PoiosPoisPoisPoisPoisPois

ahistaa v.tusti

Kuukausi vielä niin pääsee täältä maailman turhimmasta peräkylästä eroon, yksi kuukausi eli 15.3.2014. Ai jumankevita kun ei jaksa odottaa. Pitää pienessä hönössä tää kirjoittaa että äläkää hyvät ihmiset muuttako MÄNTYHARJULLE!! Maailman vittumoisinräkälä!!
Kiitos ja näkemiin.

31

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertyuiop

      Lopettiko sossu elättämisen?

    • Ahistaa vi.usti

      Ei lopettanut vaan firma antoi siirron VANTAALLE; JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Yhdyn edelliseen

      Yhdyn edelliseen puhujaan jos nainen. Jos ei nainen niin en yhdy.

    • muuttokuorma

      Minäkin yhdyn!! Mulla olis haaveissa keväällä muutto, meinaan jos työpaikanvaihdos onnistuu. Kurkkua myöten täynnä tätä paikkaa!! Emäntä saa kohta kilarit jos ei pääse ihmisten ilmoille.

    • Tyytyväinen Mäntyhar

      Jospa saat seuraavan siirron oikein ulkomaille,niin peräkylän kammot kaikkoaa.Syyriassa epävakaata,mutta Romania olisi ehkä teille sopiva,vai onko EU:n peräkylää ,sielä voisit tehdä diakonissa työtä hetken talkoilla,niin ehkä asenne korjaus tulisi.

    • t.omppeli

      Joku edellä ilmaisi ilonsa siitä, että pääsee Vantaalle työhön.

      Todennäköisesti muuttaa täkäläisestä avarasta asunnostaan vuokratiloihin Itä-Vantaalle, ehkä Korsoon tai Koivukylään, noille pääkaupunkiseudun ongelma-alueille.

      Kun naapuriasunnoissa mekastetaan pitkin yötä, tulee varmaan mieleen Mäntyharjun rauhallisuus.

    • reissaaja_63

      Kuika ihme voi olla iloinen muutosta Suomen ainolle slummialueelle, syrjäsille rannikkoseuduille, pääkaupunkiseudulle. Seudulle jota muu Suomi joutuu elättämään, sillä eihän siellä mitään oikeasti tuottavaa (vienti) työtä tehdä. Itse onneksi pääsin sieltä pois, enkä päivääkään ole katunut.

    • Onnea sinulle!

      Morjestan jos nähään! Muista olla ylpeä siitä, että osaat/pystyt/pääset asettumaan muualle kodiksi! Sinulla on sitä niinsanottua "munaa", mitä näillä sisäsiittoisilla "mammanpojilla" ei ole!

    • parempi elämä

      Neljä vuotta sitten päätettiin laittaa elämä uuteen kuosiin. Oltiin asuttu koko elämä Mäntyharjulla ja tuli jotenkin seinä vastaan.
      Täytyy sanoa että hetkeäkään ei ole tarvinnut katua. Ainoastaan harmittaa että olisi pitänyt muuttaa jo paljon aikaisemmin.
      Joku kirjoitti tuossa sisäsiittoisuudesta ja se on totta nyt sen olen tajunnut kun välimatkaa tullut Mäntyharjulaisiin.

    • mävitär

      hyvää matkaa!

    • stadilainen

      Toivottavasti Vantaa näyttää parhaat puolensa. Se on iso maalikylä Mäntyharjuun verrattuna ja siellä on huonoa ja hyvää. Ihmisiä on aika poskettomasti, joten siihen on totuttelemista ja jos tykkää, on vielä isompi kylä vieressä. Kesä tulee ja se on parasta aikaa pääkaupunkiseudullakin. Onnea kevääseen!

    • pois ja äkkiä!

      Kieroutuneiden sisäsiittoisten juorukyttien kylä.

    • -muailmaa nähnyt-

      Ai että ihan VANTAALLE.
      Entisenä vantaalaisena sanon että se on Suomen persereikä. Ehkä se kuitenkin lantalassa asumisen voittaa.
      Kukaan täysjärkinen ei kehu asuvansa Vantaalla mikäli on joskus siellä asunut. Tietysti saattaa olla jostain peräkammarin pojasta tuntua hienolta muuttaa kaapuntiin rapistuvien kerrostalojen asukaaksi. Kommunistien ja muiden punikkien sekä elämässään epäonnistuneiden kotontaan lähteneiden asuinympäristöön.
      Vantaa on se tunkio johon kaikki elämässään epäonnistuneet suomalaiset joutuvat. Sellaiset jotka eivät osaa elää omilla synnyinsijoillaan ja hankkia siellä toimivaa toimeentuloa. Vantaalle pesiytyvät myös pääkaupungin epäonnistujat; avioerotapaukset, juopot, huorat yms. Vantaa on Suomen korruptoitunut punikkila ja ihmisten kaatopaikka.
      Elä aloita ryyppäämistä vaikka se kiehtookin kotonta poispäässyttä ihmistä. Säästä ja säästä, elä vaatimattomasti jotta saat rahaa pankkiin ja pääset muuttamaan muualle. Pian kuitenkin huomaat että se säästäminenkään ei tuota kunnon tulosta kun asuntojen hinnat karkaavat käsistä ja eläminen on hirmukallista suhteutettuna siihen pirun pieneen palkkaasi jota saat.
      Kotipuolessasi sinulla olisi kohta mahdollisuus ostaa talo sillä hinnalla jonka maksat pääkaupunkiseudun kuppaisesta yksiöstä. Säästä sitten siihen ja ota hirmuvelka päälle. Vantaalla talon hinnalla saat asunnon josta näkyy naapuritalon harmaa seinä. Porraskäytävässä on aamulla koiranpaskaa/kusta ja viikonloppuisin joskus jopa ihmispaskaakin tai ainakin kusta. Humalaiset naapurit meluavat yökaudet ja haistattelevat sinulle pihalla.
      Sellaisen lohdun kuitenkin sinulle annan että Vantaaltakin voi muuttaa pois.
      Itse olen savolainen. Leivän perässä maailmalle lähtenyt pikkutilan poika. Vantaalla minäkin aluksi asuin, harva maaltamuuttaja Kauniaisiin asettuu. Asuin ihan Vantaan mukamas arvostetulla asuinalueella, en siis missään rupulassa. Aluksi vuokralla ja sitten omassa kopperossa. Sinnikkäästi keinotellen pääsin omille jaloilleni. Toki minäkin juopottelin ja rellestin aluksi muta järki kuitenkin voitti, onneksi. Naisilla on oikeasti helpompaa. Heillä on mahdollisuus ns. rikkaisiin naimisiin. Miehet joutuvat käymään kaiken alusta.
      Nyt olen palannut synnyinsijoilleni. Sen pääkaupunkiasunnon hinnalla ostin mukavan talon pikkukaupungista ihan järven rannalta. Nyt elämä nauraa, vihdoinkin, pääkaupungin murheet ovat takanapäin.
      Kotiseudulle jääneet kaverit olivat kuitenkin rakentaneet ja maksaneet talonsa jo paljon aikaisemmin kuin minä.
      Minä olin kuitenkin nähnyt muailmaa, VANTAAN.

      • pikkukaupunkin pelle

        No voi hyvä ystävä kun noin ärhäkkään mualimankierroksen teit niin olisit nyt käynyt vaikka Helsingissäkin se on siinä Vantaan vieressä!. Ihan vaikka ihmettelemässä rautatieasemaa. Olis ollut mitä siellä pikkukaupungin ainoassa räkälässä paikallisille vellihousuille kaljatuopposen äärellä kehua. Et mie poeka onnii nähäny ratikan ja melekee portellin.
        Hyvä kun kuitenkin olet päässyt päämäärääsi sinne muitten maailman matkaajien tummaan joukkoon. Eläkä juovuspäissäs huku järveen jonka rannalla sun lukaalis tönöttää!!


      • ehkä joskus....
        pikkukaupunkin pelle kirjoitti:

        No voi hyvä ystävä kun noin ärhäkkään mualimankierroksen teit niin olisit nyt käynyt vaikka Helsingissäkin se on siinä Vantaan vieressä!. Ihan vaikka ihmettelemässä rautatieasemaa. Olis ollut mitä siellä pikkukaupungin ainoassa räkälässä paikallisille vellihousuille kaljatuopposen äärellä kehua. Et mie poeka onnii nähäny ratikan ja melekee portellin.
        Hyvä kun kuitenkin olet päässyt päämäärääsi sinne muitten maailman matkaajien tummaan joukkoon. Eläkä juovuspäissäs huku järveen jonka rannalla sun lukaalis tönöttää!!

        Hieno vastaus.
        Joillekin pitää asiat kirjoittaa niin kuin ne ovat, ihan prikulleen, muuten ei tajuta. Minä osasin lukea tuon viestin rivien välitkin ja olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa, ainakin kutakuinkin. Ei se että on käynyt Pariisissa tai Lontoossa tai vaikka ihan Helsingissä tarkoita että on nähnyt maailmaa vaan on pistäytynyt pintapuolisesti paikkakunnalla.
        Itse asun Vuosaaressa, työn pakosta. hyvä ettei kaikki asu maalla sillä eihän siellä olisi silloin mitään elintasoa eikä rauhaa. Kaikillehan ei käy kaikki.


      • mualiman paras

        Niin joskus on mentävä kauemmas että näkee asiat oikeassa valossa. Mutta tuo täytyy jokaisen itse tehdä eihän sitä muutoin usko.


    • Totuuden torvi

      Onneks olkoon. Uusi elämä avautuu uusine mahdollisuuksineen silmien eteen kun lähdet pois kierosta mäntyharjusta.

      • -inesiivi-

        Olen sitä mieltä että Mäntyharjusta ei kukaan muuta pois ennen ylösnousemista.
        Mäntyharjulta voi muuttaa kuka tahansa.


    • Koulukiusattu vantaa

      Suurin osa vantaalaisista ja helsinkiläisistä muodostuu muualta muuttaneista. Saattaa naapurissa asua toinen mäntyharjulainen tai mikkeliläinen tai joensuulainen. Eipä unohdeta niitä värillisiä ihmisiä, joita on hiukan enemmän kuin Savossa. Avointa mieltä ja reippautta kohtaamisiin.
      Tikkurilan suunnalla en muuten liikkuisi yksin kovin myöhään. Samoin Martinlaakso ja ja ja

      Ymmärrän kyllä, että pienellä paikkakunnalla on pienet piirit ja kaikki "tietää" kaiken. Sama tilanne voi olla jossain kerrostalossa. Tarvitaan vain yksi juoruaja ja muutama komppaaja.

      Jos nyt muutat ok- talosta kerrostaloon niin varaudu siihen, että kohta ehkä haluat muuttaa pois kerrostalosta. Ok-talojen hintoja voi katsella oikotieltä. Jotkut muuttaa ajan kanssa hiukan väljemmille paikoille ja osa viihtyy siellä missä asuu.
      Jotkut sitten muuttaa ulkomaille kun Suomi on niin pieni ja hengetön ja ties mitä.

    • Tyytyväinen

      Onpahan yksi kitisiä vähemmän tällä kylällä.

    • eipä ahista enää!!

      Wau, täähän on herättänyt mielenkiintoa. Eli mun tuleva työpaikka sijaitsee Vantaalla.
      Asunto Arabianrannassa, siis Helsingin puolella, meri melkeen partsin alapuolella. Työmatka noin 20 km, ajallisesti 20-25 min.
      Täytyy sanoa että ei paremmasta väliä!!

      • dfgtyuiopå+

        Minä ku luulen että joka noille paikoille muuttaa niin ei täällä paljon kirjoittele :)
        Että tervemenoa vaan Tikkurilaan , he he


    • Sä bunkkaat

      Oikeesti tiksassa, junaradan vieressä :-)

    • eisaa

      totta mooses
      ei ainuttakaa ilman vajavaisuuksia
      asu kyläpahasessa

    • unelma muutto

      no en kyllä ikikuuna muuttas vantaalle, mutta tää paikka mätäharju=persereikä.suurin osa ihmisistä uteliaita kusipäitä, kateellisia kaikkitietäviä paskiaisia.onneks ei tarvi asua enää kauaa:D

      • Jenna 18w

        Mutta onneksi Mäntyharjulla asuu kaikkien urosten alfauros Mister Lothar! Pikkarit kastuu kun ajattelenkaan häntä. Uik uik uik uiiiiikkk!


    • Kitinää

      Joka kylässä on omat pikku ongelmat ja kyttäämiset,ei se vaihtamalla parane. Tietysti jos muuttaa paikkakuntaa muutaman vuoden välein,(kun maa alkaa polttaa jalkojen alla,)voi tuudittua siihen uskoon että se on aina parempi vaihtoehto,kuin Mäntyharju. Turhaan täällä itketään,miten paska paikka tää on. Onneksi tiet on auki ja junakin pysähtyy,että kyytiin kerkiää,jollei viihdy! Toivottavasti on ennen sitä ehtinyt kurkistaa kuitenkin omaan peiliin ja miettiä,miksiköhän tältä tuntuu...

    • Mitä jäpä duunaa?

      Itsepähän soppansa keittää. Turha siitä on muita syyttää. Näin pienellä kylällä oma asenne ratkaisee aika paljon. Ja jos oikeen arvaan, niin kyseisellä veijarilla on peili pahasti säröillä.

      • Mie romahan

        Mäntyharju Tammikuu 2004 oli 7014 asukasta.
        Mäntyharju Tammikuu 2014 oli 6284 asukasta.
        Häippässy 730 asukasta, kuka yläkertaan kuka minnekin.
        Tarkoittaa yli kymmenen prosenttia. Aika monella veijarilla on ollut peili pahasti säröillä!!


    • hyvää matkaa

      Kyllähän moni työnkin perässä muuttaa tai opiskelujen vuoksi.

      Minä olen syntynyt Helsingissä ja asunut siellä täällä eteläisessä Suomessa. Pikku hiljaa olen muuttanut kauemmaksi suurista kaupungeista. Nyt asutaan pienessä alle 50 000 asukasta kaupungissa.

      Muutan minne vaan niin en avaudu liikaa omista asioista naapureille. Mieluummin hyvää päivää ja on ilmoja pidellyt. Jokapaikassa on niitä, jotka kyselee tarkkaan ja jos ei saa vastausta tai vaikka saisi vastauksen niin jutut venyy ja muuttuu matkan varrella.

      On parempi muuttaa positiivisella mielellä kuin negatiivisella mielellä. Katsele elämää eteenpäin mutta älä polta siltoja takanasi.
      Varsinkin kerrostaloelämää näkeneenä oppi sen, että porukka muuttaa yhtenään. Jossain Mäntyharjulla muuttaminen saattaa ollakin hiukan suurempi juttu.

    • Mäntyperse

      Miekin pääsin pois sieltä paskapaikasta. JEEEEEEEEEEEES.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe