Mitä tehdä?

Neuvoton äiti

En tiedä miten tämä viesti pitäisi aloittaa ja tuntuu oudolta jakaa tälläinen asia täällä, mutta tarviin apua ja neuvoa, itse en tiedä enään mitä tehdä. Kysessä on 15 tytär joka on kärsinyt masennuksesta ja paniikkihäiriöistä nyt jo 5 vuotta. Kaikki alkoi ala-asteella kun hän aloitti uudessa koulussa ja joutui koulukiusatuksi. Kiusaaminen oli fyysista ja henkistä ja me tehtiin parhaamme, että se saatais loppumaan mutta mikään ei tehonnut. Ala koulun päätyttyä kun tyytö aloitti ylä-asteen asiat alko menemään jo taas vähän paremmin mutta ne vanhat arvet oli vielä tuoreita ja hankaloitti normaalissa ryhmässä olemisen. Nyt vajaan vuoden kaikki on mennyt todella tajusti alaspäin ja tyttö on henkisesti ihan loppu hän puhuu jatkuvasti itsensä tappamisesta ja kuinka ei jaksa enään edes yrittää. hän ei syö mikä ollaan huomattu, syö päivässä välillä vain yhden pienen palan leipää ja väittää ettei ole nälkäinen, ollaan saatu puheluita kouluterveyden hoitajalta painon nopeasta putoamisesta joka on enään vain 44kg ja pituus sen 166cm, myös tytön viiltely tuli selville terveydenhoitajan kautta, hän on myös ilmoittanut näkevänsä asioita joita ei enään myöhemmin siinä paikalla ole, ja monta kertaa oon häne yllättänyt puhumasta itselleen ihan niinkuin sielä olisi MYÖS JOKU MUU......ollaan parhaamme mukaan oltu tukena ja juteltu asioista ihan rauhallisesti ja kehotettu tulla juttelemaan jos tekee mieli viillellä tai on paha olla mutta hän pitää kaikki tunteet yleensä sisällään...Hän käy terapiassa kaksi kertaa viikossa ja käytössä on myös mieliala lääkkeet...Tästä sivusta seuratessa tulee sellainen olo, että olis maailman surkein vanhempi kun tuntuu ettei pysty auttamaan...Halutaan hänen paranevan, mutten usko, että se kotona voi enään onnistua?

1

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm.-65

      Miksi tämä stoori on jo toista kertaa esillä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe