trukkikuski

upm kesäM

Kuka on Jämsän paras trukkikuski? Eri teollisuuslaitoksia on ,mutta missä on paras..

22

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emppu tai minä!

      t: Jamppa

    • muut ilman

      Kyllä se on ilman muuta tämä Toimitusjohtaja Ralli-Eetu Kaipolan paperitehtaan paperivarastolta. Hän on opiskellut oikein Tampere University of Technology Truck-proletar instituutissa.

    • :-)

      Ketä vittu kiinnostaa

    • juustorässi

      jämsän valiolla oli jämsän kovinmat trukkikuskit.kyllä sai mustaleimajuusto kyytiä.rekan purku ei kestänyt kuin 15 minuuttia,tosin sinne ei päässytkään kuin valioyksilöt.

    • ?????

      Oli valiolla niin kovat trukkikuskit että loppu koko patska...taitaa nykyiin tehdä monessa paikassa kuskit itse kuormat

    • köpölä

      Täältä ääni Kaipolan Ralli-Eetulle!

    • Lusa

      Häyhä on kyllä Kaipolan trukkikuskien ehdotonta eliittiä. Yliopistokoulutuksella kyllä trukki kulkee sukkelasti.

      • timpermanto

        Häyhä? Eiks se oo joku puuseppä?


    • finninaama

      valiolla oli parhaat ja rehelliset trukki-kuskit,me ei sentään syöty kuormasta.

    • Nippu Luoto

      Legenda jo eläessään

    • irwin vani

      pepponen..

      • Trukki on trukki

        Pepponenhan sielä on ollu. Nyt taitaa olla eläkemiehiä.
        Kova mies puhuun. Mukava mies! Nykyisistä ei ole tietoa.


    • kovin

      kyllä jokke on paras jämsänkosen tehtaalla

    • Krurvo Aasi

      Peppone oli kyllä henkeen ja vereen kova Irwinin agentti. Kun Irwin voitti syksyllä 1971 Syksyn Sävelen, käveli Peppone Kaipolan tehtaan korjauspajalla turvakengissä, joiden kärjessä olevan raudan päällä olevaan nahkaan oli kirjoitettu Poing, Poing...

      https://www.youtube.com/watch?v=Btil9Z5nONg

    • rahtar

      Lampisen Pauli oli paras..

    • Miuhasen Häkä

      Kaipolasta on kovin, taitavin ja nopein !!

      • Haiviston Korri

        Tulen taas teille trukkikuskeille pomoksi..


      • pomomies1
        Haiviston Korri kirjoitti:

        Tulen taas teille trukkikuskeille pomoksi..

        Tänä kesänä ei oteta lomittajia....


    • ex-trukkikuski

      Annetaan ääni Mika H:lle Kaipolaan. Paras työhönopastaja ja työkaveri ikinä.

      • pöminät

        Eikös siitä pitäny tulla tuossa 2000-luvun alussa paperimies valkoisissa haalareissa Kaipolan Pk 6:lle?


      • rekka70

        joskus sai kotiin menoa aikastettua, jos oli olutta tarjota..kaipolassa toimi..


    • kaipola upm

      Onneksi ei tänä kesänä tule lomittajia särkeen rullia tai muuten vaan aiheuttamaan vaaratilanteita. Vituttaa opastaa samoja ukkoja vuodesta toiseen kun ei perus asiat mene jakeluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe