Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bonuksella härskiä toimintaa henkilökunnalla

Joku roti käytökseen

On todella härskiä toiminta.Laitoin tavaroita pöytääni ,niin jo mummo joka siellä häärää osti minulta monta tuotetta ja samantien hinnoitteli ne omaan pöytäänsä. Onko muualla koettu samanlaista ? Joppari talon sisällä? Mielestäni olisi voinut edes odottaa, että poistun. Tuli todella mieleen ahneuden kasvot.Toiste en kyseessäolevaan liikkeesen tavaroitani vie.Käytöstavat ovat varmaan unohtuneet ahneuden tiellä.

27

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Be happy

      No eikös se ole ihan hyvä että pääset romuistasi eroon, vaikka mummo sillä tavalla kyttääkin sinua.

      • Jopparit

        Samaa toimintaa Tuusulan Femmatorilla. Myyjien tutut ostaa hyvät tavarat omiin pöytiinsä. Myyjät vaan naureskelee, että tulihan taas ostettua tavaraa.

        Ei oo ihan normaalia, että joku ostaa JOKA päivä pari ostoskärryllistä tavaraa!


    • hei haloo

      Mitä ihmettä turhanpäiväistä valittamista. Sait tavarasi myytyä, onko siis oikeasti mitään merkitystä myykö joku ne edelleen vaiko ei? En kyllä itse lähtisi tällaisesta valittamaan.

    • nyssetulee1

      Sama virtuaalimyyjä jälleen on ollut myymässä virtuaalitavaroitaan. Availee säännöllisesti samasta asiasta ketjuja ja vastailee sitten toisilla nimimerkeillä itselleen. Säälittävää touhua.

    • Bonus- ala-arvoinen

      Törkeää käytöstä ei saa muutettua noilla "töryn" bonuksen tädin touhuja edes hänen luotto ystävillään.Kyllä kansa tietää .

    • tieeeeeeeeeeeeeeeeee

      Ei todella tätä bonuksen tädin käytöstä muuta kuin "se" valitettavaa mutta totta ,et tälläsiä tapauksia on kirpparinpitäjällä kun hyötyvät jotenkin toiminnasta. Minun mielestäni tämä on todella törkeää ja alhaista ja kuvaa hyvin omistajan asennetta rahaan. Siinä se syy ja seuraus. RAHA-AHNEUS !

      • tättäräää

        Tätihän on "auttanut " jo vuosia siellä.Monet entiset pöydänpitäjät eivät sinne enää tavaroitaan vie tädin takia.


    • ei häiritse yhtään

      Jos jotain jobbarivapaata kirppistä etsit, niin turha vaiva. Jokaisella kirppiksellä pyörii niitä jotka majailee suurin piirtein koko päivän siellä. Noukkii tyhmän alas hinnotellut aarteen ja pistävät omaansa myyntiin kalliimmalla. Minusta ainoa mitä tuossa auttaa on olla vain itse hintatietoinen ja senjälkeen luovuttaa myymänsä tavarat osti ne sitten kuka tahansa.
      Ei mulla ainakaan ole aikaa pitää jotain pöytää viikkotolkulla, joten yritän aina päästä tavaroistani mahdollisimman nopeesti eroon ja en niitä senjälkeen enää haikaile. Jos joku tätä niitä osteliskin niin siitä vaan ja ottakoon itselleen niin hyvän voiton kun saa, ei se mua häiritse.

      • tolkkua ahneuteen

        Olen huomannut saman törkeyden bonuksella.Muualla ei tuollaista "ostan ja vien pöytääni heti, myyjän viel laittaessa omaansa en ole tavannut. Ja tuo täti vielä kuuluu talon kalustoon. Normaali joppari ostaa ja vie kotiinsa ja tuo sitten joskus sen tavaran takas. Siitähän tässä kait kyse.Olen muualla kuullut omistajan kieltävän moisen törkeyden ,mutta bonuksella kait omat huonot tavat ?


      • Tuuski79
        tolkkua ahneuteen kirjoitti:

        Olen huomannut saman törkeyden bonuksella.Muualla ei tuollaista "ostan ja vien pöytääni heti, myyjän viel laittaessa omaansa en ole tavannut. Ja tuo täti vielä kuuluu talon kalustoon. Normaali joppari ostaa ja vie kotiinsa ja tuo sitten joskus sen tavaran takas. Siitähän tässä kait kyse.Olen muualla kuullut omistajan kieltävän moisen törkeyden ,mutta bonuksella kait omat huonot tavat ?

        femmatori on tunnettu tästä.


    • on1

      Olen huomannut saman jo vuosia.Sama mummo häärää siellä ja kerää ahneuksissaan tavaroita omistajan luottamuksella : se on törkeää omistajan taholta hyväksyä toiminta.

    • ++++++++++++++++++++

      Mä oon vaan tyytyväinen jos mummeli mun pöydästä tyhjentää kamat pois! Sen vuoksi ne sinne olen kusksnnut et joku ostas, sama se mulle kuka.

    • samooilija

      On kuitenkin mummelin toiminta härskiä,ei omaa käytöstapoja ,eikä omista liiemmin ilmeisesti myöskään kun ei puutu toimintaan.

    • ärsyä

      Minkä ihmeen takia tästä Bonus-kirpparista pitää jatkuvasti avata uusia ketjuja? Johan tätä mummelia on täällä ihmetelty iät ajat. Keksikää jotain uutta kirjoitettavaa, tai olkaa kirjoittamatta.

    • 12+7

      Joku kateellinen kilpailija tai hänen edustajansa availee säännöllisesti näitä bonusketjuja. En usko sanaakaan ja tosiaan minulle on ihan kilin v:n yhdentekevää, kuka tavarat minun pöydästäni ostaa ja jos saa vielä eteenpäin myydessään minua paremman hinnan, niin ihan hyvä sekin.

    • joo yleistä on

      Toi on kuule ihan yleistä toimintaa kirppiksellä.Ole ihan tyytyväinen,että sait omasi myytyä,ei se mummo niitä itse välttämättä saa myytyä.Kyllä hintatietoiset ihmiset osaavat laittaa tavaralle hinnan.

    • etsilleen

      Ennen vein bonukselle myytävät tavarani,nyt en sinne astu jalallani.Tää "tättärä" sen teki toimillaan. No more bonus.

    • böönys

      Mullakin kynnys tuo bonuksen oma joppari.Olevinaan ystävällinen ja todellisuudessa aivan muuta.Myy muuten ainakin myös sammonkadun kirppiksellä näitä napattuja tuotoksia.Tekee kovalla hyörinällään bisnestä,posket punoittaen.

    • riinka.

      On se vihdoin uskottava kaikki nuo kirjoitukset tuosta vanhasta akasta" Tuli mullekkin sössöttää jotain, kuinka minun kuuluisi viedä tavarat jotka ovat kulkeutuneet minun pöytään viedä ne omille paikoilleen ? voi voi täti on siel töissä ja vie ite vaan. Luulisi kalliin hinnan maksavalla vuokralaisella olevan jotain mikä kuuluisi palveluun? En minä ole mikään bonuksen listoilla oleva joka tekee mitä heidän työntekijänsä pitäisi tehdä.Voihan kevät ,tulis jo !

    • bonus on huono

      Pidin pöytää joulukuun alussa muutaman jakson Tampereen Bonuksella. Pöytääni oli kulkeutunut hintalaputonta vaatetta (ei omaani), vein ne kassalle. Mutta: myyjää katsoi vaatteita ja ryttäsi se kassapöydän alle!!!! Ei siis ollutkaan mitään paikkaa, josta voisi katsoa onko omia vaatteita ilman lappua... Kysyin asiaa, niin kuulemma voi kysyä millainen vaate on kateissa ja he etsivät. Itselle tuli olo, että ottavat itselleen hintalaputtomat ja myyvät myöhemmin itse. En koskaan enää varaa pöytää Bonuskirpparilta. Ahneudella jokin roti kirpputorin pitäjälläkin. Vielä: huomasin parjatun "mummon", mutta kai pöydästä saa ostaa kuka vaan. Oma moka jos on hinnoitellut liian halvalla. Mutta ei kyllä heti tartteisi viedä omaan pöytään myyntiin...:(

      • voi kevät tulis jo

        Siinäpä se : Talon oma väki myy ne ,ensin ilmeisesti piilottaen ja sit pöytiin myyntiin . Muualla on aina paikka näille laputtomille tavaroille,josta voi noutaa omansa. Törkeää toimintaa tuolla bonuksella. Käykää katsomassa kuin ne talon omat pöydät siellä on: jos numero on vaik 6 niin varmasti esim 106 ja niin ed. ovat saman ihmisen . Ja se ihminen löytyy sieltä talon sisältä.


      • mummukalle tsempiä.
        voi kevät tulis jo kirjoitti:

        Siinäpä se : Talon oma väki myy ne ,ensin ilmeisesti piilottaen ja sit pöytiin myyntiin . Muualla on aina paikka näille laputtomille tavaroille,josta voi noutaa omansa. Törkeää toimintaa tuolla bonuksella. Käykää katsomassa kuin ne talon omat pöydät siellä on: jos numero on vaik 6 niin varmasti esim 106 ja niin ed. ovat saman ihmisen . Ja se ihminen löytyy sieltä talon sisältä.

        köyhän ainoa huvitus,on vilkas mieli kuvitus.jos mummukka on pienellä eläkkeellä.niin ,hyvä vaan ,jos saa jonkun euron kirppistä pitämällä.eihän se ole keltään pois.ostaminen on vapaa ehtoista.samoin kun kirpis myyminenkin.KIRPPIS VARKAAT ON INHOTTAVIA.NIITÄ LIIKKUU PALJON.JOPA MYYJISSÄKIN.ON VARKAITA.tiskin takanakin.


      • täti-56
        mummukalle tsempiä. kirjoitti:

        köyhän ainoa huvitus,on vilkas mieli kuvitus.jos mummukka on pienellä eläkkeellä.niin ,hyvä vaan ,jos saa jonkun euron kirppistä pitämällä.eihän se ole keltään pois.ostaminen on vapaa ehtoista.samoin kun kirpis myyminenkin.KIRPPIS VARKAAT ON INHOTTAVIA.NIITÄ LIIKKUU PALJON.JOPA MYYJISSÄKIN.ON VARKAITA.tiskin takanakin.

        Kertokaahan onx se vanha akka siel viel ? Ois mukava joskus poiketa,mut en mee jos siellä viel on .Teki aikanaan niin v....sia juttuja ettei tässä oikein viitti kertoo . Sensuuri iskis ja monille tulis taas muisteloista paha mieli.


      • hielkka
        täti-56 kirjoitti:

        Kertokaahan onx se vanha akka siel viel ? Ois mukava joskus poiketa,mut en mee jos siellä viel on .Teki aikanaan niin v....sia juttuja ettei tässä oikein viitti kertoo . Sensuuri iskis ja monille tulis taas muisteloista paha mieli.

        On "se"


    • kierrän kaukaa

      Minä ainakin menen sujuvasti ohi vakkarimyyjien pöydistä, sillä tiedän, että he ovat juuri niitä jotka ostavat halvallamyyvien pöydistä kaikki "herkut" ja myyvät ne itse kalliimmalla. Sekään ei tietysti ole kiellettyä, mutta ei oikein myöskään kirpparihengen mukaista. Niitä vanhempia vakkari naishenkilöitä taitaa olla jokaisella kirppiksellä, heillä on niissä aina pöytä...ja kyllä ne erottaa, jos käy useasti samalla kirppiksellä.

    • maiee

      Mummusta" härskistä tuli minullekkin nyt totta.En todella mene toista kertaa bonukselle.

    • cankikukko

      Turha kadehtia jobbareiden tyhmyyttä.Eivät ole menestyneet muussa työelämässäkään ja kirppisjobbaaminen on pässin hommaa,ostetaan merkki kippoa
      käypään hintaan ja laitetaansit omaan pöytään antiikkikaupan hinnoin,Siinäpä pölyttyvät maailman tappiin asti.Samat tavarat seisoo vuodesta toiseen.
      Eivät oo jobbarit penaalin terävimpiä kyniä bisneshommis.
      Säälittää,ei kadehdita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe