Onko kokemuksia kellään? Kannattaako nuorten aikuisten sinne lähteä? Vai onko se pelkästään eläkeläisreissu?
Detur kiertomatka Turkki
4
574
Vastaukset
- Hedelmämatkailija
Eiks nämä kiertomatkat ole vasta tulleet joten ei taida olla paljoa vielä kokemuksia
- Satunnainen matkaili
Tuttuni tuli just pari pv sitten yhdeltä Turkin kiertomatkalta, Kappdokia:sta. He kylläkin ovat jo kunnolla aikuiseen ikään ehtineitä eli eläkeläisiä...
Oli kuulemma mahtava kokemus. Yksi ajomatka oli liki pv mittainen, Antaliasta lähiessään yhden yön siellä majoituttuaan. Seuraavat kolme yöpymistä olivatkin jo samassa, yhdessä hotellissa.
Vertasivat näkemäänsä ja kokemaansa lähinnä kuuhun tai muuhun käsittämättömään planeettamaisemaan. Kantsii 'googlettaa', jos alkoi kiinnostaa.
Minä en moisista ollut vielä vko sitten edes mielikuvissani saatika oikeesti edes tietoinen.
Tällainen kohde vois jo kiinnostaakin. Rannalle mua ei saa lojumaan, vaikka rapakuntoinen soffaperuna olenkin.- Satunnainen matkaili
Niitä Turkin kierroksia on siis erilaisia, tais tossa jäädä kirjoittamatta
- Satunnainen matkaili
Tässä yks vaihtoehto, jos menojalka sallii syksyn odottamisen. Kevään viimoinen Turkin valtion tukema 8 pv ns 'halpamatka' näkyy oleen täyteen bookattu.
Lokakuussa alkavat taas kuljettaan turisteja näillä sesongin ulkopuolisilla tuetuilla matkoilla, noin 500-600€ per henkilö. Matkat, majoitukset ja osa ruokailuistakin kuuluu hintaan.
Katso http://www.detur.fi/matkatoimisto/kappadokian-kiertomatka
...ja googlettamalla lisää kuvia... Fantastisia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842