Kivessyöpä?

13 v boika

Virtsaputkeni ympärillä on jokin musta läikkä joka ei irtoa edes saippuan kanssa. En tunne mitään kipua mutta onko se joku syöpä tai sairaus? Huomasin sen mustan läikän vasta tänään. Enkä haluaisi näyttää sitä vanhemmilleni koska se on aika noloa jo tossa iässä...


Toivoisin järkeviä vastauksia :)

5

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rofl die

      kankerkid

    • joo, olen tosikko

      Vitrsaputki ei o kiveksissä ja jos oot oikeasti huolissasi niin olisiko liian vaikeaa käydä terkkarilla tai lääkärillä? Äläkä inise ettet muka kehtaa.

    • tuskin mikään vakava juttu. Yleensä vaaraton pigmenttiläikkä. Jos kysyttävää, laita privaa [email protected]

    • 13 v boika

      kiitos järkevästä vastauksestasi hoitsukundi :). Nyt se läikkä ei enää pelota :P.

      Ja sä "joo, olen tosikko" mee vittuilemaan muualle. Ja enkä sanonut mitään että en kehtaisi näyttää sitä terkkarille tai lääkärille. sanoin etten näytä sitä vanhemmilleni. Ja sanoin että JÄRKEVIÄ vastauksia eikä mitään tollasii vittuiluja ja loukkauksia. Mutta silti kiitos mielipiteestäsi ja voit jatkaa vittuiluasi muilla sivustoilla :).

      • 13 v boika

        Ps. luulin sitä aluksi kivessyöväksi koska se läikkä on lähellä kiveksiäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe