HYVÄVELI OIKEUSLAITOS

olli666

On jo maan tapa halveksia Lakia Oikeuslaitoksessa.Taas jonkun Tuomarin
Rikkaan Golf-kaverin Liikennerikossakot pienennettiin "kohtuullisiksi".
Oikeuslaitos on puhdistettava näistä Vapaamuurareista, Kokoomuslaisista ja Kepulaisista Lakia ja Oikeuslaitosta halventavista HYVÄVELI tuomareista.
Ei ihme että kansalaisten kunnioitus Oikeuslaitokseen on mennyt,kun näitä
miljonäärejä "vapautetaan"sakoista lehtijuttujen perusteella viikottain.

3

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mistä kyse?

      Voisitko vähän tarkemmin kertoa, mistä kyse?

      En nimittäin itse ole huomannut, että miljonäärejä olisi vapautettu sakoista viikoittain tai edes miesmuistiin. En tosiaankaan muista yhtään tällaista vapautusta. Enkä muista kenenkään Golf-kaverin sakkojen kohtuullistamista. Voisitko kertoa tarkemmin, keitä aloituksssasi tarkoitat?

      Enkä muuten ole vapaamuurari, kokoomuslainen, kepulainen enkä muukaan lakia ja oikeuslaitosta halventava hyvävelituomari. Ihan tavallinen peruskansalainen, jolla nyt kuitenkin saattaa olla järki tallella.

    • olli666

      Sitten sinulla on todella huono muisti. Kahden viikon sisälle tämä oli jo toinen
      samanlainen tapaus sakkotuomiosta.Onneksi Iltalehteä lukemalla sinunkin
      silmäsi aukeaa myös muista kuin liikennerikostuomioista. Selväähän on ettei
      Ylen uutistoimittajat näistä kerro,koska takintaskussa pullottaa Kokoomuksen
      jäsenkirja.Mikähän puolue eduskunnassa vastustaa osinkotulojen laskemista
      palkkatulojen lisäksi sakkomäärän määräytymiseen.
      Kyse ei ole kateudesta vaan tavallisten ihmisten luottamuksesta oikeuslaitokseen.
      Vai oliko kepun Vihriälän tuomio jne jne jne oikein.

      • ja mistä kyse?

        Iltalehteäkin luen, mutta en silti tunnista näitä sakoista "vapautettuja" miljonäärejä. Voisitko kertoa tarkemmin.

        Vihriälän juttuhan on vielä kesken, ilman lainvoimaa. Hovissa tuomio toki lieveni, mutta ei hän sielläkään sakoilla selvinnyt. 8 kk vankeus, vaikka ehdollisenakin kuten ensikertalaisilla yleensä, on aika kova rangaistus vaalirahojen keräämisestä, olkoonkin, että tuomittavin keinoin.

        Enkä ole kuullutkaan, että päiväsakkojen määräytymiseen vaikuttavia kuukausittaisia tuloja (jotka voivat nykyisinkin olla muita kuin palkkatuloja) oltaisiin eduskunnassa muuttamassa ja että joku nimeltä mainitsematon puolue tällaista muutosta vastustaisi. Kerrohan siitäkin tarkemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe