äkkipikainen mies

Eräs nainen

Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. Meillä on 1 lapsi. Mies suuttuu yhtäkkiä ja saa raivarin. Tätä se on ollut aina. Pari kertaa mies on lyönyt minua pahemmin, ennen kuin meillä oli lasta. Toisella kerralla niin, että niska oli päiviä tosi kipeä ja toisella kerralla niin, että kädessäni oli suuri kipeä mustelma viikkoja, ja sitä piti töissäkin peitellä.
Usein mies rikkoo suuttuessa tavaroita tai tuhoaa jotain muuten esim. poistaa digiboxilta kaikki nauhoitetut elokuvat. Tätä raivoamista tapahtuu kun häntä väsyttää, ja jos silloin sanon jotakin väärää tai tivaan jotain asiaa tms. Lapsen ollessa olemassa hän on lyönyt minua ehkä alle 5 kertaa. Kertaakaan hän ei ole minua vielä hakannut kuitenkaan. Kellekään en uskalla asiasta kertoa.
Tänäänkin mies raivosi. Poisti digiboxilta nauhoitukset ja huitaisi minua, vaikka lapsi oli sylissä. Mikä ihme miestä vaivaa? Usein hän on kuitenkin ihan ok. Mutta nämä raivarit saavat minut pelkäämään. Raivarin jälkeen mies menee usein nukkumaan. Pyytää anteeksi aamulla, jos silloinkaan. Tai sitten syyttää raivaristaan minua.

18

2364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

      Miestäsi vaivaa itse hillinnän puute kun ei hallitse itseään ja hemoilee ihan turhista asioista ja kysyppä siltä että oliko hänen isänsä samanlainen niin malli on lapsuudenkosita opittu ja kehoitappa miestäsi menemään itsehillintakursselle niin oppii tavoille tai sitten lopata suhde niin helpottaa.

      • Nipeiltäkö?

        Jokin juttu mikä ei avarra mieltä on peittely.


    • kiltti mies.

      "Kertaakaan hän ei ole minua vielä hakannut kuitenkaan. Kellekään en uskalla asiasta kertoa. "

      Sekin aika vielä tulee ellet eroa. Vai haluatko kokea esnin sen syrkillä lyömisen tuskan naamallasi ennen kun tajuat erota. Se että et kerro kellekkään niin kertoo sinusta vain sen että odotat milloin se eka lyönti tulee. Läheiset on se eka apu jotka auttaa sua vaikeina aikoina.

    • ^..^

      Ajattele nyt edes lapsesi parasta ja lähde!
      Omaa parastasihan et selvästikkään ymmärrä, kun lapsenkin tuollaiselle hullulle teit. Ei näin!

    • häivy

      vihan hallinnan puute,tunnelukkoja ja vihaa sisimmässä miehelläsi.valitettavasti altistat lapsesi saamaan mallin joka täynnä uhkaa,vaaraa ja hänestä kehittyy samanlainen jose et eroa ja asu lapsesi kanssa toisaalla! tämä on erittäin vakavaa kun teillä on perhe ja altistat lapsesi vaaraan .hän aistii vaaran ja pelkosi! ja sitäpaitsi jos joklu viranomainen lukee tämän ja saa aiheen ottaa sinuun yhteyttä,leimaat perheesi.joten puhu anonyymina vaikka johonkin naiskeskustelun parissa aiheesta ja oikeesti tämä on erittäin vakavaa! turvaa lapsesi elämä ja henkinen terveys,se pahenee jo nyt!

      • pimeää

        Entäpä, jos hlö voi pysäyttä mielipuolisen raivon, kun joku tulee paikalle, ja voi jatkaa suoraan, kun tuo häiriötekijä on mennyt? Millaistahan vihan hallintaa tällaiselle voisi opettaa?
        Jos oikeasti PYSTYY tuollaiseen, eikä raivo ei ole mitään lievää räpätystä, vaan nyrkkejä puristelevaa, silmissä vihan kiilumista, sanoissa pahimmat, mitä ikinä keksii.


    • onneton äiti

      eukko meni mykäksi,kumpa sosson työntekijät lukisi tämän niin lastensuojeluasia selvästikin.häpeä kun et kykene edes lastasi suojelemaan,sairastutat hänet jo nyt,häpeä,suojaa edes lapsesi hulluudeltanne.

    • 4 + 18

      Mikä helvetti teitä naisia riivaa kun valkkaatte sairaita miehiä itsellenne?

      • rtfg4trgf

        Joo itellä on joku ihme miesten pelko tai joku ja on vaikea luottaa yhteenkään mieheen. Mietin aina että löydänkö ikinä miestä johonka voin luottaa täysin. Kun kuka vaan saattaa ollakkin joku narsisti tai joku muu hullu, ei koskaan tiedä.


    • oppeliini1

      Sinä olet yhtä suuri rikollinen kuin miehesi!
      Sinä huolellisesti ja harkiten annat miehesi henkisesti raiskata lapsesi, sallimalla lapsesi nähdä ja kokea kuinka se tehdään!

      Kuinka sinä selität itsellesi että se on oikein lastasi kohtaan?! Kuinka!

      Sinä itse voit halutessasi olla niin suuri iskupussi kuin mahdollisata, mutta sinulla yksinkertaisesti EI OLE OIKEUTTA antaa lapsesi nähdä sitä!

      Ellet muuta keksi, anna lapsesi adoptioon! Hän viattomana ja täysin syyttomänä ansaitsee rauhallisen ja huolehtivaisen kodin jota sinä etkä mihesi halua/kykene/pysty hänelle antamaan.

    • mietittävää.

      ..ennusteesi on aika huono. Negatiiviseksi muuttuvat olosuhteet kuten työttömyys esim. johtaa useimmiten myöskin taloudelliseen vaikeuksiin. Sitten kun tähän lisätään vielä alkoholi niin katastrofin ainekset on olemassa.

    • Kaikkea hyvää

      Voi hyvänen aika, ja äitä täällä syyllistetään siitä että mies on väkivaltainen.
      Käsittämätöntä.
      Antakaaedes henkinen tuki äidille.

      • väkivalta ja lapsi

        johtuisko siitä että "terveempi" vanhempi ei suojaa lastaan vaikka väkivalta kohdistuu myös lapseen ja lapsi vaarassa kuolla tai vammautua.jospa joku tekisi lasyensuojeluilmoituksen,ennen kuin jotain sattuu..yritetään saada nainen tajuamaan sokeus tilanteesta,joka on vaarallinen.turvakodissa saa keskusteluapua,ehkä miestä pitäis nyt jututtaa jonkun viranomaisen,tuo ei käy!!!


    • sinkkumies.

      Annat siis lapsen kokea ja nähdä kaiken tuon lyömisen ja raivoamisen. En voi kuvitella miltä lapsesta tuntuu ja kun näkee että se paras turva saa tuollaista kohtelua.

      • Toimi tänään!

        Aloittaja, toivottavasti olet jo tehnyt jotain asialle. Ota yhteyttä rikosuhripäivystykseen tänään! Oletko kertonut asiasta läheisillesi tai ystävillesi? He voisivat auttaa sinut pois tilanteesta, jos et siihen itse pysty. Elät alistetussa parisuhteessa, josta on päästävä heti pois! Pelasta itsesi ja lapsesi!


    • Ruma äijä

      Tuollainnen ihmissaasta kun miehes joka lyö naisia , pitäis viedä metsään hakattavaksi ja jättää sinne puuhun kiinni mätänemään

    • soskuun

      toivottavasti joku saa soskuun yhteyden viestin aloittajan tiedoista,vakava tilanne,lastensuojeluasia

    • Kalkkunan olemuskin

      voi saada tosimiehen raivostumaan !! Kalkkunat yleensä piipittää väärällä äänensävyllä vinoillakseen, eli sanoisin että itse aiheutettua. Tosimiestä kannattaa kunnioittaa......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe