siinähän se kysymys tulikin jo esitettyä!
koska sas tai blue1 alkaa lentää kuopio-kööpenhamina väliä?
2
320
Vastaukset
- Volatiili
Tolkullinen kysymys on sellainen, joka on täysin ymmärrettävissä lukematta sen otsikkoa. Tolkkupisteitä siis kysymyksen esittämisen tavasta noin 0.
Blue1 on nykyisin SASsin tuotantoyhtiö eli lentää tasan sitä, mitä SAS tilaa.
SAS alkaa lentää kyseistä väliä sitten, kun se on laskenut sen olevan kaupallisesti kannattavaa. Ottaen tietysti huomioon, että mahdollinen kannattavuus riippuisi ennen muuta siitä, paljonko Kuopiosta halutaan lentää Eurooppaan tai Amerikkaan SASsin siivillä Kööpenhaminan kautta. Jokseenkin selvää on, että ilman jatkoyhteyksiä Kuopio–Kööpenhamina ei voi kannattaa: ei ole tarpeeksi kuopiolaisia, jotka haluaisivat Köpikseen,
Jos joku tietää asiasta tarkemmin, hän toivottavasti pitää turpansa kiinni asiasta siihen asti, kunnes SAS julkisesti tiedottaa asiasta. Lähinnä siksi, että tällaisista asioista ei tarvita yhtään lisää huhuja. - SexAndSound
SAS aloittaa suorat lennot Kuopiosta Arlandan kautta Bangkokiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815