Ukkomies ja naisten iskeminen

ukkomies1

Olen 35 v. koulutettu ja elämässä hyvin menestynyt ukkomies ja minulla on aika pakottava tarve etsiä itselleni vierasta nais- ja seksiseuraa. Olen mukava ja sosiaalinen tyyppi ja onnistun tässä välillä aika hyvin. Vaimoni tietää tämän ja antaa sen ainakin osittain anteeksi. Johtuuko tämä testosteronista vai mistä? Voiko mies ylipäänsä vieteille ja biologialle mitään? Miten hillitsen itseni?

Asiallisia kommentteja kiitos!

50

4348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reishari

      Kyllähän tuo geeneissä varmaan miehillä on. Oliko muuten nuoruus seksuaalisesti aktiivista? Itsellä ei kovinkaan ja nyt koen että enemmän pitää kokeilla juttuja.

      • ukkomies1

        Oli tyttöystäviä useita silloinkin, muttei mitenkään älyttömän aktiivista. Itsevarmuuden ja elämänkokemuksen myötä pikemminkin tullut tämä, että aina menossa juttelemaan naisille mukavia. Pitäisi saada vähän jarrua...


      • m36.

        veit sanat suustani....kun taas vaimo rellestäny nuorempana ja nyt coolisti.


      • KALLE KELLO

        "geeneissä', "viettiä" ja ties mitä muita "tieteellisiä syitä". Varmasti tämänkin keskustelun aikana löytyy syita, joilla pettäjät puolustelevat tekojaa, mutta eivät mieti sen enempää syntyjä syviä, mistä johtuu. Kuitenkin pääsäääntöinen syy taitaa löytyä jostain muualta, ehkä lapsuudessa koetetut asiat ja käyttäytymismallit. Ja nämä sitten opetetaan omille lapsille jne


      • Nuumifi

        Kyllä se on geeneissä ihan samalla tavalla naisilla. Itselläni ei ole mitään himoa etsiä vierasta naista kun olen varattu, jos nykyinen ei riitä niin pitää sit ottaa ero ja lähteä etsimään uutta.

        Kuula kalloon pettäjille.


      • MWMW
        ukkomies1 kirjoitti:

        Oli tyttöystäviä useita silloinkin, muttei mitenkään älyttömän aktiivista. Itsevarmuuden ja elämänkokemuksen myötä pikemminkin tullut tämä, että aina menossa juttelemaan naisille mukavia. Pitäisi saada vähän jarrua...

        Älä mene "juttelemaan naisille mukavia". Sillä sä sen hillitset, ettet mene tilanteisiin joissa noin on "pakko" tehdä.

        Vaimosi ei ole antanut anteeksi sinulle, vaikka sanoo mitä. Pettäminen ei koskaan unohdu, vaikka haluaisi, eikä sitä koskaan täysin anneta anteeksi, vaikka niin väitetään.

        Olet siis jo tehnyt paljon tuhoa parisuhteessasi ja nyt sinun on korkea aika miettiä, että tahdotko oikeasti jatkaa näin. Joko eroat ja jatkat sinkkuna uusien naisten valloittamista. Tai sitten lopetat nuo touhut ja rukoilet, että vaimosi ei jätä sinua.

        Myös vaimosi saattaa kiinnostua muista miehistä, se on aivan luonnollinen seuraus sille, että oma kumppani ei arvosta, kunnioita tai rakasta.

        Tämä on nyt niin asiallista tekstiä kun vain pystyn tuottamaan, sillä mielessä on kieltämättä ilkeämpiä kommentteja. :(


      • iso-jormainen mies
        ukkomies1 kirjoitti:

        Oli tyttöystäviä useita silloinkin, muttei mitenkään älyttömän aktiivista. Itsevarmuuden ja elämänkokemuksen myötä pikemminkin tullut tämä, että aina menossa juttelemaan naisille mukavia. Pitäisi saada vähän jarrua...

        Jos vaimosi ei ole tossun alla ja hyväksyy jopa seikkalusi-uskon että hänelläkin omat syrjähyppynsä!


    • urts

      Joo armeija-aikaankin oli 5 tyttöystävää. Sitten kerran meni kirjeet vääriin kuoriin ja sitten ei ollutkaan enää yhtään tyttöystävää.

      • hyh2

        homo


      • se nähty

        Jos pidät yhtä sinulla on hän, jos pidät monta,sinulla ei ole yhtään. Näin se menee pidemmänajan juoksussa.Tuskin miehillä on geeneissä mitään erikoista,on vain itselle todistettava ,kun huono itsetunto riivaa,sotkevat elämänsä tuuliajolle.


    • hoitoon vaan

      Seksiaddikti.

    • pettynytakka

      Kannattaisko kuule nyt kuitenkin ensin erota siitä vaimosta ennen kun menet tekemään jotain typerää, mikäli ET PYSTY MUKA HILLITSEMÄÄN HALUJASI??!!

      Mikä teitä miehiä vaivaa?? Oon 35v nainen ja elämäni aikana miehiä ollut, pisin suhde kesti 8vuotta.. Kaikki mun miehet on mua pettäneet, olen saanut tietää asiasta kun jotku miehet myönsivät suoraan, muilta sain tietää kautta rannain. Että kiva. Nyt sinkkuna ollu monta vuotta eikä mua jaksa ukot kiinnostaa enään :(

      • lopeta paha

        Ei eroaminen auta, koska tahraa toisten olemassaolevia tai tulevia puolisoita. Lopeta haureuden ja aviorikosten teko. Tee parannus. Muista, että mitään pahuutta et ilman maksua loppupeleissä tee.


      • ruoho vihr

        Ei meitä vaivaa muu kuin vieras pesä. Kaikkihan sitä miehiset miehet harrastavat. Pitää toimia hienovaraisesti. Rouvia, naimisissa olevia.
        Eikä liian usein, korkeintaan kerran viikkoon


    • pettynyt2polvessa

      jos haluat naista niin komee sormus sormeen että näkee että oot ukkomies niin kylä hepille löytyy töitä nainen kun ei ole tyhmä hän näkee jos miehen on joku valinnut niin eihän se mikään urpo ole nainen myös saa tyydytystä kun saa toisen avioliiton rikottua ja näyttää että minä olen parempi näin kävi myös naapurini miehelle 50v nainen otti 25v pojan klopin jolla astutti itseään 2vuotta ja vaihtoi taas uuteen

      • 1mummeli

        Useilla naisilla tuo into ukkomiesten perään johtuu yksinkertaisesti siitä että silloin nainen saa ikäänkuin ne rusinat pullasta :) Miehellä on kotona vaimo joka pitää huolen mehensä vaatteista ja ruoasta yms...2nainen saa seksin ja kukkia ym lahjoja usein näiltä ukkomiehiltä. Eikä ne ukkomiehet jää roikkuimaan kintereille ja pyri asettumaan liikaa taloksi. Monelle naiselle tällanen sopii paremmin kuin oikea parisuhde. Miesten mielistä en niin tiedä kun olen itse nainen.
        Minulle sopii hyvin sinkkuna eläminen (leski kun olen) eikä tee meli enään ottaa sen enempää varattua kuin sinkkuakaan. On ihanaa elää pitkän avioliiton jälkeen ihan vaan niinkuin tykkää eikä kukaan perään kysele (paitsi lapset ja lastenlapset, ja heille olen aina tarvittaessa läsnä) )


    • apua antava

      no se hillitsee kun petät vaimoasi ja kun tulet kotiin on vaimo 2 piippuisen haulikon kanssa vastassa ja sanoo nyt loppu pettäminen ja kaksi piippua tyhjenee ei tee mieli pettää enään kannattaisi miettiä ennen kuin pettää ja toistuvasti vielä kyllä kannattaisi erota ennen kuin päästää kriisiä valloilleen

    • mami6

      Vai että " OSITTAIN ANTEEKSI"??? Mitäs jos vaimos käyttäytyis samoin, mitenkä sitten suu pantais? Kuinka voi aikuinen mies kyselläkään noin typeriä. Suosittelen terapiaa!

      • 12121212333

        Samaa mieltä tai eroa," en pysty hillitsemään halujani " me hoitoon,miksi ihmeessä oot menny naimisiin ääliö?Pettäjä on syvältä.


      • Aloe with vera
        12121212333 kirjoitti:

        Samaa mieltä tai eroa," en pysty hillitsemään halujani " me hoitoon,miksi ihmeessä oot menny naimisiin ääliö?Pettäjä on syvältä.

        Et ehkä ymmärtänyt just sitä, että aloittaja yrittääkin miettiä syitä. Sä et ole ymmärtänyt pyyntöä "asiallisia kommentteja, kiitos"...


      • KALLE KELLO
        Aloe with vera kirjoitti:

        Et ehkä ymmärtänyt just sitä, että aloittaja yrittääkin miettiä syitä. Sä et ole ymmärtänyt pyyntöä "asiallisia kommentteja, kiitos"...

        Kuule, jos kirjoittelee addikteistaan johonkin keskustelupalstoille, niin ihan turha odottaa asiallisia vastauksia. Minulta niitä ei ainakaan heru. Yleensäkään en ymmärrä, miksi pitää mennä alttarille asti, jos ei osaa olla ilman panopuita. Vaikka muija kuinka hyväksyisi "osittain" kertoo sen, että tuo liitto päättyy kohta, Kukaan, jos vähääkään on normaali.ihminen, ei katsele pettävää puolisoa. Luottamus menee ja sitä ei paikatakkaan niin vain. Kyllä jokainen vähänkään normaalijärjellä varustettu ihminen (oli sitten mies tai nainen) alkaa jossain vaiheessa miettiä "mitä vikaa minussa on, kun en kelpaa"


    • kuppa

      Sitten kun saat tippurin tai muun kivan yllärin, niin ehkä se vähän kutinaa hillitsee. Elatuslaskutkaan ei kovin paljoa mieltä ylennä, ainakaan sitten kun vaimo kyllästyy lopullisesti ja löytää paremman miehen.

    • abv

      Biologia ja vietit ovat paskanjauhantaa, jokin yritys oikeuttaa oma tekonsa. Eläimillä ne toimivat, kun kaikki eivät ole sitoutuneet toisiinsa kuin hetkeksi ja vain lisääntyäkseen. Vaimosi ehkä vielä rakastaa sinua niin paljon, ettei nosta asiasta isompaa meteliä...Kokeilkaa yhteisiä yllätyksellisiä hetkiä, jotka ovat molempien mieleen. Keskusteltuanne asiasta voi vaimosta löytyä tiikeri, jonka jälkeen et ylimääräistä seksiseuraa kaipaa. Eli hillitse itsesi vaimosi kanssa rakastelemalla:)

      • mopoauto2

        Mikä ihme se onkaan kun ihminen korottaa itsensä eläinten yläpuolelle, ollen vain yksi eläinlaji, ainakin geneetisen käyttäytymisen kannalta katsoen, kun on pariutumisrituaalit ja soidinmenot.. vrt. ABC:n nurkilla viikonloppuisin notkuvat nuoret..


      • yksi eläinlajeista
        mopoauto2 kirjoitti:

        Mikä ihme se onkaan kun ihminen korottaa itsensä eläinten yläpuolelle, ollen vain yksi eläinlaji, ainakin geneetisen käyttäytymisen kannalta katsoen, kun on pariutumisrituaalit ja soidinmenot.. vrt. ABC:n nurkilla viikonloppuisin notkuvat nuoret..

        Ihmisten jälkeläiset vaativat 9:n kuukauden kantoajan ja viela n. parikymmenen vuoden kasvatuksen ennenkuin eroavat emostaan. Tälläinen on ainutlaatuista eläinkunnassa ( johon ihminenkin kuuluu ). Tämän vuoksi ihmiset muodostavat pitkiä parisuhteita ( käytännölliset syyt ), on oltava pelisäännöt ( avo-ja avioliitto ) että yhteiskunnassa säilyisi edes jonkinlainen rauha. Lisäksi meidän aivomme ovat kehittyneimmät ( ainakin nykytietämyksen mukaan ) joten myös tunne-elämämme on monimutkaisempi paketti.
        Eläimillä on kiima-aika vain silloin tällöin, ihmisellä ympäri vuoden. Eli summa summarum; ainakaan biologiset syyt eivät estä ihmistä parittelemasta vaikka päivittäin, ainut jarru on korvien välissä ja syyt ovat jokaisella yksilöllä heidän omiaan.


    • KALLE KELLO

      Addikteille löytyy kyllä hoitoa.

      • Faktaa seksuaalisuud

        Siispä......; Yli puolet suomalaisista miehistä on seksiaddikteja ja naisista joka hieman alle 30%. Näin jo 1990-luvun alkuvuosina (Osmo Kontula ja Elina Haavio-Mannila). Heidän mukaansa uskottomuus nousussa edelleen!


      • Faktaa seksuaalisuud
        Faktaa seksuaalisuud kirjoitti:

        Siispä......; Yli puolet suomalaisista miehistä on seksiaddikteja ja naisista joka hieman alle 30%. Näin jo 1990-luvun alkuvuosina (Osmo Kontula ja Elina Haavio-Mannila). Heidän mukaansa uskottomuus nousussa edelleen!

        .....naisista lähes joka kolmas eli hieman alle 30% on ollut uskoton tutkimuksia tehtäessä!


    • niin minäkin

      "Osittain anteeksi" vaimos käy myös viraissa, katsele vähän ympärillesi äläkkä tuijota omaa napaasi.

    • tostosmies

      Mites palstan "paska-generaattori" kello kalle on aikonut hoitaa addiktiotaan?
      Sinulla on ilmeisesti jonkin asteinen identiteettikriisi eli et tiedä oletko tyttö vai poika?

    • hae apua

      seksiaddiktio selvästi, kestin kauan miestä joka petti, siihen ei totu koskaan eikä anteeksi saa, vaikka niin luulee...

      • Juuri näin ylläpidet

        ...eli jatkat suhdettasi pettäjän kanssa ("vaikka niin luulee").
        Ryhtiliike - hyvä nainen!


    • Ry Cooder

      Anna mennä vaan - naiset on luotu pantaviksi ja elämä on lyhyt.

      • yäks

        Pankaa te vieraissa hyppijät vaikka toisianne ja jättäkää normaalit ihmiset rauhaan. Nylkyttäjiä ei kukaan kaipaa.


      • tillin tallin tulkku
        yäks kirjoitti:

        Pankaa te vieraissa hyppijät vaikka toisianne ja jättäkää normaalit ihmiset rauhaan. Nylkyttäjiä ei kukaan kaipaa.

        "Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan".. siis eihän kunnossa olevaan suhteeseen pysty kiilaamaan väliin yksikään "pettäjä, eli nylkyttäjä". Tämä paniikki pettäjistä johtuuu vain siitä, että pitäis alkaa oikeesti tekemään jotain oman parisuhteen eteen, rakastaa oikeasti puolisoaan, olla oikeasti tasa-arvoinen, tehdä oikeasti aloite seksistä, eikä odottaa valmista lauantai-illan vakipanoa. Pitäis ihan oikeasti alkaa miettiä mitä ihmettä tarkoittaa toimiva parisuhde.
        Mutta niin kauan kun ei tuota rauhaisaa eloa kukaan ulkopuolinen heiluta. ei tarvi tavispuolisoiden ajatella seuraavaa (puolison) tilipäivää pidemmälle.


      • Osui kohdilleen
        tillin tallin tulkku kirjoitti:

        "Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan".. siis eihän kunnossa olevaan suhteeseen pysty kiilaamaan väliin yksikään "pettäjä, eli nylkyttäjä". Tämä paniikki pettäjistä johtuuu vain siitä, että pitäis alkaa oikeesti tekemään jotain oman parisuhteen eteen, rakastaa oikeasti puolisoaan, olla oikeasti tasa-arvoinen, tehdä oikeasti aloite seksistä, eikä odottaa valmista lauantai-illan vakipanoa. Pitäis ihan oikeasti alkaa miettiä mitä ihmettä tarkoittaa toimiva parisuhde.
        Mutta niin kauan kun ei tuota rauhaisaa eloa kukaan ulkopuolinen heiluta. ei tarvi tavispuolisoiden ajatella seuraavaa (puolison) tilipäivää pidemmälle.

        Kylläpä osuit asian ytimeen!!! 100 peukutusta sinulle!


    • Näin on

      Ne on loppujen lopuksi aina omia valintoja. Turha syyttää geenejä jne. Ole mies ja kanna vastuu omista valinnoistasi.

      • piha kyttä

        Onko muka Uskottomuus-geeni löydetty? Kunhan puhut pehmoisia..olet kyllästynyt parisuhteeseen.


    • uFfe

      Vedä Käteen.

    • se on kevät

      Mu*at pölökylle ja... ! No ei vaan. Voi toki biologialle jotain. Jos koet ettei voi, ehkä sinkkuna parempi, kuin pettäen koko ajan. Et varmaan kokisi iloa, vaan tuskaa, jos vaimo pettäisi jatkuvasti vieraiden karvajormien kanssa. Arvostus olisi muualla.

    • foolofaman

      kerro koska menet iskemaan naisia,,,itse voin kayda sun vaimon luona

    • sinkku 90

      nii on se hyvä että jotkut hyppii toisesta akasta toiseen ku toisilla taas on ongelmana löytää niitä naisia, oon ainakii ite saanu pakit nii monta kertaa ja aikasemmissa suhteissa oli nainen joka petti, siitä viisastuneena oon ollu 3 vuotta sinkkuna enkä kyllä kadu yhtään ku kuunnellu kavereitten suhde riitoja ja ym...

    • 56865

      ukomihen ei tarvii mitää enää iskee. hei haloo.

    • Onnittelut

      Minun näkökulmastani katsottuna et ole ukkomies, vaan täydellinen p-reikä. Tuollaista jätöstä en katselisi minuuttiakaan, vaimosi täytyy olla todella epätoivoinen.

    • ukkomies1

      Keskustelun taso on pettymys. Onko oikeasti todella paha ja moraaliton juttu, jos ukkomies saa sinkkunaiselta seksiä vastineeksi siitä, että huomioi naista, keskustelee hänen kanssaan, saa naisen nauttimaan seurasta jne...?

      • EnKnullandeMan

        Itse myös haistatan näille monille vastaajille "ruohoa, jonka lehmät ovat syöneet eilen tai toissa päivänä" !!

        Mies haluaa kaikkia naisia joten naisten täytyy uroiden panolaumasta valita parhaat eli se palvelee evoluutiota. Itse tunnen SIETÄMÄTÖNTÄ kiimaa melkein kaikkia naisia kohtaan. Flirttailen melkein kaikkien naisten kanssa! Olen melkein aina ihan kiimassa!

        Elämä on biologiaa suureksi osaksi!


      • KALLE KELLO

        Ukkomies1. "Paha ja moraaliton, jos saa seksiä sinkulta,,,, huomio, keskustelee jne" Eli nyt ei ymmärrä. Oletko huomioinut vaimoasi? Oletko keskustellut hänen kanssaan, saat nauttimaan seurastasi?? Eli sinä huomioit vain vieraat naiset, mutta muija kotona saa hoidella huushollin, kakarat ja sinä kuorit rusinat pullasta? Mitähän jos koettaisit iskeä vaimosi, kuten teet vieraille naisille? Miksi olet aikanaan vienyt muijan alttarille? Mikä oli syy? Onko/oliko hänellä rahaa ja rahat on nyt loppu? Vai mikä on? Eikä sinun pitäisi iskeä vaimoasi uudelleen ja uudelleen, huomioida, hoitaa osa kotitöistä, viedä ulos jne kaikkea sitä kivaa, mitä seurustelunkin aikana tapahtui, niin uskon että vaimosikin alkaa iskemään sinua takaIsin. Tuo mitä kirjoittelit oli juuri sitä seli seliä, jolla miehet etsivät oikeutta pettämisilleen, Mieti nyt vähän. Muija kun pistää avieron vireille, niin sitten ei olekaan enää kivaa


      • ukkomies1
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Ukkomies1. "Paha ja moraaliton, jos saa seksiä sinkulta,,,, huomio, keskustelee jne" Eli nyt ei ymmärrä. Oletko huomioinut vaimoasi? Oletko keskustellut hänen kanssaan, saat nauttimaan seurastasi?? Eli sinä huomioit vain vieraat naiset, mutta muija kotona saa hoidella huushollin, kakarat ja sinä kuorit rusinat pullasta? Mitähän jos koettaisit iskeä vaimosi, kuten teet vieraille naisille? Miksi olet aikanaan vienyt muijan alttarille? Mikä oli syy? Onko/oliko hänellä rahaa ja rahat on nyt loppu? Vai mikä on? Eikä sinun pitäisi iskeä vaimoasi uudelleen ja uudelleen, huomioida, hoitaa osa kotitöistä, viedä ulos jne kaikkea sitä kivaa, mitä seurustelunkin aikana tapahtui, niin uskon että vaimosikin alkaa iskemään sinua takaIsin. Tuo mitä kirjoittelit oli juuri sitä seli seliä, jolla miehet etsivät oikeutta pettämisilleen, Mieti nyt vähän. Muija kun pistää avieron vireille, niin sitten ei olekaan enää kivaa

        Tiedoksi: huomioin vaimoni ja mulla on hänen kanssaan hyvä seksielämä. Emme ole koskaan harkinneet eroa. Pidin kyllä jo etukäteen selvänä, että mut ristiinnaulitaan täällä moraalisesti.


    • lähinoksa

      oletko harkinnut lähintä männyn oksaa ja narua???????????
      olisi syytä mennä hoitoon, tuollaista touhua ei yksikään vaimo hyväksy.
      liiallinen seksin tarve on oire masennuksesta, yritetään korvata jotain
      toista asiaa seksillä.
      vieteille voi vaikka mitä, jos vaan järki on ylä- eikä alapäässä.
      pikaista eroa toivottaen, eikä tuollainen ihminen voi sanoa olevansa
      mukava.

    • varattu.

      Varattuna naista ei tarvitse etsiä- Naiset käy silloin röyhkeiksi ja naida sais niin paljon kuin ehtii. Sinkkuna taas ei kukaan ei ole halunnut mitään ja tutustuminen on vaikeeta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe