Vangittuna oleminen ja pakeneminen

Hämmennys

Moi!

En ole täysin varma olenko nähnyt kerran ennenkin tämän unen, mutta siltä se kuitenkin tuntui unen aikana, kun monet asiat vaikuttivat niin tutuilta.

Näin viime yönä erään unen, jossa olen vangittuna johonkin paikkaan. Sitten jotenkin saan huoneeni oven auki, ja lähden pakenemaan käytäviä pitkin. Kuulen, kun joku kävelee perässäni etsien minua, ovet paukkuvat ja jatkan vain peloissani matkaa. Yhdessä välissä minulla on sylissäni tyttövauva, jonka kuitenkin tiukassa paikassa joudun (kirjaimellisesti) heittämään lattialle ja jatkamaan matkaani.

Sitten saavun käytävässä ovelle, jota yritän saada auki. Minua jahdannut tyyppi saa minut kiinni, ja olen jo varma että joudun takaisin huoneeseeni kun tämä kysyy "Oletko postityöläinen, saatko kulkea tästä?" ja vastaan että kyllä, jotta pääsisin paikasta pois :'D

Sitten ovi aukeaa ja astun wc:hen, jossa on kopilliset vessat. Yhdestä vessasta tulee poikapuolinen kaverini (ei enää niin hyvä kaveri mutta jutellaan aina jos koulun käytävillä tulee vastaan) ja kysyy mitä teen siellä, ja käsken häntä olemaan hiljaa asiasta, koska olen pakomatkalla.

Ensimmäisessä tällaisessa unessa näen vessan ikkunasta auton sisään ja huomaan siellä puhelimen. Yhtäkkiä olenkin autossa näppäilemässä puhelimeen hätänumeroa ja painan puhelimen korvalleni, mutta kuulen vain "Luuletko tosissasi että antaisimme sinun soittaa apua?"

Viimeöisessä unessa muistin tuon, että auton puhelin ei toimi, joten jatkoin matkaani ja yhtäkkiä olinkin kotonani. Siellä kuitenkin huomasin, ettei kaikki ollut kunnossa, vaan vanhemmistani oli tehty kloonit, joten heitä oli yhteensä neljä. Hädissäni pakenin vessaan ja lukitsin oven. Löysin puhelimeni ja aioin soittaa poliisille, mutta sitten en soittanutkaan. Ensin meinasin laittaa viestin ystävälleni ja käskemään häntä kutsumaan poliisit kotiini.

Tämän jälkeen uni muuttui aivan eri uneksi, josta ei sen enempää kuin että siinä äitimme hääti meidät kotoamme pois ja olin pakkaamassa tavaroitani, enkä edes ollut surullinen tai mitään ... :'D

En osaa yhtään tulkita unia, osaisikohan kukaan auttaa?

2

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intuitiolla

      Oletko nuori henkilö, jolla on vaikeuksia kotona?

    • Unesi yksityiskohdille ainoastaan sinä voit löytää selityksen.

      Unessasi oli kovin kiihkeä rytmi. Tällaiset unet saatetaan nähdä ikäänkuin silmänräpäyksessä. Toisaalta jokin elimellinen syy saattaa kohottaa sydämen sykettä ja saada aikaiseksi "kiihkeän" unen. Kiihkeällä tarkoitan ainoastaan tapahtumiltaan nopeatempoista.

      Tyttövauva jonka joudut heittämään, ajattelit uraasi kenties?

      Postityöläinen? oletko ajatellut työllistyä postiin? Tunnetko ketään Postista?

      Miksi ajattelet pakenevasi? Kuka ei hyväksy sinua tai suhdettasi? Mistä pakenet, kotoasi? Vanhempiasi?

      Siis haluat ottaaa vähän etäisyyttä vanhempiisi, mutta pelkäät poikakaveriesi vuoksi.

      Saatan olla aivan väärässä, en halua katsoa untasi enää pidemmälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe