En pidä pätkä-miehistä.

totuus julki

Eikä pidä kovin muukaan nainen -ellei sillä pätkällä satu olemaan rahaa enempi. Ei pätkän kanssa voi edes korkokenkiä käyttää kun ne alkaa inistä (matalalalta) että nainen ei saa olla pidempi kuin mies. Siksi teidän kanssa ei lähdetä treffeille ,eikä tanssimaan tai ylipäätään mihinkään. NÄIN ME NAISET puhutaan selkänne takana.,

46

822

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyt nainen ;)

      Ha ha, ja tänne on sitten joku vittuuntunut pitempi naikkonen laittanut vastalauseen kun näki ihannenainen osiolla kirjoituksen joka sai tämän hirveän ylipitkän naisen aivan suunniltaan :)))))))) Eihän se nyt ole sinun vikasi että olet vain kasvanut liian pitkäksi ja näytät oudolta jne jne kyllä sinä opit tuon virheen kanssa vielä elämään, mutta aikaa se tosin ottaa.

      • Isot on kauniita

        Huumorintajuton pätkä se siellä vikisee...


      • M171cm
        Isot on kauniita kirjoitti:

        Huumorintajuton pätkä se siellä vikisee...

        Isot ihmiset on helvetin rumia ja se on totuus.


    • korkeammalle vaan

      Kyllä olen osin samaa mieltä Ap kanssa . Ystävistäni kukaan ei halua lyhyttä miestä vaan kaikki sitä mieltä että miehen oltava vähintään 178 ja mielluusti siitä ylöspäin.Pätkien kanssa on tanssiminen naurettavan näköistä ja kuka haluaa lapsen kokoista miestä pitää kädestä kiinni? Tosi pitkillä mieheillä on varaa valita naisista..Eipä ne pätkänaisetkaan ole kaksisen näköisiä lyhyine tanttajalkoineen ja minihameessa .:D Se on itseasiassa surkuhupaisa näky. Kerran kuulin baaritiskillä kuinka 2 miestä naureskeli persjalkaislle naiselle..

      • 185 mies

        Kuka homo haluaa tanssia? Lol.


    • vaisilleesä

      Taasko ne miehet naisena esiintyy

    • pitkässärinen n

      Minäkään en huoli lyhyttä miestä (Alle 185cm) En ole koskaan huolinutkaan mutta onneksi pitkät komistukset ovat läehstyneet aina.

    • juuuu

      Ihan vapaasti ota niin pitkä mies itelles,kuin haluat.Onhan se varmasti näyttävä pari yli185cm miehet yhdessä rakastuneina käsikkäin.

    • pitkät sääret lady

      Pätkä hiljaa..Nainen valitsee pitkän miehen.. kestä se!

      • ukhk7

        Pätkä ukko, hanki kengät piilokoroilla.

        Hetken aikaa et näytä hobitti.


    • aika kornia

      Komeus
      älykkyys
      kohteliaisuus
      hyväsydämisyys
      ylhäiset sukujuuret...
      mutta
      LYHYT!
      HYI HELVETTI!!!

    • Hyvä ihminen

      Olen imarreltu. Olen noin 190cm ja pannut merkille poikkeuksellisenkin lyhyiden naisten miellyttävät katseet.
      Kelpuuttaisin kuitenkin miehenä hieman itseänikin pidemmän naisen. Tiedän tälläisen tuntemattoman oikein kauniin blondin lähiseudultani. Tajuton näky!
      En ole kuitenkaan mikään pituusrasistikaan, joten melko lyhytkin nainen saa sukkani pyörimään ja olon vaivautuneeeksi sillä positiivisella tavalla.

    • M172

      Vois sano että yksinäiset ihmiset ova ihan naurettavija.

      Ova olevina fiksu ja oikesti tiedä mitä yhtä mistä. Ja ne ova ne yksinäiset iha tylsiä ei kuka tu saama pilu eikä naista ha ha ha

      • bigger than 172

        No elä huoli..ei sun pituiselle pätkällekään irtoo..


    • lottovoittaja_pätkis

      Kyllä se vaan on pitkänhuiskea mies, joka saa naisen sukat pyörimään.. oma ukkoni on 195 ja minä n. 164...kyllä näkee kaupungilla muiden naisten kattelevan paljonkin mun miestäni, mut hän on minun! enkä ikinä päästä käsistäni kyllä, sen verran ihana luonteinenkin on. eikä tarvitse pelätä miehen koskaan lyövän tai pettävän, hän on niin kiltti ja kultainen ja aito rakkaudessaan. Minä sain lottovoiton!

      • Minun mies 172cm

        Pidä vaan koltattis, minä en heistä välitä, vaikuttava epäluonnollisilta ja usein tyhmiltä, hi hi


      • lottovoittaja_pätkis
        Minun mies 172cm kirjoitti:

        Pidä vaan koltattis, minä en heistä välitä, vaikuttava epäluonnollisilta ja usein tyhmiltä, hi hi

        Voi ressukkaa, sinä puhut tyhmistä, etkä itse osaa edes oikein kirjoittaa... koltattis? mikä se muka on? :'D

        Mut mun on kyl sanottava, et mieheni ei todellakaan ole tyhmä, päinvastoin.

        Kroppakin on kuin mallilla, joten menipä sekin sinun oletuksesi nurin.
        Meeppä vaa siä sinne pätkä miehes kainaloo, vaik epäilen kyl ettet siihe sovi kyykistymättä :D

        Minä olen miestäni juuri ja juuri rintaan saakka, joten hänen kanssaan on turvallinen ja hyvä olla. Olisi kamalaa, jos mies ois samanpituinen tai lyhyempi :O

        En voisi olla onnellisempi!


    • Sanna_89

      Ei mitään pikkumiekkosia. Samantien voisin ottaa pikkuveljeni deitille. Sekin 15v pitempi kuin jotkut pätkät.

    • M172

      Vaan omalle pituudelle kun ei kukaan mitään voi ja kyllä kai ny miehessä täytyy olla muutaki kuin pelkkiä senttejä.

    • pesci

      Olen lyhyehkö kundi. En välitä seurustella käyn huorissa. Minua kiihottaa pitkät tytöt. Valitsen AINA itseäni pidemmän tytön. Olen kiitollinen pituudestani tai siis sen puutteesta koska mitä pitempi tyttö, sen pervompi nautinto tiedossa. :D

      • kotiin kasvaa

        pescillä tiedossa yksinäinen vanhuus, siinä hymy hyytyy.


      • pesci
        kotiin kasvaa kirjoitti:

        pescillä tiedossa yksinäinen vanhuus, siinä hymy hyytyy.

        Vanhuutta ei ole syytä pelätä.


      • dadaaaaaaa
        kotiin kasvaa kirjoitti:

        pescillä tiedossa yksinäinen vanhuus, siinä hymy hyytyy.

        Miksi? Kyllä ne nuoret huorat ottavat vanhuksiakin asiakkaiksi, ja pesci saanee melko varmasti mahtavampaa seksiä 20-vuotiaan huoran kanssa kuin 70-vuotias aviomies samanikäisen kurttuisen vaimonsa kanssa.


    • ylpeäkin..

      Pätkät saattaa yllättää kun alakerrassa onkin isoa..

    • no thanks

      Hobitti on hobitti ja kuuluu pygmien sukuun.

    • Näin:

      170 cm on miehen minimipituus, jos on muuten miehekäs ja sitä isoutta muualla. Silloin ei haittaa jos olen saman pituinen korkkareissa... Kukkakeppien pitää olla se 180 cm

    • Joo.....

      Jaa...
      Tehkää niinkuin parhaaksi näette.

    • Iso ruho=haisee enem

      Pitkä tai pätkä, kaikki kuitenki syövät paskovat.

    • Ihan sama

      Tosimies ei kärsi lyhydestä sillä lyhyellä miehellä saattaa olla tosi nopeat kintut =)
      Itse olen lyhyt nainen ja oma mieheni on pitkä ja komea mutta kyllähän noista huippujalkapallomiehistä monet on lyhyitä ja komeita. Heillä ei varmasti ole naisista pulaa siitäkään huolimatta? Olen viehättynyt niin isoista kuin pienistäkin miehistä ja rumistakin joilla on hyvä huumorintaju ja itseironia toimii aina. Vaatii vaan enemmän muita vahvuuksia jos ei ulkonäkö ole se paras. Joku komea ei välttämättä kehitä itseään millään muulla tavoin kun se ulkonäkö vaan riittää tekemään vaikutuksen naisiin. Kyllähän joku pieni mies joka on ketterä kintuistaan ja pääsee kepeämmin vaikka puuhun niin jo sillä tavoin päihittää kompelön ison miehen. Iso kaveri ei kerkiä edes starttaan kun pienempi on jo maalissa =) Ison miehen vahvuuksia on kyllä se että auttaa kun ei itse ylety ottaan jauhoja kaapista.

    • Saunokaa, siinä se

      Se on tuo saunominenkin eräänlaista huumetta. Löylyynkin tulee addiktio.
      Näin se on pojjaat.

    • Kiitos lukijoille

      Tosi mies haisee paskalle jne....
      Tosi mies on 168 sm, paino sama kiloissa.

    • 167ej

      Olen 167cm mies ja naimisissa 175cm naisen kanssa :) kaks tervettä lastakin löytyy. Oon näköjään ainut lyhkäsempi mies maailmassa jota pituus ei ole hidastanut. :)

      • ...

        No et ole. Oma isäni on 163 cm, hänellä on kolme lasta ja ihan kohtuullisesti menestynyt oma yritys. Venäjää hallitseva Vladimir Putin (joka on venäläisten naisten keskuudessa hyvinkin ihailtu) on 170 cm, ja hänen presidenttikausiensa välissä presidenttinä ollut, Venäjän nykyinen pääministeri Dmitri Medvedev on 162,5 cm. Italian ex-pääministeri ja käsittääkseni maan rikkain mies Silvio Berlusconi on 165 cm, Ranskan edellinen presidentti Nicolas Sarkozy on 165 cm ja Ranskan nykyinen presidentti François Hollande 170 cm. Ja eipä Sauli Niinistökään sen pidempi ole kuin 177 cm.

        Itse olen pidempi kuin isäni, mutta melko lyhyt kuitenkin. Naisista ei kuitenkaan ole pulaa, ja mitään pinnallista idioottia en naisekseni haluaisikaan, jolla on jotain typeriä pituusvaatimuksia tyyliin "miehen on oltava vähintään 180 cm". Ei kukaan vähänkään älyä omaava nainen aseta pituutta joksikin kynnyskysymykseksi parisuhdetta ajatellen.


    • Optimaalinen pituus

      Olen n. 180 cm mies ja harvemmin törmään pidempiin naisiin. En tunne yhtään mallina työskentelevää .
      Mulle naisen pituudella ei ole väliä jos on muuten kiva, mutta olen tässä huomannut että lähes oman pituiseni nainen korkkareilla tai ilman on aika makee juttu. ( olenkohan kehittänyt fetissin :) Silmiin katsominen jutellessa helppoa ja esim. halaaminen tosi mukavaa kun ei tarvii kumarrella.
      Vaikka tuo on mielestäni optimi niin taitaa monen naisen mielestä kuitenkin puuttua 10 cm pituudesta. Onko se todella tärkeetä että mies on reilusti pidempi ?
      Pituus ei ole minulle niin tärkeää mutta olisi suotavaa että minulla olisi ne leveämmät hartiat kuitenkin ja olisin mielellään se 20 kg painavampi.

    • liki parimetrinen

      Olen pitkä mies ja moni nainen on sanonut, että pituuteni kiihottaa. He tuntevat itsensä naisiksi ja olonsa turvalliseksi vierelläni. Ymmärrän tämän.

      Paras ystäväni on lyhyt mies, joka ei ole koskaan oikein saanut naisia, joten olen konkreettisesti huomannut, että pituus on naisille tosi tärkeää. Kaverini on ihan kivannäköinen, mutta lähes poikkeuksetta naiset parveilevat minun ympärilläni eivätkä ole kiinnostuneita hänestä.

      On totta, että minulla on pitkänä miehenä aina ollut enemmän valinnanvaraa kuin lyhyemmällä kaverillani. Siksi olenkin jo pitkään kelpuuttanut vain hyvin isorintaiset naiset. Lyhyet, pitkät, laihat ja pulleat katsovat pitkää ja itsevarmaa miestä ihaillen, mutta vain ne, joilla on poikkeuksellisen isot tissit ja laiha vartalo, kelpaavat minulle.

      Joten vaikka nainen kelpuuttaisi vain pitkän miehen, ei se tarkoita että mies kelpuuttaisi naisen.

      Pitkälle miehelle kelpaa isotissinen nainen, pikkutisut saavat tyytyä lyhyisiin. Anteeksi vain, mutta tämä on tosiasia. Pienirintainen nainen on miehelle sama kuin lyhyt mies naiselle.

      • Eipäs

        Älä yleistä olen pitkä mies mutta tykästynyt enemmän hyviin persuksiin kuin isoihin tisseihin. Pieni siro timmiperäinen nainen jes.


      • lottovoittaja-pätkis

        Nyt kyllä sinulta pääsi iso vale! ;)
        Vai kelpaa pitkälle miehelle vain isotissinen nainen? :D
        Minä olen pienitissinen, siro, hoikka ja lyhyt nainen (164cm)
        Niin kyllä vaan oma mieheni on lähes kaksimetrinen! Häntä kiinnostaa minun pieni, pyöreä takamukseni enemmän kuin terhakat omenatissini ;)

        Kun olen itse miettinyt rintojeni suurentamista, niin mieheni on ollut ehdottomasti vastaan tätä asiaa.

        Joten kyllä pitkissäkin miehissä on sekä tissi- että peppumiehiä!


    • pinnallinen mies

      En minäkään pidä rumista naisista.

    • 10+12

      Siis mun on ihan pakko tähän keskusteluun ottaa myös kantaa, koska ihan rehellisesti reilu parikymppisen tytön (minun) ajatuksia: olen jo pitkään tuntenut LYHYEN miehen (väittää olevansa 172, mutta oikeasti minua ehkä sentin pidempi kun vierekkäin seisotaan eli 166cm!) ja meillä on ollut aikoinaan epämääräinen seksisuhde, mutta muutenkin olen oppinut häntä tuntemaan. Varakas on ja hyvä duuni, kasvoista hyvännäköinen, hyvä pukeutumistyyli, erittäin ihana persoona, hyvässä kunnossa, hyvä sängyssä. Mutta koska hän on niin lyhyt, en ikinä voisi olla parisuhteessa hänen kanssaan. En edes ole kehdannut esitellä häntä ystävilleni. Hetken hänen kanssaan on aina hauskaa, mutta en voi sille mitään, että koen hänet jotenkin vastenmieliseksi kokonsa vuoksi. Miesparka liikkuu ja yrittää käydä kuntosalillakin, mutta eihän siihen vartalotyyppiin mikään lihas kasva ja sekin näyttäisi vain koomiselta.

      Anteeksi nyt vain, tämä ei ole mikään provokaatio vaan päin vastoin mua ihan harmittaa itseni ja sen tyypin puolesta, koska hyvä potentiaali menee hukkaan. Ja kyllähän sen siitä miehestäkin huomaa, että pituus on hänelle aina ollut ongelma, sillä hän välillä peittää epävarmuuttaan ylimielisillä jutuilla ja valehtelee/suurentelee naisjuttujaan. Eli tästä kaikille lyhyille, huonon itsetunnon omaaville miehille opiksi: älkää yrittäkö kompensoida fyysistä kokoanne uhoamalla ja esittämällä "isoa äijää", sillä se tekee teistä vain entistä säälittävämpiä ja vastenmielisiä. Yrittäkää vaikka ottaa pituus huumorilla ja itseironialla. Mutta älkää korostako sitä. Tässä voisi olla vaikka vertailevaksi esimerkiksi pienirintainen nainen; jos naisella ei ole tissejä ja hän pyytelee sitä koko ajan anteeksi, jauhaa asiasta, toppaa rintansa täyteen tai heittää läppää silareista niin oletan, että se on suurimmalle osalle miehistä turn off.

      • lfbg

        Oliko hänellä kuitenkin mulkku asiallisen kokoinen?

        Kyllä se on korvien välissä se ongelma (itsetunto), jos on ollakseen. Ei pituudessa.


    • lompakon paksuus

      Kyllä se niin menee että näin lyhyenä mutta ihan komiana ja toimeentulevana miehenä kysyntää on lähinnä niiden ylipainoisten ja kaikkea muuta kuin kauniiden naisten puolelta. Vaan kun ne ei itseäni kiinnosta. Vaan se naiskauneus hivelee silmää ja mieltä. Baareissa vaan se kauniiden tai edes normaalipainoisten naisten "painu v****** pätkä" asenne alkaa jurppimaan.

      Onneksi asiaan on kuitenkin täällä Suomenmaassa kehitetty loistava ratkaisu!

      Sen ratkaisun nimi on hyvännäköinen, parikymppinen, rahallista korvausta vastaan ammattiaan harjoittava nainen.

      Vastaava ratkaisu on hyväksi havaittu jo ammoisista antiikin ajoista lähtien, ja toimii yhä tässä modernin maailman sykkeessä. Jopa paremmin nykyään, kun on suojausmenetelmät keksitty.

      Saatte naiset ihan rauhassa miinustaa tätä vastausta ja haukkua että on säälittävää jos mies maksaa saadakseen. Itsehän ootte juuri huomaamattanne selittäneet, miksi mies sen vaihtoehdon joutuu valitsemaan. Joku käyttää kroppansa pituutta teidän naisten kellistämiseen sänkyyn, toinen lompakkonsa paksuutta.

      Mieluumin haaskaan rahaa, kuin haaskaan aikaa baarissa kuunnellen naisten v...lua. Jokainen hoitakoon omat hommansa tyylillään.

    • dabbii

      Olenko minä ainoa nainen täällä joka tykkää lyhyistä miehistä :( en siis mistään 160cm vaan kun itse olen 158cm ja mun mielestä sellanen 170-175 ois just hyvä! En vain tykkää hujopeista ihmisistä muutenkaan. Pitkät naiset on ällöjä ja pitkät miehet ei vaan oo mun juttu. Pienet ihmiset on niin paljon helpommin lähestyttävissä ja yleensä heidän kanssa viihtyykin paremmin.

      • 9i29i3993i32

        hehheh, ai että se on ihan luonteenpiirteeseen kytketty se pituus?:D


      • dabbii
        9i29i3993i32 kirjoitti:

        hehheh, ai että se on ihan luonteenpiirteeseen kytketty se pituus?:D

        sanoinko mä luonteesta yhtään mitään? Sanoin että tulen helpommin toimeen lyhkästen ihmisten kanssa ja heitä helpompi lähestyä ku tarvi pelätä niitä isoja ihmisiä. Niih! :)


      • 164cm mies

        Vai että on 170-175cm miehet sun mielestä lyhyitä? Haista paska.


      • dabbii
        164cm mies kirjoitti:

        Vai että on 170-175cm miehet sun mielestä lyhyitä? Haista paska.

        no kiitos, haistan kyllä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe