Järjestyksen valvojat

kaikkea kanssa

Mitä muut ihmiset ovat mieltä levin järjystyksen valvojista?? Hulluporo,,Areena, Vaadin ja Ihku? Varmaankin sama firma jokaisessa? Täysin idiootteja miehiä. Olevinaan Jumalasta seuravia? Kaasitetaan ja tyrkitään asiakas rappusista menemään miten sattuu ainakin Ihkussa varma tieto?Voisi esin Palosaarikin hieman katsella ketä palkkaa samaten Ihklun omistaja.Vastatkaa jos kanttia on [email protected]

23

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin ja koin

      Ihkun ovella sama kokemus. Olin selvinpäin vielä kaiken lisäksi, mutta annoin suoran palautteen heidän toiminnastaan. Ei mennyt näköjään perille.
      Samantyylisen kokemuksen olen kuullut myös ystävältäni ja hänen kavereiltaa yhdeltä illalta kyseisen baarin ovityypeistä, jotka edustavat mielestäni irvikuvaa kyseisestä ammatista.
      Ainiin, ja tämä rappusissa töniminen siis tehtiin myös naiselle, minulle.

    • ei mtn vikaa

      Ja omassa käytöksessähän ei tietenkään ole ollut mitään vikaa.

    • muutamilta

      pokeista ei tervetulo toivotuksia kuulu ja katse harhailee, kulmien alta murahtelua vain. en ole saanut selvää puhuneeko mitään tunnettua kieltä. poket muistakaa se kultainen sääntö niin kaikki on paremmin, kohtele muita niin kuin haluaisit että sinuakin kohdellaan.

    • Vastaan kysymyksiin

      Näin, en nyt rupea sinulle emailia lähettämään. Olen järjestellyt kysymykset numero järjestykseen. Itsestäni voin sen verran sanoa, olen asioista yleisellä tasolla hieman tavallista turistia enemmän tietävät alalla yli 25v. erilaisissa tehtävissä ollut.
      1. Varmaan on montaa mieltä ihmiset, eiköhän suurimmaksi osaksi ole asiallista toimintaa. Vielä kun ajattelee että sama meno jatkuu monta kuukautta ilta illan jälkeen, niin joskus voi olla huonompiakin iltoja joita ei tietenkään saisi olla.
      2-3. Tänä talvena en ole käynyt Levillä mutta taitaa olla enemmän kuin yksi yritys hoitamassa näitä hommia lisäksi Levihotellilla taitaa olla hotellin omat jv:t, joka on ehdottomasti paras malli!
      4. Eivät he todellakaan idiootteja ole ammattimiehiä eikä jumalasta seuraavia. 5.Kaasitetaan... ilmeisesti kaasutuksesta on kysymys, kaasua ei kyllä kannata käyttää ovella, koska sumu todennäköisesti tulee sisälle ja sitä kautta pahimmassa tapauksessa joudutaan baaria tyhjentämään ihmisistä, suosittelisin enemmän puhejudon käyttöä. Ihkun portaat on pahat, muistan täällä etelän savimailla olleen vahtimestarit käräjilläkin näistä asioista.
      6. Omistajat varmaan katsovat joka aamu miten on yö mennyt ja sitä kautta palavereissa asioista keskustellaan.

    • Lady Line

      Ammattitaitoista, fiksua porukkaa.
      Vika on yleensä "ääliöhumalassa" olevassa sisään pyrkijässä tai jo sisällä häiriköivässä asiakkaassa.
      Portsarit on meitä tavallisia baarissa olijoita varten, jotta saamme viettää turvallisen illan sisällä.
      He ovat asiakkaiden Bodyguardeja!
      KIITOS Levin Poket! Jatkakaa samaan malliin.

      • ihmettelen....

        Ihkussa aiempina vuosina fiksuja pokeja. mm. sellainen lyhyehkö melko kaljuksi itsensä ajanut kaveri, jonka ei tarvinnut todistella kenellekään mitään ja hommat hoitui tyylillä.

        Viime vuonna siellä oli yhtenä sellainen tosi iso Kaljupää. Varmaan pistää tarvittaessa häiriköijät nippuun, mutta aina tuli tosi negatiivinen fiilis mennä kun olo oli kuin keskitysleirillä. Jätkä piti hillitöntä komentoa, mylvimällä "Takit, tuonne narikkaan".

        Jos olisi sanonut ystävällisesti, niin ihan ok. Viikko sitä katseltiin ja ihmeteltiin miten kellään on vara pitää moista töissä.


      • Sivusta seuraaja
        ihmettelen.... kirjoitti:

        Ihkussa aiempina vuosina fiksuja pokeja. mm. sellainen lyhyehkö melko kaljuksi itsensä ajanut kaveri, jonka ei tarvinnut todistella kenellekään mitään ja hommat hoitui tyylillä.

        Viime vuonna siellä oli yhtenä sellainen tosi iso Kaljupää. Varmaan pistää tarvittaessa häiriköijät nippuun, mutta aina tuli tosi negatiivinen fiilis mennä kun olo oli kuin keskitysleirillä. Jätkä piti hillitöntä komentoa, mylvimällä "Takit, tuonne narikkaan".

        Jos olisi sanonut ystävällisesti, niin ihan ok. Viikko sitä katseltiin ja ihmeteltiin miten kellään on vara pitää moista töissä.

        Tuon voin myös minä vahvistaa. Ihmiset oli ilonpidossa, niin Tää jätti piti huolen, että asiakas joi ilon sijaan vitutukseen.

        Eiköhän ensisijainen juttu ole ystävällisyys asiakasta kohtaan. Ymmärrän kyllä, että VEEMÄISIÄ asiakkaita joutuu kovistelemaaan, mutta itse en ole sellaisia öykkäreitä Levillä kohdannut kuin kerran kaksi.


      • Hölmö paikka
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Tuon voin myös minä vahvistaa. Ihmiset oli ilonpidossa, niin Tää jätti piti huolen, että asiakas joi ilon sijaan vitutukseen.

        Eiköhän ensisijainen juttu ole ystävällisyys asiakasta kohtaan. Ymmärrän kyllä, että VEEMÄISIÄ asiakkaita joutuu kovistelemaaan, mutta itse en ole sellaisia öykkäreitä Levillä kohdannut kuin kerran kaksi.

        IHKU, ei tehty ihmistä varten, rahan keräys pää-asia, ei kannata mennä IHKUUN rahaa tuhlaamaan ja hölmöä karaokea ynnä muuta roskaa kuuntelemaan. Juomat järjettömän kalliita, 3euroa takki, joka pakko jättää naulakkoon tai muuten heitetään ulos, portaat hengenvaaralliset, varmaan sattuu siellä jotain vakavaa, ihmetellä saa miksi sellaisia vaaranpaikkoja tehdään tahallaan, ensin rahat sitten henki, niinkö? Portsareista näkee heti, että väärällä alalla, jokin mafia homma sopisi heille paremmin, toivottavasti saavat turpaan ja kunnolla, että oppivat elämää. Yksi asia on kuitenkin hyvä, se että ei ole pakko mennä IHKUUN tai muuhunkaan vastaavaan roskaan kajota. Pitäkää IHKUNNE ja muut rahankeräys buljunne, ei tarvitse ihmetellä ja valittaa, jos ei asiakkaita enää tule, kuten joskus, liika on liikaa, lihavat vuodet ohi, ahneella on pas,, loppu, kuten ruukataan sanoa.


      • Juurikin
        Hölmö paikka kirjoitti:

        IHKU, ei tehty ihmistä varten, rahan keräys pää-asia, ei kannata mennä IHKUUN rahaa tuhlaamaan ja hölmöä karaokea ynnä muuta roskaa kuuntelemaan. Juomat järjettömän kalliita, 3euroa takki, joka pakko jättää naulakkoon tai muuten heitetään ulos, portaat hengenvaaralliset, varmaan sattuu siellä jotain vakavaa, ihmetellä saa miksi sellaisia vaaranpaikkoja tehdään tahallaan, ensin rahat sitten henki, niinkö? Portsareista näkee heti, että väärällä alalla, jokin mafia homma sopisi heille paremmin, toivottavasti saavat turpaan ja kunnolla, että oppivat elämää. Yksi asia on kuitenkin hyvä, se että ei ole pakko mennä IHKUUN tai muuhunkaan vastaavaan roskaan kajota. Pitäkää IHKUNNE ja muut rahankeräys buljunne, ei tarvitse ihmetellä ja valittaa, jos ei asiakkaita enää tule, kuten joskus, liika on liikaa, lihavat vuodet ohi, ahneella on pas,, loppu, kuten ruukataan sanoa.

        Minusta Ihku on huippu paikka, mutta kieltämättä järkkäreiden pitäisi olla enemmän asiakaspalvelijoita.


    • Huippupaikka

      kyllä ja monia alkaa huimaamaan huipulla, kiviportaaseen kun lyö humalassa päänsä niin käy kuin Sumilla, eikä tarvitse välttämättä olla edes jurrissa. Hölmöä mennä IHKUUN rahojaan jakamaan, voi ne käyttää paremminkin esim. jakamalla suoraan vähäosaisille ja vaivaisille, rikkaita keinottelijoita, huijareita sun muita syöpäläisiä ei kannata ruokkia, kusessa ollaan jo rahameklareiden kanssa.

    • Hyvä paikka mutta...

      Katselin itse tilannetta 28.3. aamuyöllä, kun asiakas laitettiin nippusiteisiin ihkun pihalla, eikä todellakaan turhaa väkivltaa säästelty. Kuuntelin asiakkaan ja poke-porukan keskustelua hetken sitomisen jälkeen, ja asiakkaan ystävälliseen tiedusteluun että miksi, vastattiin että sinulla on niin vittumainen naama. Itse olen täysin ulkopuolinen, en tuntenut sidottua henkilöä ja olin lähes selvinpäin, mutta henkilökunnan käytös vaan kiinnosti ja samalla ihmetytti.

      • Seuraaja sivusta...

        Itse kuulin selvin päin olleen asiakkaan kyseenalaistavan narikan vaihtorahaan liittyvää asiaa. Poke kielsi antaneensa väärin takaisin ja uhkaili, että voidaan tarkistaa kameran kuvasta miten asia meni? Kysyi vielä, että arvaa mitä sitten tapahtuu, jos olit väärässä. Tähän asiakas, että sitten maksetaan lisää.

        Poke tylytti välittömästi, että ei pidä paikkaansa. Sä lähdet täältä välittömästi pihalle, me ei pelleillä yhtään.

        Naisasiakas käyttäytyi mielestäni korrektisti ja poke vastaavasti oli vaan töissä, eikä häntä kiinnostanut asiakkaiden tyytyväisyys.

        Jos omistaisin ton ravintolan, niin nostaisin kissan pöydälle ja tekisin järkkärifirmalle pelisäännöt selviksi.


        Muutoin poket oli kohtuu näkymättömässä roolissa joka on hyvä juttu....


      • Tarkistin tilanteen
        Seuraaja sivusta... kirjoitti:

        Itse kuulin selvin päin olleen asiakkaan kyseenalaistavan narikan vaihtorahaan liittyvää asiaa. Poke kielsi antaneensa väärin takaisin ja uhkaili, että voidaan tarkistaa kameran kuvasta miten asia meni? Kysyi vielä, että arvaa mitä sitten tapahtuu, jos olit väärässä. Tähän asiakas, että sitten maksetaan lisää.

        Poke tylytti välittömästi, että ei pidä paikkaansa. Sä lähdet täältä välittömästi pihalle, me ei pelleillä yhtään.

        Naisasiakas käyttäytyi mielestäni korrektisti ja poke vastaavasti oli vaan töissä, eikä häntä kiinnostanut asiakkaiden tyytyväisyys.

        Jos omistaisin ton ravintolan, niin nostaisin kissan pöydälle ja tekisin järkkärifirmalle pelisäännöt selviksi.


        Muutoin poket oli kohtuu näkymättömässä roolissa joka on hyvä juttu....

        Ja kyllä tulin siihen tulokseen että Levillä on vahtimestari toiminta parantunut huomattavasti 1-2v. takaisesta kaikissa baareissa, hotellissa ongelmia ei minun nähdäkseni ole ollutkaan. Ammattitaitoista hymyilevää asiakaat tervehtivää niin tullessa kuin lähtiessäkin olevaa ammattilaista on nyt ovilla. Seurataan tilannetta kuitenkin ettei toiminta pääse repsahtamaan. Ilmeisesti palauteesta on otettu opiksi, hieno homma!


    • paikallinesivustaseu

      Kaikista ikävintä se jonon ohi päästäminen poken osalta kaikissa ravintoloissa, etenkin ihkussa... ei se, että oot poken kaveri voi oikeuttaa jonon ohi noin vain toisten paleltuessa jonotukseen ja touhun pitäs olla reilua kaikkia asiakkaita kohtaan!!!!

      • reilua tai ei

        Ravintoloihin on aina olemassa vippejä ja naamavippejä.

        Ne on ansaittu yleensä tuhansien eurojen ostoilla, joten on itsestään selvää, että sellaista asiakasta ei odotuteta.


      • Näin on
        reilua tai ei kirjoitti:

        Ravintoloihin on aina olemassa vippejä ja naamavippejä.

        Ne on ansaittu yleensä tuhansien eurojen ostoilla, joten on itsestään selvää, että sellaista asiakasta ei odotuteta.

        Ihkussa kuulemma pääsee ohi hyvät asiakkaat, jotka ostavat paukkuja eli tuovat rahaa. Ei voi mennä. koska alkoholin käyttö vähäistä.


      • EHKÄPÄ
        Näin on kirjoitti:

        Ihkussa kuulemma pääsee ohi hyvät asiakkaat, jotka ostavat paukkuja eli tuovat rahaa. Ei voi mennä. koska alkoholin käyttö vähäistä.

        Voit muuttua hyvinkin suosituksi asiakkaaksi jos muistat "käsimiestä"jollakin suorakaiteen muotoisella kahisevalla,jossa on numeroita.enkä nyt tarkoita puhelinumeroita.


    • kyllä

      Kumma kyllä ihkussa joka talvi tulee käytyä useasti, ja valitettevasti sama järkkäri sielä AINA ongelmissa ihmisten kanssa, siis jatkuvasti. ylimielinen asenne asiakkaita kohtaan, välillä jopa väkivaltainen käytös vain jatkuu ja jatkuu, vierestä seuranneena itsekkin kuullu kommentteja pokelta asiakkaalle ''et sua vedetään kohta turpaan jne'' tämä ei toki koske kaikkia, on asiallistakin porukkaa mikä osaa liian päihtyneen ihmisen ohjata nätisti ulos , eikä käy suoraan rinnuksiin kiinni ja jos yhtään siinä vastustaa (niinkuin jokainen tekee jos rinnuksiin käydään) niin nippusiteillä nippuu ja soitellaa poliiseille ja riuhdotaan kiviportaat alas ja istutetaan pihalle. Liian huono hermokontrolli järkkäriksi minun mielestä!

      • kätkäukko

        Olikohan tällä järkkärillä semmonen outo lyhyt nimi... on poistunut maitojunalla ei ole näkyny ukkoo aikoihin.


      • Kyllä
        kätkäukko kirjoitti:

        Olikohan tällä järkkärillä semmonen outo lyhyt nimi... on poistunut maitojunalla ei ole näkyny ukkoo aikoihin.

        Viikko sitten oli vielä ihkussa.


      • seuraaja....
        Kyllä kirjoitti:

        Viikko sitten oli vielä ihkussa.

        Itse seurasin hivenen asiattomasti käyttäytyvää lyhyehköä noin kolmekymppistä kaljupäistä tyyppiä. Onko sama?


    • käytös

      Olen edelleenkin sitä mieltä, että kyllä järjestysmiehet käyttäytyvät asiakkaita kohtaa juuri, niinkuin asiakas itse on antanut aihetta. Niin hyvässä, kuin pahassa!

    • Yhdys sana

      Järjestyksenvalvoja on yhdyssana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe