Isäni käytös miestäni kohtaan.

Hullu tytär ja vävy

Mitä mieltä olette asiasta joka vieminut kohta hulluuden partaalle.
Isäni arvostelee kovin sanoin minua ja miestäni, sekä lapsiani(nuoria aikuisia, vielä kotona)
Olemmehuonoja kasvattajia, lapset täys hunsvotteja, huonokäytöksisiä jne.
Kertoo aina meille elämänohjeita, miten kuuluu elää jne.
On jo pitkään arvostellut, haukkunut, ohjeistanut meidän elämää jne.
Sitten kerran Kun haukkui miestäni päin näköä. Ja mieheni päätti sanoa takaisin , että älä puutu meidän elämään, me tehdään niinkuin parhaaksi nähdään, ei niinkuinsinä haluat.
Nyt tämä kaikki on mieheni vika, hän on huono käytöksinen jne. Pitäisi kunnioittaa vanhaa ihmistä ja pyytää muka anteeksi. Samaan hengenvetoon snoi ettei halua pyytää anteeksi mieheltäni, koska hänei ole tehnyt mitään väärin.
Tuntuuettä yrittää erottaa minut ja mieheni, ei hyväksy miestäni.
Antaa rahaa ja sanoo etten saa ostaa sillä kuin itselleni ja lapsille. Enkä saisi kertoarahoist miehelleni. Pöh. Meillä ei ole salaisuuksia.
Päätettiin miehen kanssa että ei mennä ihan hetkeen käymään. Antaa ajan kulua kunnolla. Äitiäni käy sääliksi, häntä haluaisin nähdä.

8

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narsisti-isäsi

      Pitäkää tosiaan etäisyyttä jonkin aikaa, kuukausia ainakin. Esim. kaupungilla tai naisten kesken vanhempiesi luona kannattaa tavata äitisi kanssa.

      Minulla äiti on vastaavasti "ohjeistaja", ja hänen mielestä minun ei olisi kuulunut koskaan löytää "sitä oikeaa".Nyt isälläsi tuntuu olevan samat asenteet.

      Kyllä isäsi kuuluu pyytää anteeksi vävyltään tapauksessa. Isälläsi on huono itsetunto, joka kuuluu narsismin piirteisiin. Älä mainitse rahankäytöstä mitään, vaikka käyttäisitte yhteisiin tai vain miehellesi. Valehtele tarvittaessa, kuten minä äidilleni. Päättäkää itse, ovatko raha-asiat molemminpuolisia vai yksityisiä. Älä kysy lupaa isältäsi.

    • ehkä jotain..-..

      Antakaa olla vaan yksin kunnes vähän tajuaa tekosiaan, narsismiahan tuo on.
      Ehkä jotain narsistista kateutta ja ei tykkää miehestäs tai siitä millanen susta on tullut. Olis toivonu sulle parempaa, mut piti hunsvotille luovuttaa, tän tiedät vain sä!

    • Hullu tytär ja vävy

      Joo, pitää antaa ajan kulua. Ei ihan hetkeen teekkään mieli käymään.

    • mek

      Miehesi pitäsi laittaa kerran kunnolla turpiin isääsi ja sanoa että nyt rittää noiden elämänohjeiden antaninen ja saisi painua niin kauas kun pippuri kasvaa.

    • -tytär-

      Joopa, narsistit osaa nämä jutut. Haukkua, valehdella, mustamaalata ja mitätöidä kaiken. Ja ovat mestareita loukkaamaan lapsiaan ja näiden puolisoita. Ja omasta mielestä heillä on siihen täysi oikeus vanhemmuuden nojalla. Eivät koskaan pyydä anteeksi. Pikemminkin odottavat loukatulta anteeksipyyntöä itselleen.

      Niiden "mieli" on sellainen, että siellä käännetään asiat ylösalaisin ja he mieltävät, että sinä (loukattu) olet aiheuttanut koko kärhämän. Hänessä ei koskaan ole mitään vikaa.

      Ainoa neuvo sinulle. Älä pidä yhteyttä vanhempaasi. Itse olen huomannut sen, että "välirikko" ei muuta/kasvata narsisti vanhempaa mitenkään. Eli, hän aina jatkaa siitä, mihin jäätiin. Tapasit hänet kuukauden, tai vuoden kuluttua. Ja jos on pakko tavata. Ota puolueeton asiamis aina mukaasi. Ja älä luota koskaan siihe, että hän olisi muuttunut paremmaksi. Muutama hetki voi mennä hyvin. Jos hänellä on tarvetta hyötyä sinusta jotenkin. Mutta sama "näytelmä" jatkuu vuodesta toiseen.

    • mmm6

      Ehkä sinä et tunne miestäsi ... ehkä hän on kuin isäsi!!!!! Älä aliarvioi kenenkään käytöstä puolustaa sinua! Elitkö lapsuutesi miehen rinnalla jolla oli KURIA sekä AUKRORITEETTIA. Huolehdithan itsestäsi etkä ota ISÄÄSI mieheksesi!!!!

    • rtjerkrykl

      Minulla on aikalailla samanlaiset vanhemmat. Mitään hyvää sanottavaa ei ole ikinä ollut. Vaikken ole vuosiin enää omasta päätöksestäni ollut tekemisissä, niin saan jatkuvasti kuulla ymäpäri kyliä itsestäni vaikka minkälaista juttua..

      Kestän sen että he arvostelevat ja haukkuvat minua... mieheni ja lapseni he ovat jättäneet rauhaan... mutta jos kuulen pienintäkään sanallisen hyökkäyksen tynkää mistäkään, niin voin sanoa että sitten lentää veri!!

      Sanon sulle ap suoraan että sun tehtäväsi on myös puolustaa miestäsi ja lapsiasi!!! He ovat SINUN perhettäsi, ja isäsi kuuluu lapsuuden perheeseen. Jos se tollasta haukkumista on, niin ei pitäisi olla epäselvää minkä puolen valitset!

    • mek

      VAnhoja ihmisisä ei tarvitse kunnioittaa vaan heidän on ansaittava se kunnioittus teoillaan ja toiminnallaan. Jos isäsi on tuollainen kusipää niin pysyköön omissa oloissaan ja metsa vastaa niinkuin sinne huudetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe