksi tossa rosvopuljussa,joka lähettää sähkön siirrosta lähes sähkölaskun verran.
      Varmaan tarvitaan täkyä sikajohtajien jatkuvan palkkatason korjaamiseksi.
      VITUN SIAT.

      • >>>>>>>>>>>>>>>>><<<

        no älä ainakaan sitte Rovakairan "sioille" ole soittamassa jos joskus kärsit sähkökatkoksesta. Siellähän kärsi ! Siis typerää kielenkäyttöä! Joko sait purettua pahan olos?? Täällä ihmisiä haukutaan sioiksi mutta pösilö - sana on muka aivan hirveää haukkumista..onpa täällä lapissa v.ittumaisia asukkaita!


    • sähköari

      KATSOKAAPAS asiaa , esim: yhtiö tuottaa voittoa 2012 vaikkapa 100milj euroa , no tavoite 2013 140milj euroa , no kappas yhtiön tulos näyttää etti tavoitetta saavuteta , nyt pakko kertoa tulosvaroitus ja nostetaan sähkönhintaa , mutta tosi puheessahan yhtiö ei tee tappiota vaikkakaan tavoitteeseen ei päästä vaan tulos jää 130milj euroon , näin ollen yhtiö teki jälleen voittoa 2013 , 130milj euroa joten 2012-2013 voitooa kertynyt 230milj euroa , näin niistä luvuista kerrotaan yhtiön sisällä ja asiakkaikke ihan muuta...

    • Se on velvoite

      Jos ei rovakairalle työ maistu, niin menkää pois. Kyllä sen joku muu hoitaa senki homman paremmin ja halvemmalla. Se on laissa säädetty velvoite pitää sähkönjakelulinjat kunnossa. Tai antaa hommat paremmilleen jos ei rovakaira kykene.

      Viittaan törkeään viestiin: "onpa täällä lapissa v.ittumaisia asukkaita"

      • no mutta tosihan

        se on että ainaki nää kirjoittelijat täällä on v.ittumaisia kun haukutaan ihmisiä sioiksi nimimerkkien takaa..painukaa suoraan sinne yhtiöihin sanomaan nämä samat mitä täällä kirjoittelette., niin niin että menkää vaan omalla naamalla mesoamaan suoraan sinne pääpaikalle mitä se täällä kannataaa piruilla ja purkaa pahaa oloaan. No eikä varmaan oo mitään mielekästä pokkuroida tuollaisa asiakkaita jotka haukkuu ja nimittelee vaikka millä nimillä...ajattele omalle kohalles!!


    • Rovani.. siat rk-ep

      Eiköhän ne rosvokairan ja enerkiapolarin siat varmaankin tietävät mitä heistä rosvoista järkevät,ja taloudelliset ihmiset ajattelevat.
      On se vaan kumma,että lappilaiset "omat" yhtiöt ovat noin törkeitä,että viitsivät kupata oman maakunnan köyhiä asiakkaita,jotka ilmaston takia joutuvat vielä käyttämään sähköä enemmän,kuin etelän asukit.
      Onneksi etelän reilut sähköyhtiöt tulevat meitä Lapinraasuja vastaan,että saadaan enerkiaa halvemmalla.

      • XXXXXXXX

        No mutta kuuleppa käy nyt ihan varoiksi ihan paikanpäällä sanomassa mitä heistä ajatellaan vai etkö uskalla..se on niin hyvä täällä nimettömänä huudella rivouksia ja nimitellä! Todella oletkin raasu ja ressukka voi voi sääliksi käyi!


    • säästäjä

      Energiamarkkinaviraston sivuilta voi verrata sähkönhintoja koko maassa.
      Oma sopimus energiapolar; perusmaksu 2,50 kk/talvipäiväenergia;6,40 (aamusta- iltaan) muuaika, yö ja kesä; 5,34 centtiä. Vaihdoin kehutusta Vaasan sähköstä, jossa olin 10 - vuotta. Kulutus 7000 -25 000, riippuen lämmitystavasta. On sähkölämmitys ja talvisin öljy.Hinnan mukaan käytän.

      http://www.energiamarkkinavirasto.fi/alasivu.asp?gid=30&languageid=246

    • Tieto on poikaa

      Jos ei tiedä kilpailuttaa, eikä ole määräaikaissopimusta energiapolarilla on kuukausimaksu 4,5 euroa nykyään ja Kwh:n hinta 6,9 senttiä.
      Eli jos ei ole valppaana, niin sutkit rokottaa raaimman jälkeen.
      Ennen kiskoi vielä enemmän energiapolar. Nykyään on pakko hillitä rosvousta. Sähkönkuluttajat alkavat pikkuhiljaa herätä.

    • No mikä on vaikeaa?

      "hahahhaahahhahahahha
      27.11.2013 11:09
      -1
      OOtko ihan tältä planeetalta?? Kummallisia nuo sinun kommentit..ei mitään järkeä muuta kun jotain töksäyttelyä. Ai netin syytäkö tämä kaikki on?? "


      Päinvastoinhan asia on. Se on netin ansiosta siis nyt ihan vasta viimeaikoina että tieto ja sen myötä kilpailu lisääntyy.
      Eli energiapolarkin on joutunut tarkistamaan hintojaan alaspäin.
      Mutta se on ainakin minun osalatani liian myöhäistä.
      En osta energiapolarilta mitään enään koskaan.

    • Näin on

      Enerkiapollarit ovat perseestä.

    • kevi

      Pikku kerrostalo yksiö. vuosikulutus n. 1200 kWh.
      Polarenergia nappaa 120 euroa vuosi, kilpailija antaa 70 eurolla vuoden sähköt!!! Viidellä kympillä saa hyvän kinkun ja edullisempi paistaa lisäksi uunissa!!!!!!!

    • ....................

      On tääällä sairasta porukkaa ei voi muuta sanoa! Hullut lappalaiset!

    • Nestoria ei petetä

      Fortumilta tuli tarjouslappu postitse. 50 euroa hyvitys kun pitää kiirettä. HEHEHEHEHEHEHEHE...että oikein kiirettä pitää. Pellen hommaa.
      kk/maksu 4,02 euroa. Energia 5,54 senttiä/kWh. Ei mikään kummonen tarjous.
      Täysi hintahan tuo on. Korkealla kuukausimaksulla loisitaan ilmaista rahaa.

      • Se on viisautta

        No eikös se Nestori olekin se koira joka kävelee sen huumorimiehen kera hiihtoladuilla?
        Taitaa olla Nestorin isäntä joka täällä taas kirjoittelee viisaita.


    • Ahneet rosvot

      Ahneen Fortumin tarjous oli täysin perseestä,keräävät varmaan johtaja Kuulan monen miljoona vuosituloon lisää,ja paikkaavat venäjän virheinvestointeja,älkää menkö halpaan.
      Lisäksi Rosvokairan siat,jotka ovat samaa paskasakkia Enerkiapolarin kanssa nostavat taas siirtomaksuja vuoden alusta 10 prosenttia.Haistakaa Vi#tu saatanan ROSVOT.

      • lilli yks

        On se vain halpaa, tuo fortuumin sähkö. Hämmästyttää miten sillä hinnalla saa liliuksille kunnon palkan ja muut edut. On siellä firmassa todelliset talousmiehet.


      • Ei fortumiin
        lilli yks kirjoitti:

        On se vain halpaa, tuo fortuumin sähkö. Hämmästyttää miten sillä hinnalla saa liliuksille kunnon palkan ja muut edut. On siellä firmassa todelliset talousmiehet.

        Halpaa,halpaahan se on?????Kohta fortumilla on yksinoikeus sähkön tuotantoon,kun se ryöväsi kemijoki oy,nkin,ja tiedätte,että kohta sähkölaskut kallistuu entisestäänkin,
        Lillius on jo miljoonaeläkkeellä,nauttimassa sossuluopioiden,mönkäre,kalliomäki järjestämistä miljoonaoptioista,nyt puljua johtaa Tapio Kuula,miljoonapalkkoineen.


    • eläkeläistynyt

      Silti kaikista moitteista huolimatta maksan sähkölaskun energiapolarille, onhan siellä hyväpalkkaisia ihmisiä työssä, jotka maksavat veronsa suoraan palkasta kunnille. Tosin palkkoja ja voittoja voisi tarkistaa, mutta kunnathan tuon laitoksen omistavat ja siihen valitut palkkansa määrittelevät. lapin liitto voisi tehdä selvityksen asiasta.Vai?

      • no minua se vaan

        laskuttaa rovakaira eikä energiapolar. ihan näin pienenä huomautuksena vaan.


      • Pitää sisäistää asia
        no minua se vaan kirjoitti:

        laskuttaa rovakaira eikä energiapolar. ihan näin pienenä huomautuksena vaan.

        Non sisarsutkeja. Hyötyvät toisistaan.


    • Kunnat nurin, loiset

      Ei ikinä energiapolarille enää takaisin. Mitäpä niistä kunnista välittää. Meikä mieltää ne kunnt kaikki omia ajaviksi syöttiläspesksi. En ole saanut kunnalta ikinä mitään muuta kuin jääkylmää kohtelua. Raha kyllä kelpaa kunnan loisvirkamiehistöpopulaatiolle. Sille ne ovat ahneita.

    • Lopetan kokonaan

      Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia.


      Miksette perk... pane samantien kaikki ip-osoitteet estolistalle? Loppuupahan samantien kaikki viestittäjät. Pääsee täältäkin sitten lopullisesti erilleen teistä. Mitä te sitten estätte? Hyvä jos tänne jokukhan täysijärkinen viittii enää viestitellä.
      Voihan tämän homman lopettaa lopullisestikin ilman estojakin. Vähennetty on jo noin 95 prosenttia ainakin.

      Siis meikä.

    • kotkot

      Energiapolar on lappilainen kotiseutuyhtiö.

      • Ko son vielä paremp.

        Niin ja sen kyllä huomaa. Se on aina persseestä ko son lappilainen hempuli sutki.
        Miksi meidän pitäisi elättää ja rahoittaa ylihinnoitettuja sutki "yrityksiä".
        Turha siihen on vedota aina siihen kotimaisuuteen rosvouksessa. Hinta-laatusuhde ratkaisee.
        Esim. lidlistä saa parempaa tavaraa ja safkaa paljon halvemmalla kuin muista kaupoista.


    • Se se on se ahaneus

      Warum.
      Miksi olette niin ahneita rahalle. Sitä saa mitä tilaa.

      Ahaneella on paskanen loppu!

    • vapautusta

      Lidl on hyvä kauppa. Halvat hinnat ja laadukkaat tuotteet. Emäntä joutui SOK;n pakkojäseneksi oltuaan siellä työssä. Nyt tuokin pakkojäsenyysraha voidaan nostaa pois ja erota "osuuskunnasta". Ei koskaan osuuskauppaan.
      Tankkaaminen ja kaikki muukin ABC - ketjussa on kalliimpaa kuin paikallisessa yksityiskaupassa.
      Osuuskaupan pankki toimii myymälän yhteydessä, joten ei yksityisyyttä. Energiapolarilta voi sähkösopimuksen kilpailuttaa, jos ei tunnu hyvältä, voi palata muualle. Kuitenkin hinta on ratkaiseva. Siirtohinnathan määrää jakeluyhtiö, kuten Koillis - Lapin Sähkö, eli sillä ei ole kilpailuttamisen kanssa mitään tekemistä. Kunnan pamppuja tietenkin sähköyhtiössä voi vaihtaa, mutta tuoko se parannusta. jakeluyhtiö pärjää aina, olipa johto mikä tahansa - kulut kuluttajalta. Voisi tietenkin harkita kilpailuttamalla myös yhtiönn johtoporrasta, kuinka jakeluhinnassa voitaisiin säästää?Ja valita uusi pomo.

    • 70 - lukulainen

      Kun haukutte sähkön hintaa, kannattee ottaa selville, keitä poliitikoita istuu siirtoyhtiön johdossa. Se ratkaisee, mitä kunnallinen ( poliittinen ) sähkönsiirtoyhtiö perii asiakkailtaan, Kuten Rovakaira, Koillis. lapin Sähkö ja muut. Energian hintaa voi kilpailuttaa, mutta sähkönsiirtohinta on yhtiön paikallispoliitikoista kiinni. Esim. Koillis - lapin Sähkössä tiettävästi hallituksen jäsenet aikoinaan saivat sähkön tukkuhintaan. Etu varmaan poistui demokratian yhteydessä, mutta sietää näitäkin etuja vielä tarkkailla.elikkä onko heillä etuja?

      • Nestori ehkä haukkuu

        "Haukutte". No ei täällä varsinaisesti haukuta sähkön hintaa vaan vertaillaan sähkönmyyjiä. Lähinnä energiapolia haukutaan ja on sen ansainnutkin sutkiutellaan.
        Tämä on hyvä keskustelupalsta. Niitä on harvassa tämänkaltaisia asiallisia ja hyödyllisiä keskustelupalstoja täällä Suomi/24 :ssä.


      • hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
        Nestori ehkä haukkuu kirjoitti:

        "Haukutte". No ei täällä varsinaisesti haukuta sähkön hintaa vaan vertaillaan sähkönmyyjiä. Lähinnä energiapolia haukutaan ja on sen ansainnutkin sutkiutellaan.
        Tämä on hyvä keskustelupalsta. Niitä on harvassa tämänkaltaisia asiallisia ja hyödyllisiä keskustelupalstoja täällä Suomi/24 :ssä.

        perusteleppa se ep:n sutkius?


      • On kokemusta
        hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        perusteleppa se ep:n sutkius?

        Lue koko ketju tarkoin. Vastaus löytyy viesteistä. Montakin kertaa.
        Onhan ne muutkin sutkeja, mutta energiapolar on kaikista sutkein.


      • hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
        On kokemusta kirjoitti:

        Lue koko ketju tarkoin. Vastaus löytyy viesteistä. Montakin kertaa.
        Onhan ne muutkin sutkeja, mutta energiapolar on kaikista sutkein.

        No kysyn sulta että miten se sinua on sutkannu ...mutta et näköjään osaa perustella että antaa olla,


    • Nyt ei sutkaa

      Se on jo perusteltu moneen kertaan tuossa edellä. Muunmuassa meikä on perustellut moneen kertaan ja moni, moni muu.
      Minkäpä sille tekee jos ei ymmärrä. Me ymmärrämme jos ette te ymmärrä.
      Netti on hyvä. Enää ei ole niin helppo sutkata. Ainakaan meikää.

      Sutkashan tuo minuakin vähän. Eipä sutkaa enään ikinä.
      Sutki mikä sutki.

    • Ei energiapolarille

      Tuossahan tuo tämän ketjun aloittaja heti alussa perustelee huippuakin huipummin juuri tuon sutkin energiapolarin menetelmät. Näin helppoa se on huiputtaa tietämättömiä ja hyväuskoisia.
      Enään ei niinkään. Tämä ketju on sitä varten juuri aloitettu. Tietoa antamaan.
      Nykyisin on aika monella tämä netti josta saa tietoa ja voi kilpailuttaa sähköenergian myyjät.
      Valitettavasti siirtoa ei voi kilpailuttaa. Meikäläisellä se on rosmokaira joka saa rosmota halujensa mukaan monopolissaan.

    • E.ON,Loiste on minun

      Hyvä.Kirjoittelustamme on ollut hyötyä,koskapa EP,n sutkipulkkiset ovat joutuneet tarkastelemaan sähkönhinnoitteluaan kovasti alaspäin,varmaankin hirveän asiakaskadon vuoksi.
      Ep,n yösähkötarjous on perusmaksu 2,50 kk...päiväsähkö 5,89...ja yösähkö 4,99.
      Itse en kuitenkaan mene enää EP,lle muistaen aikaisemmat tapaukset,vaan menen E.ON loiste sopimukseen,jossa hinnat Perusmaksu 2,50 Päivä 6,03,ja yösähkö,jota meillä menee etupäässä 4,65.
      Näin me kirjoittelijat pidämme roistot kurissa,ja se hyödyttää meitä kaikkia,toivottavasti Ep antaa alennukset myös vanhoille asiakkaille(jos niitä enää on),ennen se ei näin tehnyt.

    • Ei energia polarille

      Joo. Energia polarin sutkeilla iski paniikki. senhän huomaa jo tätä ketjua lukiessa sen raivon ja hirvittävän vihan suoltamisen noista energia polarin leivissä olevien viesteistä. Epätoivoisia, valheellisia törkyviestjä. Haukutaan lappilaisia pöljiksi jne...
      No varmaan ovatkin pöljiä jotka eivät ole ennemmin muuttaneet pois energiapolarista.

      Olen kuullut muiltakin samanlaisia kokemuksia kuin tuo edellinen viestittäjä juuri kommentoi. Eli sitten vasta herätään kun on jo housuissa. Se on monesti silloin jo myöhäistä.

    • Lapin Takuu?????????

      Jotakin ihmeellistä on taas EP,n toiminnassa,työkaverille,joka on EP,llä oli lähetetty EP,n tammikuun sähkötarjous jossa yösähkötarjoushinnat on kommentissa 27.1 klo 13.31,mutta netissä yösähköhinnat on perusmaksu 2.50 Päivämaksu 5.99 ja Yömaksu 5.05.....taas haiskahtaa.

    • Hienoa hommaa kiitos

      On se hyvä tämä netti ajatellen tietoa. Energia polar on joutunut tarkistamaan toimintojaan ja hintojaan. Olen kuullut sen jo monelta taholta. Asiakaskato panee konnat kuriin. Tieto on valttia.
      Tästä keskustelusta on ollut siis paljon hyötyä sähkön käyttäjille. Kilpailu on tietyissä asioissa ihan hyvä asia. Se estää yltiöpäisen rosvoamisen.
      Monopoliasemassa on helppo rosvota mielensä mukaan.
      Tietoa pitää jakaa halukkaille. Se on tervettä.

      • koaleppi ite

        Näin on, ja on olemassa sivusto "Rakentajat.fi" joka kilpailuttaa sähköyhtiöitä n. 20 -30 tuhannen sähkönkäyttäjän puolesta, yhteityö on voimaa :) Vaatii rekisteröitymisen, on ilmainen, voin suositella, pääsin eroksi Rosvokairasta (paitsi siirtoyhtiöstä) jo vuosia sitten, herätyksen sähkönmyyjäyhtiön vaihtoon antoi Liliuksen ja kumppanien sikamaisen suuret ansaitsemattomat optiot. (Fortum)


    • huom huom

      Rovakaira ja Energiapolar on kaks eri asiaa..ja sitä ollaan olevinaan niin viisaita.

      • koaleppi ite

        Aivan sama omistuspohja loppupeleissä, Rosvokaira on siirtoyhtiö, Energiapolar sähkön myyjäyhtiö, siirtoyhtiötä en valitettavasti voi kilpailuttaa mutta myyjäyhtiötä VOIN, on vain niin mukava hönkäistä "Rosvokaira", siinä sulle viisautta, karavaani kulkee ja koirat haukkuu.......


    • Hum, hum, hum, hum..

      Kannattaa käyttää aivojaan ennenkuin möläyttelee tänne niitä"viisauksiaan".
      Siis juuri te hum hum.
      Tässä ketjussa ei kukaan ole väittänytkään muuta. Mutta kyllähän ne sisaryhtiöitä ovat.
      Samanlaisia sutkeja. Rovakaira tyrkyttää energia polaria uusille asiakkaille. Ovat kimpassa keskenään. Hyötyvät toisistaan. Panevat vissiin pyllyihin toisiaan (urokset).
      Hehehehehehehe...huumorilla otetaan silti.....

      Olettepa te tyhmä hum, hum.

      • Isä Aurinkoinen

        Samaa puljua ovat,oikeita siamilaisia kaksosia,kaksi päätä,yksi persereikä,joka suoltaa samaa kallista paskaa.


    • Vink vink

      Suomen Energia yhtiö - siinä vasta hyvä sähkönmyyjä suosittelen kaikille. Teidän ei tarvi tehdä mitään muuta kuin että vastaatte niille päivää kun soittavat niin jo on sopimius tehty, ei tarvi edes allekirjoittaa mitään sopimuskia kunhan vaan puhutte vähän aikaa puhelimessa niitten kans ja olette myötämielisiä. Niin se on helppoa! Ja sitten olette seuraavan vuoden k.u.s.e.s.s.a tämän yhtiön kans. Siis aivan IHANTEELLINEN kumppani.

    • Rovaniemen Verkko Oy

      No nyt alkaa olla ihan sama mikä se sähköyhtiö on Lapissa, kun Rovaniemen Verkko Oy on korottanut maksujaan jo 15% tänä vuonna! Alkuvuodesta nousi 5% ja nyt ensi vuoden maksukorotukset tulikin jo tälle vuodelle, 10%. Korotuksia perusteltiin muka kaikenlaisilla korjauksilla ja huoltovarmuudella > todellisuudessa taitaa olla helvetin ahneet osakkeenomistajat/johtajat, jotka haluavat osakkeiden arvon nousevan joka vuosi enemmän. Tästä seuraa se, että Rovaniemen Verkko Oy rupeaa korottamaan verkkomaksuja joka kerta suuremmalla prosentilla ja entistä tiheämmin > 2x vuodessa > 3x vuodessa > 4x vuodessa > ahneille ei mikään riitä.

      Meidän vähäkulutuksisessa taloudessa sähkön verkkomaksu on jo nyt kaksi kertaa niin iso kuin sähkömaksu saatana! Sähköyhtiö jopa alensi sähkön hintaa viimeksi. Pitää kohta valittaa kuluttajavirastolle tästä Rovanimen Verkko Oy:n ahneesta perseilystä tai sanoa sopimus irti.

      • Vaasan Sähkö

        Mutta pysykää poissa kuitenkin enerkiapolarin rosvoista,varmana on kytköksiä.


    • Oma voimalaitos

      Pittääköhän se sitten alkaa suunnittelemaan omaa sähkövoimalaa. Dieselgeneraattoria ja siihen paljon varaavia akkuja jne. Aurinkoisilla ilmoilla aurinkokennoja jotka varaavat akkuja ja lämmittävät vesisäiliöitä jne. Aurinkokennojen laatu paranee huimaa vauhtia ja hinnat ovat laskeneet. Suunta on hinnoissa alaspäin yhä.
      Sitten ovat nämä maalämpöpumput ja ilmalämpöpumput.
      Puuta voi käyttää lämmitykseen. Varsinkin jos on omaa metsää.

      Energia polar on joutunut tarkistamaan hintojaan. Olen kuullut. Kiitos meidän aktiivisten keskustelijoiden.

      HYVÄ ME !!!!!

    • Riistofirmalta siirt

      Sähkön siirtohinnat nousevat koko ajan ja sähkönhinta yleensä on laskenu reilusti puolentoista vuoden aikana. Tammikuussa loppuu 2 vuoden määräaikainen sopimus ja nyt uutta jo laskeskelin, niin samoilla kulutuslukemilla pelkät sähköt yli 250e halvemmalla vuodessa saisi nyt. Ei varmaan kannata ottaa noita pitkiä sopimuksia, nyt kun hinnassa on ollut laskua noinkin paljon?

      Oma sähkövoimala alkaisi olla poikaa. Rovaniemellä ainakin tuulee niin helkkaristi joka päivä, että siinäpä ideaa.

      • tuulesta temmattu

        Otappa ensin selvää tuulimyllyjen pystytyksestä asemakaava-alueille,jne.
        Ja maksa vaan kiltisti roposi rosvoille.


    • aiheen vierestä

      Eilen soitti mulle akka Suomen Energiayhtiöstä ja lässytti kuinka mulla sähkönhinta laskee kun teen niitten kans sopimuksen mutta sitä vaan ihmettelen että mistä se muka katto minun tietoja vaikka mulla ei oo edes mitään sopimusta kenenkään kans kun asun vuokralla yksityisellä ja maksan sähköni vuokran yhteydessä ..aika ihme touhua ja sitte kun kysyin vielä että mistä se soittaakaan niin sanoin että en ala millekkkään niin tää akka löi kesken kaiken luurin korvaan!! Että helevetin hyvää asiakapalvelua !!!! Yks kaveri tappeli monta kk tämän saman sutkipuljun kans kun yhtiö meni tekemään sopimuksen vaikka mitään ei oltu luvattu eikä allekirjoitettu ja sitte tää kaveri oli kahden myyjän myynnissä kunnes verkkoyhtiö sai kuin saikin sutkin sopimuksen peruttua! Että siinä teille se kaikista SUTKEIN yhtiö!

      • Hyvää juhannusta

        Aiheen ytimestähän tuo on. Ei vierestä. Me ollaan joustavia ja älykkäitä.
        Täällä saa puhua vaikkapa juhannuksen vietosta tai pääsiäisestä ja Nestorista hiihtoladulle kävellen samalla paskannallen. Sen parempi vain.


      • Sulkekaa luuri heti

        Mulle soittivat kyseisestä puljusta reilu kuukausi sitten Suomen Energiayhtiö. Myyjän myyntitapa oli todella aggressiivinen ja tulin suostuneeksi siihen, että lähettävät kirjeen kotiin. Älysin kysyä puhelun aikana, että mitäs jos ei haluakaan solmia heidän kanssaan sopimusta ja siihen myyjä vastasi, että jos ei tahdo vastaanottaa heidän sähkösopimustaan, pitää siitä ilmoittaa heille 14 vrk:n kuluessa kun on saanut kirjeen kotiin (myyjä myös sanoi, että kolmen viikon kuluessa lähettävät kirjeen ->kirje tuli reilusti myöhässä). Peruin siis "vireillä" olevan sopimuksen lähettämällä heille sähköpostin, jossa selväsanaisesti totesin, etten halua solmia heidän kanssaan sähkösopimusta. Nyt on pari päivää mennyt peruutuksesta, toivottavasti mitään jatkojuttuja ei tulekaan...


    • äänestä oikein
    • suomen edullisin säh

      http://sahkonhintavertailu.fi/

      220 Energia Oy 4,39 snt/kWh ei kuukausi maksuja


      Tuote: Aktiivi - Halvin hinta! Voita kylpylävkl! (Tuotettu vain uusiutuvilla energialähteillä)
      Vuotuinen käyttö: 29182 kWh

      Perusmaksu: 0,00 eur/kk
      Energiamaksu: 4,39 snt/kWh

      http://www.220energia.fi/

    • reilunkaupanreiska
    • gpsu
    • Näin kannattaa tehdä

      Joku kysyi sähköyhtiöistä. Mikä on edullisin. Tästä ketjusta löytyy valmiita vastauksia ja tietoa.
      Eli kannattaa aina kilpailuttaa netissä ja pyytää tarjouksia.

    • Laskuoppia vain vähä

      Sellaisen joka kuluttaa vähän kilowatteja kannattaa valita sellainen sähköenergian myyjä joka ei peri kuukausimaksua ollenkaan.
      Niitäkin on nykyisin jo. Esim. Energiapolarilla on kk.maksu ilman kahden vuoden sopimusta 4,50 euroa/kk.
      Eli vähä sähköä kuluttavalla se nostaa kilovatin hintaa huomattavasti.
      Eli siinä maksaa tyhjästä parasiittilisää loisille.

      Sama sääntö pätee muunmuassa puhelinoperaattoriin. Eli ei kannata tuijottaa niitä muutamia kymmenesosa senttejä minuutti- tai kilowatin hinnassa.

      • Liitt. 2x 1=0 eur/kk

        Eli Telefinland puhelinliittymämaksu vain 0,69euroa/kk.
        Jos soitat vain vähän tee niinkuin minä. Valitse Telefinland.


    • Että tämmöstä

      Älkää ainakaan energia polariin liittykö koskaan te älykkäät.
      Nyt tuli tarjous sieltä. Kk-maksu 4,50 euroa. Kilowatin hinta 4 senttiä enemmän kuin nykyisellä sähkönmyyjälläni. Siis minulla. On kaksi liittymää.
      Kummassakaan ei kk-maksua lainkaan. Kilowatin hinta siis 4 senttiä halvempi.

    • tas.55

      Ei ole omaa tuotantoa ,vaan vetää välistä. Vuosi pitäs vielä kestää.

      • Viikonloppuja

        Kätevä firma Rovaniemen kaupungille piiloverojen keräämiseen.
        Mikäli vaihdat sähkön myyjää, niin nostavat siirtohintoja Rovaniemen kaupungin osaomisteisissa firmoissa Nevessä ja Rovakairassa.
        Kyllä verojen kerääminen onnistuu näinkin ja sähkönmyynnin osuushan on noin 40% koko sähkölaskusta.


      • SelviäAsioitaNämäOvat

        Koska sähkön - siirto ja tuotanto ovat kaksi eri asiaa, niin voidaan niistä
        rokottaa kuluttajia erikseen !


    • 24kk

      Voittamaton 5,89

    • Porotonmies

      Miepä sain 3,99 e/kWh diilin Heleniltä. Ryytykää siihen aslakit.

    • Leenaleijona

      Minä varmaan oon sitten tyhmä, kun vaihdoin sähköyhtiön joka hintavertailussa näytti halvimmalta yhtiöltä. Kaksi poikaa vaan onnistuivat ylipuhumaan ja sanoivat, että ne vertailut eivät kerro koko totuutta...ovat kuulemma sidoksissa sähköpörssin hintavaihteluihin. Heiltä sai kiinteän pysyvän hinnan, joka ei kyllä ainakaan parin kuukauden kokemuksella ollut kovempi kuin tämä joka oli halvin hintavertailussa (aikaisempi sähköyhtiö n. 15€/kk ja nyt tällä Energiapolarilla n. 10/kk). Saa nähdä mitä tapahtuu kun tulee talvipakkaset.

    • EmilianoZapata

      Rovaniemen verkko alensi siirtohintoja,sitähän on turha odottaa tuolta energiapolareiden sutkeilta
      jotka ovat kuin paita ja perse rosvokairan kanssa.
      -ja tiedän kyllä,että rosvokairan sutkit hoitavat sähkönsiirron,mutta samaa PASKAA ovat molemmat riistopuljut.
      Onneksi tuosta lypsävästä polarista pääsi 10-vuotta sitten eroon.

    • hmmmmm

      Tuli kirje että Polari:n myynti yhdistyi Loisteen kanssa.
      Saa nähdä mitä tästäkin seuraa, tuskin mitään hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe