Yrityksemme laskutus

energia220

Olemme huomanneet, että yrityksestämme käydyissä keskusteluissa huokuu hyvin usein eräs tietty teema: laskutus.

Haluammekin todeta heti ensimmäiseksi, että meiltä on saatavissa kahdenlaista laskutusta: arviolaskutusta ja reaaliaikaista laskutusta. Mikäli haluat reaaliaikaisen laskutuksen, etkä arviolaskutusta, niin voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Molemmat laskutustavat maksavat sinulle saman verran.

Nyt ehkä mietit, miksi suosimme arviolaskutusta? Laskuttamalla ennakkoon, varmistamme sinulle parhaan mahdollisen hinnan. Asiakkaidemme ei tarvitse maksaa niistä ihmisistä, jotka eivät maksa laskujaan. Voimme pitää hinnat alhaisempina koska tiedämme, että kaikki asiakkaat maksavat laskunsa.

Olemme hyvin halpa vaihtoehto erilaisten sähkön myyjien joukossa. Kun teet vaikkapa määräaikaisen sähkösopimuksen, voimme ostaa sinulle tarvittavan sähkön vaikka heti! Tämä tarvitsee kuitenkin pääomaa – sähkö kun ei ole ilmaista. Myymme sähköä, mutta emme tuota sitä itse. Emme hyödy millään tavalla korkeasta sähkön hinnasta, vaan keskittymme pelkästään edullisen sähkön myymiseen. Emme myöskään lisää hintaan korkeaa marginaalia, koska haluamme pitää asiakkaamme tyytyväisinä!

15

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gubbe1

      Hyvä hyvä. Kiitoksii nyt kun otitte kissan pöydälle. En aatellutkaan aiemmin, että tua arviolaskutus voitais perustella noin.. no onhan tässä järkeä :)

    • tarja1

      Hmm.. Enpäs nyt tiedä...
      Teistä löytyy aika paljon negatiivista möykkää netin syövereistä.
      Toki voi olla niinkin, että täällä on muutama tyyppi, jotka trollaa ihan sikana.
      Itse täytyy kyllä todeta, että ei tuo arviolaskutus tunnukaan enää niin järjettömältä, kun sitä miettii tältä kannalta! Pitäähän teidän joltain pääomaa saada, millä sen sähkön ostatte. Jos vaikka tuhat tyyppiä tekisi teidän kanssa sähkösopparin ja sit ne maksais vasta vuoden päästä, niin tarviihan siihen rahaa. Tuo arviolaskutus on ihan ok, varsinkin jos saa sähköä tosi halvalla!!!!

      • Varovainen

        Kuluttajan kannalta ennakkoon maksaminen on "ihan ok" niin kauan kun puljun talous on kuosissa. Pahimmassa tapauksessa rahat menee ja sähköt jää saamatta jos tällainen jobbari jossain vaiheessa kääntää kuppinsa. Kaikkea propagandaa ei kannata sokeasti uskoa tällä putiikin omalla palstalla. Minä ostan sähköni sellaisilta yhtiöiltä joihin luotan ja silti tällä hetkellä maksan halvinta hintaa mitä löytyy.


    • dsgsweghghfgg

      """"""Jos vaikka tuhat tyyppiä tekisi teidän kanssa sähkösopparin ja sit ne maksais vasta vuoden päästä, niin tarviihan siihen rahaa""""""

      Jaa, vai niin, no, me maksetaan tammi/helmikuun lasku 23-24 maaliskuuta, ei koskaan vuoden kuluttua
      Ihan sama mulle miten teette, me kuiteski tehdään näin.

    • sähköä turvatusti

      Hei vaan,
      mikähän tämän yhtiön perustarkoitus on? Sähköenergian välittäjä eli siis brokeri? Mitä lisäarvoa tämä yritys tuottaa sähkönjakeluketjuun?
      Ilmeisesti ei mitään, hakee vaan asiakkaakseensa saaneilta sähkönkuluttajita etukäteen laskuutamiensa arviolaskujen tuottamat sijoitustuotot.
      Mitenköhän vastuut jakautuvat tämän myyjän, sähköntuottajan ja verkkoyhtiön kesken? Etenkin jakelua koskevissa poikkeustilanteissa. Mitä jos myyjä ei pysty suoriutumaan vastuistaan, niin katkeaako sähköntoimutus?

      Näitä sähkönmyyjiä soittelee lähes päivittäin, eivätkä edes noteraa soittokieltokehotusta!

      • AleksanderPetterson

        Du tror ju visst att du är jävligt allmänbildad när du kan fina ord som "brokeri" (Och detta använder du också i HEEEELT fel sammanhang).

        Antingen har du nånslags fixation eller så är du ett troll.


      • Perustarkoituksemme on myydä sähköä. :) Sähkömarkkinalaki on avannut Suomen sähkömarkkinat kilpailulle, eli kuka tahansa voi ostaa sähkönsä miltä hyvänsä sähkönmyyjältä. :) Laskuttamalla ennakkoon, varmistamme sinulle parhaan mahdollisen hinnan. Mikäli haluat reaaliaikaisen laskutuksen, etkä arviolaskutusta, niin sekin onnistuu.


    • huijari1

      Rahat vain katoavat lopullisesti 220:lle arviolaskutuksella. Sähköä et saa.

      Yksinkertaista.

      • Höpö höpö. Olemme toimineet vuodesta 2012 ja kasvaneet hirmuisella tahdilla. Ei kai se olisi mahdollista, jos kaikki rahat vain mystisesti katoaisivat ja sähkö ei kulkisi. :)


    • avoimmuutta

      Laittakaa hintanne tänne reilusti näkyviin kaikkine sivukuluineen jos ovat niin edullisia.

      • Se ei kuulu palstan ideaan, että rupeaisimme täällä luettelemaan hintojamme. Voit käydä katsomassa hinnaston kotisivuiltamme, johon pääset seuraavasta linkistä: http://www.220energia.fi/tuotteet/.

        Linkki ohjaa tuotteet-sivulle, josta pääset yksittäisiin tuotteisiin, joissa myös ne hinnat näkyvät. :)


    • Entinen asiakas

      Omakohtaisella kokemuksella 220 arviolaskutuksesta kannattaa pysyä visusti erossa.

      Sähkölämmitteisen omakotitalomme kulutusarvion 220 ruuvasi muutaman kuukauden kuluttua omatoimisesti päin prinkkalaa vaikka olin antanut paikkansa pitävät arviot sopimusta tehtäessä. Tästä kertyi yhtäkkiä satojen eurojen lisälaskutus, jonka sain takaisin vasta parin kuukauden päästä loppulaskusta kun soitin ja muistutin asiasta itse. Sähköposteihin ei yleensä vastattu, vaikka lähetin kysymykseni ystävällisesti.

      Arviolaskut olivat myös aika vaikeaselkoisia.

      Kokonaisuutena muuten ihan ok firma, mutta vähän amatöörimäinen jälkimaku näitten harmien vuoksi jäi.

    • Kiitos viestistäsi. :) Emme tee itse arviota sähkönkulutuksestasi, vaan saamme arvion verkkoyhtiöltä. Ikävää, jos koet että asiakaspalvelumme ei täyttänyt odotuksiasi. Vastaamme kyllä sähköposteihin, mutta ehkäpä se on sitten vahingossa hukkunut jonnekin, minun on vaikea sitä sanoa. Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse, Facebookin kautta yksityisviestillä tai sitten tämän palstan kautta.

      Oikein mukavaa kesää sinulle! :)

      • Entinen asiakas

        Tarkistin verkkoyhtiön (Elenia) viime laskut ja niissä ilmoitettu kulutusarvio on pysynyt viime vuodet samana, noin 30 000 kWh/vuosi.

        220:n viimeisissä laskuissa arviolaskutus alkoi lähennellä lukemaa 40 0000 kWh/vuosi.

        Onpas hassua, että verkkoyhtiö ilmoitti teille eri lukemat.


    • Samoin kokemuksin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe