TIEDOTETTAVAA...

raivostunut lalli

Minä aion mennä ostamaan suuren pullon viinaa aamulla, heti kun viinakauppa aukeaa enkä aio kysyä teiltä siihen lupaa. Enkä laita tekoviiksiä tai huppua syvälle päähän tällä kertaa :))) MINUN EI TARVITSE VIINANJUONTIANI HÄPEILLÄ. Kun aina ollaan vahtoomassa ja heti alkaa kylällä kuulua perästä " On se mahottoman juoppo ukko...". Vittuako se teidän persettä kutittaa jos otan viinaa ja buranaa yhdessä! Ihan tarpeeks vituttaa jo muutennii kiurveellä asuva. Mänkee ihteenne juuttaan paskantärkeet hienostelijat!

Kyllä teijännii nuama pönöttää ihan samallailla punakkana viikon putken jäläkeen.

5

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan

      Oikein.

      Kyllä omasta pullostaan saa ottaa niinkuin lystää, se ei kuulu kenellekään. Ei muuta kun selkä suorana vaan.

    • kassiva Numeli

      Onko muut huomannu samanlaista kyttäämistä?

      • Kyttingillä

        On !


    • Dia Pami

      Ryyppee raukka ryyppee. Myöhän se maksettoon ja sinussahan se näkkyy. Nuama turvoksiin het uamusta. Miksi tyytyä viikon putkeen? Kun voep vettää kuukausien putkiakin! Käsidesiä ja buranaa. Helepostihhii vuosia humalissa ja jiäkin käsrahhookin. Eihän se meitä kutita jos sinnee juot. Varmaanni sinua enemmän kutittoo. Jos kisiksella asuminennii päännii, niin vedä känniin, kun et sitä kirkkovenettäkköön sua. Muualle voisit muuttoo kaunistammoon mallipoika maisemmii.

      Ps. Mielenterveystoimistosta suapi apua, jos kovinnii tuntuu että puhuvat ja vahtoovat juurikin sinua. Jos oikkeen perästä kuulluu, niin silloin kannattoo tarkistaa ruokavalio. Varmaankin tullut juoppoputken aikana syöttyy jottain pilaantunutta, jos perästä vuan kuulluu ja vesiripulit pärissöö pöntössä ja immeisetkin puuhhuuvat juuri sinusta näyttävästi kylillä.

    • 1+2+3

      Eipä se meille kuulukkaan, mutta pullosi haku saattaa tyrehtyä siihen, kun ilkeä Alkon myyjäsetä kysyy henkkareita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe