Hei kaikille jotka luette tämän. Alustan tämän näin että olen 30v mies jolla todettu lapsena paha adhd keskittymishäiriö yms kaikkea en muista. En ole ottanut lääkkeitä koska vanhempani eivät halunneet ja olen samaa mieltä. Nyt aikuis iässä on tullut mulle siitä ongelma. En pysty keksittymään ja kaikki paperihommat yms pienet asiat sai mut hermoromahduksen partaalle. Sitten masennuin kun verottajan takia yritykseni suljettiin (7numeroinen summa liikevaihdossa) ja aloin syömään lääkkeitä joita lääkäri minulle määräsi. Noh kaikki rauhoittavat yms pamit tekivät minulle käänteisvaikutuksen ja saivat mut ihan sekasin ihankuin pireissä ois ollut. (kokemusta siis on) Lopetin lääkkeet seinään ja aloin polttamaan kannabista. Huomaisin aluksi että olen hidas, silmät punaiset, mutta mieli rauhallinen ja ajatukset kuitenkin kasassa vaikka "pilvessä" olin. No ei muutakun jatkoin polttamista ja aloin taas yrittämään... kaikki meni ok kunnes sitten TÄMÄ!!!
Matkustin Helsingistä Tallinaan ja sitten seuraavana päivänä takaisin. Olin urpo jättänyt joksus minigrip pussin mun kamojen sekaan joka matkusti sitten Hki-Tln-Hki ja yllätys yllästys otettiin minut tulliin jossa oli huumepoliisi koirineen. No pussukka löyty sitten mun deotorantti/sheivaus pikku laukun pohjalta jossa oli 0,1g eli ei edes polton verran marirouhetta (eli kukinnosta jäänyt rouhe pussin pohjalla). Huumepoliisi teki minusta rikollisen antamalla 80e sakon ja h-merkinnän sekä sano minulle Hyvä mies älä sitä rajan yli tuo vaan osta sitä rautatientorilta negge pusseina. Mulla meinas korvat tippua päästä kun poliisi näin minulle sano muiden virkavelijen läsnäollessa! (mInulla on poliisin nimi ylhäällä kyllä)
No tämän seurauksena kun h-merkintä tuli sain kenkää eli omapa vika!!
Sitten kuukausi tämän tapahtuman jälkeen menin rautatien torille ja ostin sieltä poliisin ohajastamana kukkaa ison säkin joka kestäisi minun käytössä max kuukauden. Säkki oli kuitenkin arvokas. Ei siinä mitään lähdin ajamaan kotiinpäin kun poliisi minut pysäytti ja yllätys yllästys kukka tuoksu sopivasti liikaa ja siitähän sitten ilo alko.
Kerroin poliisille kaiken suoraan miten asiat oli ja he vielä sanoivat autossa, että jos kerron kaiken rehellisesti ei kotietsintää tehdä! (osoitteeni oli silloin ystäväni luona jossa asui hänen vanhemmat)
Poliisi vanno minulle, että etsintää ei tehdä ja siksi olin täysin rehellinen kaikesta. Ei asiat niin ihan mennyt. Poliisi teki laittoman kotietsinnän kaverini vanhempien kotiin, jossa asuu ikä ihmisiä ja he järkyttyivät niin pahasti poliisin toiminnasta, että minulla ei ole enään asiaa ns. vara perheeni luokse. Eli välit poikki kun olen kuulemma iso HUUMEKAUPPIAS!
Olin tutkintavankeudessa 2 päivää ja lopulta he minut päästivät. Puhelimeni oli kollattu ja data ladattu. Facebookkiin oli kirjauduttu ja historia downLoad sekä kaveripiirini kopsattu. Noh ei tässä sit voinu ku itselleen nauraa.. Ei perhesuhteita enään polton takia ja nyt sit olen iso rikollinen 0,1g marin takia.
Tarina jatkuu näin. Kun aikaa oli mennyt vähän eteenpäin niin mua alko sapettaa maksaa 20e paskasta poltosta ja lopetin polton kokonaan.. aloitin taas lääkkeet, mutta sama juttu ihan sekasin koko jätkä.. ei pystynyt tekemään töitä yms alaiset karttoivat niin päätin et alan itse kasvattamaan kannabista ja lopetan lääkkeet.
No nyt sit urpo kasvatti kannabista ja arvatkaapas tuiks ne saatana mun kotiin ja vei plantut...
Eli kun olen 30 vuotias ja tiedän, että kannabis auttaa minua monien vuosien kokemuskella ja lääkkeet saavat mut ihan sekasin niin mitä mä teen hei?? Nyt ne vei mun plantut ja laittaa varmaan linnaan kun tälläinen keskittymishäiriöinen kasvattaja kotikasvatti itselleen maagisia 80 päänupun planttuja!!!
Pitääkö sitä nyt muuttaa pois suomesta kun poliisi ohjaa tee näin ja se on väärin niin mitä mitä... ei ne lääkkeet vaan se siemen multaan ihmiset!!!
Help Me im going to Jail beacuse i like to grow tomatoes, tobaccoleaves and marijuana....
Kannabis ja mielenterveys
3
157
Vastaukset
- ...................
suosittelen muuttamaan.
suomi on p*skalakkivaltio ja psykiatrit ovat kieroja m*lkkuja- kannasbis
Kiva ku suosittelet muuttamaan. Eli annetaan vaan niiden nussia meitä perseseen ja ollaan niinkuin mitään ei olisi!
Ei Suomi paskavaltio ole vaan poliisi/ ohjastus pielessä!
- pahoittelut valtiolt
Onhan toi naurettavaa, että tollasen määrän takia olet noin paljon joutunut kärsimään. En lähtisi sinua syyttämään vaan typerää järjestelmää. No mitä tulee psykiatrisiin aineisiin joita jotkut ironisesti lääkkeiksi kutsuvat, ne ovat hirveää paskaa. Esimerkiksi marijuana, tuunaamaton, lienee paljon terveellisempi ja turvallisempi käyttää esim. masennukseen, jos haluaa aivojaan välttämättä lamata, toinen vaihtoehto on alkoholi, mutta se on kyllä kanssa myrkkyä pitkässä juoksussa. Tärkeintä on, että ei koske "masennuslääkkeisiin", koska ne ovat tunnetusti äärimmäisen toksisia aivoille ja tekevät pysyviä aivovaurioita osalle jo ihan muutaman viikon käytössäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564