Varoitus väärästä uskovaiosuudesta!

Raimo78v

Rakkaat ystävät. Näitä viimeisinä aikoina, minä koen välttämättömäksi velvollisuudekseni varoittaa teitä sellaisista kristityistä ja muslimeista, jotka ulkoisesti kyllä harjoittavat uskontoa, saattavat antaa paljonkin lantteja hyväntekeväisyyteen, mutta silti he ovat väärämielisiä, epärehellisiä, väkivaltaisia, Jumalan ja Pyhän Hengen vihollisia, jotka kutsuvat ihmisiä yhteyteensä, ja kun he jonkun pyydykseensä saavat, he tekevät hänestä farisealaisen helvetin lapsen.

2.Timoteuksen kirje 3:5
heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman.

Tiit.1:16
He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sille he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia.

Vaikka he ovat ulkoisesti hyviä ja siveellisiä kun tarkkailemmme heidän ulkoista käytöstään, mutta sisäisesti heidän pahoista teoistaan kasvaa vääryy ja sorto. He ovat sisäisesti jumalan kieltäjiä, kuten ateistitkin, ja näiden toimesta mm inkvisitio oli aikanaan voimissaan.

Sen tähden jos te näette että uskovainen ei kohtele lähimmäistään oikein, ja ei ole kuuliainen jumalan sanalle, niin älkää olko heidän keskuudessaan, vaan erottautukaa pois heistä


Poistakaa paha keskuudestanne!

8

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Frans II

      "Näitä viimeisinä aikoina, minä koen ..."

      Ikävää, jos päiväsi ovat jo noin vähissä.

    • Liimanäppi

      ...Jumalan ja Pyhän Hengen vihollisia...

      Puhumattakaan Lentävää spagettihirviötä pilkkaavista, ne vasta häikäilemättömiä ovat.

      ...He ovat sisäisesti jumalan kieltäjiä, kuten ateistitkin, ja näiden toimesta mm inkvisitio oli aikanaan voimissaan...

      Aina oppii uutta, että ateistitkin olivat inkvisition takana. Mulla kun on ollut harhaluulo, että inkvisitio oli puhtaasti Raamatun jumalan edustajiksi esittäytyneiden harrastus.

      ...Poistakaa paha keskuudestanne!...

      Tyhjennän bioroskiksen parin päivän välein, lienee riittävä tahti.

      • kiellätykö

        Kyllähän Neukkulassa oli oikein tehokas inkvisitio...


    • Liimanäppi
    • hassu kirja

      Nämä ihmiset yrittävät tarkoituksenomaisesti saada toisia ihmisiä tarttumaan Raamatun koukeroihin jotta joku tulisi ja pelastaisi molemmat. Ihmiset jotka ovat itse langenneet palvomaan tätä kirjaa ennemmin kuin miettineet mitä se Jumala oikeasti meiltä toivoisi, ovat ilmeisesti jossain määrin katkeroituneet omaan uskonnolliseen elämäänsä jossa he vain esiintyvät nöyrinä saadakseen toiset ihmiset kiinnostumaan Raamatusta ja heistä itsestään.

      Mutta mitä pitäisi tehdä niille jotka ovat langenneet siihen kirjan palvontaan eivätkä ole tämän vuoksi pärjänneet elämässä koska ovat yrittäneet pitää pilkuista kiinni? Tulisiko odottaa että Jumala pelastaa heidät? Jos Jumala tosiaan pelastaa niin miksi meidän tulisi varoittaa ihmisiä mistään? Onko Jumala kehoittanut sinua varoittamaan ihmisiä näistä ihmisistä? Onko uskovien tarkoitus levittää pelkoa Raamatun kautta tai sitten pelottelemalla vaikkapa toisten ulkokultaisten ihmisten suhteen? Vai saavatko "tosi-uskovaiset" ohjeensa suoraan ylimmältä taholta?

      • Liimanäppi

        ...Nämä ihmiset yrittävät tarkoituksenomaisesti saada toisia ihmisiä tarttumaan Raamatun koukeroihin jotta joku tulisi ja pelastaisi molemmat.

        Jotain erinomaista asiassa on jos ja kun ihminen asettuu muiden yläpuolelle, esittäen omaavansa tietoa, jota muilla ei ole. Etenkin kun useimmissa tapauksissaa tuo erinomainen tieto osoittautuu pelkäksi henkilökohtaiseksi näkemykseksi, joka on saavutettu lukemalla omia toiveita Raamattuun. Ei siis lukemalla Raamattua, vaan lukemalla Raamattuun.

