Tarvisin todella apua..

verinen

En yleensä anna unien vaikuttaa muhun millään tavalla.. vaikka olis kuinka outo / pelottava tms, jätän ihmettelyt yleensä sikseen. Mutta nyt yksi näkemäni uni pyörii kokoajan mun päässä..

Unessa kaikki oli aluksi ihan ns normaalisti kunnes huomasin, että ihan yhtäkkiä mun päästä rupes valuu verta. Ei siinäkään mitään, yhtäkkiä ketään ei ollut enään minun ympärilläni (olin kaveriporukassa) vaan katosi ja samalla kroppaani ilmestyi todella oksettavan näköisiä arpia, uusia kohtia mitkä valui hullun lailla verta JA huomasin että käteeni oli viilletty oma nimeni. ..

Kaikki tämä tuli siis yhtäkkiä.. Haluaisiko joku oikeasti selittää että mitä tämä tarkoitti? :/

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ballad_of_life

      Ehdotuksia vain, mutta tulee mieleen, että ihan kuin näkisit itsessäsi yhtäkkiä vain haavoittuvan puolesi, vain yhden osan sinusta, etkä muuta. En tiedä tarkoittaisiko uni sitä, että sinun pitäisi käsitellä jokin vanha asia tai mielettömän vahva ikävä tunne, kun arpi/arvet voisi viitata.. Käytätkö elämänvoimaasi niin sanotusti hukkaan, etkä käytä voimavarojasi oman elämäsi tai mielihyväsi rakentamiseen? Minä jotenkin luulen, että unen oli tarkoitus herättää sinut henkisesti tutkimaan itseäsi, tunteitasi ja elämääsi. En itse usko, että uni tarkoittaisi itsessään mitään pahaa, että esim jotain tapahtuisi, mutta nyt vaan elämässä tai jossakin on jokin mikä Vaatii huomiosi.

      (jos olet nainen, niin veri voi tulla uniin, kun kuukautiset tai kuukautiskivut ovat alkamassa.)

    • miksi?

      Tulkitsisin unesi niin, että sinulla on vihamies, joka ei käytä mitään keinoja saadaksesi sinut pois pelistä.
      Hän ei pysty siihen fyysisesti, mutta se uskoo omaavansa voimia, jolla saa sinut pois tasapainosta. Tunnen sellaisen ihan eri maisemissa.
      Tämä nainen esiintyi mukavana naapurina, mutta halusi tuhota toisen tuntemansa naisen.

    • Olit unessasi aluksi turvallisessa yhteisössä, kaveripiirissä.

      Veren valuminen kasvoille voisi jostain ihmisestä tuntua ahdistavalta, mutta annat ymmärtää, että kokemus ei vielä tässä vaiheessa ollut pelottava.

      Seuraavaksi olet yksin kokemuksiesi kanssa.

      Muutut epämiellyttäväksi omien ja ajatuksiesi mukaan muidenkin silmissä.

      Haavoja tulee ja vuodat verta, yksin, hylättynä.

      Nimesi ilmestyy vuotavaan käsivarteesi. Kenties se kertoo kuka tämän kaiken aiheuttaa?

      Vaikuttaa syyllisyyden tunteelta. Tunnet olevasi yksin kaikesta huolimatta.

      Sellaista on elämä.

    • tulkitsijan tulkitsi

      tässä huomaa tulkitsijoissa erot todella. tämä rytmimunat tulkitsee unia suoraviivaisesti, analysoimatta sen kummemmin unta eri näkökulmista. negatiivisesti. tavallaan syyllistäen unennäkijän.
      ballad of life taas tulkitsee moniulotteisesti ja positiivisesti, josta jää näkijälle hyvä mieli.näinhän ei tarvitse tietenkään välttämättä olla, mutta ei se kyllä haittaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3785
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2734
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2485
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2273
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1961
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1937
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe