Jätepisteet täynnä

tyh jennysväli vika

Edelliskerralla oli citymarketin pisteen kartonkilaatikko täynnä, nyt oli metallikeräyslaatikko täynnä.
Nyt luki lehdessä että rangaistaan jos jättää laatikon ulkopuolelle.
Kun kantaa pari km jätekasseja ja sitten pitäisi mennä kauppaan, mitenkä saa raahattua kassit kaikki takaisin?

13

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : 7

      No ehkäpä johonkin laatikkoon mahtuu, sinne vaan.

      • ?.,

        Onko ihmiset innostuneet kierrättämään vai onko tyhjennyskertoja vähennetty?


      • MarttiPoorman
        ?., kirjoitti:

        Onko ihmiset innostuneet kierrättämään vai onko tyhjennyskertoja vähennetty?

        Jaa enpä tiedä tuosta innostumisesta. Itse en viitsi/jaksa kierrättää mitään muuta kuin paperin ja välillä sekin menee sekajätepussiin mutta harvemmin. Meillä tuli taloyhtiöön niitä uusia pakollisia laatikoita pari kuukautta sitten. Uuteen kaatopaikkajätelaatikkoon ei ole ilmestynyt vielä yhtään mitään. Kartonki laatikko on ihan jees kun pahviroska on täyttänyt paperilaatikon nopeaa. Biojäteastiaan laittaa vissiin yks asukas joskus jotain. Itse vedän biojätteen enimmäkseen pytystä. Sekajätteeseen ihan kaikki muut. Ei vaan viitsi panostaa aikaa lajitteluun.


      • hyi sentään
        MarttiPoorman kirjoitti:

        Jaa enpä tiedä tuosta innostumisesta. Itse en viitsi/jaksa kierrättää mitään muuta kuin paperin ja välillä sekin menee sekajätepussiin mutta harvemmin. Meillä tuli taloyhtiöön niitä uusia pakollisia laatikoita pari kuukautta sitten. Uuteen kaatopaikkajätelaatikkoon ei ole ilmestynyt vielä yhtään mitään. Kartonki laatikko on ihan jees kun pahviroska on täyttänyt paperilaatikon nopeaa. Biojäteastiaan laittaa vissiin yks asukas joskus jotain. Itse vedän biojätteen enimmäkseen pytystä. Sekajätteeseen ihan kaikki muut. Ei vaan viitsi panostaa aikaa lajitteluun.

        "Itse vedän biojätteen enimmäkseen pytystä. "
        Pyttyyn ei saa panna ruokia. Ne lihottavat viemäreissä asuvia rottia. Rotat taas levittävät tauteja.


      • sinnemänt
        hyi sentään kirjoitti:

        "Itse vedän biojätteen enimmäkseen pytystä. "
        Pyttyyn ei saa panna ruokia. Ne lihottavat viemäreissä asuvia rottia. Rotat taas levittävät tauteja.

        Minä laitan oikeastaan melkein kaiken mistä pitää päästä eroon paskapyttyyn. Vähän aikaa sitten vanha taulu-tv kärähti niin palastelin sen sopivan kokoiseksi paloiksi ja vedin pienissä erissä paskapytystä. Sinne katosi kuin mustaan aukkoon ja pytty vetää hyvin edelleen.


    • jätös onkelma

      Eli ei kannata kierrättää ku rangaistaan jos jättää ulkopuolelle ,syystä että jätelaitos ei ole laiskuuttaan käynyt tyhjentämässä pönttöjä.
      Täynnä näyttäs olevan jo pitkään joten laiskat hommiin kelle se kuuluu!

      • nopeutta tyhjennykse

        Täyttyvät nyt yhä enemmän kun korkilliset tölkit vievät tilaa.


    • Mersu-mies

      Oikealla asialla ovat.

    • Ande53

      Mä vien Prisman molok säiliöihin paperit ja pahvit. Ihme tapahtui viime kerralla, ne tulivat täyteen vasta minun tuomisistani. Viereen jää kyllä paperit ja pahvit, jos ei mahdu.

      Tuon molok säiliön kannen keksijä on kyllä ollut täysi idiootti, sitä täytyy pitää auki toisella kädellä, jotta saa lehdet kaadettua laatikosta tai pussista säiliöön.

      • ..............

        Onhan se hankalaa, mutta ei ole hyvä jos kansi jää auki.

        Muuten olen sitä mieltä että astiat pitäisi tyhjentää tiheämmin.


      • Ei hyvä
        .............. kirjoitti:

        Onhan se hankalaa, mutta ei ole hyvä jos kansi jää auki.

        Muuten olen sitä mieltä että astiat pitäisi tyhjentää tiheämmin.

        Eilen taas oli kamalassa sotkussa Citymarketin jätepisteen ympäristö ja tuskin sitä pyhien aikana siivottaan.


    • rikkiä keuhkoille

      Kemissä kukaan ei huomaa mitään vaikka päästäisi kuinka karmean hajuisen pierun ... sen verran persoonallinen ominaishaju siellä leijailee kylän pinnassa.

      • Keuhkoparat

        Mutta sinun saapumisen huomaa kaikki. Sitä hajua ei peitä mikään sellutehdas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4758
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      301
      3662
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      34
      2712
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2639
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      144
      2195
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1996
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      121
      1878
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1574
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1492
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1448
    Aihe