Suomen tilanne tämä

vertti-eetu

En suosittele kenellekään setämiesten savusumuhomedesinfiointeja. En sallittuja enkä kiellettyjä. En myöskään kuivan kuivaamista.
Perusteluni tässä.

http://www.hengitysyhdistys.fi/sisailmastasairastuneet/content/millan-tarina

Potkikaa perseelle jokaista joka edes yrittää.
"kaikki eivät sairastu homeille ja myrkylliseen sisäilmaan mutta jokainen voi".

Tehkää te pojat ja setämiehet vaan niitä mittatilaustyönä tehtyja homeremppoja ja homedesinfioinnit aina ennen näytteidenottoja niin saavat terveysmiehet niitä puhtaita näytteitä. Ei muuta tällä kertaa.

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss 007

      Niin. Entäpä mitä homekämpässä asuvan kannattaa tehdä? Eikä nyt mitään diibadaabaa, vaan kerro suomeksi. Vakuuta mut, musta tulee sun seuraaja.

      • vertti-eetu

        Jos oven sisäpuolella pahoja oireita ja vakavia selittämättömiä tulehdus-sairauksia ja oven ulkopuolella ei niin "kytkintä". Tää Suomeksi.

        Seuraa mua. 25.4 muutto just pakataan ja helvetin hyvät fiilikset. Matkalla pohjoiseen... eiku 50 m päähän aivan uuteen puhtaseen asuntoon mikä on testattu ja todettu sellaiseksi, että oireita ei eikä edes kemikaaliyliherkkyyttä. Joitakin kamoja jätetään muuton aikana roskikseen ja kaatopaikalle mitkä ovat olleet häkkivarastossa odottamassa "desinfiointiaineita" mitkä tehoaa nykymyrkkyihin. Sellaista ei kuitenkaan ole luvassa lähivuosina vaikka muntersin kaveri meinasi 2010, että ehkä kymmenen vuoden päästä.

        Niin lähde mukaan jos askel passaa. Tiedän mistä puhun. Tiedätkö sinä mitä olisi hyvä ymmärtää homekatastrofista? Jos on menossa auttamaan oikeasti ihmisiä ja pelastamaan vaikka heidän irtaimistoaan? terveyttä ei voi pelastaa kuin sairastunut itse. olemalla pois paikoista missä vähänkin oireita ja luopumalla irtaimistosta mikä oireita aiheuttaa. Näin yksinkertaista se vaan on mutta homebisneksessä on kysymys aivan muusta. Oman edun tavoittelusta ja suuristan voitoista.


      • vertti-eetu
        vertti-eetu kirjoitti:

        Jos oven sisäpuolella pahoja oireita ja vakavia selittämättömiä tulehdus-sairauksia ja oven ulkopuolella ei niin "kytkintä". Tää Suomeksi.

        Seuraa mua. 25.4 muutto just pakataan ja helvetin hyvät fiilikset. Matkalla pohjoiseen... eiku 50 m päähän aivan uuteen puhtaseen asuntoon mikä on testattu ja todettu sellaiseksi, että oireita ei eikä edes kemikaaliyliherkkyyttä. Joitakin kamoja jätetään muuton aikana roskikseen ja kaatopaikalle mitkä ovat olleet häkkivarastossa odottamassa "desinfiointiaineita" mitkä tehoaa nykymyrkkyihin. Sellaista ei kuitenkaan ole luvassa lähivuosina vaikka muntersin kaveri meinasi 2010, että ehkä kymmenen vuoden päästä.

        Niin lähde mukaan jos askel passaa. Tiedän mistä puhun. Tiedätkö sinä mitä olisi hyvä ymmärtää homekatastrofista? Jos on menossa auttamaan oikeasti ihmisiä ja pelastamaan vaikka heidän irtaimistoaan? terveyttä ei voi pelastaa kuin sairastunut itse. olemalla pois paikoista missä vähänkin oireita ja luopumalla irtaimistosta mikä oireita aiheuttaa. Näin yksinkertaista se vaan on mutta homebisneksessä on kysymys aivan muusta. Oman edun tavoittelusta ja suuristan voitoista.

        Toivottavasti tämä on se toiseksi viimeinen muutto. Tätä on valmisteltu nyt huolella pari vuotta kun polygonin Ratu-vastainenkaan home- (voc) remontti ei onnistunut. Ja isännöitsijän tilaamat Raksystems ottamat "tavanomaiset" sisäilmanäytteet (2 ja samasta kohdasta) eikä joku validoimaton hölynpölynäytekään (kuivaa pöyä pari viikkoa lasilevyille) ei poistanut oireita eikä tulehdus-sairauksia. Poskiontelo- suolistotulehduksia ja silleen.

        Seuraava asukas tulee olemaan terveysvaarassa jollei tähän asuntoon jotain järkevää tutkimusta ja oikeaa mikrobitoksiinien poistoremonttia tehdä. Ja litkuja ei sitten passaa enää läträtä, ei edes sitä etanolia ainakaan ilmastointikanaviin. Vanhalta tämä hyvä neuvo.
        Se viimeinen muutto voisi olla se kun vertti-eetu poistuu linjoilta. Nutta vielä on paskanvääntäjille oikeaa asiaa mitä viranomaisetkin ovat alkaneet pikkuhiljaa myöntämään. seuraa launeen koulu ja vähän toisetkin homekoulut sekä homepäiväkodit. Diipa daapa ja jee jeee.


      • vertti-eetu
        vertti-eetu kirjoitti:

        Toivottavasti tämä on se toiseksi viimeinen muutto. Tätä on valmisteltu nyt huolella pari vuotta kun polygonin Ratu-vastainenkaan home- (voc) remontti ei onnistunut. Ja isännöitsijän tilaamat Raksystems ottamat "tavanomaiset" sisäilmanäytteet (2 ja samasta kohdasta) eikä joku validoimaton hölynpölynäytekään (kuivaa pöyä pari viikkoa lasilevyille) ei poistanut oireita eikä tulehdus-sairauksia. Poskiontelo- suolistotulehduksia ja silleen.

        Seuraava asukas tulee olemaan terveysvaarassa jollei tähän asuntoon jotain järkevää tutkimusta ja oikeaa mikrobitoksiinien poistoremonttia tehdä. Ja litkuja ei sitten passaa enää läträtä, ei edes sitä etanolia ainakaan ilmastointikanaviin. Vanhalta tämä hyvä neuvo.
        Se viimeinen muutto voisi olla se kun vertti-eetu poistuu linjoilta. Nutta vielä on paskanvääntäjille oikeaa asiaa mitä viranomaisetkin ovat alkaneet pikkuhiljaa myöntämään. seuraa launeen koulu ja vähän toisetkin homekoulut sekä homepäiväkodit. Diipa daapa ja jee jeee.

        Mutta nyt on pakko lähteä välillä käymään terveyskeskuksessa. Veren kanssa ongelmia. Johtuu mikrobitoksiineista sanovat lääkärini ja kehoittivat. "Asunto täytyy saattaa kuntoon". Sitä ei vain ole isännöitsijä ottanut tosissaan eikä terveydensuojelupäällikkö. Jollet usko niin ei se minulta ole ainakaan pois. Moikka.


      • miss 007
        vertti-eetu kirjoitti:

        Mutta nyt on pakko lähteä välillä käymään terveyskeskuksessa. Veren kanssa ongelmia. Johtuu mikrobitoksiineista sanovat lääkärini ja kehoittivat. "Asunto täytyy saattaa kuntoon". Sitä ei vain ole isännöitsijä ottanut tosissaan eikä terveydensuojelupäällikkö. Jollet usko niin ei se minulta ole ainakaan pois. Moikka.

        Tulkitsinko oikein että ratkaisusi on: "muuta pois"?

        Meillä on oma asunto ja oireita on. Nyt uutta kotia etsimään ja sitten kaivinkone edellisen tontille huiskimaan? Onko mitään muita askeleita, vai näinkö helposti käy?


      • vertti-etu
        miss 007 kirjoitti:

        Tulkitsinko oikein että ratkaisusi on: "muuta pois"?

        Meillä on oma asunto ja oireita on. Nyt uutta kotia etsimään ja sitten kaivinkone edellisen tontille huiskimaan? Onko mitään muita askeleita, vai näinkö helposti käy?

        Sinähän sen itse päätät ja vastaat koko päätöksestäsi myös itse. Kerroin vain miten minun oli toimittava. Suuri etu oli siinä, että ei oma asunto vaan vuokralla. Tulkitse miten haluat siis ja vastaa siitä itse myös. Ratkaisuni oli omani "muutan pois".

        Muita askeleita on "Kokonaisvaltainen kuntoarvaus tjsp" noin viisi tonnia jos uskoo ihmeisiin.

        Jos raskaana ja oireita ja sairasteluja ja varma mikrobitoksiiniongelma kotona niin kysy Tuula Putus. Tietää mitä pitää tehdä.


      • vertti-eetu
        vertti-etu kirjoitti:

        Sinähän sen itse päätät ja vastaat koko päätöksestäsi myös itse. Kerroin vain miten minun oli toimittava. Suuri etu oli siinä, että ei oma asunto vaan vuokralla. Tulkitse miten haluat siis ja vastaa siitä itse myös. Ratkaisuni oli omani "muutan pois".

        Muita askeleita on "Kokonaisvaltainen kuntoarvaus tjsp" noin viisi tonnia jos uskoo ihmeisiin.

        Jos raskaana ja oireita ja sairasteluja ja varma mikrobitoksiiniongelma kotona niin kysy Tuula Putus. Tietää mitä pitää tehdä.

        Askeleita on useita mutta lyhyt on aika niiden tallaamiseen jos vakavia oireita.
        Voihan sitä joku oikea osaaja yrittää korjata mutta mieluimmin ilman mitään homedesinfiointeja on suositukseni jos sulla vakavia oireita ja sairauksia.

        Minä en pysty takaamaan yhdenkään homeremontin onnistumista mutta sinähän sen joudut testaamaan. Jos jotain alkavat tekemään niin ei ainakaan kuivan kuivaajia sinne teille. Kaikki kamat ja ihmiset pois sieltä, sain ainakin sellaisen kuvan tuosta jutusta. http://www.hengitysliitto.fi/uutiset/terveysjarjestot-suojaa-koti-ja-keuhkosi-remonttipolyilta#.U0KBtaKOlcx


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe