Pumppukärryn kuljettaja

kärrikuski

Onko millaista hommaa tuo pumppukärrinkuljettajan työ? Tuleeko paljon kilsoja päivässä? Saako kärriin laittaa nimikyltin ja viirejä?

7

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hönönen OY

      Joo ja L-A:ki olis hyvä olla asennettuna kuin myös hienot verhot ! ne tripaali teipit

    • Rocla rulez forever

      Mua ottaa päähän nykyään tuo pumppukärrykuskien käytös rekkabaareissa. Ei ole asiat niin kuin vanhaan hyvään aikaan! Itse olen ajanut 40 vuotta Roclan pumpuilla. Baareissa meillä on omat pöydät ja me myös saamme etuilla kassajonossa. Myös BT-pumppujen kuskit saavat tulla sisälle, mutta tietyllä kunnioituksella Rocla-miehille. Junghainrich´in kuskien pitää koputtaa baarin ikkunaan ja he voivat tulla sisään jos Roclan tai BT:n kuskit päästävät. Puhuminen tai katsekontakti on kielletty. Mutta sitten nuo kinukkipumppujen kuskit! Se on niin, että turpaan tulee, jos edes pyrkivät sisään.

      Sit ottaa myös pannuun, että pumppukärrykuskit eivät enään morjestele toisilleen vastaantullessa.

      Itse olen tuunannut Roclaani bikinibeibien kuvilla ja punaisilla ledeillä vetokahvan takaosaan. Kateelliset kinukkikuskit tosin väittää, että punaista valoa heijastuu liikaa eteenpäin Dimekseistäni. Viimeviikolla poliisi kävi terminaaalissa ratsaamassa mun valoja. Sain korjausmääräyksen, mut Roclamies ei semmoisista valitä. Rahtia ajan niin kuin ennekin!

      • kärrinkuljettaja

        ja sehän on kans tärkeetä tässä pumppukärrikuskien hier arkiassa että jos joku toinen kuski tulee vastaan ilman kärryään niin ei kyllä varmana morjesteta, vaikka samassa työpaikassa oltais oltu jo 20 vuotta yhtäaikaa!! Juu ja kyl nääs Roclakuskit on ihan ykköskärkeä näis hommis, sit ehkä junkkuäijät ja sit BT:n kuskit. muita merkkejä ei edes Pumppukärryksi voi kutsua!!


      • pumppu- Uffe

        Mä olen koittanu saada keltaiset sivuvalot pumppuihini, mut tuppaavat irtoamaan noiden eurolavojen kanssa touhutessa. Mocoman LA-puhelimen teline ja antenni sentään toimii mainiosti. Hyllyjen välissä mä huutelen kavereille länkkyyn, että olen tulossa ison kuorman kanssa terminaalin kulkuväylälle, eli motarille, kuten me pumppukuskit sanotaan.

        Mun la-tunnus on "pumppua takaapäin 96". Mä en tajuu, miks se naurattaa etenkin automiehii. Mä vaan niin tykkään työntää mun pumppua etenkin finskiin. Finlava on niin mukavan rehevä muodoiltaan.


    • selvennä

      tarkoitatko Ruduksen betonipumppuja.

      • jäbä lervonen

        Tarviiko pumppukärryhommiin olla tieturva-1 tai hygieniapassia entäs rikikortti paperikiekko ?


    • pumppukärrimies

      paperikiekko on aina täytettävä ennen pumppukärryllä ajoon lähtöä. Mitens muilla pumppukärri kuskeilla, onko hommaa riittäänyt, ja onkos tullut paljon tyhjänä potkuttelua halleilla? Kuulin tuossa että naapuri virmassa oli tapahtunut kahden pumppukärrin välinen kolari josta lähti yhteensä neljä ihmistä sairaalaan. Syynä kuulemma toisen kuiljettajan pohkeen revähdys ajon aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe