Paperimiehet pelimiehiä?

työtön.

Mitä teki paperimies pitkän hoikan brunetin kanssa baarissa kun tiedän että häntä kotona odottaa uskollinen suomi-tamma? Tuskin olivat tuon brunetin kanssa "vain ystäviä" kun paperimiehen käsi käväisi useita kertoja tanssilattialla tuon brunetin piukalla takumuksella. Ikävää olisi joutua kertomaan kotona odottavalle uskolliselle vaimolleen että suhteessaan ei kaikki olekkaan kunnossa

31

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonna.

      Olisiko niin että paperimies on hyvää seuraa? arvostaa kumppaniaan jne. Tätä ja hellyyttä nainen kaipaa

      Ehkäpä todellakin olivat vain ystäviä joiden suhteessa kosketteleminen on ok

    • Mice.

      Onhan näitä kuultu. Yksikin paikallinen paperimies kehuskeli minulle kun oli yhtenä Lauantai-iltana polttanut 2000 euroo rahaa juomiin, hotelliin, takseihin jne

      Tiedä sitten oliko juttu vaan isottelua mutta tällaisia veijareita ne on

      • ÄkiKulma +7

        Ne on pelkkää paperia ne paprupojat...... Eronneita suurin osa , paska vuorotyö,.. kotona
        se vaan nukkuu tai ryyppää viikolla... Ei kiitos ei enään.


    • maister

      Pitäähän paperimiehenkin varmistaa että elintaso pysyy samana ja etsiä varakkaampi puolisko jos sattuu työt loppumaan.

    • projektipäällikkö

      ja työtöntä vit*u**aa ;)

    • kokenut.

      Sitähän ei tiedä onko esim se vaimokin katsellut vieraita sillä silmällä. Asioissa on aina useampi puoli...

    • halkkari

      Ei kai se pilannut sellua?

    • utelias.

      menivätkö panemaan?

      • työtön.

        Tampereella tapahtui siis, mutta en nähnyt lähtivätkö yhdessä. Itse olin valomerkkiin, mutta nämä kaksi olivat jossakin vaiheessa jo lähteneet.


      • suolahtelainen
        työtön. kirjoitti:

        Tampereella tapahtui siis, mutta en nähnyt lähtivätkö yhdessä. Itse olin valomerkkiin, mutta nämä kaksi olivat jossakin vaiheessa jo lähteneet.

        Olivatkohan konneveden rappaatlahdelta.


      • roppari

        Älä viitsi puhua asiasta kun et tiedä


    • Riina.

      Rakkaus on aina kaunista

      • papmies

        Rakkaus on todella aina kaunista niinkuin ystävyys ja hellyyskin.


    • Luonnollista

      Pitää paperimiehen päästä naimaan, jos oma vaimo ei anna.

    • rohkeesti vaan....

      Mikset mene ja sano suoraan tälle kotona odottavalle uskolliselle vaimollelle, jos tunnut tietävän...

    • baarikytät

      jokaisessa ravintolassa, baarissa, pubissa yms. paikassa pitäisi olla yleinen tarkkailija, joka sitten raportoisi kotona olevalle puolisolle mitä armas puuhailee vieraiden kanssa!

    • Seppo Sepon Seppo

      Lähtivät panemaan olutta.Uskoo ken tahtoo.

      • undercoversurffingrules

        Heh kyllä oikeen naurattaa nää pienet piirit ja paperimiesten muka suuret palkat. Olen itsekkin ollut töissä jonkun vuoden jo suljetulla paperitehtaalla. Palkathan oli tosi surkeet siellä ja kaikki luulivat olevansa rahakkaissa töissä kun saa velkamesellä päästää ja maksaa asuntolainaa. Tämä koskee kaikkia yksiköitä Äänekoskella eli myös niitä mitkä vielä jatkavat. Onneksi itse ymmärsin että ei sillä hommalla onnelliseks tule ja läksin muualle. En kenellekkään voisi suositella teollisuustyötä kolmessa vuorossa. On tuo leipä paljon leveämpi muualla kun paperitehtaassa eikä ole sen koommin tarvinnut öitä valvoa. Mikä on totta nii irtokannikkaa riittää koskella ihan kiitettävästi mutta pitää muistaa se vanha raamatun ohje että kauemmaksi kalaan niin se on sallittua.


      • konraatti
        undercoversurffingrules kirjoitti:

        Heh kyllä oikeen naurattaa nää pienet piirit ja paperimiesten muka suuret palkat. Olen itsekkin ollut töissä jonkun vuoden jo suljetulla paperitehtaalla. Palkathan oli tosi surkeet siellä ja kaikki luulivat olevansa rahakkaissa töissä kun saa velkamesellä päästää ja maksaa asuntolainaa. Tämä koskee kaikkia yksiköitä Äänekoskella eli myös niitä mitkä vielä jatkavat. Onneksi itse ymmärsin että ei sillä hommalla onnelliseks tule ja läksin muualle. En kenellekkään voisi suositella teollisuustyötä kolmessa vuorossa. On tuo leipä paljon leveämpi muualla kun paperitehtaassa eikä ole sen koommin tarvinnut öitä valvoa. Mikä on totta nii irtokannikkaa riittää koskella ihan kiitettävästi mutta pitää muistaa se vanha raamatun ohje että kauemmaksi kalaan niin se on sallittua.

        paskapuhetta viimeistä lausetta lukuunottamatta.


    • heillä on hienot

      Monille auto on tärkeä. Nainen haluaa että miehellä on hieno auto

      • Mercedes-johtotähti

        Kun paperimies ajaa Mercedes Benz E-luokan autolla kahvilan pihaan, niin siinä monen tytön hupakon sydän sulaa...


      • munis
        Mercedes-johtotähti kirjoitti:

        Kun paperimies ajaa Mercedes Benz E-luokan autolla kahvilan pihaan, niin siinä monen tytön hupakon sydän sulaa...

        höpöhöpö sun w123 200d joka ruosteessa joka kulmasta ei lämmitä kuin hehkutulppaa jos sattuu olemaan akussa virtaa


    • rippi

      Aviorikos on synti!

    • petetyksi tullut.

      todella törkeetä.Soita vaimolle!

      • kokemusta on

        Asia on niin että paperimiesten naiset hakee lämpöä ja läheisyyttä muualta kuin kotoa.
        Jatkuva kolmivuorotyö vie miehestä voimat eikä mikään kiinnosta. Avioeroja on paljon!


      • Peeenis-Pete
        kokemusta on kirjoitti:

        Asia on niin että paperimiesten naiset hakee lämpöä ja läheisyyttä muualta kuin kotoa.
        Jatkuva kolmivuorotyö vie miehestä voimat eikä mikään kiinnosta. Avioeroja on paljon!

        joo onhan noita tullut lämmitetty öisin. Ainoa harmi kun yövuoro loppuu niin aikaisin niin joutuu lähteen kotiin kukon pierasun aikaan.


    • jkjkjkjkjkj

      vieläkö jotkut tekee duunia paperitehtaalla? mä luulin että se ala ois jo kuollut pois suomesta, kun paperin kulutus laskee. No eiköhän se äänekosken tehdas lakkauteta.

    • jorma3000

      Noh oha se hyvä että ees jossai o palkat kunnossa täälläki Jumana selän takana, vittuako siinä kateelliset vinkuu.

      T mummunpyllynpyyhkijä 1300e/kk

    • BMW520.

      Se mitä naiset rakastavat paperimiehissä on heidän paksu lompakkonsa. Mutta saako paperimies aitoa rakkautta jos naisensa himo kohdistuu vaan rahaan? Itsälläni on autona BMW, joten tiedän miltä naisen himo tuntuu..

      • Lörtsy-Eki

        juu ja sitten sää heräsit


    • jouto

      Etsi töitä,niin ei tarvitse vahdata muiden tekemisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe