Hyundai i20 takuu umpeutuu

viisivuotta

Viisi vuotta tulee aivan kohta täyteen ja sitä myöten takuu loppuu. Eniten harmittaa,
kun autossa ei ole ollut mitään korjattavaa. Olen huomannut, että täältä saa hyviä neuvoja ongelmaan kuin ongelmaan. Eli, mikä vaivaa autoani?

9

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fggfjgsfjh

      Minkä hintaisia muuten huollot olleet?

      Entä kulutus.

      i20 seuraavana harkinnassa kun nykyistä autosta takuu loppunut.

    • sitä saa mitä tilaa

      Ja ei muuta kuin leuka rintaan ja nöyränä uusien pettymysten kimppuun.

    • 4v omistanut

      Huollot salle 200€ vuidessa ja keskikulutus 5-6l.

    • huolestunut 5

      i30 diesel keltainen öljyvalo palaa .sammuu kun laittaa virran 3 kertaa päälle.syttyy muutaman kymmenen kilometrin kuluttua.onko 2 öljyvaloa.punainen öljyvalo sammuu kun moottori käynnistyy

    • VWneveragain

      Elämä on tylsää jos auto toimii liian hyvin joten suosittelen kokeilemaan seuraavaksi esim volkkaria.

    • crdi 1,5 r4

      Ja me ostettiin getz jonka 5v takuu umpeutui hetken kuluttua osotosta ja ajettiin 2v lisää 200 tkm saakka eikä vian vikaa. Nyky autoksi todella hyvä kärry ja ihan kelpo matkustaakkin pidemmällekin. Hyundailla jatketaan mutta uudemmalla

    • hujutaas

      joo, huju kyllä kestää, kaikki hujun ostaneet on kyllä tästä tietoisia. Se vaan ei ole seksikästä ajella hujulla, joten siksi meitä hujuun ihastuneita ei ole paljon :)

    • i20..

      Mulla takuuta vielä jäljellä, pitäis viedä huoltoon kun penkinlämmitin ei toimi.

    • Zombaaja

      Minulla on takuuta vajaa vuosi jäljellä i30 farkussa ja toistaiseksi olen pari kertaa tarvinnut korjausta. Yhden isomman remontin kone vaati, kun oli ajettu n. 65 000 km. Jäähdytinjärjestelmä vuoti ja aiheutti käytännössä täyden koneremontin, kannen hiomiset jne. Mutta Laakkosella meni mukisematta takuuseen ja nythän tavallaan auto on uuden veroinen koneen osalta. Rempan jälkeen olen ajellut vajaat 10 000 km ja toimii ilman moitteita.

      Takuuajan pidän autoa todennäköisesti ja sitten vaihdan uuteen. Se koneremppa pisti ajattelemaan merkinvaihtoakin, mutta toisaalta takuu toimi niin hienosti, että uskallan kyllä ostaa Hyundain jatkossakin. Broidin Hyundailla on ajettu 150 000 km (vm. 2007), eikä mitään ole tarvinnut tehdä vuosihuoltojen lisäksi.

      Hyundai ei aiheuta kateutta kenessäkään, eikä sillä saa statusta, mutta en näitä asioita kaipaa. Hyvä perusauto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe