AUTOVERO POISTUU VIIMEISTÄÄN VUODEN 2014 lopussa

rikasjsdfas

jolloin EU:n Suomelle antama siirtymäaika päättyy.

Aloitimme juuri viimeisen autoverovuoden. Uskotko, että autovero pysysisi Suomessa vuoden 2014 loppuun. MInä en usko, koska se käytännössä lopettaisi uusien autojen myynnin koko vuoden 2014 ajaksi. Uskon, että autovero loppuu viimeistään tämän vuoden puolessa välin. Lue tämä:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288638400676.html

ja huomaa: "Rissan mukaan uusien autojen rekisteröinnin uskotaan kasvavan erityisesti jälkimmäisellä vuosipuoliskolla. " mikä ei voi tarkoittaa muuta kuin sitä, että Rissa tietää jo autoveron poistuvan vuoden puoleen väliin mennessä.

On tyypillistä, että autoveron poistosta vuodetaan autontuojille mutta ei autonostajille. Autoveron poistuessa uudet autot halpenevat keskimäärin 7000 euroa, mikä menee autonostajan vahingoksi.

Nyt ei kannata ostaa uutta autoa, nyt kannattaa odottaa. Osta sitten autoveron poistuttua.

5

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghdaf

      Joopa joo. Tätä on jauhettu jo yli kymmenen vuotta. Moneenkohan kertaan autovero on jo ehtinyt poistua. Kukkuu vaan tuollekin "EU:n Suomelle myöntämälle siirtymäajalle".

      Ainoa mikä tuossa oli oikein, on että auton ostoa kannattaa siirtää. Niin aina, jos vanha kulkee ilman isoja remontteja.

      • pyh

        Onkohan tämä autovero höpöttäjä aivan tästä maailmasta.


      • 12+13
        pyh kirjoitti:

        Onkohan tämä autovero höpöttäjä aivan tästä maailmasta.

        Taitaa muuten olla tästä maailmasta, hoksasin juuri yhden asian.
        Marraskuun alussa vaaditaan uusissa autoissa rengaspaineen valvonta eli hommahan on junailtu näin, nyt ihmiset innoissaan ostaa uuden auton lokakuun loppuun asti välttääkseen painevalvonnan käy vilske autokaupoissa ja sit pamautetaan pommi, autovero loppuu myös marraskuun alusta ja taas on ihmisillä riemu ostaa uusia autoja.
        Katsotaan siis loppuvuodesta kuinka kävi.


    • 250d

      miksköhän ihmiset haluaa välttää paineen valvonnan? sehän on maahantuojan ongelma ja kyllä itse tykkäisin tietää et renkaissa on ilmaa eikä sen takia tarvis aina kyykistellä renkaitten vieres.
      no johtuu ehkä siitäkin tämä halukkuuteni että pari sarjaa väärillä paineilla vahingos pilannu ;)

    • samaa latua

      Niin katsos kun ihmiset haluavat välttää ihan kaiken valvonnan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe