Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hämähäkki unessa

pöö70

Hei. Voisko joku kertoa mitä tarkoittaa kun unessa hämähäkki kävelee omassa verkossaan, seison siinä vierellä naama kiinni verkossa ja joku mies kertoo siinä ettei tartte pelätä et se ääntää ennen ku pistää. Sit se hämppis tuli lähelle ja alko äänteleen.. seuraavaksi näin stressaavaa unta et olin ravintolassa töissä, tarjosin kännisille juomaa, olin ihan pihalla et missä on mitäkin, hyllyllä olevat pullot meinas kaatua alas vinolla hyllyllä. Sit joku mies tilas kalaruokaa seuraan liittyvälle miehelle. Yritin ehdottaa kalapuikkoja, häpesin ku joku pomo sano et ahvenia paistaa.. Sit aloin paistaa, annoksessa oli myös pottuja, mietin teenkö väärin. Sit se annos onnistu, kaadoin lautaselle, sanoin et suolan voitte lisätä itse, niin se asiakas kaatoi puoli purkkia suolaa siihen yhen kalan päälle. Sanoin et käyn virauttamas veden alla kalaa. Kun olin menossa pesemään sitä, annos tippui lattialle koska joku mies avasi oven ja tönäisi mua. Kävin pahoittelemassa asiakkaalle jolloin selvisi et se asiakkaan kaveri oli enoni joka oli vanhentunut hirveesti, se suuteli mun kättä.. tein samassa unessa subileipää veljelleni, enkä saanut sitä millään pakettiin.

2

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räs trotsk|lainen

      Jätä huumeet vähemmälle

    • Unessasi koit aluksi uhkaa, jonka jälkeen olit hämmentynyt. Seuraavaksi koit häpeää, jonka jälkeen epäilit itseäsi ja omia kykyjäsi. Lopuksi koit selkeästi tehneesi virheen vaikka syytä oli toki muissakin. Lopuksi huomasit, että asianosaiset olivat lähisukua.

      Tällaisia tunteita koetaan esimerkiksi uudessa työpaikassa tai odottaessa uusien tehtävien alkamista. Tässä tapauksessa lähisukuakin oli osallisena, joten asia voi liittyä perheeseesi. Ehkä koet tuottavasi heille pettymyksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe