Olen useissa lennoissa huomannut lievää pierun hajua, onko teilläkin pitkillä lennoilla tapana päästää ilmaa äänettömästi ulos? eihän syyllistä siellä voi osoittaa sormella kun kukaan ei tarkalleen tiedä mistä ja keneltä hirveä kananmunapieru pääsi.
Piereskelettekö tekin koneessa?
22
734
Vastaukset
- rupsrups
Tietenkin piereskelen, niinkuin sinäkin. Vatsa turvoksissa ei ole mukava olla monta tuntia. Lentokoneessa ilmanpaine turvottaa vatsan ihan eri tavalla kuin maassa. Pieru on luonnollinen asia, siitä on vain tehty jotain likaista. Niin ruma nimikin.
- PaskaMaria
Kaksi ehdotusta. Voisiko koneen takaosaan varata pari riviä piereskelijöille kuin entisaikain tupakkipaikat. Entä pierukoppi äänieristyksellä. Toimisi kaukobusseissa ja junissakin. Mä ainakin päästelen salaa kun hälyääniä ympärillä tai itseaihetettuna feikkiyskän suojissa. Se tosin vaikeuttaa toimitusta jos vieressä on joku uppo-outo matkustaja. Mut joo... kyl mä pieren. Reittilento on tarkoitukseen paras kun kanssapierijöitä on vajaa koneellinen ja voi käytännössä sijoittaa itsensä strategisesti väljemmille sijoilleen.
- pieris
PaskaMaria kirjoitti:
Kaksi ehdotusta. Voisiko koneen takaosaan varata pari riviä piereskelijöille kuin entisaikain tupakkipaikat. Entä pierukoppi äänieristyksellä. Toimisi kaukobusseissa ja junissakin. Mä ainakin päästelen salaa kun hälyääniä ympärillä tai itseaihetettuna feikkiyskän suojissa. Se tosin vaikeuttaa toimitusta jos vieressä on joku uppo-outo matkustaja. Mut joo... kyl mä pieren. Reittilento on tarkoitukseen paras kun kanssapierijöitä on vajaa koneellinen ja voi käytännössä sijoittaa itsensä strategisesti väljemmille sijoilleen.
Julistettakoon pierulle nimikilpailu. Saadaan asiasta hyväksytympi, kun sillä on hieno nimi. Näin aluksi ehdotan seuraavia: ILMAKKO, KAASUKKO, RIKIKKÖ, KAASIS, PÄÄSTIS, ILMASTOTEKNINEN INHIMILLINEN SUORITE .
- Hajuhaitta
SE voisi myös olla ilmaLaiva, ilmavoimat..
Jos yrittää yskäistä peittääkseen pieruäänen, niin pieru voi ottaa lisää pontta ja hallitsemattomasti törähtää, jolloin ainakin kiinittää kiusallista huomiota:)
Kehotan välttämään ruisleivän syöntiä 6 tuntia tai lähempänä lentoa. - farthingallfligtlong
tottakai pierrään. mikäpä rattoisampaa kuin tuhnutella kanssamatkustajien iloksi. pitää vain väin näyttää närkästyneeltä ja ihmetellä kovaan ääneen että mistähän tuommoinen karmea löyhkä oikein tulee
- Tuhnu..
Kuka voi olla pieremättä esim 6 h? Ei myöskään voi alati vessassa käydä, jos on ikkunapaikka.
Se on inhimillistä. Jokainen paheksuu sitä, mutta kuitenkin jokainen tuhauttelee. - Entä lentoemännät?
Lentoemännät ovat niiin hienoja leidejä, että he ovat pieremisen yläpuolella. Se siis ei heitä koske ollenkaan eivätkä he myöls koskaan tuhauttele.. Heillä ei siis ole pieremisongelmaa ollenkaan. Samoin missit ym koskea-arvoiseset naispolitikot eivät piere laisinkaan.
- Ihmeiden aikaa
Joo. Entäspä Englannin kuningatar? Luin kerran jostakin, että Hänen ylhäisyytensä vieraillessa ulkomailla hänelle asettetaan majapaikkoihin omat wc-pytyt. Siihen saakka olin kuvitellut ettei Hänellä ole niin primitiivisiä tarpeita, vaan jotenkin sulattelee ravintonsa lihoissaan.
- vinkkivinkki
jos tiedossa on pitkä lento , kannattaa ehdottomasti välttää hiilihapollisia / kuplajuomia kuten olut, limut yms.
tuo kone kun lentelee suht korkealla niin kaasukuplat ovat siitä hassuja että tuppaavat turpoamaan elimistössä.
tää on ihan faktaa siis. - brum brum..
Tottakai paukuttelen, matala ilmanpaine saa kaasut laajenemaan ja pyrkimään ulospäin. Kangasverhoilluissa penkeissä lemut imeytyy penkkiin ja erkaantuvat sieltä salakavalan pikkuhiljaa. Naapurit ei tiedä mistä päin vieno tuoksu tulee. Ainakin Tuomas Kokin koneissa on nahkapenkit ja valitettavasti niiden tiiviistä pinnasta lemupilvi pääsee heit karkuteille. Kerran GC:n koneessa melkein vieressä istunen nainen tokaisikin äänekkäästi "hyi hitto kuka pieras".
- ettäs kehtaat
Olisit sanonut kylmän viileesti: Pistä vaan taas muiden syyksi!
- -rehellinen-
ettäs kehtaat kirjoitti:
Olisit sanonut kylmän viileesti: Pistä vaan taas muiden syyksi!
Niinpä niin, mutta joka pierua pidättelee, sillä on muutakin salattavaa! Muistakaa se!!!
- Dark Fear
Nuoren miehen ei kannata mennä yksin lentokoneeseen, muuta matkustajat ajattelevat kuitenkin yksin matkustavasta negatiivisesti. Että tietäkää se!!!
- Vessassa peireskeli
Mä olen mennyt lentokoneen vessaan päristelemään.
Näin vältyn koko matkustamon kohalta ikäviltä perun kaasuita .
Mä en halua pierulla savustaa lentokoneen matkustamoo.
Mieluiten piertä päryytän koneen vessassa. Vaikka se kaikuu enemmän. Henkilökunta tietää että olen vessasa. Samalla siinä tulee tehtyä Oishit and ureat sinne koneen vessan pönttöön. Joten samalla helpottuu myös se hirveä hätä kun saa kaikki asiat hoidettua samalla kertaa.
1) Piere koneen vessassa
2) Laske ureat samalla kertaa
3) Voi sen parempaa pierun mukana usein saattaa tulla myös ulostetta tei samalla se kanssa niin helpottuu olosi kerta heitolla. - Ahaa tuoksua!
Olin kerran lennolla kun melko kaunis lentoemo kulki tarjoiluvaununsa kanssa pitkin käytävää hitaasti mutta varmasti, kun tää nainen oli kohdallani ja tarjoili vastakkaiselle puolelle kahvia(eli pyllisti kauniilla pepullaan) niin häneltä pääsi mojova ja erittäin kitkerän hajuinen pieru ja luulen että oli myös märkä lisäksi kun ääni oli nii erikoinen. Oli siinä hänellä tuskaista palvella meitä karmeassa hajussa ja meikkien alta helotti punaiset posket :)
- Kaunis on tuoksu
Mielestäni pierun hajun kestää tai siitä jopa nauttii jos pieriä on erittäin kaunis nainen ja kun alkaa ajattelemaan että mistäs pienestä suloreijästä se tuoksahdus ilmoille oikein lähtikään :)
- marita591
Hakekaa apteekisra pierulääkettä, Disflatyl, tms. Helpottaa pitkää lentomatkaa, kokemusta on.
- ... ,,
Jos koneessa on tosiaan nahkapenkit, niin se saattaa oikein törähtää sieltä ulos. Kangaspenkki taas imee syvyyksiinsä sellaisen hiljaisen tuhnun.
Pierun ulosannostamisen hallitseminen on tärkeää silloin kun muita on lähettyvillä. - Ihana lemu :)
Minulla on tapana päästellä haisevia kananmunankatkeria pieruja silloin kun ympärillä on paljon ihmisiä liikkeessä, silloin ei kukaan voi tietää hajun lähdettä ja on kiva seurailla ihmisten ilmeitä :) Koneessa kun istun niin kehittelen mojovaa latausta pitkin matkaa ja päästän sen ilmoille salakavalasti hieman muka etukenossa ikkunaan tuijottaen :) ah sitä kirpeää lemua ja sitä miten pitkään lemu pyörii penkkini lähistöllä :)
- huvittunut
:DDD kiitos illan nauruista !
- brumbrumpenis
lentokone brumbrum
- bikhus
Minun on parempi piereksiä lentoturvallisuuten vuoksi omalla paikallani kuin mennä vessaan piereksimään. Omalla paikallani ei pieremisestäni ole mitään haittaa ,ainakaan minulle ,mutta vessassa pieruni voi aiheuttaa turbulenssia ,kun kaasut tulevat voimalla ulos koneesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684