        ...Ihmiset jotka ovat itse langenneet palvomaan tätä kirjaa ennemmin kuin miettineet mitä se Jumala oikeasti meiltä toivoisi, ovat ilmeisesti jossain määrin katkeroituneet omaan uskonnolliseen elämäänsä jossa he vain esiintyvät nöyrinä saadakseen toiset ihmiset kiinnostumaan Raamatusta ja heistä itsestään.

        Minusta katkeruus ei ole oikea termi, ei ainakaan kaikissa tapauksissa. Vaikeahan se on mennä toisen pään sisään, mutta käytös osoittaa jotain merkillistä. Nimittäin uskonnollisuus kulkee pitkälti käsi kädessä epärehellisyyden kanssa. Ei niinkään tarkoituksellisen ja tietoisen valehtelun tasolla (sitäkin on), vaan esimerkiksi epärehellisen asennoitumisen tasolla. Puhutaan jostain erinomaisesta ja ainutlaatuisesta nk. totuudesta, mutta ohitetaan logiikka, kritiikki ja esitetyt vastaväitteet. Tilannetta paikkaillaan keksimällä erilaisia selityksiä, joita Raamattu ei tunne eikä tue.

        Dawkinsin TV-dokkarissa luennoitsija kertoi kysyvänsä oppilailta josko masturboivat, käsiä nousee innolla, paitsi ei nouse Utahissa ja Raamattuvyöhykkeellä. Kuitenkin tutkimusten mukaan nimenomaan noilla uskonnollisilla alueilla masturbointi on yleisempää kuin muualla. Tämä siis ihan käytännön esimerkki siitä kuinka uskonto ohjaa henkilöä epärehelliseksi. Vielä törkeämpää epärehellisyyttä on uskonnollisten liikkeiden tapa suojella pedofiilejään, itse asiassa tuo liikkeen maineen suojelu on jo rikos vähintään ihmisyyttä kohtaan. Lapsi tarvitsee kaiken mahdollisen tuen ja suojelun, pedofiili ei.

        ...Mutta mitä pitäisi tehdä niille jotka ovat langenneet siihen kirjan palvontaan eivätkä ole tämän vuoksi pärjänneet elämässä koska ovat yrittäneet pitää pilkuista kiinni?

        Itse tuon myllyn läpi menneenä olen sitä mieltä, että puolestani jokainen saa uskoa ja toimia valitsemallaan tavalla uskossansa, kunhan ei loukkaa ketään, eikä levitä uskonnollisia harhojaan.

        ...Tulisiko odottaa että Jumala pelastaa heidät? Jos Jumala tosiaan pelastaa niin miksi meidän tulisi varoittaa ihmisiä mistään?

        Olen uskonnoton, joten minulle esimerkiksi sekä Jahve että Lentävä spagettihirviö ovat molemmat yhtä harmittomia ja yhtä vaikutusvallattomia elämääni.

        ...Onko Jumala kehoittanut sinua varoittamaan ihmisiä näistä ihmisistä? Onko uskovien tarkoitus levittää pelkoa Raamatun kautta tai sitten pelottelemalla vaikkapa toisten ulkokultaisten ihmisten suhteen? Vai saavatko "tosi-uskovaiset" ohjeensa suoraan ylimmältä taholta?

        Sen verran osaan mennä oman pääni sisään, että kiihkouskiskautenani oletin olevani jumalan tehtävää suorittamassa, oletan useimpien kiihkoilijoiden ajattelevan samansuuntaisesti. Ja kyllä ne arjenkin käytösohjeet ohjeet tulivat jumalalta, mutta minun ja jumalan oli välissä komentoketjua.

        Kyllähän se nyt harmittaa, mutta minkäs mahtoi kun lapsesta painostettiin kiihkouskovaiseksi ja muiden tuomitsijaksi. Hilpeintähän muutoksessani olikin se, että se sinetöityi Raamattua lukemalla, siis lopettamalla esitettyjen asioiden lukemisen Raamattuun.

        Nyt on seesteinen olo, ei tarvitse tälläkään hetkellä yhdistellä Krimin niemimaan tilannetta maailmanloppuun. Ei tarvitse ajatella mitä Jahve tai Saatana ajattelee jostain asiasta, riittää kun ajattelee mitä ympärilläni olevat ihmiset ajattelevat. Ei tarvitse elää perusteettomassa ylemmyydentunteessa ja käyttäytyä ikäänkuin kaikki eri tavalla ajattelevat ansaitsevat aikaistetun kuoleman tai ikuisen kidutuksen tjsp.

        Minulle maailmanloppu on kaukana, se on auringon sammumisessa.


    • alfa123om222

      On totta, että uskonto rampauttaa: Alintajunnan, Egon ja Yliminän luultavasti ikuisiksi ajoiksi. Mieli ei toimi niin kuin sen pitäisi. Mutta sydän usein kuitenkin puhdistuu eikä tule lausuneeksi täyttä totuutta monista asioista kun ymmärtää, että ei omaa täyttä tietoa koskaan. Jättää enemmän pelivaraa kuin mitä muuten jättäisi.

      Ja usein unohtaa toisten vajavuudet samana päivänä ja aloittaa uuden päivän aivan alusta.

      Itse kykenisin harkitsemaan nykyisin lasten kasvatusta ilman uskontoa. Sillä uskonto tosin antaa pelon Jumalaa kohtaan ja sitä kautta saa "kiristettyä" hänen omaa viisauttaan, mutta ei usko ole joka miehen. Eivätkä terveet tarvitse parantajaa.

      Uskonnossa ei saisi olla mitään pelottelua ja pakkoa. Olen itse tosin syyllistynyt pelotteluun tällä Maailmanloppu palstalla liikaakin, mutta se johtuu siitä, että en tiedä toisten sietokykyä ja toleranssia. Voisin puhua Krishna tiettoisuuden tavoin, että Kali aikakausi kestää 400 000 vuotta ja sitten helpottuu taas tilanne tms. Jotenkin vain mielessä pyörii viime vuosien dinosaurusvillitys ja kuvat äkkikatastrofista. Se on vain niin jännää puhua, että tulee äkkiloppu. Ei tule ajattelleksi, että nämä viestit löytyvät Googlella ja voivat antaa väärän kuvan joillekin.

      Hienoa olisi jos tälläkin palstalla olisi paljon niitä, jotka kannattavat pitkää futurologista aikaa ilman mitään suuria kriisejä siinä välillä. Henkilökohtaisesti uskon, että maapallon asukkaat voisivat elää jopa 2000 vuotta putkeen ilman suurepia kriisejä, mutta edellytys on ehkä että luovutaan juuri kiihkouskovaisuudesta ja sivistytään tarpeeksi. Nykyisin on olemassa välineet sivistyksen nopeaan levittämiseen ympäri maapallon.

      Tiedän, että Mahdi on vielä otettava vastaan, mutta sen jälkeen ei kahteen tuhanteen vuoteen ole mitään surempia lohduttajia luvassa, jotka olisi pakko ottaa vastaan. Ja Mahdi voidaan rajoittaa käsittämään pelkän islamin maailman, jos niin halutaan. Itse toivoisin, että hänellä olisi vaikutusta tänne Pohjolaankin lohduttajana, mutta se jää nähtäväksi.

      Tässä on mun ennustuksia kirjoituksiin pohjautuen:
      2015-2022 Mahdi
      2022-2028 Antikristus
      2028-3288 Jumalan Valtakunta
      3288-4288 1000 vuotinen Valtakunta
      2488- ??? Valon valtakunta

      Kun Mahdi on ollut ja mennyt pitäisi maailman olla tarpeeksi sivistynyt niin, että mitään muuta ei tarvita. Ainoastaan taudit ja sairaudet pitää voittaa jotenkin.
      Vielä ei olla sivistyksen suhteen lähelläkään optimaalista. Profeetta Nostradamus on esimerkiksi esittänyt, että islam on barbaarinen ja pitää sivistään keinolla millä hyvänsä muiden tasalle. Valitettavasti tämä saattaa ositaain koskea myös Kiinaa tai jotakin muuta itäistä suurvaltaa sillä Koraanissa sanotaan, että tuon kirjan ja opin sai jo ennen Muhammedin (SAAS) syntymää eräs kansakunta testattavakseen. Se saattoi olla juuri Kiina tms.

      Sivistys voi voittaa, mutta ilman uhreja tuskin se tulee tapahtumaan. Ainakin profeetta Nostradamus oli sitä mieltä.

      • Liimanäppi

        ...On totta, että uskonto rampauttaa:

        Uskonto on hallinnan väline, ei muuta. Kaikki suuret lupaukset ovat katteettomia, mutta kritiikittömät seuraajat eivät siitä välitä.

        ...Itse kykenisin harkitsemaan nykyisin lasten kasvatusta ilman uskontoa.

        Pakkouskonnon ketju pitäisikin katkaista, jos joku aikuisena kaipaa satuja, niin opetelkoon sitten siinä vaiheessa.

        ...Sillä uskonto tosin antaa pelon Jumalaa kohtaan...

        Suurin ongelma on kuitenkin se, että kaikki jumalat ovat pelkkiä mielikuvituksen tuotteita siihen asti kunnes yhdenkin olemassaolo osoitetaan. Siinä sitä on pienellä ihmisellä odottelemista.

        ...Uskonnossa ei saisi olla mitään pelottelua ja pakkoa.

        Useimmat uskonnot perustuvat nimenomaan tuomintaan, luokitteluun ja pelotteluun. Kyse kun on massojen hallinnasta, niin keinot ovat sen mukaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe