Olen vuosien mittaan altistunut todella pahasti kosteusvauriohomeille. Viimeiset kaks vuotta asuin asunnossa josta löytyi kosteusvaurio, homeen laadusta ei ole tietoa. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa johon olen syönyt lääkkeitä jo vuosia, kuitenkin tuossa asunnossa asuessani minusta tuntui että Thyroxin -lääke on liiallinen ja laskin itse annosta muutamaan otteeseen. Thyroxin sai minulle uskomattoman pahat ahdistukset ja sydämentykytykset rytmihäiriöt, en pysty syömään lääkettä enää ollenkaan. Olen päässyt pois altistuksesta ja aloittanut probioottien syönnin, mutten pysty vieläkään syömään thyroxinia! Onko täällä ketään joka osaisi selittää miksi ne eivät enää käy? Lääkärit eivät ole ottaneet minua enää tosissaan kun olen ravannut siellä ties minkä vaivojen takia, ennenkuin sain tietää kaiken johtuvan homeesta.
Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä, kokeilla luonnontuotteita? Jatkaa thyroxinia sydämentykytyksistä huolimatta, leposyke nousee aina 100-120..? Vai ainoastaan odottaa ja kokeilla lääkitystä taas myöhemmin? Oisko täällä ketään jolla on ollut sama tilanne? Senkin vielä tahtoisin tietää, että voiko kilpirauhanen parantua itsekseen vuosien jälkeen, vai tuleeko kilpirauhasesta toimintakyvytön kun sille antaa hormoneja purkista? Voiko se enää palautua koskaan sen jälkeen kun on syönyt thyroxinia?
Kosteusvauriohomeelle altistuneet!
12
342
Vastaukset
- Kvht-altistuksessa
kilppari menee ensin "ylikierroksille" ja sitten "alikierroksille. Turhaan suunnittelet syöväsi kilppari-lääkkeitä; nuo 3-tärk.hyöty-bakteeria ovat lääkkeesi. Kilpparin ongelmat ovat vain pieni osa kvht-alt.aiheuttamista ongelmistasi:
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/
>>>>> Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!
>>>>> Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
1. Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria:
*** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
*** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
*** 3.(7.)Bifidobacterium xxxxx.
2. Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi:
*** 1.(1.)L-a, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
*** 2.(2.)L-b, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
*** 3.(7.)Bif, jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk.
3. Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin! Olen aloittanut jo probiootit, syön DDS valmistetta kolme kapselia päivässä. Riittääkö se? Lisäksi minulla on Candida forte hiivan poistoon. Voiko kilpirauhasen vajaatoiminnan tosiaan korjata maitohappobakteereilla? Jos näin on niin olen todella onnellinen!! Olen jo levittänytkin maitohappobakteerisanomaa perheelleni ja ystävilleni, taisin lueskella juuri sinun tekstejäsi netistä kun sain tietää altistumisestani. Kiitos! :)
- Tuon ketjun viimei-
nen kommentti antaa vastauksen DDS .aan:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11938567 - Hyöty-bakteeri opas-
tus. Kun pystyt, niin ota käyttöön kaikki 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif hyöty-bakteeria ja solukalvoillesi on saatava maidon tyydyttynyttä rasvaa, muuten mm kilppari ei korjaannu, eikä hormonaalinen-järjestelmäsi pelitä. Korjaamatonta vahinkoa ei vielä ole tapahtunut-mutta anna elimistöllesi oikeat työkalut:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-1-l-a-2-l-b-ja-3-bif-probioottimhb-bakteerien-kayton-aloitus-vaiheittain/ - 10+11
Niin, onko kyse sitten ollut oikeasti kilpparin vajaatoiminnasta vai homeelle altistumisen aiheuttamasta häiriöstä kilpirauhasen toiminnassa, jonka suoliston toiminnan tasapainoon saattaminen korjaa?
En sitten ole lääkäri tms., esitin kysymyksen vain ja ainoastaan keskustelun herättelemiseksi, koska asia kiinnostaa. Minulla on myös kilpirauhasen toiminnassa verikokeiden perusteella jotain ongelmaa (ei lääkitystä, viitearvojen tuntumassa sahaavat veriarvot). Asuin vuosia opiskelija-asunnossa, jossa ainakin ulkoseinillä oli hometta. Lisäksi asuin vuoden verran kiinteistössä, jossa takuulla oli hometta. Tuo vuosi oli aivan kamala, hirveä väsymys, masennus (itketti kokoajan), flegmaattisuus, painonnousu, korkea kolesteroli... Nyt olen asunut useamman vuoden talossa, jossa ei ole hometta, ja olo on jo parempi. Tällä hetkellä olen muuttamassa ruokavaliotani enemmän kilpirauhasen toimintaa tukevaksi ja suolistoa helliväksi (probiootit mukaan, gluteeni pois).
- Antibiootti, oli se
sitten lääke-antib. tai home-ant. tuhoaa sekä ne haitalliset bakteerit, että hyödylliset bakteerit limakalvoiltasi ja mitä enemmän po hyöty-bakteereita tuhoutuu limakalvoiltasi, sitä vääristyneemmät ovat hyöty-bakteeri kannat ja sen sairaampi olet. Ja po h-bakt. tuhoutumisesta on aiheutunut limakalvojesi lievä laaja-alainen tulehdus joka pystytään parantamaan vain ja ainoastaan noilla kolmella tärkeimmällä 1.L-a, 2.L-b ja 3 Bif h-bakteereilla-HUOM! EI ONNISTU MUILLA BAKTEEREILLA!
Eli yksinkertaistettuna parannetaan sinun limakalvoillasi oleva PERUS'ONGELMA.
?osasinkohan selvittää mahdollisimman ymmärrettävästi!?
Pointti, mitä potilas ei hevin ymmärrä on se, että kun nyt rupeat syömään lehmän rasv.maitoa(tyydyttynyt'rasva L-a Bif) ja syöt >>>>>>lisäksi po h-bakteereita-ja syöt niitä niin kauan että parannat kilpparisi-niin >>>>>>>tajuamattasi hoidat muutkin sairautesi-immuunipuolustus-järjestelmäsi parannuttua!
................jatkuu.
A. Probiootti=hyödyllinen/tarpeellinen bakteeri (mhb):
Meidän kaikkien yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta on kolme tärkeintä; 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteeria – oli sitten kyseessä aikuinen tai lapsi, mies tai nainen, kissa tai koira:
1.Lactobacillus acidophilus,
2.Lactobacillus bulgaricus ja
3.Bifidobacterium.
Mystinen yhtälö:
Kun limakalvot eivät ole kunnossa (ei löydy limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteeria), niin:
1.0.immuunipuolustus ei ole kunnossa ja sekä
1.1.hermostollinen-, että
1.2.>>>>>>hormonaalinen-järjestelmä eivät ole kunnossa.
Ja kääntäen-
Kun limakalvot ovat kunnossa (löytyy limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteeria), niin:
1.0.immuunipuolustus on kunnossa ja sekä
1.1.hermostollinen-, että
1.2.>>>>>>hormonaalinen-järjestelmä ovat kunnossa.
Kahden tärkeimmän hyöty-bakteerin:
1.(1.) Lactobacillus asidophilus ja
2.(3.) Bifidobacterium,
joiden luonnollisin saantilähde on lehmän rasvainen-maito.
Mutta mihin ovat kadonneet hyvät/tarpeelliset hyöty-bakteerit vuosien saatossa:....
Jatkuu......
Kokonaan linkissä:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/
Eikö kuulostakin aika hurjalle että kilppari-ongelmassasi suurin(80%) syy löytyykin ohutsuolesta!
Se-kuinka paljon immuunip.järjestelmäsi on vajaa, niin kehitin siihen "mittarin" joka sinun on helppo tehdä:
..............jatkuu. Jatketaan testaamista. Minkä lukeman saat PINTALÄMMÖN keskiarvoksi?
Lainaus linkistä alkaa:
””…………….jatkuu.
Immuunipuolustuksen mittari: Vartalon PINTALÄMPÖ kainalosta mitattuna:
Tee veritulpan vaaran-tason testi!
Immuunipuolustuksen mittari=Vartalon PINTALÄMPÖ kainalosta mitattuna:
Kuume on osoitus siitä että immuunipuolustus toimii, mutta onko immuunipuolustus täysin kunnossa voidaan päätellä vartalon lämmöstä. Normaalilämpönä voidaan pitää 36,4-36,8 C-astetta, joka perustuu vähintään(!) viiteen 2-3 tunnin välein tehtyjen mittausten keskiarvoon.
Esimerkiksi: 35,9 36,6 36,5 37,1 36,3 jaettuna 5.llä=36,48 C-astetta.
36,40 – 36,80C-astetta: immuunipuolustus toimii normaalisti.
36,00 – 36,40C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on lievä.
Huom! Tästä eteenpäin veritulpan vaara on todellinen!!!:
35,50 – 36,00C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on keskivaikea.
35,00 – 35,50C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on vaikea.
alle 35,00C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on huolestuttava!
alle 34,00C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen on todella huolestuttava!
alle 33,00C-astetta: immuunipuolustuksen heikkeneminen voi olla kohtalokas!
Huomioi nämä:
- Mittaus on tehtävä samalla mittarilla kainalosta.
- Mittaustulos voi olla virheellinen, jos potilaalla on mittauspäivänä ”näkyvä” tulehdustila!
Jatkuu…………”"
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/
P.S. Rivilääkäreiltä sinun on turhaa kysyä näistä asioista, syystä että ne eivät oppineet noin yksinkertaisia asioita 7-vuodessa!!!- kommentti
Noista sun kirjoituksista ei tahd saada mitään selvää, kun käytät meille muille tuntemattomia lyhenteitä. Mitä on po? Mitä po h-bakt? Jos toi sivusto on sun, sen ulkoasua kannattaisi kehittää selkeämmäksi. Tollaisena ainakaan minä en sitä jaksa lukea, vaikka se saattaa sisältää hyödyllistä tietoa.
- Vielä pari asiaa:
1. Noiden tk-lääkäreiden suhteen tulin siihen tulokseen, että he ovat Lääke-tehtaiden käskyläisiä-Eli pillerikauppiaita/markkinojia!
Turhat synteettiset lääkkeet-Top3 lista:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/08-09-2010-meijereiden-takia-maidon-kasittelyssa-on-vakava-terveysuhka-maidon-homogenointi-on-lopetettava-valittomasti/mhb-turhat-synteettiset-kemialliset-laakkeet-laaketieteen-kaikkien-aikojen-huijaus-nyt-kohteena-kosteusvaurio-homeen-toksiinille-altistuneet/
--------
2. Tuohon käytännön ilmiöön törmäät lähes sata-varmasti:
.............jatkuu.
- Tyydyttynyttä(kovaa)-rasvaa tarvitaan;
A. solukalvon ”rakennusaineeksi”(=Tärkeää!) ja
B. L-a ja Bif hyötybakteerien suojaksi(=Tärkeää!)!
- >>>>>>Kun rupeat käyttämään rasvaisia maito- ja hapanmaito-tuotteita ja voita, niin huomaat jännän seikan:
>>>>>>Sinulla on tunne että ’lihot’, mutta kun nouset vaakalle niin huomaat että painosi putoaa->>>>>>Joten älä usko tuohon tunteeseen, vaan punnitse vaakalla itsesi! Edellämainittu johtuu kiinteytymisestä. Jatkuu.......
Kokonaan linkissä:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-laihduta-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-seka-lihota-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-mita-lue-ja-yllaty/ En tiedä mistä vajaatoimintani sai alkunsa, mutta uskon sen alunperinkin alkaneen kosteusvauriohomeille altistumisesta joka vuosien mittaan on vain jatkunut eri paikoissa. Syntymästäni asti se ei ole ollut, vaan alkoi vähän sen jälkeen kun oleskelin poikaystäväni luona jonka asunto oli läpihomeessa, tästä siis päättelen sen johtuvan siitä. Uskon pystyväni parantumaan kyllä noilla ohjeilla, ei tuon selkeämmäksi asiat voi enää tulla, ihminen kun on aiemminkin ollut terveempi ennenkuin ruokia ja juomia alettiin käsittelemään radikaalisti.
Kuinkakohan kauan aikaa elimistöni korjaantumiseen menee kun seuraan noita ohjeita?- Taas olin nettihyök-
käyksen kohteena-eli anteeksi viivästyminen. Poliitikoilla kun näyttää olevan päätyönä meidän kansalaisten kiusaaminen ja näiden kosteusvauriohomeisten rakennusten ongelmien vähättely ja salailu, ettei vaan totuus tulisi julki. Mutta asiaan:
Kvht-altistus on siitä salakavala, että olet voinut altistua jo vuosia.......jopa kymmeniä vuosia-syystä että "home-/kemikaali-cocktailit" rakenteissa eivät haise ja harvoin edes näkyy, kun ne maaleilla peitetään-joka on siitä typerää touhua että; lisätään myrkkyä myrkyjen päälle ja sillä varmistetaan se että rakenteessa oleva kosteus(vesi) ei pääse vahingossakaan kuivumaan.
On kaksi pätevää tapaa todentaa altistuminen, joko:
1.Oiretesti-jonka voit tehdä itse vaikka parin viiko välein, tai
2.Keuhkojen BAL-huuhtelu sairaalassa joka on aika työläs.
Paranemista pystytään nopeuttamaan ainoastaan käyttämällä suurempia hyöty-bakteeri(L-a, L-b ja Bif) määriä jolloin ongelmaksi muodostuu ainoastaan hinta, koska ei nuo bakteerituotteetkaan ilmaisia ole. Teksteistäsi päätellen sinulla on senverran rankka altistuminen, että saat varmaankin syödä huoletta 1-vuoden noita po bakteereita! Kehitin tuon oiretestin kvht-alt. todentamiseen ja paranemisen seurantaan.
Sekä tuon immuunipuolustus-mittarin sen todentamiseen kuinka paljon po h-bakt. tuhoa on jo tullut limakalvoilla ja seurantaan:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/
Ja sen verran vielä tahtoisin kysyä, vaikka tämä ei varsinaisesti tähän kuuluisikaan, mutta minulla oli aikaisemmin kuumeeton keuhkokuume, joka ilmeisesti meni hetkeksi pois, mutta tuntuu että se on tullut takaisin. Keuhkokuvissani näkyi muutoksia mutta kukaan ei sitä aikaisemmin halunnut kontrolloida. Voinko hoitaa keuhkokuumeeni myös probiooteilla? :/
- Rankimmat seuraukset
kvht-altistumisesta:
""Lainaus oiretestistä alkaa:
Kvht-altistus aiheuttaa kaikissa kudoksissa ja kaikilla limakalvoilla solutuhoa ja kolmen tärkeimmän L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteerin tuhoa. Aiheuttaen keuhkojen limakalvoilla astman kaltaisen tulehdustilan. Kosteusvauriohomeiden-antibiootti ja lääke-antibiootti tuhoaa limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteereita, josta seuraa 1.0-immuuni-puolustuksen heikkeneminen, josta taas seuraa 1.1-hermostollisen- ja 1.2-hormonaalisen-järjestelmän heikkeneminen, kunnes limakalvot ovat niin ”ohuet”, että veri irtoaa ja 1.0-immuunipuolustus romahtaa kokonaan, jolloin elimistö ei pysty enää taistelemaan sairauksia vastaan, josta surullisimmat seuraukset ovat:
- Krooninen poskiontelotulehdus,
- Syöpä ja
- Kuumeeton keuhkokuume.
Lainaus oiretestistä päättyy.""
>>>Vältä kaikkia antibiootteja ja ota mhb-Asidophilus Forte kapseleita tehosessioina 3-4kpl muutama päivä ja kun pystyt, niin noita Asidopilus plus kapseleita puoli-purkkia=30-kapselia niin monena päivänä että vaara on ohi! Ja pyri saamaan solukalvoillesi tyydyttynyttä rasvaa(=lehmänmaito) varsinkin keuhkojen ollessa kysymyksessä!
Kuullostaa varmaankin aika hurjalle, mutta edellisillä paransin juuri itseltäni pahan korvatulehduksen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897189- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412322
- 2082306
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401789