Katkerat ja paskahousut jaksaa haukkua esim. pienyrittäjiä tällä palstalla.
Se on mielen köyhyyttä tulla tälle palstalle paskaa eli valhetta puhumaan. Kyse ei ole pelkästään yrittäjistä vaan myös ykityishenkilöistä. Täällä puhutaan minusta kuten varmasti myös toistenkesken muuallakin NIIN paljon VÄÄRISTETTYJA juttuja minkä TODENPERÄISYYDELLÄ ei ole mitään faktaa eiikä pää siis.
Tämä katkeruus ja kampittaminen minua harmittaa tässä yleisessä ilmapiiriissä
valtavasri ja ja se että ihminen osaa olla tääläkin Kotkassa niin ILKEÄ toisinaan ja aina toverillekin..Tyhmät ajattelee "hyvin ei saa mennä".
Katkerat askahousut!
14
414
Vastaukset
- Enole1
No mitä sä täällä sitten itse huudat? Ettet vaan itse olisi ollut täysin samanlainen kuin kirjoitat. Mieti milt se tuntuu toisista? Miksi kukaan olisi katkera siuu kohtaan? Ei siul oo mitään miksi kenenkään tarvis olla katkera tai kateellinen. Joten lopeta tollan poukkoilu.
Tää on ihan täys vitsi koko henkilö, älkää lähtekö näihin juttuihin mukaan, niin pysyy rauha maassa.- Onkoaskaahousussa?
Katkerat no paskahousut minua itseäni harmittaa!
Näiäinhän "meillä" saisi olla! Tietenkään? - Ähähäkutti
Onkoaskaahousussa? kirjoitti:
Katkerat no paskahousut minua itseäni harmittaa!
Näiäinhän "meillä" saisi olla! Tietenkään?Varastavat Toisilta minkä kerkiät. Sukulaisilta ja muilta
tututuillta. Työpaikaallaa tämä mies on huuomattu!
Mahtaa olla kivaa? Hmm?? Ole onnelinen Vellihousu.
Haisetkin! - suljettu tai avo
Ähähäkutti kirjoitti:
Varastavat Toisilta minkä kerkiät. Sukulaisilta ja muilta
tututuillta. Työpaikaallaa tämä mies on huuomattu!
Mahtaa olla kivaa? Hmm?? Ole onnelinen Vellihousu.
Haisetkin!hae jotain apua
- Kakkalakki05
Omalla öykkäri maisella asenteella, uhoamisella, (kaikki aina toisen vikaa, minussa ei mitään vikaa) asenteella olet saanut kaikki aikaan! Kaverit ja tutut kaikonneet! Peili käteen ja miettimään missä vika!
- mielipuoliTouhuu
Tämän jutun aloittanut näköjään itse HH. Tsiisus anna mun kaikki kestää :D
- mikämättää?
mielipuoliTouhuu kirjoitti:
Tämän jutun aloittanut näköjään itse HH. Tsiisus anna mun kaikki kestää :D
Herranenmunjee mikä spede. Kato peiliin äläkä täällä itke.
- spede1
HAHAh hahahaha hahahahahahahahaha niin naurettavaaa...
- Juu..
Silloin pitää nauraa kuin naurattaa! Se poistaa kuulemma patoutumia!
- näin taitaa olla
ei taida olla kyllä haettu ihminen itse kyseessä tämän tekstin takana jonkun muun toimintaa
- Aloittaja..
Joo- o niin on.
- nääsnääsnääsäs
Aloittaja.. kirjoitti:
Joo- o niin on.
No ky varmaN mie ite menaan nääs kun nie oon jorma kotkasaaristosta.mut nyt mie oootan venäjäl sit kirjettä mist mie kySyin et voisin mie viiä miun ruuhel meikäläisii suursaareen.Tänku mie hoijan hyvin niin mie saan naton mejän sAAREEN
- Aloittaja..
nääsnääsnääsäs kirjoitti:
No ky varmaN mie ite menaan nääs kun nie oon jorma kotkasaaristosta.mut nyt mie oootan venäjäl sit kirjettä mist mie kySyin et voisin mie viiä miun ruuhel meikäläisii suursaareen.Tänku mie hoijan hyvin niin mie saan naton mejän sAAREEN
Joo-o! Selvää faktaa. Ei epäilystäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906