Palstalla on eräiden taholta harjoitettu kautta aikojen outoa yh:uden mustamaalauskampanjaa.
Kummallista on että urheat yh:t on olleet täällä jatkuvasti katkerien syyllisyystraumaatikkojen hampaissa, ei sallita kertomuksia yh:n onnellisuudesta, kiitollisuudesta ja mainiosta pärjäämisestä. Ja mitä "aborttialttiimpi" tilanne on ollut (esim. nuoruus, huono suhde, työttömyys, ei opintoja, asuminen vanhemmilla, biletystä..) jossa lapsen onkin annettu jatkaa elämäänsä eli kun "hyviä" vakioverukkeita tappaa ois löytyny vaikka millä mitalla, sitä raivokkaampaa pimeän sielun paatuneista syövereistä kumpuavaa vihaa ja kateellisen mustan mielen tuottamien myrkkyherjojen sylkemistä yh saa osakseen... surullista ja säälittävää.
Mitä ihmeen kiksejä joku voi saada yh:iden elämän synkistelystä? Mitä tälläisessä yh:utta demonisoivassa pelottelussa ja pakkomielteisten, samoina toistuvien törkysolvausten (mm. "rupusakin hakkaaville renttueinareille jakeleva sossupummi juoppo yh-lortto jonka äpärä on hyljätty katuojaan/huostaanotettu") tursutuksessa voi olla taustalla? Onko se taas sitä että on sekopäisellä kiihkoraivolla vakuuteltava itselle aikoinaan valinneensa "viisaammin" (abortin) ja kuinka kipeää on tajuta muiden osoittamana että omassakin tilanteessa lapsen kanssa olisi selvitty varsin jouhevasti, ja lapsi tuli tapettua todellakin turhaan? Karmea kohtalo.. Jopa vuosikymmeniä patoutunut silmitön viha ja kipeä katumus purkautuu sitten kateellisten surkuhupaisan kyynisinä haukkumaryöppyinä elämäänsä tyytyväisten yh:iden päälle.
Yh:uden synkistely, kateellisten panettelua?
47
173
Vastaukset
- olenpa kateellinen
Kirjoitit että jos on
-nuoruus
-huono suhde
-työttömyys
-ei opintoja
- biletystä
-asuminen vanhmmilla
niin se on jostakusta kateuden arvoista tai jtoenkin tavoiteltavaa??? Mikä noissa on kateutta synnyttävää? Vielä kun tuohon tulis lapsi taakaksi niin mahtaa ihmisiä harmittaa kun joku sain noin mahtavan elämän vai??? Saahan tuollaisen elämän kuka tahansa joka elää holtittomasti, tai levittää jalkansa ja on ehkäisemättä kuten sinä olet tehnyt. Ei tarvi ponnistella ees mitenkään eikä huolehtia mistään. - jotain ohi?
"niin se on jostakusta kateuden arvoista tai jtoenkin tavoiteltavaa??? "
Kaikki tääkin ja mikä tahansa muu elämä on parempaa kun se viemäriin lapsen kera survastu omatunto ja mielenrauha...
"levittää jalkansa ja on ehkäisemättä kuten sinä olet tehnyt."
Niinkö? Mutupallo siellä taas horisee vai? :D No eiks yleensä olla ehkäsemättä jos lapsia haluaa? :)- just näi
Kyllä ja silloin voi tehdä abortin jos ei halua :)
- älä selitä taukki
Kyllä tuollanen elämä kuten kuvaat on musta sellaista ettei sitä nyt kukaan halua itelleen. Ite olen ollut yh, enkä ole ollut sitä omasta tahdosta vaan tytön isä jätti meidät oman onnensa nojaan. Se on vaan ihan realismia yhärin elämässä. Ei voi käydä töissä kun ei kukaan palkkaa yksinhuoltajuus on kuin hirveä vamma naamassa tai rujous ja sen perusteella syrjitään, haukutaan ja sysätään pois työmarkkinoilta. Tää johti siihen että viinasta tuli ainoa helpotus ja ystävä edes hetkeksi.
Kenen luulet kadehtivan köyhää ja kurjaa ja vammaista? Hä? Tuntuu että ite pilkkaat yksinhuoltajia kun väität että siinä elämässä on jotain kadehdittavaa. Mulla ainakin oli tunne siitä että lapsi oli mun elämässä pelkkä kiviriippa ja tukahduttaja. Itse tunsin kateuttaa joitain niitä kohtaan joilla oli työpaikat, rahaa ja tukijoukkoja ja molemmat vanhemmat. Niitten lapsista jotain on tullutkin vaan ei minun. ketä syyttäisin?????? - älä urputa
epäkiitollinen valivalittaja. Yh:uskin on kun taivas aborttitraumaatikon kalmansuon syyllisyyshelvettiin verrattuna..
"lapsi oli mun elämässä pelkkä kiviriippa ja tukahduttaja"
No mikset oo sitten antanu jo aikaa sitten parempiin hoiviin??- haaaHhhhaaa
Mistäs sinä sen vastustaja tiedät?:D oletko yh, sekä tehnyt abortin??;)))
- ei kannata
Niin on se kyllä kummallista että yksinhuoltajalla ei saa olla oikeutta kertoa edes niistä puolista, mitä siinä kohtalossa on vaan pelkästään saisi kertoa, kuinka ihanaa se elämä on. Mikä yksinhuoltajuudessa on parempaa kuin että lapsella on molemmat vanhemmat? Mitä hyvää köyhyydessä ja työttömyydessä on, ja siinä että joutuu olemaan sekä isänä että äitinä, kun toinen väistää vastuun kaikessa? Minusta se on yksinhuoltajien mollaamista ja vähättelyä jos yrittää tukkia yksinhuoltajien suut.
Kummaa on se, että juuri abortinvastustaja niin tekee, vaikka juuri aloituksessa valittaa, että yksinhuoltajia halveksitaan. Miksi sitten sorrut itse tähän? Mutta tämä kertoo enemmän kuin mikään: ensin kannustetaan ja suorastaan pakotetaan yksinhuoltajuuteen abortin sijaan ja sitten ollaan vahingoniloisia, ja käsketään tukkimana turpa ja olemaan valittamatta siitä osasta, mitä niin kovin ihannoidaan. Eli uuvuttavan, köyhän ja kapean elämän ihanuudesta?
Ei kovin hyvää mainosta yhärielämästä ja varsinkaan ympäristön suhtautumisesta yksinhuoltajuuteen. Tuollasitahan se tosiaan on, sanotaan että "mitäs rupesit."
No ei kannata?
- niin ja sit kun
abortistaan elinikäiset traumat ja katumuksen saanu tulee siitä tänne kertomaan niin viekottelijat ilkkuu vaan että "turha tänne tulle itkeen, mitäs menit"...
"Mikä yksinhuoltajuudessa on parempaa kuin että lapsella on molemmat vanhemmat? Mitä hyvää köyhyydessä ja työttömyydessä on, ja siinä että joutuu olemaan sekä isänä että äitinä, kun toinen väistää vastuun kaikessa? "
Mikä tässä nyt vieläkin menee ohi?
"Yh:uskin on kun taivas aborttitraumaatikon kalmansuon syyllisyyshelvettiin verrattuna.. "- lopeta valehtelu!
Eli sinusta yksinhuoltajuus on tavoittelemisen arvoinen asia? Minusta yh:t on säälittävää kansaa joiden olemassa olo tulisi lailla kieltää. Jos ei pysty perustamaan kumppanin kanssa perhettä, niin silloin automaattisesti abortti! Yh:n lapset ovat pääsääntöisesti niitä joilla on käytöshäiriöitä ja ne on näitä tulevaisuudentoivoja, jotka hakkaa ihmisiä kaduilla yms.
Kyllä, siia todella tavoittelun ja etenkin kadehtimisen arvoista!!
Miksi valehtelet myös jostain aborttitraumoista? Onko sinulle jäänyt pahatkin traumat abortistasi? Vai miksi niistä jauhat joka ketjuun?
Maailmaan mahtuu monia ihmisiä joille abortti ollut elämää helpottava ratkaisu kuin taas se olisi jotenkin traumatisoinut. Etkö ymmärrä, ettei läheskään kukaan ajattele kanssasi samoin? Itse olen tehnyt abortin, enkä asiaa kadu yhtään. En olisi ikinä voinut synnyttää sitä lasta tähän maailmaan, koska isä ehdokas oli kaikkea muuta kuin hyvä. Se abortti helpotti elämääni suunnattomasti, sen myötä myös uskalsin viimein erota eksästäni. Jos en sitä eroa olisi ottanut silloin, niin tuskin enää eläisin edes. Sain siis pidettyä rakkaan henkeni ja nyt olenkin sitten onnellisessa suhteessa miehen kanssa, joka ei edes halua lapsia. Elämäni on siis erittäin onnistunutta.
Ja mieheni kanssa olen keskustellut menneisyydestäni ja hän on sanonut suoraan, et jos mulla olisi lapsi en olisi ikinä saanut hänestä kumppania itselleni. Eli siinäkin abortti oli pelastus minulle. Toki en tuota asiaa silloin vuosia sitten tiennyt edes. Miksi siis olisin traumatisoitunut elämäni parhaimmasta ratkaisusta? "Yh:uskin on kun taivas aborttitraumaatikon kalmansuon syyllisyyshelvettiin verrattuna.."
Mistä sinä tämän voit tietää mistään taivaista mitään ilman vertailupintaa? Koska olet maininnut, että valehteleminen ja mustamaalaaminen on ihan ok tässä abortinvastustamisessa, niin miksi uskoa sinua tässäkään? Sinulla täytyisi olla kokemusta sekä abortista että yksinhuoltajuudesta ja senkin jälkeen kokemus olisi vain sinun oma subjektiivinen käsityksesi asiasta. Jollain toisella on toisenlaiset henkiset ja aineelliset resurssit, millä pärjätä. Toiset ei pärjää, vaikka kaikki olisi tosi hyvin. Kaikki ei pysty ruveta vanhemmaksi vaikka olisi miten hyvät aineellisetkin puitteet. Voi olla sairautta ja heikkouksia ja muuta inhimillistä.
Joillakin painaa vaakakupissa se, että ottaa tilanteessa paljon mielummin abortin seuraukset kuin yksinhuoltajuuden. Yksinhuoltajuus ei lopu synnytykseen vaan elämänpituinen kamppailu alkaa vasta siitä. Jokaisen täytyy valita itselleen sopiva elämäntapa. Jos etukäteen pystyy, on hyvä ehkä oppia punnitsemaan eri vaihtoehtoja vaikka lukemalla yksinhuoltajien kommentteja ja kokemuksia ja juttelemalla muiden yksinhuoltajien kanssa niistä arkipäivän ongelmista, mitä vastassa on. Jos tuntuu siltä, ettei olemassa olevat resurssit kerta kaikkiaan riitä, niin abortti on ratkaisu siinä missä joku muukin.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3653- Vain itse tietää....
lopeta valehtelu! kirjoitti:
Eli sinusta yksinhuoltajuus on tavoittelemisen arvoinen asia? Minusta yh:t on säälittävää kansaa joiden olemassa olo tulisi lailla kieltää. Jos ei pysty perustamaan kumppanin kanssa perhettä, niin silloin automaattisesti abortti! Yh:n lapset ovat pääsääntöisesti niitä joilla on käytöshäiriöitä ja ne on näitä tulevaisuudentoivoja, jotka hakkaa ihmisiä kaduilla yms.
Kyllä, siia todella tavoittelun ja etenkin kadehtimisen arvoista!!
Miksi valehtelet myös jostain aborttitraumoista? Onko sinulle jäänyt pahatkin traumat abortistasi? Vai miksi niistä jauhat joka ketjuun?
Maailmaan mahtuu monia ihmisiä joille abortti ollut elämää helpottava ratkaisu kuin taas se olisi jotenkin traumatisoinut. Etkö ymmärrä, ettei läheskään kukaan ajattele kanssasi samoin? Itse olen tehnyt abortin, enkä asiaa kadu yhtään. En olisi ikinä voinut synnyttää sitä lasta tähän maailmaan, koska isä ehdokas oli kaikkea muuta kuin hyvä. Se abortti helpotti elämääni suunnattomasti, sen myötä myös uskalsin viimein erota eksästäni. Jos en sitä eroa olisi ottanut silloin, niin tuskin enää eläisin edes. Sain siis pidettyä rakkaan henkeni ja nyt olenkin sitten onnellisessa suhteessa miehen kanssa, joka ei edes halua lapsia. Elämäni on siis erittäin onnistunutta.
Ja mieheni kanssa olen keskustellut menneisyydestäni ja hän on sanonut suoraan, et jos mulla olisi lapsi en olisi ikinä saanut hänestä kumppania itselleni. Eli siinäkin abortti oli pelastus minulle. Toki en tuota asiaa silloin vuosia sitten tiennyt edes. Miksi siis olisin traumatisoitunut elämäni parhaimmasta ratkaisusta?Olet tehnyt aivan oikein itseäsi kohtaan, ja itsehän täällä joutuu omana itsenään elämään, emme me toisten elämiä voida elää, eikä toisten mielitekojen mukaista elämää.
Älä välitä tuosta kalmansuon juttujen tursuttelijasta; hänellä ei näytä muuta argumentointia olevankaan kuin tuota yhtä ja samaa hölynpölyä harhaista möykkää.
Minäkin olen tehnyt abortin, ja ei minullekaan ole jäänyt mitään traumoja niistä. - ei mee kalloon?
"Eli sinusta yksinhuoltajuus on tavoittelemisen arvoinen asia?"
Missä sellasta olikaan sanottu? Onko lasten mukavuustappaminen ja jälkitraumat sitten jotenkin sen tavoteltavampaa?
"Minusta yh:t on säälittävää kansaa joiden olemassa olo tulisi lailla kieltää."
Taidatkin olla raivopäisen katkera niistä aborteistas. No, yksinhuoltajaks saattaa jäädä sen lapsen syntymänkin jälkeen, ja sillon ilmeisesti hönkäät edelleen sitä lahtausehdottomuuttas...
"Miksi valehtelet myös jostain aborttitraumoista?"
Sinähän tässä jatkuvasti suollat naurettavia mutuvalheitas joita sitten jonkun on aina okastava.
"Etkö ymmärrä, ettei läheskään kukaan ajattele kanssasi samoin? Itse olen tehnyt abortin, enkä asiaa kadu yhtään."
Mutu mutu :D mistähän toikin "tieto" taas oli peräsin? Sieltä itsepetoksellisten vakuuttelujen pöytälaatikoistas vai? :D Ketähän kuvittelet tolla kiihkoraivolla huijaavas?
"Se abortti helpotti elämääni suunnattomasti, sen myötä myös uskalsin viimein erota eksästäni. Jos en sitä eroa olisi ottanut silloin, niin tuskin enää eläisin edes. Sain siis pidettyä rakkaan henkeni ja nyt olenkin sitten onnellisessa suhteessa miehen kanssa, joka ei edes halua lapsia. Elämäni on siis erittäin onnistunutta. "
Siinäpä sitä säälittävää diipadaapa-sontaa taas...
Onnellisuusmuurin varjossa.
Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas. Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana surullinen totuus "onnesta" piilee.
>Surun ensimmäinen vaihe on usein helpotus. Lyhyen ajan kuluttua ensimmäiset helpotuksen tunteet haihtuvat ja tuntuu vaikealta ajatella, mitä on oikeasti tapahtunut. Tässä vaiheessa moni kieltää koko asian ja siihen liittyvät tunteet. Kieltäminen saattaa kestää muutamasta tunnista jopa vuosikymmeniin asti.>
http://ituprojekti.net/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=7
"jos mulla olisi lapsi en olisi ikinä saanut hänestä kumppania itselleni."
Niin, et ois kelvannu sille lapsen kanssa :D mahtaa olla todella "hieno ja aito" suhde :DDD
"Eli siinäkin abortti oli pelastus minulle."
Tai sitten oisit löytäny jonkun paljon paremman joka ihan aidosti ja tosissaan välittää susta :) Onneks yleensä miehet on sen verran kiinnostuneita naisistaan ettei edes ne lapsetkaan haittaa. Mutta tohonhan sulla on nyt tyytyminen ja jonkun ukon miellyttämiseen, kun et enää niitä kunnollisiakaan saa.
"Olet tehnyt aivan oikein itseäsi kohtaan, ja itsehän täällä joutuu omana itsenään elämään, emme me toisten elämiä voida elää, eikä toisten mielitekojen mukaista elämää."
No voi lässyn lää :D siellä toinen teostaan traumatisoitunu kalmankatkerikko tursuttamassa naurettavia valheharhavakuutteluja. Juurikin jotain pinnallisen typerää ukkoohan toi joutuu nyt mielisteleen joka ei huolis moista pilallista hylkyä lapsen kanssa :DD
"Minäkin olen tehnyt abortin"
No kas "yllätys", :D ja sen kyllä huomaa. - valhesonta tursuaa
"olet maininnut, että valehteleminen ja mustamaalaaminen on ihan ok tässä abortinvastustamisessa"
Taas näitä säälittäviä mutuvalheitas joille ei koskaan mitään todisteita tunnu löytyvän... mutta tee vaan ittestäs entistäkin epäuskottavampaa. - muistan hyvin
valhesonta tursuaa kirjoitti:
"olet maininnut, että valehteleminen ja mustamaalaaminen on ihan ok tässä abortinvastustamisessa"
Taas näitä säälittäviä mutuvalheitas joille ei koskaan mitään todisteita tunnu löytyvän... mutta tee vaan ittestäs entistäkin epäuskottavampaa.Kun sulle huomautettiin väärän tiedon antamisesta siitä mitä kela korvaa abortissa niin vastasit siihen että kaikki keinot on sallittuja. Sehän tarkoittaa että valehteleminen on susta oikein. ja koko ajanhan sinä täällä annat väärää tietoa, että sen on ihan jokainen huomannut. Ei tarvi muistella.
Sinä väitit, että kela ei korvaa mitään aborttia koskevia kuluja. tais olla kelan maksamista terapiakerroista tai jostain. Muistan tarkasti että sanoit, että ei kela korvaa mitään koska abortin hakija on tilanteeseen yksin syypää. Eihän tää pidä paikkaansa. - niin justiinsa :D
valhesonta tursuaa kirjoitti:
Taas näitä säälittäviä mutuvalheitas joille ei koskaan mitään todisteita tunnu löytyvän... mutta tee vaan ittestäs entistäkin epäuskottavampaa."muistan hyvin"
Kun SINÄ muistelet jotakin...:D no ne todisteet uupuu edelleen...
"koko ajanhan sinä täällä annat väärää tietoa, että sen on ihan jokainen huomannut."
Antaa tulla niitä "vääriä" tietoja sitten vaan, niin kauan kun ei näy olet SINÄ sakkeines se ainoa valehtelija :)
"Muistan tarkasti että sanoit, että ei kela korvaa mitään koska abortin hakija on tilanteeseen yksin syypää."
Antaa tulla nyt vaan MISSÄ olinkaan näin sanonu ja missä yhteydessä. Vai oliko ihan yksityislääkäristä kyse?
Onhan se nyt aina ollu selvää että julkisella hurvittelusta yhteiskunta maksaa suurimman osan lystistä.. Vai oliko sanottu vaan että mukavuusaborttöörien PITÄS maksaa kokonaan ite ilman kelakorvauksia? - kerronpa minäkin
ei mee kalloon? kirjoitti:
Missä sellasta olikaan sanottu? Onko lasten mukavuustappaminen ja jälkitraumat sitten jotenkin sen tavoteltavampaa?
Taidatkin olla raivopäisen katkera niistä aborteistas. No, yksinhuoltajaks saattaa jäädä sen lapsen syntymänkin jälkeen, ja sillon ilmeisesti hönkäät edelleen sitä lahtausehdottomuuttas...
Sinähän tässä jatkuvasti suollat naurettavia mutuvalheitas joita sitten jonkun on aina okastava.
"Etkö ymmärrä, ettei läheskään kukaan ajattele kanssasi samoin? Itse olen tehnyt abortin, enkä asiaa kadu yhtään."
Mutu mutu :D mistähän toikin "tieto" taas oli peräsin? Sieltä itsepetoksellisten vakuuttelujen pöytälaatikoistas vai? :D Ketähän kuvittelet tolla kiihkoraivolla huijaavas?
"Se abortti helpotti elämääni suunnattomasti, sen myötä myös uskalsin viimein erota eksästäni. Jos en sitä eroa olisi ottanut silloin, niin tuskin enää eläisin edes. Sain siis pidettyä rakkaan henkeni ja nyt olenkin sitten onnellisessa suhteessa miehen kanssa, joka ei edes halua lapsia. Elämäni on siis erittäin onnistunutta. "
Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas. Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana surullinen totuus "onnesta" piilee.
>Surun ensimmäinen vaihe on usein helpotus. Lyhyen ajan kuluttua ensimmäiset helpotuksen tunteet haihtuvat ja tuntuu vaikealta ajatella, mitä on oikeasti tapahtunut. Tässä vaiheessa moni kieltää koko asian ja siihen liittyvät tunteet. Kieltäminen saattaa kestää muutamasta tunnista jopa vuosikymmeniin asti.>
Niin, et ois kelvannu sille lapsen kanssa :D mahtaa olla todella "hieno ja aito" suhde :DDD
Tai sitten oisit löytäny jonkun paljon paremman joka ihan aidosti ja tosissaan välittää susta :) Onneks yleensä miehet on sen verran kiinnostuneita naisistaan ettei edes ne lapsetkaan haittaa. Mutta tohonhan sulla on nyt tyytyminen ja jonkun ukon miellyttämiseen, kun et enää niitä kunnollisiakaan saa.
"Olet tehnyt aivan oikein itseäsi kohtaan, ja itsehän täällä joutuu omana itsenään elämään, emme me toisten elämiä voida elää, eikä toisten mielitekojen mukaista elämää."
No voi lässyn lää :D siellä toinen teostaan traumatisoitunu kalmankatkerikko tursuttamassa naurettavia valheharhavakuutteluja. Juurikin jotain pinnallisen typerää ukkoohan toi joutuu nyt mielisteleen joka ei huolis moista pilallista hylkyä lapsen kanssa :DD
No kas "yllätys", :D ja sen kyllä huomaa."ei mee kalloon?"
Miksi olet noin perusnegatiivinen ihminen? Onko sinulla kaikki hyvin? - .....
No kas "yllätys", :D ja sen kyllä huomaa.Missä sellasta olikaan sanottu? Onko lasten mukavuustappaminen ja jälkitraumat sitten jotenkin sen tavoteltavampaa
- oi voi :)
No kas "yllätys", :D ja sen kyllä huomaa.kuinkahan näihin traumakatkerikkojen negatiivisiin sontimisiin voiskaan vastata jotenkin muuten?
"Eikö mene jakeluun, jälkitaumoja ei ole tullut eikä tule!"
Ittees ehkä nää itsepetokselliset valhevakuuttelus voikin upota, mutta turha kuvitella ketään muita huijaavas :)
"Kukaan normaali ihminen ei käyttäydy noin. Oletko koskaan harkinnut psykiatrilla käymistä,"
Juu juu, "normaali" lapsentappaja siellä taas kaikkitieto-viisaudessaan muita diagnosoimassa :DDD
"Ei koskaan tiedä milloin pakkoajatukset muuttuvat toiminnaksi."
Sullahan ne onkin jo muuttunu... kuolettavin seurauksin.. - oivoi tosiaan
oi voi :) kirjoitti:
kuinkahan näihin traumakatkerikkojen negatiivisiin sontimisiin voiskaan vastata jotenkin muuten?
Ittees ehkä nää itsepetokselliset valhevakuuttelus voikin upota, mutta turha kuvitella ketään muita huijaavas :)
"Kukaan normaali ihminen ei käyttäydy noin. Oletko koskaan harkinnut psykiatrilla käymistä,"
Juu juu, "normaali" lapsentappaja siellä taas kaikkitieto-viisaudessaan muita diagnosoimassa :DDD
Sullahan ne onkin jo muuttunu... kuolettavin seurauksin..Hahhah:D nyt vastustaja jotain todisteita siitä että tuollakin ihmisellä traumoja olisi?:D ootko joku selvännäkijä;) taitaa omat harhat taas puskee päälle:(
- no voi nyyh
oi voi :) kirjoitti:
kuinkahan näihin traumakatkerikkojen negatiivisiin sontimisiin voiskaan vastata jotenkin muuten?
Sullahan ne onkin jo muuttunu... kuolettavin seurauksin.."taitaa omat harhat taas puskee päälle"
Todisteet esille sitten vaan ettei oo traumoja ja että on vaan harhoja.... jäädään taas kerran odotteleen... :) - onko hankalaa??
no voi nyyh kirjoitti:
"taitaa omat harhat taas puskee päälle"
Todisteet esille sitten vaan ettei oo traumoja ja että on vaan harhoja.... jäädään taas kerran odotteleen... :)Minkäs takia vieraan ihmisen niitä täytys sulle todistella;) sinunhan niistä traumoista pitäisi todisteet esittää kerta niitä väität ihmisellä jota et tunne olevan?;)
- näkyy olevan
no voi nyyh kirjoitti:
"taitaa omat harhat taas puskee päälle"
Todisteet esille sitten vaan ettei oo traumoja ja että on vaan harhoja.... jäädään taas kerran odotteleen... :)eli et kykene... olihan se arvattavissakin,, :D mutta anna sen harhasen mutupallos pyöriä vaan ja pidä ne lappus tiukasti simmuilla, kun totuus on liian kipeä....
"kerrohan nyt omasta traumastasi, monet ovat sinunkin kirjoituksistasi huomanneet että joku mättää."
"sinunhan niistä traumoista pitäisi todisteet esittää kerta niitä väität ihmisellä jota et tunne olevan?;) "
Että odotellaanpa jälleen... ;D - diiipadaapa;)
näkyy olevan kirjoitti:
eli et kykene... olihan se arvattavissakin,, :D mutta anna sen harhasen mutupallos pyöriä vaan ja pidä ne lappus tiukasti simmuilla, kun totuus on liian kipeä....
"kerrohan nyt omasta traumastasi, monet ovat sinunkin kirjoituksistasi huomanneet että joku mättää."
"sinunhan niistä traumoista pitäisi todisteet esittää kerta niitä väität ihmisellä jota et tunne olevan?;) "
Että odotellaanpa jälleen... ;DItsehän sinä ensin täällä muiden ihmisten traumoista sanoit;) näytä toki todisteet niisyä?;) saanhan nyt minäkin samaan leikkiin ryhtiä kuin sinäkin;) höpötellään vaan, mutta yhtä epäluotettavia meistä kumpikin on kerta ei todisteita esitetä;)
niin justiinsa :D kirjoitti:
"muistan hyvin"
"koko ajanhan sinä täällä annat väärää tietoa, että sen on ihan jokainen huomannut."
Antaa tulla niitä "vääriä" tietoja sitten vaan, niin kauan kun ei näy olet SINÄ sakkeines se ainoa valehtelija :)
"Muistan tarkasti että sanoit, että ei kela korvaa mitään koska abortin hakija on tilanteeseen yksin syypää."
Antaa tulla nyt vaan MISSÄ olinkaan näin sanonu ja missä yhteydessä. Vai oliko ihan yksityislääkäristä kyse?
Onhan se nyt aina ollu selvää että julkisella hurvittelusta yhteiskunta maksaa suurimman osan lystistä.. Vai oliko sanottu vaan että mukavuusaborttöörien PITÄS maksaa kokonaan ite ilman kelakorvauksia?Tässä on yksi keskustelu jäljellä, mihin itsekin aikoinaan osallistuin, ja minkä itse muistan olleen osoituksena siitä että abortinvastustajat täällä johtavat ihmisiä tahallisesti harhaan, samoin muualla.
Ei ollut kuitenkaan kyse Kelan tuista vaan toimeentulotuesta. Valehtelet tietoisesti seuraavasti kyselijälle. Näistä ketjuista on poistettu se kommentti, missä kerrot kuinka valehtelu on ihan oikein. :) Kuinkas muuten? Pidetäänpä tämä tallessa, eikö niin?
"aborttiin menossa
4.4.2012 15:48
0
Sulje
Meneekö aborttikulut toimeentulotukilaskelmaan?
Ei tietenkään
4.4.2012 16:21
0
Sulje
ellei sitten kyse ole jostain terveydellisestä syystä, kuten hengen pelastamisesta. Mukavuustappamisia ei yhteiskunnan kuulukaan maksaa yhtikäs enempää kun se jo nyt joutuu tekeen.
Neuvola ja kaikki muu adoptioon antamista myöten on ihan ilmaista.. Abortissa lapsi maksaa koko ihmiselämänsä hinnan, ja tekijäkin usein menettää lopunelämäkseen mielenrauhansa... ei ihan halpaa lystiä. "- kuinka ollakaan :)
niin justiinsa :D kirjoitti:
"muistan hyvin"
Onhan se nyt aina ollu selvää että julkisella hurvittelusta yhteiskunta maksaa suurimman osan lystistä.. Vai oliko sanottu vaan että mukavuusaborttöörien PITÄS maksaa kokonaan ite ilman kelakorvauksia?"Näistä ketjuista on poistettu se kommentti, missä kerrot kuinka valehtelu on ihan oikein"
Eli ei mitään todisteita ja syytöstörkys on niin kauan valhe kun mitään ei näy :)
"Meneekö aborttikulut toimeentulotukilaskelmaan?"
Meneenköhän automaattisesti jos ei muutenkaan saa toimeentulotukee?? Epäilen vahvasti :) ja laita nyt linkki koko ketjuun että nähdään ne kaikki asiayhteydet, joista oot saattanu väännellä taas jotain ihan omias.. - againn
kuinka ollakaan :) kirjoitti:
"Näistä ketjuista on poistettu se kommentti, missä kerrot kuinka valehtelu on ihan oikein"
Eli ei mitään todisteita ja syytöstörkys on niin kauan valhe kun mitään ei näy :)
Meneenköhän automaattisesti jos ei muutenkaan saa toimeentulotukee?? Epäilen vahvasti :) ja laita nyt linkki koko ketjuun että nähdään ne kaikki asiayhteydet, joista oot saattanu väännellä taas jotain ihan omias..Pyytelet täällä todisteita ihmisiltä kokoajan vaikka itselläsikään ei niitä ole todistaa esim. TRAUMOISTA;)
"Näistä ketjuista on poistettu se kommentti, missä kerrot kuinka valehtelu on ihan oikein"
Meneenköhän automaattisesti jos ei muutenkaan saa toimeentulotukee?? Epäilen vahvasti :) ja laita nyt linkki koko ketjuun että nähdään ne kaikki asiayhteydet, joista oot saattanu väännellä taas jotain ihan omias.."Meneenköhän automaattisesti jos ei muutenkaan saa toimeentulotukee?? Epäilen vahvasti"
Kylläpä sitä nyt kiemurrellaan. :)
Kysyjä kysyi, meneekö ne toimeentulolaskelmaan. Menee tietenkin, automaattisesti, koska ne on sairauskuluja.
Epätoivoissasi koetat keksiä taas jotain "jos ei muutenkaan saa toimeentulotukee". Kyllä ne laskelmiin menee, jos hakemuksen on tehnyt. MIstään toimeentulotuen saamisesta ei ole kyse, koska se riippuu siitä, jääkö laskelma miinukselle vai plussalle, ja saako hakija kenties muuta kuin perusosaa. Mutta sehän ei kuulu tähän.
Pääpointti oli se, että olet epärehellinen.- lisää valheita tursu
Meneenköhän automaattisesti jos ei muutenkaan saa toimeentulotukee?? Epäilen vahvasti :) ja laita nyt linkki koko ketjuun että nähdään ne kaikki asiayhteydet, joista oot saattanu väännellä taas jotain ihan omias.."itselläsikään ei niitä ole todistaa esim. TRAUMOISTA;) "
Ja jälleen, olinko VÄITTÄNY että sellasia ois???
"Menee tietenkin, automaattisesti, koska ne on sairauskuluja."
Ei tässä kellään oo mitään kiemurreltavaa kun sulla jolta niitä todisteita mutuvalhesyytöksille ei vaan oo eikä näy :)
Jaa nytkö se onkin sitten suurimmassa osaa abortteja joku SAIRAUSkulu?? Mitäs SAIRAUTTA luonnollisen tilan lopetuksessa sit hoidetaan? :D
"Epätoivoissasi koetat keksiä taas jotain "jos ei muutenkaan saa toimeentulotukee"."
Epätoivossas yrität vänkätä lisää syytöksiäs kun et edes sitä ketjua kehtaa tuoda näytille :D sieltähän se ilmenit tietenkin kuinka paljon tässäkin oot vääristelly ja tulkinnu ihan omia mutujas :)
"MIstään toimeentulotuen saamisesta ei ole kyse, koska se riippuu siitä, jääkö laskelma miinukselle vai plussalle, ja saako hakija kenties muuta kuin perusosaa."
Tietenkin on, koska jos se kysyjä ei oo sitä muutenkaan saanu niin tuskin heruu, koska ne aborttikulut tuskin heilauttaa sitä mihkään miinuksille. Ja ainakin joissain tuissa on ollu joku summa minkä alle jäävää ei edes makseta.
"Pääpointti oli se, että olet epärehellinen."
Pääpointti on siinä että SINÄ valehtelet ja törkysyyttelet vailla mitään todisteita.
Onhan se nähty täällä monissa muissakin asioissa, kuten tyttären tappaminen abortin jälkeen, vammaisten abortit loppuraskaudessa, mukavuusseksistä rankaiseminen jne. jne. jne. sairaan epätoivosia harhojas.
- et elä muiden elämää
Mietippä, miksi olet saanut noin paljon miinusteluja aloitustursakejutullesi vailla todellisuuspohjaa?
- bottirunkku pätemäss
"miksi olet saanut noin paljon miinusteluja aloitustursakejutullesi "
Koska SINÄ tai joku muu massapeukkuhäirikkö sakistas on runkuttanu niitä sinne :DDD tää sama kirjotus oli joskus muualla tän palstan ulkopuolellakin, ja kappas vaan kun siellä ropisikin pelkkää plussaa ;)) että mietippä sitä, minkähän takia ;))))- sun itsetyydytystä
""tää sama kirjotus oli joskus muualla tän palstan ulkopuolellakin, ja kappas vaan kun siellä ropisikin pelkkää plussaa """
Eli kävit sinne sitten itse runkuttamssa niitä plussia?
- henkilö X
Minä synnytin esikoiseni tilanteessa, jollaisessa moni muu olisi saattanut päätyä aborttiin. Olin vuosia pienen tytön teini-ikäinen yh. Aika avoimesti olen täällä siitäkin osasta elämääni kertonut, enkä muista kertaakaan saaneeni mitään haukkumisia tai raivoisia solvauksia osakseni sen tähden... Mistähän se johtuu sitten? Eikö ne katkerat ja kateelliset ole sitten hoksanneet mua kadehtia ehkä?
- ehei kuule
"Eli kävit sinne sitten itse runkuttamssa niitä plussia?"
Mites mä niitä sinne massoitain runkuttasin? Sullahan/sakkis häiriköllä se tieto/keinot on.. että senku kerrot vaan :) ja luuletko muutenkaan ettei terveillä normi ihmisillä ois järkevämpääkin tekemistä ja muuta elämää kun runkutella jotain peukkuja suoli 24:n törkylaarissa :D toisin kun sulla....
"enkä muista kertaakaan saaneeni mitään haukkumisia tai raivoisia solvauksia osakseni sen tähden... Mistähän se johtuu sitten?"
No mikseiköhän niin? Ne tietää että olet yksi NIISTÄ... oisko edes ne niin vajeisia että alkas ns. paskoo omaan pesäänsä.. ;) mutta sehän on nähty miten käy jos kehtaakin olla aiheesta "väärää" mieltä!- henkilö X
"Ne tietää että olet yksi NIISTÄ... oisko edes ne niin vajeisia että alkas ns. paskoo omaan pesäänsä.. ;)"
Eli yksinhuoltajuus ei ole se, mitä täällä demonisoidaan? Jos olisi, niin kai ne kävisi kaikkien yksinhuoltajien kimppuun?
"mutta sehän on nähty miten käy jos kehtaakin olla aiheesta "väärää" mieltä!"
Entä jos kyse onkin siitä, kuinka sen "väärän" mielipiteensä ilmaisee? Oletko tullut ajatelleeksi, että jospa jotkut ovat saaneet tarpeekseen siitä, että te abortin vastustajat olette vuosia täällä demonisoineet abortin tehneitä ja aborttioikeuden kannattajia, te olette analysoineet toisten traumoja vuosia, nimitelleet abortin tehneitä kelvottomiksi äideiksi, säälineet heidän syntyneitä lapsiaan ja hinkuneet että ne lapset riistettäisiin heiltä pois. Jospa jotkut ovat saaneet tarpeekseensa teidän vuosia jatkuneesta päänaukomisesta ja päättäneet sitten aukoa takaisin?
"rupusakin hakkaaville renttueinareille jakeleva sossupummi juoppo yh-lortto jonka äpärä on hyljätty katuojaan/huostaanotettu"
Tämän tyyppisiä juttujahan tänne on alkanut imaantumaan vasta sen jälkeen, kun vastustajat itse ovat haukkuneet aborttiväkeä rupusakiksi, huudelleet haarojen levittelyistä, syytelleet lorttoilusta, haukkuneet pohjasakaksi, nimitelleet toisten genitaaleja haiseviksi kalmankammioiksi jne. Tosiaanko sinä luulit teidän saavan ikuisesti rauhassa solvata muita ilman, että koskaan alatte saamaan takaisin sitä, mitä vuosia olette tilanneet?
Vai tosiaan, mistähän se johtuu, että me sellaiset yhärit, jotka olemme osanneet olla haukkumatta abortin tehneitä, emme myöskään vastaavasti ole saaneet lainkaan haukkumisia osaksemmekaan...?
- kas näin.
"Jospa jotkut ovat saaneet tarpeekseensa teidän vuosia jatkuneesta päänaukomisesta ja päättäneet sitten aukoa takaisin? "
Eli se on kuin onkin sittenkin kiinni niiden "väärämielisten" mielipiteistä.. jotka tietenkin "väärinä" on aina jotain demonisointeja, nimittelyjä jne.
"Tämän tyyppisiä juttujahan tänne on alkanut imaantumaan vasta sen jälkeen, kun vastustajat itse ovat haukkuneet aborttiväkeä"
Juu, että kaikki on tietenkin taas vastustajien syytä :D kummasti vaan näitä henkilöön käyviä sontia on ALETTU laukoo niissäkin ketjuissa missä vastustajat on keskustelleet täysin asiallisesti ja aiheessa pysyen. Siis kostetaan joillekin aiemmille "haukkujille"?
" emme myöskään vastaavasti ole saaneet lainkaan haukkumisia osaksemmekaan...? "
Edelleen, koska sinä olet "oikeaa" mieltä, ja levität näiden apuna haukkuräkyttien abortteja edistävää sanomaa.- henkilö X
"Eli se on kuin onkin sittenkin kiinni niiden "väärämielisten" mielipiteistä.."
Kuten sanoin, luulisin että kyse on siitä, kuinka mielipiteensä esittää. Aborttiahan voisi vastustaa myös nimittelemättä ja demonisoimatta toisia ihmisisä. Yksinhuoltajuuden kadehtimisesta tuskin kuitenkaan on kyse, koska silloin luulisi moisen kohdistuvan muihinkin yksinhuoltajiin kuin vain niihin abortin vastustajiin, jotka tällä palstalla toisia nimittelevät ja demonisoivat ja toisten traumoja alinomaan analysoivat. Toisaalta, yksinhuoltajuus harvemmin kuitenkaan kadehdittavaksi vaihtoehdoksi lasketaan, joten siksikin realistisempaa olisi hakea syitä haukkumisille jostain muualta kuin yksinhuoltajudesta.
"Juu, että kaikki on tietenkin taas vastustajien syytä :D"
En minä niin sanonut. Minusta jokainen vastaa vain omista sanomisistaan. Mutta etkös juuri sinä ole sitä mieltä, että samalla mitalla saa antaa takaisin ja toisen saa haukkua, jos tämä haukkujan mielestä ansaitsee niskaansa kaiken p.askan mitä voi vain saada? Jos näin, niin luulisi juuri sinun ymmärtävän sitten senkin, miksi välistä sataa sontaa sinne vastustajienkin päätyyn :)
"Edelleen, koska sinä olet "oikeaa" mieltä, ja levität näiden apuna haukkuräkyttien abortteja edistävää sanomaa."
Uskot siis itsekin, että haukkujia ärsyttää vastustajien mielipiteet? Miksi sitten veikkasit syyksi sitä, että he kadehtivat yksinhuoltajia?
Miksi muuten luulisit, että nätisti käyttäytyvät vastustajat eivät saa täällä kuraa niskaansa puolustajilta?` Eikö heilläkin ole ihan samoin "väärä" mielipide? Ero lähinnä on vain siinä, että he esittävät sen mielipiteensä kohteliaammin.
- hohhohhoooo
"Kuten sanoin, luulisin että kyse on siitä, kuinka mielipiteensä esittää."
Höpö höpö. Onhan täällä nähty paljon yh:utta ihan yleisesti halventavia alotuksiakin, kelle siinä muka rähjätään mielipiteiden takia?
"Miksi sitten veikkasit syyksi sitä, että he kadehtivat yksinhuoltajia?"
Niiden pohjasakkasuossa kateuden kohteeks kelpaa ketkä tahansa jotka ei oo tehny elämänsä pilaavaa omantunnon ryvettävää virhettä.
"nätisti käyttäytyvät vastustajat eivät saa täällä kuraa niskaansa puolustajilta?"
Etkö sä muka koskaan oo nähny sonnantursutusta "kilttien" vastustajien niskaan?? :D- henkilö X
"Onhan täällä nähty paljon yh:utta ihan yleisesti halventavia alotuksiakin"
Onko? Saisiko muutaman esimerkin, kun itse en muista juurikaan sellaisia nähneeni.
"Niiden pohjasakkasuossa kateuden kohteeks kelpaa ketkä tahansa jotka ei oo tehny elämänsä pilaavaa omantunnon ryvettävää virhettä."
Eli et siis itsekään usko, että nimenomaan yksinhuoltajuus on se kadehdittava seikka? Mikähän muuten mahtaa olla se minun elämäni pilannut ja omantuntoni ryvettänyt virheeni, kun minä en kuitenkaan ole moisten juttujen kohteeksi joutunut... ;)
"Etkö sä muka koskaan oo nähny sonnantursutusta "kilttien" vastustajien niskaan?? :D"
En puoltajien puolelta ole tällaista juuri nähnyt tapahtuvan. Sinä ilmeisesti olet, joten antanet muutaman esimerkin niistäkin? - kerronpa minäkin
henkilö X kirjoitti:
"Onhan täällä nähty paljon yh:utta ihan yleisesti halventavia alotuksiakin"
Onko? Saisiko muutaman esimerkin, kun itse en muista juurikaan sellaisia nähneeni.
"Niiden pohjasakkasuossa kateuden kohteeks kelpaa ketkä tahansa jotka ei oo tehny elämänsä pilaavaa omantunnon ryvettävää virhettä."
Eli et siis itsekään usko, että nimenomaan yksinhuoltajuus on se kadehdittava seikka? Mikähän muuten mahtaa olla se minun elämäni pilannut ja omantuntoni ryvettänyt virheeni, kun minä en kuitenkaan ole moisten juttujen kohteeksi joutunut... ;)
"Etkö sä muka koskaan oo nähny sonnantursutusta "kilttien" vastustajien niskaan?? :D"
En puoltajien puolelta ole tällaista juuri nähnyt tapahtuvan. Sinä ilmeisesti olet, joten antanet muutaman esimerkin niistäkin?"Etkö sä muka koskaan oo nähny sonnantursutusta "kilttien" vastustajien niskaan?? :D"
Eräs "kiltti" vastustaja (nimimerkki salmon) sai kuulla olevansa abortinpuolustaja kun ei alentunut abortintekijöitä haukkumaan esim. murhaajiksi. Hän oli sellainen abortinvastustaja josta monen kannattaisi ottaa esimerkkiä. Hän oli mielestäni sivistynyt ihminen ja asiallinen, eli vastustuksensa voi tuoda esille muutenkin kuin toisia mollaamalla. - harmillista on
"Taisi siinä saada salmon abortinvastustajana sitten sonnantursutusta, mutta ns. omalta sakiltaan"
Ja luotsi-idolis on saanu sultakin... ym. sakiltas ;)) aijai.... - henkilö X
harmillista on kirjoitti:
"Taisi siinä saada salmon abortinvastustajana sitten sonnantursutusta, mutta ns. omalta sakiltaan"
Ja luotsi-idolis on saanu sultakin... ym. sakiltas ;)) aijai....Ohhoh! Onko sosiologi syyllistynyt todellakin sontatursuttelemaan luotsia! Missä hän näin ikävästi on toiminut? :(
Vai oliko tässä sontatursuttelua nyt se, että sosiologi oli eri mieltä abortin viikkorajojen laskemisesta kuin luotsi?
- montako kertaa
"Mikähän muuten mahtaa olla se minun elämäni pilannut ja omantuntoni ryvettänyt virheeni, kun minä en kuitenkaan ole moisten juttujen kohteeksi joutunut... ;)"
Niin, lue nyt aiempia ja mieti MIKSI.
"Ne tietää että olet yksi NIISTÄ... oisko edes ne niin vajeisia että alkas ns. paskoo omaan pesäänsä.. ;) "
"Edelleen, koska sinä olet "oikeaa" mieltä, ja levität näiden apuna haukkuräkyttien abortteja edistävää sanomaa."
"yh:utta ihan yleisesti halventavia alotuksiakin"
Onko?"
"Sinä ilmeisesti olet, joten antanet muutaman esimerkin niistäkin?"
Suurin osa lienee poistettu ja ihan aiheesta, myös niistä yh-sonnista, eikä mulla kuule riitä niin paljoo aikaa eikä kiinnostusta ruveta hakeen sua varten massoittain jotain yksittäisiä viestejä.
esim. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10757368
Suuri osa muista varmaan tullu siltä sakkis"yh-lorttouksia" tehtailevalta "Moraalinen ihminen" -törkyturvalta. Mutta nähtävästi nääkin sulta ihan "unohtunu"?
Yks esimerkki vois olla toi luotsikamunne (omasta mielestään kai enemmän vastustaja) joka ei nyt joidenkin mielestä ilmeisesti olekaan tarpeeks suosijoiden suuntaan... kuten nyt vaikka näissä ketjuissa
keskustelu.suomi24.fi/node/12023580
keskustelu.suomi24.fi/node/12024478
Mutta seuraa palstaa nyt vaan ;) otetaan talteen heti kun seuraavan kerran näkyy lisää :)- henkilö X
Mikä tuossa linkittämässäsi avauksessa on mielestäsi niin hirveää yksinhuoltajien halveksuntaa, että sellainen olisi suorastaan demonisointia?
Siinä siis todetaan, että tuskin monikaan ehdoin tahdoin yksinhuoltajaksi haluaa, että se ei ole mikään ideaalitilanne ja usein toivottu asia. Eikö se ole ihan totta? Eikö ihan reaalimaailmassa yksinhuoltajuus useinmiten ole ns. huonojen ja epätoivottujen tilanteiden ja valintojen seurausta, ei sellaista, mihin ihmiset oikein pyrkisivät?
Lisäksi avauksessa sanotaan, että jos abortit kiellettäisiin lailla, yksinhuoltajien määrä luultavasti nousisi huomattavasti. Eikö tämäkin ole aika lailla realismia?
Sitten aloittaja kertoo, että tämä on yksi syy monista, miksi hänestä on hyvä asia, että aborttimahdollisuus on olemassa. Onko ehkä tämä mielipide nyt niin "väärä" mielestäsi, että se tekee avauksesta yksinhuoltajia panettelevan?
Missään kohdassa avauksessa ei kuitenkaan haukuta yksinhuoltajia henkilöinä, ei tehdä yleistyksiä, että yhärit on sitä ja tätä, tyyliin työttömiä loisia tai baareissa luuhaavia munahaukkoja tms. Avauksessa ei myöskään kritisoida yksinhuoltajuutta ihmisen vapaana valintana, ei vedota sellaiseen, etteikö lasta saisi pitää vaikka yksin sen kanssa jäisikin. Avauksessa ei ainakaan minun nähdäkseni kritisoida edes yksinhuoltajuutta sinällään, avaaja on vain sitä mieltä, ettei abortin haluavia naisia saisi abortit kieltämällä siihen pakottaa.
"Yks esimerkki vois olla toi luotsikamunne (omasta mielestään kai enemmän vastustaja) joka ei nyt joidenkin mielestä ilmeisesti olekaan tarpeeks suosijoiden suuntaan... kuten nyt vaikka näissä ketjuissa"
Tämäpäs jännä käänne! Eihän luotsi sinun mukaasi edes ole abortin vastustaja, vaan "tunnettu kiihkosuosija", kuten häntä blogissasi olet kuvaillut. Nytkö hän sitten yhtäkkiä muuttuikin mielestäsi vastustajaksi, joka saa sontaa niskaansa puolustajilta vaikka käyttäytyy kiltisti? ;D
"keskustelu.suomi24.fi/node/12023580"
Luotsin avaama ketju aborttien viikkorajojen alentamisesta. Luotsi itse ei saa kerrassaan mitään sontaa niskaansa tuossa ketjussa, ellei sitten vain eri mieltä oleminen ole sinusta sonnantursutusta.
"keskustelu.suomi24.fi/node/12024478"
Tässä ketjussa aborttioikeuden kannattaja syyttää luotsia bannien antamisesta ja kritisoi tätä puolueellisuudesta. Avaaja myöskin pyytää anteeksi luotsilta syytöksiään.
Onko kaiketi luotsin puolueellisuudesta arvostelu sinusta sonnantursutusta? Mitäs muuta sinä itse olet sitten täällä tehnyt, kuin juurikin arvostellut luotsia puolueelliseksi ja jopa nimitellyt häntä ties minkälaisilla liikanimillä? Montakos kertaa sinä olet itse toiminut kuten tuon ketjun aloittaja, ja pyytänyt anteeksi luotsiltä sanojasi? Vai sekö sitä sonnantursuttelua olikin, että vaivautuu pyytämään anteeksi sanoja, jotka pikaistuksissaan tuli päästelleeksi?
- Kukkahattusetä
Olen minä monenlaisille ihmisille ollut kateellinen, mutten kertaakaan yksinhuoltajile.
Annan jokaisen pilata elämänsä ihan miten tahtoo. Samaan ei tarvi ruveta, eikä perässä tehdä. - tohon en ala
"Palstalla on eräiden taholta harjoitettu kautta aikojen outoa yh:uden mustamaalauskampanjaa."
Lopeta se oma mustamaalauskampanjas ja mene töihin ja käyttäydy ihmismoisesti. Muuten jotkut luulee että kaikki yhärit on samanlaisia käytöshäiriöisiä pakkomielteisiä jaskanpauhajalorttoja kuin sinä ja tekee abortin varmuuden vuoksi ettei vain koe tota samaa kohtaloa. - häh?
"Näin sanoo ihminen, joka ketjualoituksessaan katsoi aiheelliseksi nimittää toisia ihmisiä mm. katkeriksi syyllisyystraumaatikoiksi, pimeäsieluisiksi, paatuneiksi, kateellisiksi, mustamielisiksi ja sekopäisiksi kiihkoraivoajiksi..."
Siis missä alotuksessa? Ensimmäinen termi on ainoa jonka juuri tossa muodossa tästä löytyy... sielua siis kuvattiin pimeäksi ja paatuneeksi, mieltä mustaksi. Onko kateellinen haukkumasana?
"on sekopäisellä kiihkoraivolla vakuuteltava"- henkilö X
Ahaa, minä luulin, että ihminen jonka sielu on pimeä, olisi pimeäsieluinen ja ihminen jonka mieli on musta, olisi mustamielinen... Vähän niinkuin ihminen jonka tukka on punainen on punatukkainen, ihminen jonka silmät ovat ruskeat on ruskeasilmäinen jne.
Mutta sinusta siis pimeän sielun ja mustan mielen omaava voi olla vaikka kuinka valoisa sielultaan ja valkea ja puhas mieleltään? ;) Kuinka monta siniset silmät omaavaa ruskeasilmäistä sinä muuten tunnet?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi554379Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824069- 703538
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963460Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1082479- 352338
- 242219
- 362209
- 382189
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232084