Holopainen & Kurkela kihloissa?? MUTTA HYI...

turkiskuuluueläimell

Kurkelalla nimettömässä näyttävä sormus uutisoi Iltalehti. Mutta mutta mikä pisti silmään, niin onko Kurkelan esiintymisasussa TURKISTA??? Agrologi ja eläinihminen, nyt saa Johanna niin pitkän miiiiiiiinuksen että yltää täältä Kiteelle saakka!!!! HYIHYI JA VIELÄ KERRAN HYI!!!!!!!!!!!!!!

14

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea onnea..

      IIIIKKK.EIKÄ!!!
      Eiköhän NAINEN ole jo aikojen alusta pukeutunut turkiksiin. Jos, feministi-vegaani-vihervasurit pukeutuvat säkkiin se on hidän valintansa.
      Hyvä Tuomas joulun tuopi...

    • hm hm hm

      Toivottavasti oli tekoturkis... ne on joskus aika aidon näköisiä. Samaa mieltä että iso hyi jos käyttää turkissomisteita esiintymisasusteissa.

      • IIIK_2013

        They say, it is a woman with "many faces".


      • Eikä!
        IIIK_2013 kirjoitti:

        They say, it is a woman with "many faces".

        Joo, siis monia kauneusleikkauksia läpikäynyt.


    • Mitä hemmettiä
      • minä tiedänkin

        Näkee myös Johannasta. Nyt voidaankin alkaa veikkailemaan miksi Johanna on jotenkin alkanut paisumaan. Joo, paksuna on aivan varmasti. Perskule, selvästi on.


    • gertrudgstad

      Tuo on varmuudella tekoturkista. Sen näkee heti materiaalin sameudesta.

    • Jokukaheliakameli

      No mistä luulet Kurkelan biisin "Sudenmorsian" saaneen aiheen sitten? :D

    • Liekö kihlasormus

      sittenkään? Virallisen foorumin mode kirjoitti, ettei iltaläpsykän arvailu pidä paikkaansa.

    • Nightwish 4ever

      Miksi kadehtia toisten onnea ?
      Ilmeisesti muutama bitch, ei pidä Johannaa Tuomaksen arvoisena.

      • ehkänäinehkänoin

        Ai senkö naamasta näkee?


    • kettutyttö

      Näyttää mielestäni tekoturkikselta.

    • Nightwish 4ever

      Kyllä se ottaa joillekkin koville kun Tuoppi on löytänyt vosun. Kurkelassa on jos vaikka mitä vikoja ja tyhmäkin lienee. Tuomas kun ei ymmärrä naisia, eikä tiedä naisista mitään joku Kurkelakin kelpaa...vai mitä?
      Tuon nillityksen takana on selvästi kade, eihän Kurkela ole ansainnut suomalaisen metallimuusiikin tunnettua säveltäjätähteä. Jos heillä synkkaa jos he ovat keskenään onnellisia mitä sitten? onko heidän onnensa sinulta pois?

      PS. "Oot ruma kun apina!" Juuri näin, olen ruma, lihava, kalju, keski-ikäinen metalli- ja rockmuusikin ystävä, en kuitenkaan BITCH = Narttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe