Hartsa.85

kerro tarinasi

Mä olen lueskellut näitä palstoja nyt muutaman kuukauden ja olen kiinnittänyt huomiota sun "rakkaus on p*skaa"-kommennteihin.
Kiinnostaa tietää, mitä sulle on tapahtunut rakkaudessa kun noin jyrkkiä kommentteja kirjoittelet.
Jos toi 85 on sun syntymävuosi, sulla on vielä paljon koettavaa niin elämässä kuin rakkaudessakin.
En halua neuvoa kun en tarinaasi tiedä enkä sua tunne, mutta kiinnostaa tietää.

11

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kerro..

      • kerro tarinasi

        Kerro vaan.
        Tuntemattomille kertominen on helpompaa ja ties vaikka se helpottais sun oloa.
        Mua ainakin helpottaa täällä avautuminen, sanoja jota ei ole tarkoitettu kenellekään, mutta kuitenkin ne kohtaavat jonkun jossain...
        Ja kenties voit saada jotain takaisinkin päin.


    • ja vitut..

      • Olet sulkeutunut

        ihminen ja täynnä negatiivistä energiaa. Yritä miettiä miten pääset pimeydestä pois.


      • kerro tarinasi

        Hartsaaa, jos et kerro niin mä alan lähetteleen sulle ihkuja sydämiä joka ketjussa!
        Tässä eka


        Leikki leikkinä.
        Sulla ei ole mitään menetettävää jos sä tänne anonyymisti kerrot tarinasi. Kukaan ei tunnista sua kuitenkaan.
        Negatiivinen energia syö ihmistä sisältä ja lamaannuttaa kaikki muutkin tunteet.

        Mä uskon rakkauteen vaikka ei mulla ole mitään syytä uskoa siihen. Lapsesta asti kohdeltu kaltoin, edelleenkään en usko kelpaavani kenellekään vaikka ottajia olisi. Uskon silti, että tuolla jossain on joku joka jaksaa murtaa mun kuoreni.
        Ehkä sullekin on...


      • kerro tarinasi
        kerro tarinasi kirjoitti:

        Hartsaaa, jos et kerro niin mä alan lähetteleen sulle ihkuja sydämiä joka ketjussa!
        Tässä eka


        Leikki leikkinä.
        Sulla ei ole mitään menetettävää jos sä tänne anonyymisti kerrot tarinasi. Kukaan ei tunnista sua kuitenkaan.
        Negatiivinen energia syö ihmistä sisältä ja lamaannuttaa kaikki muutkin tunteet.

        Mä uskon rakkauteen vaikka ei mulla ole mitään syytä uskoa siihen. Lapsesta asti kohdeltu kaltoin, edelleenkään en usko kelpaavani kenellekään vaikka ottajia olisi. Uskon silti, että tuolla jossain on joku joka jaksaa murtaa mun kuoreni.
        Ehkä sullekin on...

        Hartsan kirous iski ketjuun ja lähettämäni sydän katosi edellisestä viestistä!!


      • syvällä
        Olet sulkeutunut kirjoitti:

        ihminen ja täynnä negatiivistä energiaa. Yritä miettiä miten pääset pimeydestä pois.

        Joka kerran pimeyden ytimeen joutuu se ytimeen ikiajoiksi jää.


    • Varmaankin

      Hartsan rakkaus on mennyt solmuun, ihan umppariin.

      • kerro tarinasi

        No se on sanomattakin selvää ja sen näkee puusilmälläkin, mutta miten ja miksi?


    • hurjamania

      Anneli rupesi ratsastamaan kovalla kyrvälläni. Rintojen holtiton heilunta kasvojeni edessä sai minut taas sellaisen kiihkon valtaan, että laukaisin spermat sisään pilluun.

    • harasooo

      ja se on ruma kun mikä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe