Paras paikka asua

muuttaja

Hei!
Missä päin Vantaata on paras paikka asua? Haluaisimme muuttaa sinne päin ja tärkeää olisi, että juna-asema ja palvelut olisivat lähellä. Helsinkiin olisi kuitenkin mentävä aamuisin töihin.

6

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras on...

      ehdottomasti Tikkurila. Juna-asema ja bussiasema vierekkäin ja kaikki paikallisjunat pysähtyvät asemalla. Nopeimmillaan 10 minuutissa keskustaan.

      Jumbo kivenheiton päässä ja on onhan Tikkurilassakin kauppakeskus Tikkuri joka tosin on aika minikokoinen. Uuteen asemakompleksiin tulee kauppakeskus Dixi jonka kokoluokasta en tiedä.

    • Mikkolalainen

      Mikkola on pieni mukava ja suht. rauhallinen lähiö. Täällä on aika paljon lapsiperheitä. Vuokrataso on hieman pienempi esim. Tikkurilaan verrattuna. Ite oon asunut myös Tikkurilassa, mutta oon tykännyt enemmän Mikkolasta. Kävin myös ennen Helsingissä töissä ja täältä pääsee näppärästi 731:lla Hesaan, aamulla bussimatka kestää n. 30-40min, ruuhka-aikaan saattaa mennä hieman pitemmän aikaa. Bussiyhteydet on myös Korsoon, Tikkurilaan ja arkipäivinä Myyrmäkeen. Siwa ja K-market löytyy kivenheiton päästä ja Lidl lyhyehkön kävelymatkan päästä. Tervetuloa! :)

      • Miccis

        Mikkola on tosiaan ihan mukava alue, edulliset asunnot ja peruspalvelut vieressä. Busseja menee tiuhaan tahtiin. Useimpia taloja on siistitty ja korjattu hyvin. Luontoakin löytyy. Korson asema ja keskusta on lähellä ja Kuusijärvi on aika lähellä, kiva uimapaikka. Jotkut turhan valittajat kirjoittelee näille palstoille ja pilaa normaalien asuntoalueiden mainetta, mutta valtaosa viihtyy ihan kivasti. Olen asunut siellä parissa talossa, on ollut rauhallista ja mukavia naapureita ja avaria ja vihreitä näköaloja. Ja autoilevalle ihan kätevä logistinen sijainti.


      • anneli20
        Miccis kirjoitti:

        Mikkola on tosiaan ihan mukava alue, edulliset asunnot ja peruspalvelut vieressä. Busseja menee tiuhaan tahtiin. Useimpia taloja on siistitty ja korjattu hyvin. Luontoakin löytyy. Korson asema ja keskusta on lähellä ja Kuusijärvi on aika lähellä, kiva uimapaikka. Jotkut turhan valittajat kirjoittelee näille palstoille ja pilaa normaalien asuntoalueiden mainetta, mutta valtaosa viihtyy ihan kivasti. Olen asunut siellä parissa talossa, on ollut rauhallista ja mukavia naapureita ja avaria ja vihreitä näköaloja. Ja autoilevalle ihan kätevä logistinen sijainti.

        Mikkola on muuten ihan ok mutta Hesaan pitäisi saada takaisin suoria bussivuoroja jotka menee moottoritietä puolessa tunnissa. Näitä oli ennen pari kertaa tunnissa
        Nyt työmatka voi kestää jopa kolme varttia ruuhka aikana.


    • Jesulo

      No jos nyt ei kuitenkaan sinne Mikkolaan?

    • korson karju

      Tähän on vain yksi oikea vastaus!

      KORSO!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe