Onko uusi Itä-Octavia vielä takamoottorinen?

Miten on?

Olen harkinnut autonvaihtoa ja eräs vaihtoehto olisi upouusi Octavia. Osaako kukaan sanoa että onko siinä vielä se raksuttava ja ylikuumeneva kone takakontissa vai joko ne siellä Itä-Euroopassa ovat kehittäneet etuvetoisen mallin?

7

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työntötanko kone
    • Lenni.-,

      En ole aivan varma kummassa päässä moottori on, mutta arvelisin sen olevan takapäässä. Näinhän saadaan vetäville pyörille hyvä pito.

    • sama ruma turhake

      Skodahan ei ole muuttunut vuosikymmenissä lainkaan!!!

    • Menoksi

      Eihän kunnon skodamies tosiaan ajattelekkaan kummassa päässä moottori on,pussihousut vain jalkaan ja lippalakki päähän ja menoksi.

    • Henkinen ikäsi?

      Aloittaja paljastaa tyhmyytensä ja harkintakyvyn puutteen. Ei mene edes vitsinä, että kyselee noin typeriä. Tai siinä tapauksessa, että poju on kymmenen vanha, niin voisi hyväksyä ettei tiedä autoista mitään.

      • Havaitsija

        Ja kun ei muuten onnistu niin tavalliseen tapaan aloittaja mättää myös vastaukset itse. Todellakin, vain kaksi trollaajaa täyttää koko palstan nykyisin. Käyvät pikkutunneilla p@skomassa tänne.


    • takamoottori-Porsche

      ========================================================
      = =
      = ONNITTELUT! * ONNITTELUT! * ONNEA! * ONNITTELUT! * ONNITTELUT! =
      = =
      = Olet nyt jaetulla ykkössijalla "Typerin avaus" -kisassa. Todellakin hienoa!! =
      = =
      ========================================================

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe