Olin vuosia kakkonen

i`m love

enkä hävennyt sitä.Olin ylpeä siitä että ukkomies valitsi jättä vaimonsa vuokseni.
Olen parempi nainen kuin puolisoni ex koskaan on ollut.

Nyt vain ärsyttää, kun tuo ex kutsuu minua ykköstyneeksi kakkoseksi. En mitään ihnhottavampaa voisi kuulla.
Miksi pitää puhua halveksivasti? Eikö ihmispolo ymmärrä että minua nimittelemällä ei saa kenenkään kunnioitusta.

Olen ykkönen ja heidän avioliitonkin ollessa vielä voimassa olin jo ykkönen vaikka eronsa ei toteutunut ilman avittamista.
Puolisoni ex on katkera pahanilmanlintu joka ei toivo mitään hyvää kelleen.

17

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana maanantai

      no mutta olipas katkera avaus aamulle ;)
      tämä on selvä provo

      vinkki, opiskele vähän englantia....

    • Olet ykköstynyt kakk

      No jos olisit nöyrempi ja häpeäisit edes hiukan kakkosuuttasi niin saisit ehkä hiukan kunnioitusta!!

      Ykköstynyt kakkonen on sitä lopun elämäänsä, eikä muuksi muutu!
      Sait mitä tilasit, nauti nyt siitä...:)

      • voi ihmisen lasta

        Kuka haluaa kunnioitusta hätävaralta, jäähypenkiltä tai exkurpalta?
        Ykkönen, kakkonen ei edes ykköstynyt sellainen,
        Onko pahasti asiat, mies häipynyt? Puhalla puhalla ettet tikahdu ... hih


    • 34209808981

      Ei ykköstyneet noin ajattele, tuo on taas katkeran exän kirjoittama, hän on katkera kun exmiehellä uusi nainen. Ja hänen mielestään parempi :)) nuori...kaunis...

      On tietenkin positiivista jos myönnät olevasi pahanilmanlintu...se on jo alku toipumiselle ja saat varmasti vielä omankin elämäsi oikealle raiteelle.
      Onni odottaa sinuakin kunhan annat sen tulla älä katsele taaksepäin.

    • I´m love

      miksikäs minun englantia pitäisi opiskella. Minä olen suuri rakkaus miehelleni, Olen siis rakkaus.
      Prvoilijat ja katkerat exän ovat erikseen.

    • keijukainen1

      Samassa tilanteessa olleena, sanoisin, että et taida ollenkaan käsittää että tällaiset tilanteet loukkaavat toisia. Entisellä vaimolla on oikeus kutsua sinua miksi haluaa, vaikka se pahalta tuntuukin. On hänestäkin tuntunut pahalta, kun mies on pettänyt häntä sinun kanssasi. Toki toivoisi kaikkien käyttäytyvän aikuismaisesti, mutta olemme kaikki inhimillisiä olentoja.
      Itse olin siis kakkonen kolmiodraamassa. Jätin miehen, koska omatunto kolkutti liian äänekkäästi.

    • Muistutus1

      Ajattele kuitenkin on tosiasia että miehesi ei olisi se mikä nyt on ilman exäänsä. Exän olemassaolo on ollut hyvin merkittävää teidän suhteellenne.

    • Nainen - nauti

      Nauti elämästäsi, älä anna muiden tunkeustua ajatuksiisi loukkavassa mielessä. Et vramaankaan ole miesystäsi exää parempi, mutta ehkä puolisollesi sopivampi. Siopivuudella ei ole mitään tekemistä paremmuuden kanssa. Sinä olet miehellesi parempi ja joku muu mies on miestäsi parempi hänen exälleen. Jokaiselle on aina se vakka ja kansi.

      Nauti elämästäsi ja kiinnitä huomio läheisiisi, älä stressaa muiden elämästä.

      • naatitaan naatitaan

        Nainen varmasti nauttii mutta mitä tekee tuo provon kirjoittanut aloittaja?


      • I´m love
        naatitaan naatitaan kirjoitti:

        Nainen varmasti nauttii mutta mitä tekee tuo provon kirjoittanut aloittaja?

        Totta tosiaan NAATIN, elämä ei voisi olla parempaa kuin rakkaan rinnalla NAATTIMINEN.

        Jos joidenkin mielestä oikeasta rakkaudesta kertominen on provoilua niin enpä voi kuin pahoitella.
        Toivottavasti tekin vielä joskus koette yhtä ihanan tunteen.

        Aurinkoista ja rakkauden täyttämää kevään jatkoa ja kesän odotusta jokaiselle uuden onnen löytäneelle..


      • missä on exä
        I´m love kirjoitti:

        Totta tosiaan NAATIN, elämä ei voisi olla parempaa kuin rakkaan rinnalla NAATTIMINEN.

        Jos joidenkin mielestä oikeasta rakkaudesta kertominen on provoilua niin enpä voi kuin pahoitella.
        Toivottavasti tekin vielä joskus koette yhtä ihanan tunteen.

        Aurinkoista ja rakkauden täyttämää kevään jatkoa ja kesän odotusta jokaiselle uuden onnen löytäneelle..

        Mistäs nyt tuulee kun kukaan katkera ex ei ole vielä tullut sapelia heiluttamaan ;)


      • Mitäihmettä?
        I´m love kirjoitti:

        Totta tosiaan NAATIN, elämä ei voisi olla parempaa kuin rakkaan rinnalla NAATTIMINEN.

        Jos joidenkin mielestä oikeasta rakkaudesta kertominen on provoilua niin enpä voi kuin pahoitella.
        Toivottavasti tekin vielä joskus koette yhtä ihanan tunteen.

        Aurinkoista ja rakkauden täyttämää kevään jatkoa ja kesän odotusta jokaiselle uuden onnen löytäneelle..

        Uusi onni on uusi onni mutta vanhassa vara parempi vai miten se meni? Eihän kukaan OIKEASTA rakkaudesta nauttiva nyt ihan oikeasti tänne tule onnestaan toitottamaan? Olisin kauhean huolestunut jos mieheni olisi hypännyt minun kelkkaani ollessaan vielä edellisessä suhteessaan. Olisin kyllä pakottanut mieheni asumaan vähintään vuodeksi yksinään ja miettimään myös omaa osuuttaan mikä meni metsään siellä edellisessä. Mieheni oli naimisissa exänsä kanssa kuitenkin 5 vuotta ja en todellakaan haluaisi että minua verrattaisiin exään. Niinhän siinä käy jos vaihtaa vauhdissa? Haluan olla oma epätäydellinen itseni ja haluan että sellaisena minua rakastetaan eikä sen takia että olen parempi (jossain?) kuin se exä. Hei haloo! Olisi pelottavaa ajatella että mies etsisi onnea vain vaihtamalla vaimoa ja odottaisi että minä tekisin hänet onnelliseksi kun se toinen ei tehnyt? Onni lähtee itsestä ja sitten jaetaan se toisen kanssa. Pitkän suhteen jälkeen toivoisin myös miehen edes vähän surevan eroaan exästäkin sillä se kertoo siitä että miehellä on ollut kykyä välittää ja toivoisin että olisi mennyt sen takia naimisiinkin eikä vaan että toinen pakotti tai lapsien takia?
        Miten voit muuten odottaa Että se exä edes haluaisi sinulta kunnioitusta jos olet ollut sen miehen kanssa kun ne oli vielä keskenään? Eihän se edes olisi normaalia . Sinähän olet jo näyttänyt hänelle ettet kunnioita häntä ilman sitä nimittelyäkään? Minun mieheni eli 5 vuotta eronsa jälkeen yksin ja niin elin minäkin oman eroni jälkeen. Meillä kaikilla riittää kunnioituksia toistemme exiin ja nyksiin juuri siitä syystä.


      • 1900luvulta
        Mitäihmettä? kirjoitti:

        Uusi onni on uusi onni mutta vanhassa vara parempi vai miten se meni? Eihän kukaan OIKEASTA rakkaudesta nauttiva nyt ihan oikeasti tänne tule onnestaan toitottamaan? Olisin kauhean huolestunut jos mieheni olisi hypännyt minun kelkkaani ollessaan vielä edellisessä suhteessaan. Olisin kyllä pakottanut mieheni asumaan vähintään vuodeksi yksinään ja miettimään myös omaa osuuttaan mikä meni metsään siellä edellisessä. Mieheni oli naimisissa exänsä kanssa kuitenkin 5 vuotta ja en todellakaan haluaisi että minua verrattaisiin exään. Niinhän siinä käy jos vaihtaa vauhdissa? Haluan olla oma epätäydellinen itseni ja haluan että sellaisena minua rakastetaan eikä sen takia että olen parempi (jossain?) kuin se exä. Hei haloo! Olisi pelottavaa ajatella että mies etsisi onnea vain vaihtamalla vaimoa ja odottaisi että minä tekisin hänet onnelliseksi kun se toinen ei tehnyt? Onni lähtee itsestä ja sitten jaetaan se toisen kanssa. Pitkän suhteen jälkeen toivoisin myös miehen edes vähän surevan eroaan exästäkin sillä se kertoo siitä että miehellä on ollut kykyä välittää ja toivoisin että olisi mennyt sen takia naimisiinkin eikä vaan että toinen pakotti tai lapsien takia?
        Miten voit muuten odottaa Että se exä edes haluaisi sinulta kunnioitusta jos olet ollut sen miehen kanssa kun ne oli vielä keskenään? Eihän se edes olisi normaalia . Sinähän olet jo näyttänyt hänelle ettet kunnioita häntä ilman sitä nimittelyäkään? Minun mieheni eli 5 vuotta eronsa jälkeen yksin ja niin elin minäkin oman eroni jälkeen. Meillä kaikilla riittää kunnioituksia toistemme exiin ja nyksiin juuri siitä syystä.

        muutama kysymys, jos sallit?
        miksi kukaan rakastunut tai rakastava ei voisi täällä kirjoittaa onnestaan, tämä on vapaa maa ja vapaa palsta why not? Suomi on täynnä onnettomia ja yksinäisiä jos täällä ei muut kirjoita...

        miten voit edes kuvitella voivasi MÄÄRÄTÄ aikuisen ihmisen asumismuodon?
        luuletko että tuo sinun vuosi/vuosia yksin tekee ihmisen parisuhdekypsäksi, no huh kyllä olet pihalla
        mitä tehdään exien kunnioituksella? voiko ne laittaa kirjahyllyyn pulloon vai mitä niillä tehdään?
        oletko sinä tältä vuosituhannelta?


      • Mitäihmettä?
        1900luvulta kirjoitti:

        muutama kysymys, jos sallit?
        miksi kukaan rakastunut tai rakastava ei voisi täällä kirjoittaa onnestaan, tämä on vapaa maa ja vapaa palsta why not? Suomi on täynnä onnettomia ja yksinäisiä jos täällä ei muut kirjoita...

        miten voit edes kuvitella voivasi MÄÄRÄTÄ aikuisen ihmisen asumismuodon?
        luuletko että tuo sinun vuosi/vuosia yksin tekee ihmisen parisuhdekypsäksi, no huh kyllä olet pihalla
        mitä tehdään exien kunnioituksella? voiko ne laittaa kirjahyllyyn pulloon vai mitä niillä tehdään?
        oletko sinä tältä vuosituhannelta?

        No vastataan ja todellakin olisi järkevää varmaan palata 1900 luvulle sillä sehän on jo nähty ettei ne ihmiset ole onnellisempia tälläkään vuosituhannella. Kuka täällä määrää ketään? Minähän kerroin miten minä kokisin sen jos mies hyppäisi edellisestä suhteesta suoraan minun nurkkiini. Olisi se hiton pelottavaa jos mies ei välillä yksin kävisi eroaan edellisestä lävitse? Mikä hiton hinku on saada se äijä siihen heti? Tämän päivän naisten luulisi hetken pärjäävän ilmankin ja varsinkin siinä tapauksessa jos on muutenkin ollut jo sen miehen kakkosena? Silloin on jo tottunut siihen että mies tulee ja menee eikä asu siinä. Kakkosena olet jakanut miehen ja ollut välillä yksin miehellä vaan on ollut kaksi naista samaan aikaan. Mies saisi myös hetken olla yksin eikö? En kiellä sinun parisuhdekypsyyttäsi mutta on ihan totta se että yksinelo eron jälkeen on varmasti viisaampaa vuosituhannesta riippumatta Mitä tekemistä sillä on muuten vuosiluvun kanssa? Jotkut asia ei muutu siitä huolimatta. Ihmisen kasvu vaatii veronsa aina. Rakkaudessa muuten on se ihmeellinen sivuilmiö että silloin kun ihminen on oikeasti rakastunut niin koko maailma on ihanaa ja jopa kaikki kusipäiset ihmisetkin on ihania. Ei rakastunut ihminen ja rakkautta saava ihminen koe mitään tarvetta mollata edes toisen exää saati haukkua. Sitten siitä kunnioituksesta että alkuperäinen tuolla nillitti siitä että kuvitteleeko miehen exä saavansa kunnioitusta mollaamalla nyt tuota alkuperäistä joka on siis tällä hetkellä nyksä mutta ollut suhteessa tuon miehen exän miehen kanssa jo silloin kun exä oli nyksä. Vastasin siihen että tuskin tuo exä edes odottaa mitään kunnioitusta tai haluaa sitä tältä exmiehensä nyksältä. Miksi ihmeessä haluaisi? Laittaisiko pulloon?


      • niin se vaan meni
        1900luvulta kirjoitti:

        muutama kysymys, jos sallit?
        miksi kukaan rakastunut tai rakastava ei voisi täällä kirjoittaa onnestaan, tämä on vapaa maa ja vapaa palsta why not? Suomi on täynnä onnettomia ja yksinäisiä jos täällä ei muut kirjoita...

        miten voit edes kuvitella voivasi MÄÄRÄTÄ aikuisen ihmisen asumismuodon?
        luuletko että tuo sinun vuosi/vuosia yksin tekee ihmisen parisuhdekypsäksi, no huh kyllä olet pihalla
        mitä tehdään exien kunnioituksella? voiko ne laittaa kirjahyllyyn pulloon vai mitä niillä tehdään?
        oletko sinä tältä vuosituhannelta?

        Minä voin kokemuksesta sanoa etten ollut valmis kuuteen vuoteen eron jälkeen uuteen vakavaan suhteeseen. Todellakin. Minulla oli sivusuhde kun erosin ja sen avulla pääsin puoli vuotta eteenpäin. En pystynyt näkemään ketään uutta ehdokasta omana persoonanaan ennen kuin aikaa oli riittävästi kulunut. Olihan niitä siinä välissä mutta aina vertailin exään tai exä tuli mieleen jostakin piirteestä. Joko ne oli parempia tai huonompia kuin exä mutta vasta kuuden vuoden päästä tuli vastaan ihminen joka oli ihan oma itsensä. Ei parempi ei huonompi kuin exä. Exä ei edes tullut mieleeni eikä ole sen jälkeen tullut. ollaan ystäviä kyllä nykyään exän kanssa. Minusta vihan ja katkeruuden tunteet exään kertoo että jotain tunnetta on olemassa ja niin kauan on epäkypsä uuteen suhteeseen.


      • ähä kutti
        niin se vaan meni kirjoitti:

        Minä voin kokemuksesta sanoa etten ollut valmis kuuteen vuoteen eron jälkeen uuteen vakavaan suhteeseen. Todellakin. Minulla oli sivusuhde kun erosin ja sen avulla pääsin puoli vuotta eteenpäin. En pystynyt näkemään ketään uutta ehdokasta omana persoonanaan ennen kuin aikaa oli riittävästi kulunut. Olihan niitä siinä välissä mutta aina vertailin exään tai exä tuli mieleen jostakin piirteestä. Joko ne oli parempia tai huonompia kuin exä mutta vasta kuuden vuoden päästä tuli vastaan ihminen joka oli ihan oma itsensä. Ei parempi ei huonompi kuin exä. Exä ei edes tullut mieleeni eikä ole sen jälkeen tullut. ollaan ystäviä kyllä nykyään exän kanssa. Minusta vihan ja katkeruuden tunteet exään kertoo että jotain tunnetta on olemassa ja niin kauan on epäkypsä uuteen suhteeseen.

        Naurettaavaa tuo ykköstyneitten uhoaminen siitä että ainoastaan heidän rakkaus petturin kanssa olisi ainoa oikeaa,
        Jos se rakkaus olisi mahtava ja ainoa oikea niin eipä sitä täällä tarvitsisi kuuluttaa.
        Ykköstyneitten tarkoitus on ainoastaan ärsyttää petettyjä ja jätettyjä.


      • Niinhän se
        ähä kutti kirjoitti:

        Naurettaavaa tuo ykköstyneitten uhoaminen siitä että ainoastaan heidän rakkaus petturin kanssa olisi ainoa oikeaa,
        Jos se rakkaus olisi mahtava ja ainoa oikea niin eipä sitä täällä tarvitsisi kuuluttaa.
        Ykköstyneitten tarkoitus on ainoastaan ärsyttää petettyjä ja jätettyjä.

        Niin ilmeisesti se mies on ollutkin enemmän välikappale ja niin kauan on hienoa kun se vaimo jotenkin oireilee ja kärsii? Eihän siitä muuten niin hyvää voittajafiilistä kai tulisi? Pahinta olisi varmaan se että vaimo vain olisi hiljaa ja löytäisi saman tein uuden miehen? Jos se ei kärsisikään ? Kyllä uuden vaimon pitää saada tuntea itsensä jotakin toista naista paremmaksi ja haluttavammaksi. Se fiilis tulee silloin kun se mies ravaa siinä ees taas tai jos se exvaimo osoittaa katkeruuttaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe