Tyttöystävä ei nuole

haista v****

Ei nuole ei. Se on epäteilua! Mä nuolen häntä kyllä melkeen joka kerta sängyssä ja pitkään ja hartaasti ja oikein omistaudun sille. Koko naama sinne ja kunnolla. Nuolen millon vaan ja vaikka mikä olis. Muutenkin osaan hänet hoidella ja huolehdin hänelle vähintään yhden ongasmin joka kerta.

Miksei se nuole? Häh? Se on musta itsekästä.. Mikä mun toosassa on vikana? Ihan puhtaana sen pidän joka päivä, ja etenkin kun yritän sitä hälle tarjoilla. En ole suoraan sanonut asiasta, kun en kehtaa? Olisiko se painostamista tai vaatimista? En halua pakottaa etenkin kun ei näytä tulevan häneltä omasta tahdosta. Ollaan oltu melkee 1 ja puol vuotta kimpassa...

Kerran kun tapeltiin jostain asiasta (en ees muista mistä) huusin hänelle "haista vittu! Vaikka ethän sä sitä ikinä edes tee!!" :D haha.. Hän vain järkyttynyt ilme naamallaan vastasi "anteeksi mitä??" Tajusi kyllä mitä tarkoitin.. Mutta siitä ei seurannut mitään keskustelua

Jos panet tyttöjä etkä nuole pimppiä niin se on kyllä ihan idioottimaista!! Tykkään hänestä ihan liikaa mutta haluaisin edes kerran elämässäni tuntea kielen mun pi**ussa ja muutenkin tästä tulee niin epähaluttu olo.. Onko muita samassa tilanteessa??

59

4253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f*ck

      kuulostaa ihan hyvälle parisuhteelle, pillua pitäisi nuolla mutta siitä ei uskalleta puhua. Riidassa sitten heitetään loukkauksena ja ihmetellään kun siitä heitosta ei keskustelua synny.
      Mitäs jos sä miettisit että se tietää sun ajatuksia ihan niin paljon kuin kerrot sille niitä. Mieluiten kun ette riitele. Ehkä syy selviää ja sitten sun pitää vain kunnioittaa sitä.

    • 10515

      Ehkä hän ei vaan tykkää nuolla. Mulla oli kerran sutinaa naisen kanssa, joka ei tykännyt nuolla, ei mua eikä aikaisempia naisiaan.

      • ei helppoa

        Niin se on tottumus kysymys. Mä olin kerran suhteessa naisen kanssa, joka halusi vain itse touhuta alhaalla, mutta häntä ei oikein saanut kosketella. Ihmiset on niin erilaisia. Mutta onneksi löytyy toisenlaisiakin. Mutta pointtini siis ehkä sun tyttis on vaikka edellisessä suhteessa tottunut vastaavaan. Ota asia puheeksi rauhallisesti ja rakentavasti. Ei ihan helppoa juu, mutta yritä.


      • 10515
        ei helppoa kirjoitti:

        Niin se on tottumus kysymys. Mä olin kerran suhteessa naisen kanssa, joka halusi vain itse touhuta alhaalla, mutta häntä ei oikein saanut kosketella. Ihmiset on niin erilaisia. Mutta onneksi löytyy toisenlaisiakin. Mutta pointtini siis ehkä sun tyttis on vaikka edellisessä suhteessa tottunut vastaavaan. Ota asia puheeksi rauhallisesti ja rakentavasti. Ei ihan helppoa juu, mutta yritä.

        Oliko tämän viestin tarkoitus mennä ketjun aloittajalle?
        Tämä mun kertomani tapaus tapahtui yli 10 vuotta sitten.
        Se oli kokeillu kerran jonkun toisen kanssa eikä tykännyt.

        Ap:lle, kysy (hienotunteisesti) onko kysymys siitä ettei tykkää vai kokeeko tilanteen ehkä niin ettei syystä tai toisesta uskalla.


    • smoukla

      Ei välttämättä tykkää tai välitä tosta niin paljon kuin sä. Ei ehkä koe yhtä miellyttäväksi nuolemista kuin sä. No tää on vaan mun heittoo tollasesta tilanteesta, mutta parhaiten selviäis kun yrittäisit joskus keskustellu asiasta muijas kanssa.

      Mulla taas se tilanne, että mun parisuhteessa on suuseksiä mutta mä en pidä siitä. Mun tyttöystävä suuttuu, jos kommentoin jotain hänen taidoistaan, koska mulla on enemmän kokemusta joten keskustelukaan ei auta ei. Mut hei. Mä oon kans se joka keskittyy toisen nuolemiseen kunnolla ja toteutan hänen haluamalla tavallaan.

    • monokimono

      Ei varmaan halua tartuttaa sulle herpestä sinne...

    • nnnnnnnnn

      Sun on varmaan pakko ottaa asia puheeksi. Kysy vaikka, et mitä hän touhusta ajattelee tms. ja sano ihan suoraan, et kaipaat sitä. Ymmärrän turhautumisen tosi hyvin. Ite oon ajatellut, et oon mieluummin jopa sinkkuna kuin seksuaalisesti estoisen naisen kanssa suhteessa, koska tuollaisessa suhteessa ei ole edes toivoa paremmasta.

      Mä kans tapailin jonkin aikaa yhtä muuten ihan käypää naista, mut hän ei myöskään antanut suuseksiä koskaan. Olin tosi hämilläni asiasta pari kuukautta ja sitten totesin, et en mää halua tällaista lopun elämäksi. Myös makkarin puolella on tultava juttuun, nii se vaan on.

    • Haista v****

      Puhutaan kyllä ihan sujuvasti kaikista asioista.. Mutta tätä en vain viitsi ottaa puheeksi, koska minusta se vaikuttaisi painostamiselta..

      En ymmärrä, miksi joku inhoaisi nuolemista niin, ettei nuolisi edes tyttöystävänsä mieliksi, vaikkei se lempipuuhaa olisikaan..

      Hän kyllä itse pitää siitä että minä nuolen häntä! Hän sanoo, ettei ole mitään kiihottavampaa kuin se että olen menossa "alas" ja hän tuntee mun hengityksen alavatsalla, sisäreisillä ja pimpassa. Ja sanoo että olen mahtava sängyssä. Kun meillä oli välirikko, hän oli minulle vihainen ja kaikkea, mutta sanoi; "vaikka oot muuten ihan paska ihminen, oot sentään hyvä sängyssä" :DD haha oi voi.. Se oli lemppari kohteliaisuus minkä olen kuullut.. Omakehu haisee...

      Eli nauttii seksistä ja on ihan rentona, siti ei voi minuun kieltään laittaa.. Rakastan naida hänen kanssa,. Ainoa asia mikä minua vaivaa on se ettei se nuole. Jos pyydän sitä nuolemaan, sitten se pakottaa ittensä siihen ja se on hänestä vastenmielistä ja rupeaa inhoomaan mua ja mum toosaa?? Aak tyhmiä ajatuksia xD

      • 2+2

        Tai sitten yksinkertaisesti sun "tyttis" ei vielä ole sisäistänyt lepakkon identiteettiä, käynyt läpi jokaista mahdollista tunneskaalaa eikä vain yksinkertaisesti osaa!/pysty/kykene/olette eri aaltopitoisuudella/ eri sivulla menossa/ elää haaveissa, jotka luulee omaksuvansa ja elävänsä/sä et näe mitä hän kokee tms.

        Kuulehan ap, se on niin että aikuinen ottaa itse vastuun elämästään ja se vaikuttaisi olevan nyt sulla se pulla!


      • töntsä

        Vaikutatte nuorilta.
        Joka tapauksessa kyllä teidän kannattaa jo tajuta ettei kaikki lesbot tykkää haistella sitä emätintä.
        Stereotypista pers.eilyä. Eikä sen tarvitse tarkoittaa estyneisyyttä taikka asseilua. Sillä logiikalla olemme kaikki estyneitä.
        Voin kuvitella toisen osapuolen ahdistuneisuuden tuossa tilanteessa. Sama kuin hetskumies yrittää anella ja pakottaa puoliväkisin, että nainen ottaisi poskeen. Kun ei kaikki hetskunaisetkaan tykkää sellaista tehdä.

        Kuulostaa muutenkin hänen olevan stone femmen kaltainen, riippuen erinäisistä asioista.


      • 10515

        Ehkä se pelkää ettei osaa niin hyvin kuin sä. Mielestäni se ei ole painostamista jos kysyt miksi hän ei nuole sua.


      • f*ck

        miten se on pakottamista jos puhutte yleisesti seksistä, eihän sun tarvi kysyä paukauttaa että miksi et nuole pilluani. Miten ihmeessä me tiedettäis miksi se ei nuole. Jos sillä on kielikoru kipeenä. Se on ihan yhtä hyvä arvaus kuin ettei se tunne oloaan taitavaksi siellä päässä, ehkä se on kokematon, ehkä se ujostelee, ehkä se selviää kun puhutte. Ajatuksia ja oletuksia, ne on parisuhteessa kuin hiekka luistelukentällä.


    • Haista v*****

      Miksi pitää erikseen mainita että "taidatte olla aika nuoria"? Joo entä sitten.. Tekeekö se ihmisestä huonomman..

      En halua sänkyyni mitään stone femmeä mikä lie se onkaan enkä muitakaan estyneitä hienohelmoja jotka eivät halua "haistella emätintä" vaan oikean naisen joka haluaa oikeesti mua ja haluaa tyydyttää mut. Samalla mitalla miten mä hänet..

      On se musta itsekästä jos ei voi vielä vuodenkaan päästä laittaa huuliaan aivan puhtaaseen ja terveeseen jalkoväliin, etenkin kun itse tietää, miten hyvältä se tuntuu.. Niin sitten evää sen tyttöystävältään.. Muttei itse kieltäydy vastaanottamasta suuseksiä.

      Ihan sama heteroiden kanssa.. Jos joku mies kieltäytyy koskaan lipomasta rakkaansa pimpsaa tai nainen ei koskaan suostu ottamaan täysin puhtoista kultansa kikkeliä suuhunsa, se on itsekästä.

      • munchah

        Nyt se ainakin vahvistui, joten se on ymmärrystä lisäävä. Hyvä asia on, että kasvatte ja kehitytte, mutta huonompi kun joudut lopettamaan kohta nykyisen suhteesi. Ihan jotta saisit tyydyttävämmän seksisuhteen. Toki vasta sen jälkeen jos jaksatte keskustella asiallisesti ja saat varman vastauksen häneltä miksi ei kieli koske pimperoiseen.
        Ehkäpä jopa molemmat kunnioittaisi omia mieltymyksiään ja "estyneisyyksiään" siinä vaiheessa, että joko pysytte vielä sen vähän aikaa yhdessä tai etsitte sopivammat parit.


    • 15+2

      No mutta eihän se nyt mitään painostamista ole, jos nätisti toiselle kertoo mistä pitää :) Seuraavalla kerralla kun hän kertoo miten ihanalta se hänestä tuntuu, niin sanoi, että sustakin tuntuis.

      • f*ck

        eiks toi ole painostamista myös, jos sanoisi että sustakin tuntuis ihanalle jos tekisit niin. Ei paketti vaan sisältö.


    • Sovi-mies

      Laita muovikelmua pimpin päälle niin ei maistu eikä haise.

      • ei toimi kelmut ei

        Luuletko, että se tuntuu miltään muovikelmun läpi? Ei tunnu nääs.. Kyllä sen kielen pitää kunnolla päästä kiemurtelemaan siellä väleissä yms. Sinne pitää paneutua ja uppoutua


    • onhansitä

      En pysty minäkään ellen kunnolla rakasta toista, näin on.

    • monokimono

      On se kyl melkosen tylsää puuhaa.
      Etteks vois keksiä jotain, mistä molemmat tykkää?
      Unohdatte koko nuolemisjutun, kun se tuntuu sunkin hermoille käyvän.

      • Monokimono

        Ja se vielä, että suurinosa noista neuvoista ja ne sunkin aatokset, nii jos kovasti alat vänkään aiheesta, niin voi loppua rakastelupuuhat tykkänään.
        Toi seksuaalisuus on kuitenkin melkosen herkkä alue.


      • Miniyukata
        Monokimono kirjoitti:

        Ja se vielä, että suurinosa noista neuvoista ja ne sunkin aatokset, nii jos kovasti alat vänkään aiheesta, niin voi loppua rakastelupuuhat tykkänään.
        Toi seksuaalisuus on kuitenkin melkosen herkkä alue.

        Haha tykkänään :--D pillun nuoleminen on MAHTAVAA ja ku vaa haistanki kiimasen pimpin ni tulee ihan nälkä.. Ja se myös tuntuu pirun hyvältä. Jos siihen loppuu rakastelut tykkänään nii muija vaan pihalle ja uutta sisään! Tukasta kii nii että nuole nainen, nuole! Tätä mieltä mä oon ja kohta toi tyttis saa pakata kassinsa t. Aloittaja ps käytän eri nimimerkkiä mikä mätsää sun nimmarin kaa


    • Monokimono55

      No jo on sulla aminohapon puutos.
      Sulla on noi strategiat hukassa..jos oikeesti haluaa, että toinen oppii pimperoo nuoleen, niin pitää vähä ajatella. Keskustelut on kyl ihan hanurista.
      Jos mä oikeesti tykkäisin, et toinen nuolis ja jos sillä toisella on jonkinmoinen kynnys asiaan, niin yksinkertasin homma on 69.
      Tietysti, jos et osaa "väärinpäin", niin korkein aika opetella.
      Mutta tosiaan se yskänrokko sitten tarttuu sinne pimperoonkin huulesta. Ja se onkin sitten melkosen p??ka juttu.

    • puhtauspuoli.......

      Jos tekisit alapesun ennen sänkyynmenoa niin ei haise eikä maistu millekään.

      • haista v*****

        Miehän jynssään sen römpsäm joka kerta niin hajuttomaks ja mauttomaks joka kerta ku sitä muijalleni yritän tarjoilla..


      • Ajngelgcu
        haista v***** kirjoitti:

        Miehän jynssään sen römpsäm joka kerta niin hajuttomaks ja mauttomaks joka kerta ku sitä muijalleni yritän tarjoilla..

        Jos se sun tyttis tykkää aromikkaasta alapäästä? Jätä pesemättä värkkis pariksi päiväksi niin alkaa maistumaan


    • gillis1

      Jos sun tyttis on ennemän hetero kun lesbo mun paras kaveri sanoi kyllä hän vois antaa naisen luolla häntä mut ei itse pystyis naisen.pimppiä nuolemaan

    • Näin meillä..

      Ei minunkaan tyttöystävä pidä nuolemisesta. Ensin ajattelin että hän on vain kokematon ja ujo kun olen hänen ensimmäinen nainen, mutta nyt ollaan oltu yhdessä jo neljä vuotta eikä tilanne ole muuttunut siltä osin miksikään. Annan joskus hänelle suuseksiä ja hän kyllä nauttii siitä, muttei halua antaa minulle kuin harvoin kun oikein pyydän ja silloinkin vaan vähän aikaa. Hänen mielestä se on ällöä ja rivoa. Muuten seksielämämme on hyvää, käytämme toistemme tyydyttämiseen sormien lisäksi vibraattoria ja dildoa. Kaikki ei pidä kaikesta ja toisen toivetta on vaan kunnioitettava jos tahtoo olla yhdessä.

      • en kattelis...

        Ihan perseestä.. Vai rivoa? :D mitä ihmettä, hän on vain itsekäs ämmä. Antaa sun nuolla itteään, mutta kun ite joutuu hommiin, se on rivoa? Mä en kattelis tollasta


      • 2-suuntainen tie
        en kattelis... kirjoitti:

        Ihan perseestä.. Vai rivoa? :D mitä ihmettä, hän on vain itsekäs ämmä. Antaa sun nuolla itteään, mutta kun ite joutuu hommiin, se on rivoa? Mä en kattelis tollasta

        Sillä nyt vaan sattuu olemaan tyttis, joka on siveyden sipuli, eihän se muuten ilmaisi suuseksin olevan ällöä ja rivoa. En ylipäätänsä tajua miksi tuollaisia sanoja edes käyttää, eikö vain voisi sanoa ettei tykkää tehdä sitä. Varsinkin kun haluaa toivettaan kunnioitettavan, niin eikö voisi myös itse puhua kunnioittavammin kyseisestä asiasta kumppanillee ja olla käyttämättä sanoja ällöä ja rivoa.


      • epäreilua
        2-suuntainen tie kirjoitti:

        Sillä nyt vaan sattuu olemaan tyttis, joka on siveyden sipuli, eihän se muuten ilmaisi suuseksin olevan ällöä ja rivoa. En ylipäätänsä tajua miksi tuollaisia sanoja edes käyttää, eikö vain voisi sanoa ettei tykkää tehdä sitä. Varsinkin kun haluaa toivettaan kunnioitettavan, niin eikö voisi myös itse puhua kunnioittavammin kyseisestä asiasta kumppanillee ja olla käyttämättä sanoja ällöä ja rivoa.

        Nii mutta kieltäytyis itekim vastaanottamasta sitä suuseksiä jos kieltää sen myös tyttöystävältään


      • Robohot
        epäreilua kirjoitti:

        Nii mutta kieltäytyis itekim vastaanottamasta sitä suuseksiä jos kieltää sen myös tyttöystävältään

        No mä en tykkää kans ja alussa yleensä sanonkin, että jos tykkäät nuoleskella/nuolemisesta niin ei tu luonnistumaan mun kanssa.
        Kuitenkin on tullut näitä vastaan, jokka vaan jaksaa ja jaksaa yrittää.
        Rupee jurppiin jos samankerran aikana saa 10 kertaakin ruveta hinaan toista ylöspäin..
        Tiä mihin robotteihin olenkaan törmänny.
        Voihan se olla, että joku on niin kypsynny, et on sitten aatellu, et nuolkoon sitte..Siinähä sitten nuolee vaikka maailman tappiin asti, ei tunnu missään.


      • Tämä on nyt tässä
        Robohot kirjoitti:

        No mä en tykkää kans ja alussa yleensä sanonkin, että jos tykkäät nuoleskella/nuolemisesta niin ei tu luonnistumaan mun kanssa.
        Kuitenkin on tullut näitä vastaan, jokka vaan jaksaa ja jaksaa yrittää.
        Rupee jurppiin jos samankerran aikana saa 10 kertaakin ruveta hinaan toista ylöspäin..
        Tiä mihin robotteihin olenkaan törmänny.
        Voihan se olla, että joku on niin kypsynny, et on sitten aatellu, et nuolkoon sitte..Siinähä sitten nuolee vaikka maailman tappiin asti, ei tunnu missään.

        Hyvä, että sanot heti alussa. Mä ainakin arvostaisin jos saisin heti tietää niin edes haluaisi edetä seurustelussa seksiin asti vaan toteaisin; "älä odota mitään pitkäaikaista suhdetta tai tämä on nyt tässä". Suuseksi on yksi seksin osa-alueista, mutta jos kumppani on taudeilta terve, haluan sen osa-alueen seurusteltaessani seksielämääni sekä antavana että vastaanottavana osapuolena.


    • f*ck

      joskus käy niinkin että ihmiset aloittavat seksielämän ihan liian aikaisin. Tulee estoja, pelkoja, ei tiedetä itsekkään mistä tykkää saatikka mitä toiselle voisi tehdä.

      Hyvään seksiin tarvitaan vain se että nauttii seksistä. Jos sitä ei tee, on sama kuka nuolee ja miten paljon.

      En ymmärrä myöskään mitään kilpailua sängyssä, tai kauppaa. Jos toinen ei nuole niin hänen ei pitäisi olla nuoltavanakaan yms. Avoimuus kunniaan tässäkin asiassa, puhukaa ja kertokaa mieltymyksistä sekä peloista ja estoista. Hyvässä hengessä ja kokeilevalla mielellä eteenpäin. Syyttelyllä ja vittuilulla ei tuloksia synny.
      Seksi on toki iso osa suhdetta mutta jos on valmis antamaan kenkää kun toinen ei nuole, on syytäkin erota, kumpikin tuhlaa aikaansa ja kasvattaa vain tattia otsaan.

    • Näin meillä..

      Haluaisin toki että tyttöystäväni pitäisi myös suuseksin antamisesta, mutta en voi sitä häneltä vaatia kun se kerta tuntuu hänestä vastenmieliseltä, hän menee vain lukkoon sellaisissa tilanteissa. Joskus annan sitä hänelle (vaikka hän sanoo ettei tarvitse) koska itse tykkään nuolla häntä, enkä enää odota saavani sitä vastavuoroisesti häneltä. Onneksi on muitakin tapoja tuottaa toiselle nautintoa, suuseksi on vain yksi osa sitä. Hän on aloittanut seksielämän varsin myöhään 30 ja minä olen siis hänen ensimmäinen naisensa. Hän oli aiemmin suhteessa miehen kanssa, eikä heillä juurikaan seksiä ollut. Estoja ja pelkoja hänellä kyllä on, johtuen lapsuuden traumaattisesta hyväksikäytöstä.

      • 2-suuntainen tie

        Onko hän kertonut mikä siinä on hänen mielestään vastenmielistä, ällöä ja rivoa?


    • Näin meillä..

      Hän ei ole puhunut asiasta minulle suoraan, tulee vaivaantuneeksi ja menee ns. lukkoon kun yritän ottaa asian puheeksi. Epäilen että se johtuu hänen lapsuuden aikaisesta hyväksikäytöstä, en tiedä mitä tarkkaan ottaen on tapahtunut mutta luulen että hänet on pakotettu ottamaan suihin mieheltä. Voi olla että hän vielä jonakin päivänä voittaa pelkonsa ja estonsa ja pystyy harrastamaan seksiä vapautuneesti, sitä ainakin toivon. En anna tämän asian häiritä, olemme olleet kuitenkin jo monta vuotta yhdessä ja rakastamme toisiamme.

      • my 5 cents

        Jos hän ei näin monen yhdessäolovuoden jälkeen ole kanssasi pystynyt tai halunnut tästä asiasta suoraan puhumaan ilman vaivaantuneeksi menemistä, tuskin hän koskaan tulee sitä tekemään. Hän ei myöskään tule voittamaan pelkojaan ja estojaan harrastaakseen seksiä vapautuneesti kanssasi. Tämä siksi, että hänen ei tarvitse kohdata ongelmaansa, koska saa olla kanssasi joka tapauksessa. Tavallaan tämä teidän suhde tällaisenaan ja sinun kantasi (et anna asian häiritä) tekevät hänen ongelmalleen karhupalveluksen.
        Jos hänen estot ja pelot kumpuavat hyväksikäytöstä, niin suosittelen ammattiapua hänelle. Sinä voisit häntä rakastavana kumppanina ehdottaa tätä. Eikä siksi, että se saattaisi auttaa ja vapauttaa hänet estottomampaan seksiin kanssasi vaan siksi, että rakastat häntä. Tämä olisi puoleltasi rakkauden teko, kun pitkälle viety myötäeläminen ongelman kanssa on karhunpalvelus.


    • Aliisa xf

      Vaikea tilanne mutta omalta kohdalta sanon että riippuu naisesta ketä haluun nuolla. Ja samoin siitä että onko sheivattu vai ei. Samoin osa miehistä maistuu niin pahalle etten heitä pahemmin viitsi imeä

    • vihaisetlesbot

      Pesemätön pillu maistuu iljettävälle mutta kiima auttaa kestämään:D Mutta nuoletko itse tyttöystävääsi kun tällä on kuukautiset:D

      • ts81.

        Minäpä nuolen, kuukautiskuppi estää veren valumisen suuhun. Siihen kannattaa tutustua. Erittäin pervossa sub-mielentilassa oon maistellu kuukautisveristä pimpsaa.. Pesemätön maistuu hyvälle, yön yli muhinut, hikinen.. Ei liian kauan pesemätön, semmonen ihanan aromaattinen. Aina oon valmis kun puoliso niin haluaa.. toki verinen oli vähän ekstriimiä, eli sopivan ihanalta tuoksuva vittu on paras - puhtaassa menee vähän kauemmin kuin alkaa valumaan ja silloin sekin on ihanaa.. Hitsi ku mä fantasioin nyt naiseni pimpistä. Nukkuu jo ja mä valvoskelen kortin äärellä.


    • ts81.

      Mulla on samantyyppinen mut oon transsukupuolinen nainen, ei oo vielä leikattu. Mut joo, ehkä joskus kun saan pimpsan niin hän saa sitten nuolla mua ja kunnolla... Toki mä oon siitä outo, että rakastan niin paljon pillun nuolemista ja muutenkin toisen nautinto on mulle omaa nautintoa tärkeämpi. Tykkään alistua naiselle, niin kun hän mulle haarat avaa niin oon aina valmis.

      Oon kyllä sun kanssa samaa mieltä, pitäis sunkin saada kunnon kielihoitoa. Mun sitten aikanaan.

    • bilidia

      itse haluaisin naisen, joka ei halua nuolla taikka ei suutu siitä etten halua että minua nuollaan. En ole ikinä tykännyt saada suuseksiä. Muuten kyllä tykkään kun kosketellaan ja hierotaan, käsitöistä... itse tykkään kyllä antaa suuseksiä ja muutenkin koko hoidon. Mistäs mulle löytyisi sopiva 25-35v nainen sitte? :D

      • ap:n tyttis-->sulle

        Jos ap tekee bänksit tyttiksensä kanssa, niin toivottavasti ap ohjaa tämän naisen sulle.


    • 123pingciini

      Kannattaa hankkia mies, joka tykkää nuolla

      • Miksi ihmeessä?

        Nuolemisesta tykkäävä nainen osaa homman paljon paremmin kuin yksikään mies.
        Tämän olen kuullut usealta bisseltä, joilla on molemmista kokemusta.


    • jep jep

      Kyllä naisen kanssa seksi on niin paljon parempaa, kaikin tavoin.....ja naiselle nautinnon tuottaminen, huh !

    • 30plus9

      Ihme keskustelu! Kaikki ei vaan tykkää ottaa suihin! En tykänny nuolla miehiä, enkä nyt tykkää nuolla naisia. Silti nautin , kun mua nuollaan. Pitää vaan löytää se sopiva pari. Ketään ei saa painostaa/pakottaa...

    • ennuole

      SAMAA MIELTÄ! Vittu mikä keskustelu! Asiasta ei mun mielestä edes tarvi keskustella. Et ole "huonompi" lesbo, vaikket tykkää nuolemisesta! En minäkään tykkää. Etsi se sopiva pari!

    • Anonyymi

      On se vaan tai olisi vaan paljon mukavampaa, antosampaa jos omakin naiseni antaisi kielihoidon. Nyt vain "Ei oo eikä tuu"-pelkotila, tyydynkö tähän?! Ei muutoinkaan sänkyhommat ole se paras asia, tyydytys kyllä hoituu, kun itse touhuaa sen itselle ja on aktiivinen. Mutta että toinen, siis oma nainen antaisi sen, aktivoituisi, niin se on toiveena, jos joku päivä tapahtuisi eikä jäisi vain haaveeksi. Mieti jos luet tämän, miten sinun naisesi, oletko antanut hänelle sen mitä hän mahdollisesti salaa toivoo sänkyhommissa.

    • Anonyymi

      Tämän keskustelun avauksessa nimenomaan on selkeästi kysymys salatoiveista, siitä ettei pidä pantata mielessään halujaan, vaan julkituoda ne pelotta ja rauhallisesti. Hyväksynnän puutteesta, ei osata olla tyytyväinen toisen tapaan osallistua intiimiin hetkeen.

      Vain keskustelemalla asianomaisen kanssa päsee sopuun, saavuttaa molempia tyydyttävän suhteen, mitenkään muutoin ei voi tulla täysin ymmärretyksi suhteessa. Joillekin vain, hämmästyttävän monelle itseasiassa, tuntuu tunteistaan, haluistaan ja toiveistaan puhuminen olevan liian vaikeaa, syystä tai toisesta. Sitten arvuutellaan yksin ja ikävimmässä tapauksessa, loukataan toista täällä kiukuttelemalla ja moittimalla suhteen toista osapuolta joka on ihan kuutamolla naisensa tarpeista ja toiveista, paitsi nyt, näin julkisen tiedottamisen jälkeen.

      Puhukaa tunteistanne ja tarpeistanne rakkaallenne. Opetelkaa, jos ette vielä osaa.

    • Anonyymi

      Esmes minä en pidä suuseksistä miehen enkä naisen kanssa. Niin se vain on. On paljon parempaakin.

    • Anonyymi

      En tiedä jos tää auttaa, mutta kerron kuinka minull oli

      Minulla on ollut probleema samasta asiasta, mutta se oli hiukan toisenlainen: Hän kyllä nuoli, mutta ei antanut minun nuolla häntä. Ei antanut, vaikka yritin olla hellä ja varovainen ja vaikka yritin kuinka tahansa niin se työnsi minun pääni pois.
      En tiennyt mitä tehdä ja kirjoitin siitä tänne ja sain vastauksen ett ota rehellinen puhelu sen kanssa. Asia oli sellainen, että jos rakastan teen myös mitä tahansa rakkaalleni ja rakastan jos hän näytti. En oikein tietänyt miten otan asian keskusteluun, mutta yhtenä iltana kun oltiin sängyssä ja pussailtiin niin sanoin että tunnen itseni riittämättömäksi kun en saa käyttää suutani ja hyväillä häntä nuolemalla. Taisin vähän itkeäkin kun selitin miten minulta tuntuu. Hänelle tuli kanssa paha mieli, mutta sanoi sitten että hän pelkää stressiä ja että olisi kyvytön tulemaan ja että kaikki menisi läskiksi. Minun mielestä meidän pitäisi pystyä puhumaan vaikka mistä asista ja sanoin sen hänelle, sanoin myös että rakastan häntä ja teen vaikka mitä se haluasi. Haluan rakkaani nauttivan.
      Sitten hän uskalsi avautua ja sanoi kerran nähneensä jostain filmistä kuinka nainen nuoli toista takaapäin. Se oli hänen unelmansa, mutta se pelkäsi stressaavansa.
      Siinä sitten pussailtiin ja hyväiltiin toisiamme, kun käänsin hänen mahalleen, hyväilin hänen takapuolta ja vähän ajan kuluttua ei mitään muuta kun levitin hänen sääret ja naama, huulet ja kieli sinne. Ei stressannut yhtään vaan nautti ja otti viimein mua tukasta kiinni ja nosti mua ylemmäks niin että nuolisin hänen peppua. Jos hän tykkää siitä niin miksei. En tiedä kuinka monta kertaa olen nyt nuollut hänen takapuoltaansa ja hän on koittanut tehdä saman minulle, mutta ei se musta niin paljoo tunnu. Mutta jos hän nauttii siitä niin rakastan tehdä se hänelle. Rakkauteni häneen vaan kassvaa kun näen hänen nauttivan siitä mitä teen.
      Ei kahden rakastavaisen välillä oo mitään häpeämistä

    • Anonyymi

      Eikö satumaa nuole sua?

    • Anonyymi

      Ikävä juttu epäteilua ettei sun tuttöystävä nuole sun pimppiä olet varmaan ihan kiimainen kun hän ei tee sitä minä jöttäisin häntä jos olisin sinä 😢😢

    • Anonyymi

      Nuorena vaimo otti suikkiin ja mie nuolin , nyt sellainen on Eldankaa :(

      Lemmenkäinen

    • Anonyymi

      Jos seksuaaliset mieltymykset ja seksuaalinen aktiivisuus eivät suhteessa kohtaa niin pidemmän päälle molemmat turhautuvat ja suhde alkaa rakoilla. Kannattaa ottaa asia rauhallisesti puheeksi ja miettiä olisiko asiaan joku ratkaisu jos suhde on hyvä ja toimiva muilta osin. Seksuaalisen turhautumisen myötä muutkin asiat ärsyttämään ja lopulta suhde päättyy eikä jätetty välttämättä edes tiedä miksi - eikä siten ole saanut edes mahdollisuutta yrittää korjata asiaa. Jos puheeksi ottaminen pelottaa niin kannattaa että puhumattomuus sen lopulta tekee.

    • Anonyymi

      Ostakaa joku laite, liukari tai sit hieroo pillua sormilla, voi nostaa sut olkapäälle luolanaistyyliin ja piiskata pyllyä ja hieroa pimppaa samaan aikaan, se on kiihottavaa :) ja sit esimerkiksi sellainen eukonkantotyyli, jalat levällään tyttösi harteilla, hankaat pillua sillo, kyllä sitä yleensä aikalail kiihottuu(ja samalla seksin lisäks tulee lihastreeniä eukonkannon muodossa :D

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4417
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4406
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4046
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2967
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2591
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2153
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1695
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe