Uusi Alku
Ketkä huutaa viikonloppuöisin
Hanhipolun Piha
46
215
Vastaukset
- kiitos kohtelias
asunnon mainostaja
- kukavaan
Saa huutaa
- totta puhutaan
todellakin viikonloppuyö ja asun ihan lähellä tuota jotain huutajia voinut olla niitäkin
- onkin
Niin
- okkkk
On.
- hmmm11111122222
Mä.
- bhhgf
,.!?
- vfjojhy
bhhgf kirjoitti:
,.!?
!?,.
- .....
Up
- ........
2014
- ,,,,,,
B-)
- lieto
Ok
- 2015
Up
- .....
1.1.
- lieto
Moi
- ,,,,,
lieto kirjoitti:
Moi
-
- alku.
Uusi
- on.
Tämä
- huuteleepi
Trolli
- ilmoihin
Pomppaillen
- ......
.
- =-O=-O=-O=-O=-O=-O
=-O
- ....
.
- nosto.
- onkin
Trolli
- onnnn
onkin kirjoitti:
Trolli
On.
- oli
Se.
- moi.
Jee
- .......
.
- huutelee
Moni
- torvetkin
Soineet
- joka tietää
Joka pieraisun
- pieni korjaus
Joku tietää
- Nosto1
- Joooooooo
Ok.
- lieto
2015
- hyvättylä
30.1.
- onkin
Opiskelija
- taasenkin
Poistettu juuri se
- jnetms
MinnaSmile TaruAnneli
- onkin
Niin
- nm7
19.
- moih
Okei
- vyhh
...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1413183EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22793