Apuaaaaaa

Asiallisii vastauksii

Mitä mun keholle tapahtuu?????
Mulla on jo vuoden taino vähä reilu ni tullu valkovuoto tosi usein ja erittäin runsaana. Kuukautis kipuja on ollut joulun jälkeen vähän. Olen siis 12v tyttö. Eilen tuli ruskehtavaa mönjää pikkareihin ja eilen oli myös kovat kivut alavatsassa. Äskön huomasin taas että pikkareissani on rusehtavanpunaista paljon. Tänään ei kuitenkaan ole ollut kipuja.
Kävin vessassa ja kun pyyhin mietin että onko tuo rusehtavanpunainen jäänyt jos olen pierassut mutta takapuolta pyyhkiessä en huomannut että siel olis ollu mitään ja pikkareiskin on enemmän edessä nää jäljet ku takana.
Äidilläni alkoi kuukautiset 13vuotiaana et voiko olla et mulla on nyt tullu jo kuukautiset?

Murrosiästä sen verran, et rinnat on jo kehittyny jo reilut kaks vuotta, kasvupyrähdys alkanut hiljattain, alapääs karvoi jo, hiki haisee, hiukset tummuu yms mut onko nyt kuukautisten vuoro.
(nämä jäljet pikkareis ei haissut millekkään ja olivat punertavat)

Vastauksia tarvitsen...

4

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salkkareidentale

      No hyi helvetti, menipäs runkkuhalut...

      • Mä vaan..

        No en pyytäny sun tulee tänne arvostelee tyttöjen juttui.


      • Dyttö45628
        Mä vaan.. kirjoitti:

        No en pyytäny sun tulee tänne arvostelee tyttöjen juttui.

        Salkkareidentale xD semmosii vaivoi tytöil on joten ei voi mitään.


    • hi_hi

      Kuukautiset alkaa yleensä pari vuotta sen jälkeen kun rinnat on alkanu kasvaa joten luultavasti on kuukautiset kyseessä. :) Ei tarvii huolestua, ei niihin kuole :D Yleensä ihan ekat kuukautiset kestää vaan pari pvää, seuraavat sitten 3-7pvä. n. 3 ensimmäiset kuukautiset on aika epäsäännölliset, sitten kuukautisrytmi "säännöstyy". Jos kuukautiskivut on kovat niin perus särkylääke auttaa, voit myös täyttää pullon kuumalla vedellä ja laittaa sen alavatsalle. Toivottavasti tästä vastauksesta oli hyötyä :) T: 14v tyttö joka "kärsinyt" kuukautisista jo kaksi vuotta :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe