Jaska nöyrtyy kerta toisensa jälkeen..

66666

Aluksi vuosikaudet pikkupoika höpöttää miten penkki sitä ja penkki on miehen merkki tätä ja tota.

Nyt sanoo miten penkillä ei ole mitään väliä ja miehet tekee sitä ja tätä. Puhuu muutenkin naismaisia juttuja.

Jaskalle kova paikka kun toiset on isompia ja vahvempia. Laitoin vielä sähköpostiosoitteenkin että jos pikkupoika haluaa tulla pullistelemaan mutta ei viestiä kuulunut. Näin se menee, isommat nöyryyttää.

Terveisin n.140 kiloa isompaa ja vahvempaa miestä kuin neuvolassa punnittava Jaska. Kyllä tuntuu hyvältä.

-S.

44

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska.

      Laita uudelleen se sähköposti tähän ketjuun niin katellaan kuka on iso ja kuka nöyrtyy hei pikkupoika. Sä olet mun possu ja mä olen sun isäntäs.

      Penkki on mielestäni turha liike, olen alkanut arvostamaan enemmän voimamieslajeja. Niissä ei maata vaan niissä nostetaan.
      Onko tämä naismainen asia? v*tun pelle.

      Ei ole ollenkaan kova paikka, tottakai vahvempia on ja heikompia myös sua vahvempia on. Ja mä en ole pikkupoika, sä pidät turpas kiinni takuulla kun se tullaan sulta sulkemaan :)

      terveisin 120kg äijä ja olen valmis vetämään sua turpaan painoit sitten mitä tahansa niin tiedän mitä teen.

      - Janne -

      • 6666666

        Aijai. On se kova paikka sinulle kun toiset on isompia ja vahvempia. Tuo katkeruutesi oikein loistaa sieltä läpi.

        "Laita uudelleen se sähköposti tähän ketjuun niin katellaan kuka on iso ja kuka nöyrtyy hei pikkupoika. Sä olet mun possu ja mä olen sun isäntäs."

        Voit sen etsiä tuolta edelliseltä sivulta kun olet niin tarmokasta. Tai laita kotiosoite niin tulen käymään jos ei ole liian pitkällä. Sinä olet se nörtyvä pikkupoika. Johan olet sen itse myöntänyt. Sinä olet polvillasi minun edessäni. Sinä olet minun nöyrtyvä h.uora.

        "Penkki on mielestäni turha liike, olen alkanut arvostamaan enemmän voimamieslajeja. Niissä ei maata vaan niissä nostetaan.
        Onko tämä naismainen asia? v*tun pelle."

        Sinä olet naismainen. Puhuit tuossa yhdessäkin ketjussa kuin joku pieni tyttö miten "eletään kaikki sovussa ja miksi täällä netissä kiusataan kokoajan.."ym. Ja se on todella huvittavaa, miten julistat ensin jotain asiaa totuutena, ja melkein jo samassa lausessa olet yhtäkkä täysin eri mieltä.

        "Ei ole ollenkaan kova paikka, tottakai vahvempia on ja heikompia myös sua vahvempia on. Ja mä en ole pikkupoika, sä pidät turpas kiinni takuulla kun se tullaan sulta sulkemaan :)"

        On kova paikka sinulle. Sinun on vain vaikea myöntää sitä. Et pysty edes myöntämään että olet pikkupoika. Koska se on fakta että sinä olet pikkupoika. Mutta hyvä että osaat myöntää, että täällä on paljon isompia ja vahvempia kuin sinä.

        "terveisin 120kg äijä ja olen valmis vetämään sua turpaan painoit sitten mitä tahansa niin tiedän mitä teen.

        - Janne - "

        Mene takaisin neuvolaan pikkupoika. Siellä sinut punnitaan. Tajuathan että sinä olet pikkupoika? Kasva semmoinen 20 kiloa ja tule sitten sanomaan uudelleen.

        Tiedän että sinulle on kova paikka, että olen sinua isompi ja vahvempi. Sinä olet vain rimpuileva pikkupoika edessäni.

        -Samu


    • - Jaska200BP -

      "Aijai. On se kova paikka sinulle kun toiset on isompia ja vahvempia. Tuo katkeruutesi oikein loistaa sieltä läpi."

      Mitäs tässä katkeroitumaan kun penasta meni 200 ja elopainoo 140 ollut, ja vieläkin olen iso vaikken roinaa. hehheh.

      "Voit sen etsiä tuolta edelliseltä sivulta kun olet niin tarmokasta. Tai laita kotiosoite niin tulen käymään jos ei ole liian pitkällä. Sinä olet se nörtyvä pikkupoika. Johan olet sen itse myöntänyt. Sinä olet polvillasi minun edessäni. Sinä olet minun nöyrtyvä h.uora."

      No minäpä sitten etsin.
      Saat sitten sen kotiosoitteen samalla vaikka voisit tosin jättää omasi jo nyt tähän samalla niin ei tarvitsisi mailailla. Nopeamminhan se niin kävisi.

      "Sinä olet naismainen. Puhuit tuossa yhdessäkin ketjussa kuin joku pieni tyttö miten "eletään kaikki sovussa ja miksi täällä netissä kiusataan kokoajan.."ym. Ja se on todella huvittavaa, miten julistat ensin jotain asiaa totuutena, ja melkein jo samassa lausessa olet yhtäkkä täysin eri mieltä."

      Näin olen kirjoittanut ja mielestäni asiani oli filosofista pohdiskelua. Rääväsuinen päänaukominen on lapsellisempaa. Jos sinun mielestäni se antaa kuvan että minä olen naismainen, niin minulle sillä ei ole hevonp*skan merkitystä.
      Sitten tuohon julistamiseen, niin me kaikki olemme erehtyväisiä ja minä nyt sanon mitä mieleen tulee. Toisaalta olet saattanut käsittää pari asiaa väärin myös.

      "On kova paikka sinulle. Sinun on vain vaikea myöntää sitä. Et pysty edes myöntämään että olet pikkupoika. Koska se on fakta että sinä olet pikkupoika. Mutta hyvä että osaat myöntää, että täällä on paljon isompia ja vahvempia kuin sinä."

      Ei minulle minkään nettilässytyksen perusteella ole mikään kova paikka. Aina voit vaikka väittää että minulla on lada 1200 ja sinulle ferrari f40 tai voit sanoa että sinun autosi on paremmin viritetty kuin minun....
      Oletko tosiaan noin herkkä että pari nettiväittämistä menee noin kaaliin?
      Onhan se kiva uhota kun nousee pari markkaa ja tottakai heti tänne tulee joku luumupää siitä uhoamaan, se on ihan normaalia netissä se. kyllä minä sen tiedän. Mutta en minä välitä koska tiedän mitä penkkaan, sinun penkeistäsi minä p*skat tiedän, mutta omastani olen tietoinen.
      Siellä päässä kun saattaa olla hyvin joku puupää joka penkkaa paidalla 250 ja kun paita riisutaan niin menee 190. Eihän Otto Selinkään penkkaa rawina enempää kuin 190 n. arviona, paidalla hän saa enemmän mutta ei kestänyt paikat enää.

      "Mene takaisin neuvolaan pikkupoika. Siellä sinut punnitaan. Tajuathan että sinä olet pikkupoika? Kasva semmoinen 20 kiloa ja tule sitten sanomaan uudelleen."

      Neuvolassa punnitaan alle satakiloiset, minä menen yli rajan.
      Eikö l*skipeppu-köntys nyt uskallakaan haastaa 20 kg kevyempäänsä kun käsketkin kasvamaan vai ? hahhah. Olet pelkuri.
      Syynä lienee se että olen sinua nopeampi ... painonnostotausta jne.
      heh heh hee!

      - Jaska200BP-

      • 666666666

        Huhhuh. Etkös sinä ollut jo ihan ikämiehiä ja olet kuin mikäkin ala-asteikäinen pikkupoika jutuiltasi? Ja taas kerran, todella paljon juttuja missä puhut omia juttujasi pussiin. Koittaisit pysyä mielipiteessäsi edes 5 minuuttia.

        "Mitäs tässä katkeroitumaan kun penasta meni 200 ja elopainoo 140 ollut, ja vieläkin olen iso vaikken roinaa. hehheh."

        Kovasti se katkeruus silti paistaa läpi. Se mitä on ollut ei ole mitään väliä. Etkä sinä ole iso. Siitäkään ei tarvitse väitellä.

        "No minäpä sitten etsin.
        Saat sitten sen kotiosoitteen samalla vaikka voisit tosin jättää omasi jo nyt tähän samalla niin ei tarvitsisi mailailla. Nopeamminhan se niin kävisi."

        Nopeammin kävisi että sinä menet selällesi makaamaan. Kuten sinä olet jo tehnyt.

        "Näin olen kirjoittanut ja mielestäni asiani oli filosofista pohdiskelua. Rääväsuinen päänaukominen on lapsellisempaa. Jos sinun mielestäni se antaa kuvan että minä olen naismainen, niin minulle sillä ei ole hevonp*skan merkitystä.
        Sitten tuohon julistamiseen, niin me kaikki olemme erehtyväisiä ja minä nyt sanon mitä mieleen tulee. Toisaalta olet saattanut käsittää pari asiaa väärin myös."

        Sinä puhut lapsellisuuksista, vaikka olet kuin ala-astetta käyvä pikkupoika. Ihan aikuisten oikeasti. Hyvä että pystyt myöntämään edes jotain, kuten sen että sinä olet pienempi ja heikompi kuin minä. Ja hyvä että myönnät että nöyrryt edessäni.

        "Ei minulle minkään nettilässytyksen perusteella ole mikään kova paikka. Aina voit vaikka väittää että minulla on lada 1200 ja sinulle ferrari f40 tai voit sanoa että sinun autosi on paremmin viritetty kuin minun....
        Oletko tosiaan noin herkkä että pari nettiväittämistä menee noin kaaliin?
        Onhan se kiva uhota kun nousee pari markkaa ja tottakai heti tänne tulee joku luumupää siitä uhoamaan, se on ihan normaalia netissä se. kyllä minä sen tiedän. Mutta en minä välitä koska tiedän mitä penkkaan, sinun penkeistäsi minä p*skat tiedän, mutta omastani olen tietoinen.
        Siellä päässä kun saattaa olla hyvin joku puupää joka penkkaa paidalla 250 ja kun paita riisutaan niin menee 190. Eihän Otto Selinkään penkkaa rawina enempää kuin 190 n. arviona, paidalla hän saa enemmän mutta ei kestänyt paikat enää. "

        Valehtele itsellesi ja minulle ja muille niin paljon kuin haluat, mutta tosiasiaa se ei poista. Se on sinulle kova paikka, että täällä ollaan isompia ja vanhempia. Sanot vielä miten luumupäät tulee tänne huutelemaan kun nousee pari markkaa, sinä pikkupoika olet ollut se pahin luumupää tuosta aiheesta. Hehkutat vielä tänäkin päivänä. Mutta kuten sanoit, sinä tiedät sen itsekkin, kun olet kuin ala-astetta käyvä nöyrtyvä pikkupoika. Ei minulla ole sinun penkkauksista muuta, kun sinun himo hehkutukset kahdesta markasta. Sinä olet vain internetissä huuteleva pikkupoika. Laitoin sähköpostinkin eikä näkynyt eikä kuulunut. Nyt taitaa olla sama juttu.

        "Neuvolassa punnitaan alle satakiloiset, minä menen yli rajan.
        Eikö l*skipeppu-köntys nyt uskallakaan haastaa 20 kg kevyempäänsä kun käsketkin kasvamaan vai ? hahhah. Olet pelkuri.
        Syynä lienee se että olen sinua nopeampi ... painonnostotausta jne.
        heh heh hee!

        - Jaska200BP- "

        Sinä et mene minkään muun rajan yli kuin sen että sinut punnitaan siellä neuvolassa.

        Sanot että olen "läskipeppu-köntys", ja sorrut taas siihen että mielipiteesi muuttuu kuin naisella kuukautisten aikana. Aina olet paaponut miten isolla miehellä on myös läskiä. Mutta sinähän olet siellä vain pieni heiveröinen poika.

        Ei minulla olisi mitään ongelmaa lyödä sinulta hampaita kurkkuun. Oppisit vain nöyrtymään. Ja tottakai käsken sinua kasvamaan, kun sinä olet neuvolassa punnittava pikkupoika. Katsos sinä et ole mitään isojen ja vahvojen miesten edessä. Minulla on vain muikea hymy päällä, miten nöyrtyvä pikkupoika sinä olet. Nyt yhtäkkiä olet "nopeampi" laiha poika siellä. Et sinä ole mitään. Saat kyynärpäästä naamaan, niin sinä et herää pitkään aikaan.

        Koita herätä tähän maailmaan. Sinä olet "nopeampi" ja neuvolassa punnittava maalaistollo. Heikko maalaistollo.

        -Samu


      • 6666666
        666666666 kirjoitti:

        Huhhuh. Etkös sinä ollut jo ihan ikämiehiä ja olet kuin mikäkin ala-asteikäinen pikkupoika jutuiltasi? Ja taas kerran, todella paljon juttuja missä puhut omia juttujasi pussiin. Koittaisit pysyä mielipiteessäsi edes 5 minuuttia.

        "Mitäs tässä katkeroitumaan kun penasta meni 200 ja elopainoo 140 ollut, ja vieläkin olen iso vaikken roinaa. hehheh."

        Kovasti se katkeruus silti paistaa läpi. Se mitä on ollut ei ole mitään väliä. Etkä sinä ole iso. Siitäkään ei tarvitse väitellä.

        "No minäpä sitten etsin.
        Saat sitten sen kotiosoitteen samalla vaikka voisit tosin jättää omasi jo nyt tähän samalla niin ei tarvitsisi mailailla. Nopeamminhan se niin kävisi."

        Nopeammin kävisi että sinä menet selällesi makaamaan. Kuten sinä olet jo tehnyt.

        "Näin olen kirjoittanut ja mielestäni asiani oli filosofista pohdiskelua. Rääväsuinen päänaukominen on lapsellisempaa. Jos sinun mielestäni se antaa kuvan että minä olen naismainen, niin minulle sillä ei ole hevonp*skan merkitystä.
        Sitten tuohon julistamiseen, niin me kaikki olemme erehtyväisiä ja minä nyt sanon mitä mieleen tulee. Toisaalta olet saattanut käsittää pari asiaa väärin myös."

        Sinä puhut lapsellisuuksista, vaikka olet kuin ala-astetta käyvä pikkupoika. Ihan aikuisten oikeasti. Hyvä että pystyt myöntämään edes jotain, kuten sen että sinä olet pienempi ja heikompi kuin minä. Ja hyvä että myönnät että nöyrryt edessäni.

        "Ei minulle minkään nettilässytyksen perusteella ole mikään kova paikka. Aina voit vaikka väittää että minulla on lada 1200 ja sinulle ferrari f40 tai voit sanoa että sinun autosi on paremmin viritetty kuin minun....
        Oletko tosiaan noin herkkä että pari nettiväittämistä menee noin kaaliin?
        Onhan se kiva uhota kun nousee pari markkaa ja tottakai heti tänne tulee joku luumupää siitä uhoamaan, se on ihan normaalia netissä se. kyllä minä sen tiedän. Mutta en minä välitä koska tiedän mitä penkkaan, sinun penkeistäsi minä p*skat tiedän, mutta omastani olen tietoinen.
        Siellä päässä kun saattaa olla hyvin joku puupää joka penkkaa paidalla 250 ja kun paita riisutaan niin menee 190. Eihän Otto Selinkään penkkaa rawina enempää kuin 190 n. arviona, paidalla hän saa enemmän mutta ei kestänyt paikat enää. "

        Valehtele itsellesi ja minulle ja muille niin paljon kuin haluat, mutta tosiasiaa se ei poista. Se on sinulle kova paikka, että täällä ollaan isompia ja vanhempia. Sanot vielä miten luumupäät tulee tänne huutelemaan kun nousee pari markkaa, sinä pikkupoika olet ollut se pahin luumupää tuosta aiheesta. Hehkutat vielä tänäkin päivänä. Mutta kuten sanoit, sinä tiedät sen itsekkin, kun olet kuin ala-astetta käyvä nöyrtyvä pikkupoika. Ei minulla ole sinun penkkauksista muuta, kun sinun himo hehkutukset kahdesta markasta. Sinä olet vain internetissä huuteleva pikkupoika. Laitoin sähköpostinkin eikä näkynyt eikä kuulunut. Nyt taitaa olla sama juttu.

        "Neuvolassa punnitaan alle satakiloiset, minä menen yli rajan.
        Eikö l*skipeppu-köntys nyt uskallakaan haastaa 20 kg kevyempäänsä kun käsketkin kasvamaan vai ? hahhah. Olet pelkuri.
        Syynä lienee se että olen sinua nopeampi ... painonnostotausta jne.
        heh heh hee!

        - Jaska200BP- "

        Sinä et mene minkään muun rajan yli kuin sen että sinut punnitaan siellä neuvolassa.

        Sanot että olen "läskipeppu-köntys", ja sorrut taas siihen että mielipiteesi muuttuu kuin naisella kuukautisten aikana. Aina olet paaponut miten isolla miehellä on myös läskiä. Mutta sinähän olet siellä vain pieni heiveröinen poika.

        Ei minulla olisi mitään ongelmaa lyödä sinulta hampaita kurkkuun. Oppisit vain nöyrtymään. Ja tottakai käsken sinua kasvamaan, kun sinä olet neuvolassa punnittava pikkupoika. Katsos sinä et ole mitään isojen ja vahvojen miesten edessä. Minulla on vain muikea hymy päällä, miten nöyrtyvä pikkupoika sinä olet. Nyt yhtäkkiä olet "nopeampi" laiha poika siellä. Et sinä ole mitään. Saat kyynärpäästä naamaan, niin sinä et herää pitkään aikaan.

        Koita herätä tähän maailmaan. Sinä olet "nopeampi" ja neuvolassa punnittava maalaistollo. Heikko maalaistollo.

        -Samu

        Laitetaan vielä tuo perustamasi ketju tähän:

        "Samu poju joutuu nyt lähtemään laihdutuskuurille koska Jaska on samua nopeampi ja vahvempi..

        LÄL LÄL LÄÄ LUUSERIII "

        Nauroin ääneen. Et vaikuta lainkaan siltä kuin olisit pieni tyttö ala-asteelta. Ja vielä miten olet aina hehkuttanut miten maha kasvaa miehillä sitä ja tätä ja nyt olet itse kuin joku narttu.

        Mene sinne neuvolaan punnittavaksi pikkupoika. Tiedän että sinulle on paha paikka että olen isompi ja vahvempi, etkä sinä ole ikinä ollut yhtä vahva ja iso kuin minä, etkä sinä tule olemaan.

        -Samu


    • FaktaJaska.

      Mistäs minä tiedän mikä sinä olet kun en edes tunne koko ukkoa.

      Voinhan minäkin sanoa että minulla on 10 hehtaarin pelto ja sinulla pelkkä 1000 neliön nurmikko.

      Paikkansa pitävyys on sitten toinen juttu.

      • FaktaJaska.

        "Huhhuh. Etkös sinä ollut jo ihan ikämiehiä ja olet kuin mikäkin ala-asteikäinen pikkupoika jutuiltasi? Ja taas kerran, todella paljon juttuja missä puhut omia juttujasi pussiin. Koittaisit pysyä mielipiteessäsi edes 5 minuuttia."

        En ollut, olen alle viisikymppinen.

        "Kovasti se katkeruus silti paistaa läpi. Se mitä on ollut ei ole mitään väliä. Etkä sinä ole iso. Siitäkään ei tarvitse väitellä."

        Mistäs sinä tiedät olenko iso? Mistäs minä tiedän oletko sinä iso?
        En mistään. Oletko vähän pöllö? Netin kautta voi sanoa mitä vaan.

        "Sinä puhut lapsellisuuksista, vaikka olet kuin ala-astetta käyvä pikkupoika. Ihan aikuisten oikeasti. Hyvä että pystyt myöntämään edes jotain, kuten sen että sinä olet pienempi ja heikompi kuin minä. Ja hyvä että myönnät että nöyrryt edessäni."

        Vaihtaisit jo kasettia. Hoet koko ajan samaa mantraa koska älyllinen kehityksesi ei riitä väittelemään kanssani. Argumentointisi on sangen yksinkertaista muutenkin, mikä kertoo siitä, että puhut lööperiä nolaten itsesi koko suomi24 palstan edessä... Jaska ei nolaa itseään, Jaska on Jaska ja Jaskasta on moneksi. Se joka ei Jaskaa tiedä, ei tiedä mitään.

        "Valehtele itsellesi ja minulle ja muille niin paljon kuin haluat, mutta tosiasiaa se ei poista. Se on sinulle kova paikka, että täällä ollaan isompia ja vanhempia. Sanot vielä miten luumupäät tulee tänne huutelemaan kun nousee pari markkaa, sinä pikkupoika olet ollut se pahin luumupää tuosta aiheesta. Hehkutat vielä tänäkin päivänä. Mutta kuten sanoit, sinä tiedät sen itsekkin, kun olet kuin ala-astetta käyvä nöyrtyvä pikkupoika. Ei minulla ole sinun penkkauksista muuta, kun sinun himo hehkutukset kahdesta markasta. Sinä olet vain internetissä huuteleva pikkupoika. Laitoin sähköpostinkin eikä näkynyt eikä kuulunut. Nyt taitaa olla sama juttu."

        Ja missähän ne sinun tosiasiat mahtaakaan olla? Nämä "tosiasiat" täällä foorumilla on aika epäilyttäviä kaikki.
        Laitoitko sähköpostin tarkemminottaen minne? Sen haluaisin myös tietää sillä mitään ei ole ainakaan tullut perille.

        "Sanot että olen "läskipeppu-köntys", ja sorrut taas siihen että mielipiteesi muuttuu kuin naisella kuukautisten aikana. Aina olet paaponut miten isolla miehellä on myös läskiä. Mutta sinähän olet siellä vain pieni heiveröinen poika."

        Totta, läskiä on isolla miehellä. Mies ilman mahaa, on kuin pankki ilman rahaa.
        Et selvästikään ymmärtänyt että minä kiusoittelin sinua.... koska olet vähän diipadaapa, niin pölkkypäisyytesi ei riitä käsittämään sitäkään.
        Jos sinä olet 140 ja minä 120 niin voin sanoa sinua läskipeppuköntykseksi jos haluan. Kiitos nauruista jälleen!

        "Ei minulla olisi mitään ongelmaa lyödä sinulta hampaita kurkkuun. Oppisit vain nöyrtymään. Ja tottakai käsken sinua kasvamaan, kun sinä olet neuvolassa punnittava pikkupoika. Katsos sinä et ole mitään isojen ja vahvojen miesten edessä. Minulla on vain muikea hymy päällä, miten nöyrtyvä pikkupoika sinä olet. Nyt yhtäkkiä olet "nopeampi" laiha poika siellä. Et sinä ole mitään. Saat kyynärpäästä naamaan, niin sinä et herää pitkään aikaan."

        Tuntuu sinulla olevan pahoja ongelmia tuon suunnitelmasi toteuttamisen kanssa, sillä mitään mailia ei ole vielä perille asti saapunut asiasta.
        Mitään mailiosoitettakaan ei sinulta ole tänne herunut.

        Heh heh heh...

        Samu-Pojulla hinkkaa hihna nyt pahasti tyhjää ja tyhjästä on paha nyhjästä.

        Otapa samu opamox ja mene päiväunille... sitten tulet taas takaisin kun olet rauhoittunut ja syöt vähän lisää sipsejä.... me tosimiehet syömme kato ruisleipää ja nostelemme isoja tukkeja paljain käsin.


      • Yarex-HH
        FaktaJaska. kirjoitti:

        "Huhhuh. Etkös sinä ollut jo ihan ikämiehiä ja olet kuin mikäkin ala-asteikäinen pikkupoika jutuiltasi? Ja taas kerran, todella paljon juttuja missä puhut omia juttujasi pussiin. Koittaisit pysyä mielipiteessäsi edes 5 minuuttia."

        En ollut, olen alle viisikymppinen.

        "Kovasti se katkeruus silti paistaa läpi. Se mitä on ollut ei ole mitään väliä. Etkä sinä ole iso. Siitäkään ei tarvitse väitellä."

        Mistäs sinä tiedät olenko iso? Mistäs minä tiedän oletko sinä iso?
        En mistään. Oletko vähän pöllö? Netin kautta voi sanoa mitä vaan.

        "Sinä puhut lapsellisuuksista, vaikka olet kuin ala-astetta käyvä pikkupoika. Ihan aikuisten oikeasti. Hyvä että pystyt myöntämään edes jotain, kuten sen että sinä olet pienempi ja heikompi kuin minä. Ja hyvä että myönnät että nöyrryt edessäni."

        Vaihtaisit jo kasettia. Hoet koko ajan samaa mantraa koska älyllinen kehityksesi ei riitä väittelemään kanssani. Argumentointisi on sangen yksinkertaista muutenkin, mikä kertoo siitä, että puhut lööperiä nolaten itsesi koko suomi24 palstan edessä... Jaska ei nolaa itseään, Jaska on Jaska ja Jaskasta on moneksi. Se joka ei Jaskaa tiedä, ei tiedä mitään.

        "Valehtele itsellesi ja minulle ja muille niin paljon kuin haluat, mutta tosiasiaa se ei poista. Se on sinulle kova paikka, että täällä ollaan isompia ja vanhempia. Sanot vielä miten luumupäät tulee tänne huutelemaan kun nousee pari markkaa, sinä pikkupoika olet ollut se pahin luumupää tuosta aiheesta. Hehkutat vielä tänäkin päivänä. Mutta kuten sanoit, sinä tiedät sen itsekkin, kun olet kuin ala-astetta käyvä nöyrtyvä pikkupoika. Ei minulla ole sinun penkkauksista muuta, kun sinun himo hehkutukset kahdesta markasta. Sinä olet vain internetissä huuteleva pikkupoika. Laitoin sähköpostinkin eikä näkynyt eikä kuulunut. Nyt taitaa olla sama juttu."

        Ja missähän ne sinun tosiasiat mahtaakaan olla? Nämä "tosiasiat" täällä foorumilla on aika epäilyttäviä kaikki.
        Laitoitko sähköpostin tarkemminottaen minne? Sen haluaisin myös tietää sillä mitään ei ole ainakaan tullut perille.

        "Sanot että olen "läskipeppu-köntys", ja sorrut taas siihen että mielipiteesi muuttuu kuin naisella kuukautisten aikana. Aina olet paaponut miten isolla miehellä on myös läskiä. Mutta sinähän olet siellä vain pieni heiveröinen poika."

        Totta, läskiä on isolla miehellä. Mies ilman mahaa, on kuin pankki ilman rahaa.
        Et selvästikään ymmärtänyt että minä kiusoittelin sinua.... koska olet vähän diipadaapa, niin pölkkypäisyytesi ei riitä käsittämään sitäkään.
        Jos sinä olet 140 ja minä 120 niin voin sanoa sinua läskipeppuköntykseksi jos haluan. Kiitos nauruista jälleen!

        "Ei minulla olisi mitään ongelmaa lyödä sinulta hampaita kurkkuun. Oppisit vain nöyrtymään. Ja tottakai käsken sinua kasvamaan, kun sinä olet neuvolassa punnittava pikkupoika. Katsos sinä et ole mitään isojen ja vahvojen miesten edessä. Minulla on vain muikea hymy päällä, miten nöyrtyvä pikkupoika sinä olet. Nyt yhtäkkiä olet "nopeampi" laiha poika siellä. Et sinä ole mitään. Saat kyynärpäästä naamaan, niin sinä et herää pitkään aikaan."

        Tuntuu sinulla olevan pahoja ongelmia tuon suunnitelmasi toteuttamisen kanssa, sillä mitään mailia ei ole vielä perille asti saapunut asiasta.
        Mitään mailiosoitettakaan ei sinulta ole tänne herunut.

        Heh heh heh...

        Samu-Pojulla hinkkaa hihna nyt pahasti tyhjää ja tyhjästä on paha nyhjästä.

        Otapa samu opamox ja mene päiväunille... sitten tulet taas takaisin kun olet rauhoittunut ja syöt vähän lisää sipsejä.... me tosimiehet syömme kato ruisleipää ja nostelemme isoja tukkeja paljain käsin.

        Hi hi hii. Hyvä hyvä!

        Alkaa JaakkoKullan posteissa haisemaan nöyryys nenään! =D

        T:Yarex-HH


      • 666666666666666
        FaktaJaska. kirjoitti:

        "Huhhuh. Etkös sinä ollut jo ihan ikämiehiä ja olet kuin mikäkin ala-asteikäinen pikkupoika jutuiltasi? Ja taas kerran, todella paljon juttuja missä puhut omia juttujasi pussiin. Koittaisit pysyä mielipiteessäsi edes 5 minuuttia."

        En ollut, olen alle viisikymppinen.

        "Kovasti se katkeruus silti paistaa läpi. Se mitä on ollut ei ole mitään väliä. Etkä sinä ole iso. Siitäkään ei tarvitse väitellä."

        Mistäs sinä tiedät olenko iso? Mistäs minä tiedän oletko sinä iso?
        En mistään. Oletko vähän pöllö? Netin kautta voi sanoa mitä vaan.

        "Sinä puhut lapsellisuuksista, vaikka olet kuin ala-astetta käyvä pikkupoika. Ihan aikuisten oikeasti. Hyvä että pystyt myöntämään edes jotain, kuten sen että sinä olet pienempi ja heikompi kuin minä. Ja hyvä että myönnät että nöyrryt edessäni."

        Vaihtaisit jo kasettia. Hoet koko ajan samaa mantraa koska älyllinen kehityksesi ei riitä väittelemään kanssani. Argumentointisi on sangen yksinkertaista muutenkin, mikä kertoo siitä, että puhut lööperiä nolaten itsesi koko suomi24 palstan edessä... Jaska ei nolaa itseään, Jaska on Jaska ja Jaskasta on moneksi. Se joka ei Jaskaa tiedä, ei tiedä mitään.

        "Valehtele itsellesi ja minulle ja muille niin paljon kuin haluat, mutta tosiasiaa se ei poista. Se on sinulle kova paikka, että täällä ollaan isompia ja vanhempia. Sanot vielä miten luumupäät tulee tänne huutelemaan kun nousee pari markkaa, sinä pikkupoika olet ollut se pahin luumupää tuosta aiheesta. Hehkutat vielä tänäkin päivänä. Mutta kuten sanoit, sinä tiedät sen itsekkin, kun olet kuin ala-astetta käyvä nöyrtyvä pikkupoika. Ei minulla ole sinun penkkauksista muuta, kun sinun himo hehkutukset kahdesta markasta. Sinä olet vain internetissä huuteleva pikkupoika. Laitoin sähköpostinkin eikä näkynyt eikä kuulunut. Nyt taitaa olla sama juttu."

        Ja missähän ne sinun tosiasiat mahtaakaan olla? Nämä "tosiasiat" täällä foorumilla on aika epäilyttäviä kaikki.
        Laitoitko sähköpostin tarkemminottaen minne? Sen haluaisin myös tietää sillä mitään ei ole ainakaan tullut perille.

        "Sanot että olen "läskipeppu-köntys", ja sorrut taas siihen että mielipiteesi muuttuu kuin naisella kuukautisten aikana. Aina olet paaponut miten isolla miehellä on myös läskiä. Mutta sinähän olet siellä vain pieni heiveröinen poika."

        Totta, läskiä on isolla miehellä. Mies ilman mahaa, on kuin pankki ilman rahaa.
        Et selvästikään ymmärtänyt että minä kiusoittelin sinua.... koska olet vähän diipadaapa, niin pölkkypäisyytesi ei riitä käsittämään sitäkään.
        Jos sinä olet 140 ja minä 120 niin voin sanoa sinua läskipeppuköntykseksi jos haluan. Kiitos nauruista jälleen!

        "Ei minulla olisi mitään ongelmaa lyödä sinulta hampaita kurkkuun. Oppisit vain nöyrtymään. Ja tottakai käsken sinua kasvamaan, kun sinä olet neuvolassa punnittava pikkupoika. Katsos sinä et ole mitään isojen ja vahvojen miesten edessä. Minulla on vain muikea hymy päällä, miten nöyrtyvä pikkupoika sinä olet. Nyt yhtäkkiä olet "nopeampi" laiha poika siellä. Et sinä ole mitään. Saat kyynärpäästä naamaan, niin sinä et herää pitkään aikaan."

        Tuntuu sinulla olevan pahoja ongelmia tuon suunnitelmasi toteuttamisen kanssa, sillä mitään mailia ei ole vielä perille asti saapunut asiasta.
        Mitään mailiosoitettakaan ei sinulta ole tänne herunut.

        Heh heh heh...

        Samu-Pojulla hinkkaa hihna nyt pahasti tyhjää ja tyhjästä on paha nyhjästä.

        Otapa samu opamox ja mene päiväunille... sitten tulet taas takaisin kun olet rauhoittunut ja syöt vähän lisää sipsejä.... me tosimiehet syömme kato ruisleipää ja nostelemme isoja tukkeja paljain käsin.

        "Mistäs sinä tiedät olenko iso? Mistäs minä tiedän oletko sinä iso?
        En mistään. Oletko vähän pöllö? Netin kautta voi sanoa mitä vaan."

        Netin kautta voi sanoa mitä vaan, sitä tässä koitan sanoakkin että sinä et ole muuta kuin internetissä huuteleva lapsi. Olet hehkuttanut kuinka painat 120kg, eli olet neuvolassa punnittava pojankloppi.

        "Vaihtaisit jo kasettia. Hoet koko ajan samaa mantraa koska älyllinen kehityksesi ei riitä väittelemään kanssani. Argumentointisi on sangen yksinkertaista muutenkin, mikä kertoo siitä, että puhut lööperiä nolaten itsesi koko suomi24 palstan edessä... "

        Tiedän että sinulle on totuuden kuuleminen vaikeaa. Tosin sinulla itselläsi soi samat levyt, mieti annoitko neuvon itsellesi. Sinun argumentoinneista ei taas voi sanoa mitään, kun muistutat tosiaan naista kuukautisten aikana. Ja sinun älyllinen kehitys ei riitä edes löytämään yhtä sähköpostiosoitetta. Nolo.

        "Jaska ei nolaa itseään, Jaska on Jaska ja Jaskasta on moneksi. Se joka ei Jaskaa tiedä, ei tiedä mitään."

        Nolasit itsesi heti seuraavilla sanoilla.

        "Ja missähän ne sinun tosiasiat mahtaakaan olla? Nämä "tosiasiat" täällä foorumilla on aika epäilyttäviä kaikki.
        Laitoitko sähköpostin tarkemminottaen minne? Sen haluaisin myös tietää sillä mitään ei ole ainakaan tullut perille."

        Idiootti pikkupoika. Mietenköhän sinulle on voinut tulla mitää perille, kun ei ole mitään osoitetta mihin olisin voinut laittaa mitään? Sanoin että tein ketjun johon laitoin sähköpostiosoitteeni ja pyysin sinua ottamaan yhteyttä. Keksit taas vaan näitä juttujasi että pitkittelisit tai välttelisit asioita. Laitatko sen kotiosoitteen?

        "Totta, läskiä on isolla miehellä. Mies ilman mahaa, on kuin pankki ilman rahaa.
        Et selvästikään ymmärtänyt että minä kiusoittelin sinua.... koska olet vähän diipadaapa, niin pölkkypäisyytesi ei riitä käsittämään sitäkään.
        Jos sinä olet 140 ja minä 120 niin voin sanoa sinua läskipeppuköntykseksi jos haluan. Kiitos nauruista jälleen!"

        Trollaava pikkupoika. No jos tuon keksiminen helpottaa niin ole hyvä. Vaikutat taas ala-aste ikäiseltä lapselta.

        "Tuntuu sinulla olevan pahoja ongelmia tuon suunnitelmasi toteuttamisen kanssa, sillä mitään mailia ei ole vielä perille asti saapunut asiasta.
        Mitään mailiosoitettakaan ei sinulta ole tänne herunut."

        Ei se mikään suunnitelma ole. Mutta toteutus kyllä tapahtuu jos kohdataan. Kuten sanoin, et löydä edes yhtä sähköpostiosoitetta. Tai sitten et vaan halua löytää. Nöyrry vain neuvolassa punnittava lapsi. Isot miehet nöyryyttää sinua.

        "Heh heh heh...

        Samu-Pojulla hinkkaa hihna nyt pahasti tyhjää ja tyhjästä on paha nyhjästä.

        Otapa samu opamox ja mene päiväunille... sitten tulet taas takaisin kun olet rauhoittunut ja syöt vähän lisää sipsejä.... me tosimiehet syömme kato ruisleipää ja nostelemme isoja tukkeja paljain käsin. "

        Et sinä ole tosimies. Tosimies ei paina 120kg. Tosimies painaa 140kg pikkupoika. Tavallisesti hehkutat miten sinä itse ja tosi miehet syö sipsejä ja juo limua ja turpoaa. Seuraavaksi kerrot varmaan paljon syöt artisokkaa ja rosollia päivässä ja miten asettelet tamppoonin. Mutta sehän on varmaan myös vain "kiusottelua". Anna minun kaikki kestää.

        Sinä olet vain neuvolassa punnittava tyttö.

        Ja sinulla vaihtuu tuo nimikin jatkuvasti. Jaska, Janne, Pikkutyttö, mene ja tiedä mikä noista edes on oikea nimesi.

        -Samu


    • UskoJaska.

      Samu.....


      Hihnasi hinkkaa nyt pahasti tyhjää ja iso pyörä käy liian kovilla kierroksilla....
      Opamox rauhoittaisi sinua mikset siis voisi edes kokeilla sitä?

      • 6666666666666

        "Samu.....

        Hihnasi hinkkaa nyt pahasti tyhjää ja iso pyörä käy liian kovilla kierroksilla....
        Opamox rauhoittaisi sinua mikset siis voisi edes kokeilla sitä? "

        Meni taas neuvolassa punnittava hiljaiseksi. Ihan rauhassa täällä ollaan.

        Huomasin että kirjoittelit tuonne toiseen ketjuun kun näköjään nöyrryit jo ison kerran.

        "En ole vetäytynyt karkuun koska samu puhuu p*skaa. Mitään mailia ei ole samu jättänyt ja kun sitä pyydettiin, ei sitä tullut silti."

        Sinä puhuit minun älykkyyksistä ja et ole löytänyt vieläkään sitä.

        Laitatko kotiosoitteen tähän niin tulen tänään käymään jos olet paikalla ja et ole liian pitkällä? Muuten laitan sinulle uudelleen sähköpostiosoitteen kun sinulle pitää kieputtaa asioita rautalangasta.

        Puhut kaiken maailman nettihuuteluista mutta olet itse internetissä huuteleva lapsi. Kaiken lisäksi sinulla vaihtuu tuo nimi jatkuvasti.

        Ja kun sanoit tuolla toisessa ketjussa muille miten heidän pitäisi kasvaa miehiksi, sinunkin pitäisi. Kasva 140 kiloiseksi pikkupoika. Et sinä ole enempää mies kuin ne kenelle hehkutat. Tuli sitten vielä ilmi että olet 36 vuotias. Käytös kuin lapsella.

        Ymmärrän että lähdet karkuun. Nöyrry vain narri. Ymmärrän että nöyrryt 140 kilon edessä. Ymmärrän että olet neuvolassa punnittava pentu. Olet kuin nainen.

        Kerro nyt vielä kolmannen kerran tuo opamox-heittosi.


      • 6666666666666
        6666666666666 kirjoitti:

        "Samu.....

        Hihnasi hinkkaa nyt pahasti tyhjää ja iso pyörä käy liian kovilla kierroksilla....
        Opamox rauhoittaisi sinua mikset siis voisi edes kokeilla sitä? "

        Meni taas neuvolassa punnittava hiljaiseksi. Ihan rauhassa täällä ollaan.

        Huomasin että kirjoittelit tuonne toiseen ketjuun kun näköjään nöyrryit jo ison kerran.

        "En ole vetäytynyt karkuun koska samu puhuu p*skaa. Mitään mailia ei ole samu jättänyt ja kun sitä pyydettiin, ei sitä tullut silti."

        Sinä puhuit minun älykkyyksistä ja et ole löytänyt vieläkään sitä.

        Laitatko kotiosoitteen tähän niin tulen tänään käymään jos olet paikalla ja et ole liian pitkällä? Muuten laitan sinulle uudelleen sähköpostiosoitteen kun sinulle pitää kieputtaa asioita rautalangasta.

        Puhut kaiken maailman nettihuuteluista mutta olet itse internetissä huuteleva lapsi. Kaiken lisäksi sinulla vaihtuu tuo nimi jatkuvasti.

        Ja kun sanoit tuolla toisessa ketjussa muille miten heidän pitäisi kasvaa miehiksi, sinunkin pitäisi. Kasva 140 kiloiseksi pikkupoika. Et sinä ole enempää mies kuin ne kenelle hehkutat. Tuli sitten vielä ilmi että olet 36 vuotias. Käytös kuin lapsella.

        Ymmärrän että lähdet karkuun. Nöyrry vain narri. Ymmärrän että nöyrryt 140 kilon edessä. Ymmärrän että olet neuvolassa punnittava pentu. Olet kuin nainen.

        Kerro nyt vielä kolmannen kerran tuo opamox-heittosi.

        -Samu


    • Jaska200BP.

      "Laitatko kotiosoitteen tähän niin tulen tänään käymään jos olet paikalla ja et ole liian pitkällä? Muuten laitan sinulle uudelleen sähköpostiosoitteen kun sinulle pitää kieputtaa asioita rautalangasta."

      Mitäs jos tehdään niin että sinä laitat nyt sen sähköpostiosoitteen ihan oikeasti tähän kuten monesti olet mesonnut. Vaikka kuinka pyytää niitä ei ole vaan tullut. Nyt tuntuu siltä että sinä vain puhut mutta kiertelet asiaa jatkuvasti koska et halua jättää sitä tänne.
      Ole silti huoleti... pelkän s-postin kautta kukaan ei tiedä sinua. Se on yhtä uskottava kuten tuon yhden roinaa kaupittelevan taliaivon osoite.
      Kysynpä samalla että pistäisitkö sinä tänne oman kotiosoitteesi?
      Ainakin The One on laittanut joskus oman treenisalinsa osoitteen, mutta poistanut viestinsä jälkeenpäin ettei hävettäisi.
      Kun ehdotat niin kysytäänpä miten asia sinulta luonnistuu nyt tässä. Laitas kotiosoite olepa hyvä ?
      Lupaan laittaa omani heti kun sinä laitat omasi.

      "Puhut kaiken maailman nettihuuteluista mutta olet itse internetissä huuteleva lapsi. Kaiken lisäksi sinulla vaihtuu tuo nimi jatkuvasti."

      FaktaJaska, TaisteluJaska, TosiJaska, UskoJaska, Jaska200BP, Jaska ovat kaikki minua. Suuren ihailijakaartini takia tarvitsee olla monta eri persoonaa, joista jokaisella on oma luonteensa ja syynsä.
      Onhan minulla sentään oikea FanClubikin täällä. Liittyisit sinäkin vaan ja lopetat tuon lapsellisen sekä kateellisen inttämisen.
      Jaskaksi tulemiseen, maineeni saamiseen ei tulla lässyttämällä vaan pitää olla viisas, älykäs, rikas, iso, vahva, sekä rohkea ja karismaattinen.
      Oppia ikä kaikki, samuseni..

      "Ja kun sanoit tuolla toisessa ketjussa muille miten heidän pitäisi kasvaa miehiksi, sinunkin pitäisi. Kasva 140 kiloiseksi pikkupoika. Et sinä ole enempää mies kuin ne kenelle hehkutat. Tuli sitten vielä ilmi että olet 36 vuotias. Käytös kuin lapsella."


      Kuulehan nyt parahin Samu-Sirkka..... Ei minun tarvitse kasvaa 20kg lisää sen takia että sinä pääsisit sirkuttamaan että tosimies painaa 160kg.
      Tuliko ilmi että olen 36 vuotias? Pitäisikö hävettää?
      Huomaa jo tuosta häpeilystäsi että sinä et kehtaa olla se mikä haluat vaan annat median käskyttää sinua olemaan se minkä media käskee... esim. kun täytät 50 vuotta, niin median mukaan sinun pitäisi olla keski-ikäinen lavatansseissa käyvä huulilla piirretty mies, jonka tulisi nöyristellä itseään.

      "Ymmärrän että lähdet karkuun. Nöyrry vain narri. Ymmärrän että nöyrryt 140 kilon edessä. Ymmärrän että olet neuvolassa punnittava pentu. Olet kuin nainen."

      Hymph, kiertelyä ja kaartelua. Puhut itsesi pussiin.
      Olisit mies ja myöntäisit jo ettet ole edes jättänyt mitään sähköpostiossaa tänne, puhut lööperiä. Yrität antaa fanieni ymmärtää, että olisit jonnekin palstan sekamelskan keskelle jättänyt muka jonkun osoitteen... bullshit. That is not true. Kuulehan hyvä veli, sinun pitää oikeasti jättää ei leikisti.

      "Kerro nyt vielä kolmannen kerran tuo opamox-heittosi."

      Otapa samu opamox ja mene päiväunille... sitten tulet taas takaisin kun olet rauhoittunut ja syöt vähän lisää sipsejä.... me tosimiehet syömme kato ruisleipää ja nostelemme isoja tukkeja paljain käsin.

      • 6666666666666

        "Mitäs jos tehdään niin että sinä laitat nyt sen sähköpostiosoitteen ihan oikeasti tähän kuten monesti olet mesonnut. Vaikka kuinka pyytää niitä ei ole vaan tullut. Nyt tuntuu siltä että sinä vain puhut mutta kiertelet asiaa jatkuvasti koska et halua jättää sitä tänne.
        Ole silti huoleti... pelkän s-postin kautta kukaan ei tiedä sinua. Se on yhtä uskottava kuten tuon yhden roinaa kaupittelevan taliaivon osoite.
        Kysynpä samalla että pistäisitkö sinä tänne oman kotiosoitteesi?
        Ainakin The One on laittanut joskus oman treenisalinsa osoitteen, mutta poistanut viestinsä jälkeenpäin ettei hävettäisi.
        Kun ehdotat niin kysytäänpä miten asia sinulta luonnistuu nyt tässä. Laitas kotiosoite olepa hyvä ?
        Lupaan laittaa omani heti kun sinä laitat omasi."

        Katsos kun sinä se olet joka on hehkuttanut maat ja mannut miten sinulle ei ole ongelma antaa osoitetta jos jollakulla on asiaa. Mutta taas syöt sanasi kuin nöyrtyvä hovinarri.

        "FaktaJaska, TaisteluJaska, TosiJaska, UskoJaska, Jaska200BP, Jaska ovat kaikki minua. Suuren ihailijakaartini takia tarvitsee olla monta eri persoonaa, joista jokaisella on oma luonteensa ja syynsä.
        Onhan minulla sentään oikea FanClubikin täällä. Liittyisit sinäkin vaan ja lopetat tuon lapsellisen sekä kateellisen inttämisen.
        Jaskaksi tulemiseen, maineeni saamiseen ei tulla lässyttämällä vaan pitää olla viisas, älykäs, rikas, iso, vahva, sekä rohkea ja karismaattinen.
        Oppia ikä kaikki, samuseni.."

        -Terveisin 36 vuotias "mies". Lue juttusi ajatuksella.

        "Kuulehan nyt parahin Samu-Sirkka..... Ei minun tarvitse kasvaa 20kg lisää sen takia että sinä pääsisit sirkuttamaan että tosimies painaa 160kg.
        Tuliko ilmi että olen 36 vuotias? Pitäisikö hävettää?
        Huomaa jo tuosta häpeilystäsi että sinä et kehtaa olla se mikä haluat vaan annat median käskyttää sinua olemaan se minkä media käskee... esim. kun täytät 50 vuotta, niin median mukaan sinun pitäisi olla keski-ikäinen lavatansseissa käyvä huulilla piirretty mies, jonka tulisi nöyristellä itseään."

        Keksi vain kaikenmaailman juttuja ja selityksiä. Sinä olet neuvolatavaraa. Sinä olet jo nöyrtynyt edessäni. Kuten tuossa yhdessä postissa kerroin, seuraavaksi tulet varmaan höpöttämään tänne jostain miten asettelet tamppoonin ja minkälaista kasvovoidetta käytät.

        "Hymph, kiertelyä ja kaartelua. Puhut itsesi pussiin.
        Olisit mies ja myöntäisit jo ettet ole edes jättänyt mitään sähköpostiossaa tänne, puhut lööperiä. Yrität antaa fanieni ymmärtää, että olisit jonnekin palstan sekamelskan keskelle jättänyt muka jonkun osoitteen... bullshit. That is not true. Kuulehan hyvä veli, sinun pitää oikeasti jättää ei leikisti."

        Kukas se kierteli ja kaarteli? Sinä idiootti et löydä sähköpostiosoitetta niin luulet silloin että semmoista ei ole jätetty. Onneksi olkoon.

        "Otapa samu opamox ja mene päiväunille... sitten tulet taas takaisin kun olet rauhoittunut ja syöt vähän lisää sipsejä.... me tosimiehet syömme kato ruisleipää ja nostelemme isoja tukkeja paljain käsin. "

        Tosimiehiä ei punnita neuvolassa. Kuten sinua. Tosimiehet eivät puhu naismaisia juttuja. Kuten sinä. Tosimiehet eivät ole heikkoja ja lapsen kokoisia. Kuten sinä. Etkä sinä mitään tukkeja nosta. Pieniä risuja ja keppejä. Mutta nostele sinä niitä jos tulee parempi mieli.


        Meneppä vilkaisemaan peiliin minkälainen pikkupoika siellä kurkkii. Nöyrry vain. Saat luvan nörtyä.

        -Samu


      • 6666666666666666666
        6666666666666 kirjoitti:

        "Mitäs jos tehdään niin että sinä laitat nyt sen sähköpostiosoitteen ihan oikeasti tähän kuten monesti olet mesonnut. Vaikka kuinka pyytää niitä ei ole vaan tullut. Nyt tuntuu siltä että sinä vain puhut mutta kiertelet asiaa jatkuvasti koska et halua jättää sitä tänne.
        Ole silti huoleti... pelkän s-postin kautta kukaan ei tiedä sinua. Se on yhtä uskottava kuten tuon yhden roinaa kaupittelevan taliaivon osoite.
        Kysynpä samalla että pistäisitkö sinä tänne oman kotiosoitteesi?
        Ainakin The One on laittanut joskus oman treenisalinsa osoitteen, mutta poistanut viestinsä jälkeenpäin ettei hävettäisi.
        Kun ehdotat niin kysytäänpä miten asia sinulta luonnistuu nyt tässä. Laitas kotiosoite olepa hyvä ?
        Lupaan laittaa omani heti kun sinä laitat omasi."

        Katsos kun sinä se olet joka on hehkuttanut maat ja mannut miten sinulle ei ole ongelma antaa osoitetta jos jollakulla on asiaa. Mutta taas syöt sanasi kuin nöyrtyvä hovinarri.

        "FaktaJaska, TaisteluJaska, TosiJaska, UskoJaska, Jaska200BP, Jaska ovat kaikki minua. Suuren ihailijakaartini takia tarvitsee olla monta eri persoonaa, joista jokaisella on oma luonteensa ja syynsä.
        Onhan minulla sentään oikea FanClubikin täällä. Liittyisit sinäkin vaan ja lopetat tuon lapsellisen sekä kateellisen inttämisen.
        Jaskaksi tulemiseen, maineeni saamiseen ei tulla lässyttämällä vaan pitää olla viisas, älykäs, rikas, iso, vahva, sekä rohkea ja karismaattinen.
        Oppia ikä kaikki, samuseni.."

        -Terveisin 36 vuotias "mies". Lue juttusi ajatuksella.

        "Kuulehan nyt parahin Samu-Sirkka..... Ei minun tarvitse kasvaa 20kg lisää sen takia että sinä pääsisit sirkuttamaan että tosimies painaa 160kg.
        Tuliko ilmi että olen 36 vuotias? Pitäisikö hävettää?
        Huomaa jo tuosta häpeilystäsi että sinä et kehtaa olla se mikä haluat vaan annat median käskyttää sinua olemaan se minkä media käskee... esim. kun täytät 50 vuotta, niin median mukaan sinun pitäisi olla keski-ikäinen lavatansseissa käyvä huulilla piirretty mies, jonka tulisi nöyristellä itseään."

        Keksi vain kaikenmaailman juttuja ja selityksiä. Sinä olet neuvolatavaraa. Sinä olet jo nöyrtynyt edessäni. Kuten tuossa yhdessä postissa kerroin, seuraavaksi tulet varmaan höpöttämään tänne jostain miten asettelet tamppoonin ja minkälaista kasvovoidetta käytät.

        "Hymph, kiertelyä ja kaartelua. Puhut itsesi pussiin.
        Olisit mies ja myöntäisit jo ettet ole edes jättänyt mitään sähköpostiossaa tänne, puhut lööperiä. Yrität antaa fanieni ymmärtää, että olisit jonnekin palstan sekamelskan keskelle jättänyt muka jonkun osoitteen... bullshit. That is not true. Kuulehan hyvä veli, sinun pitää oikeasti jättää ei leikisti."

        Kukas se kierteli ja kaarteli? Sinä idiootti et löydä sähköpostiosoitetta niin luulet silloin että semmoista ei ole jätetty. Onneksi olkoon.

        "Otapa samu opamox ja mene päiväunille... sitten tulet taas takaisin kun olet rauhoittunut ja syöt vähän lisää sipsejä.... me tosimiehet syömme kato ruisleipää ja nostelemme isoja tukkeja paljain käsin. "

        Tosimiehiä ei punnita neuvolassa. Kuten sinua. Tosimiehet eivät puhu naismaisia juttuja. Kuten sinä. Tosimiehet eivät ole heikkoja ja lapsen kokoisia. Kuten sinä. Etkä sinä mitään tukkeja nosta. Pieniä risuja ja keppejä. Mutta nostele sinä niitä jos tulee parempi mieli.


        Meneppä vilkaisemaan peiliin minkälainen pikkupoika siellä kurkkii. Nöyrry vain. Saat luvan nörtyä.

        -Samu

        Ja unohtui että jos treenipaikan osoite kelpaa niin milloin voit tulla Ruoholahteen Meijerille?

        -Samu


    • TaisteluJaska.

      "Katsos kun sinä se olet joka on hehkuttanut maat ja mannut miten sinulle ei ole ongelma antaa osoitetta jos jollakulla on asiaa. Mutta taas syöt sanasi kuin nöyrtyvä hovinarri."

      Vältit taas pyyntöni.
      Pelkuri.

      "Kukas se kierteli ja kaarteli? Sinä idiootti et löydä sähköpostiosoitetta niin luulet silloin että semmoista ei ole jätetty. Onneksi olkoon."

      Vaikeahan sellaista on löytää, kun sellaista ei vaan ole tänne laitettu ellet sitten ole näitä kauppiaita, tosin kukaan ei olisi arvannut sinun olevan niiden viestien takanakaan, joten syy ei ole silloin minun.

      "Tosimiehiä ei punnita neuvolassa. Kuten sinua. Tosimiehet eivät puhu naismaisia juttuja. Kuten sinä. Tosimiehet eivät ole heikkoja ja lapsen kokoisia. Kuten sinä. Etkä sinä mitään tukkeja nosta. Pieniä risuja ja keppejä. Mutta nostele sinä niitä jos tulee parempi mieli."

      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a3/TJ_harvesteri.jpg

      Tuosta voit päätellä olenko lapsen kokoinen ja heikko...

      Samu-Sirkalla hihna hinkkaa tyhjää, iso pyörä pyörii....

      • TaisteluJaska.

        "Ja unohtui että jos treenipaikan osoite kelpaa niin milloin voit tulla Ruoholahteen Meijerille? "

        Kertoisitko vielä tarkemmin vai onko se liian vaativaa kertoa?
        ettei tule ripuli pöksyyn?
        Haluaisin tarkan osoitteen sekä päivän, että myöskin kellonajan?

        Siihen asti olet pikkuinen samu-sirkka pelkuri.....tuutilullaaa.....

        Noh, löytyykös munaa?


      • 66666666666666
        TaisteluJaska. kirjoitti:

        "Ja unohtui että jos treenipaikan osoite kelpaa niin milloin voit tulla Ruoholahteen Meijerille? "

        Kertoisitko vielä tarkemmin vai onko se liian vaativaa kertoa?
        ettei tule ripuli pöksyyn?
        Haluaisin tarkan osoitteen sekä päivän, että myöskin kellonajan?

        Siihen asti olet pikkuinen samu-sirkka pelkuri.....tuutilullaaa.....

        Noh, löytyykös munaa?

        "Vältit taas pyyntöni.
        Pelkuri."

        En ole vättänyt mitään. Olen vain vienyt sinua kuin pässiä narussa.

        "Vaikeahan sellaista on löytää, kun sellaista ei vaan ole tänne laitettu ellet sitten ole näitä kauppiaita, tosin kukaan ei olisi arvannut sinun olevan niiden viestien takanakaan, joten syy ei ole silloin minun."

        On laitettu, enkä ole mitään kaupitellut. Jos keksit moisia tekosyitä niin ole hyvä.

        "http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a3/TJ_harvesteri.jpg

        Tuosta voit päätellä olenko lapsen kokoinen ja heikko...

        Samu-Sirkalla hihna hinkkaa tyhjää, iso pyörä pyörii.... "

        Voin päätellä sinun painostasi että olet lapsen kokoinen ja heikko.

        "Kertoisitko vielä tarkemmin vai onko se liian vaativaa kertoa?
        ettei tule ripuli pöksyyn?
        Haluaisin tarkan osoitteen sekä päivän, että myöskin kellonajan?

        Siihen asti olet pikkuinen samu-sirkka pelkuri.....tuutilullaaa.....

        Noh, löytyykös munaa? "

        Mayor’s Gym - Ruoholahden kauppakeskus (Itämerenkatu 21, 00180 Helsinki)
        Ja kun sinulla on näköjään ymmärryksessä vaikeuksia, niin tuolta voit kerrata ja löytää rautalangasta kieputettuna paikalle:
        http://www.mayors.fi/?page_id=365

        Sinä voit ehdottaa päivänmäärän ja kellonajan. Sitten vältytään taas sinun tekosyiltä ja selittelyiltä. Tänään en mielummin enään lähde. Mutta jos ei muuten sovi reenit niin sitten tulen vielä tänään.

        Olet jo täällä myöntänyt nöyrtymisesi niin tulet sen myöntämään myös paikan päällä. Toiset on isompia ja vahvempia, senhän takia "hihna hinkkaa tyhjää", kun sinun on niin paha totuutta kuulla. Mutta ymmärrän sen.

        -Samu


    • Jaska.

      "En ole vättänyt mitään. Olen vain vienyt sinua kuin pässiä narussa."

      Kirjoittamalla vienyt, selvä se.

      "Mayor’s Gym - Ruoholahden kauppakeskus (Itämerenkatu 21, 00180 Helsinki)
      Ja kun sinulla on näköjään ymmärryksessä vaikeuksia, niin tuolta voit kerrata ja löytää rautalangasta kieputettuna paikalle: "

      Ja haluat siis että tulen sinne ? Mitäs me tehtäisiin siellä ?

      "Sinä voit ehdottaa päivänmäärän ja kellonajan. Sitten vältytään taas sinun tekosyiltä ja selittelyiltä. Tänään en mielummin enään lähde. Mutta jos ei muuten sovi reenit niin sitten tulen vielä tänään."

      Ei mulla ole mitään tarvetta selitellä mihinkään mitään. Jos et tänään enää lähde niin älä lähde sitten, lähde vaikka huomenna.

      "Olet jo täällä myöntänyt nöyrtymisesi niin tulet sen myöntämään myös paikan päällä. Toiset on isompia ja vahvempia, senhän takia "hihna hinkkaa tyhjää", kun sinun on niin paha totuutta kuulla. Mutta ymmärrän sen. "

      Ei ole mitään myöntämistä.
      Kaikkihan tuon nyt tietää että on jokainen on yksilö, mutta mikä sulle on tässä asiassa niin tärkeää?
      Ei minua kiinnosta oletko sinä vahvempi vai et. Etkä sinä tiedä sitä edes, enkä minä.

      Mene etsimään joku muu palloteltava, minä en ole sinun juoksupoikasi.

      Mutta tuntuu olevan sulla vähän itsetunnon kanssa ongelmia kun menee noin vakavaksi että ihan osoitteita jakelet. Laitatko seuraavaksi vielä kotiosoitteenkin? Katsos, yleiselle salille on helppo laittaa osoite, voinhan minäkin laittaa tähän, että tule sinä Runeberginkatu 2 00100 Helsinki, City Gymille, tule vaikka klo 17.00 huomenna.
      Kerronko vielä sulle tuntomerkit vai tarvitko numeroa?

      Kotiosoitetta et kehtaisi pistää, koska olet oikeasti samu-sirkka, höpsöliini jota olen täällä kiusoitellut jo pitkään ja saan sinut aina hermostumaan.

      Lyön vetoa että uskalla kotiosoitetta pistää? olet nössykkä, sen takia en usko, heh heh haa!

    • Jaska.

      "Olet jo täällä myöntänyt nöyrtymisesi niin tulet sen myöntämään myös paikan päällä. Toiset on isompia ja vahvempia, senhän takia "hihna hinkkaa tyhjää", kun sinun on niin paha totuutta kuulla. Mutta ymmärrän sen. "


      Mitä sinä oikein täällä lässytät pikkuinen koko ajan ?
      Tule näyttämään voimasi sitten oikeasti niin vippaan sua yhdellä kädellä
      korville niin ettet kuule viikkoon, ole mikä v*tun tahansa tatuoitu umpih*mon näköinen sikaniska niin ei kiinnosta kuule yhtään, eikä tunnu missään.
      Muutenkin v*tuttaa sunlaiset "uppiiskat", välillä tekis mieli salilla kipata vesikippo teidän paksukallojen lärviin, egoile siinä sitten.
      Minä olen 36v tätä elämää nähnyt ja luonne on kasvanut ettei joku 66666samu-pikkpoika pelota yhtään.

      Laitahan poika kotiosoite nyt vaan tähän niin päästään asiaan vai pelottaako ?

      • Jaska.

        arvasinhan minä ettei paksukallo mihinkään pysty. Olen sen verran gangsterimies.

        Yleisten salien osotteita se kyllä jakaa mutta koti pysyy piilossa.

        v*tun urpo..

        Roinaat piilossa etkä kehtaa myöntää mitään, kunnon p*skahousu. Sitten kun suhteet loppuu niin käy kuten näille kermap*rseille... pyydellään mamilta rahaa ja loput lainaa pankki.


      • 66666666
        Jaska. kirjoitti:

        arvasinhan minä ettei paksukallo mihinkään pysty. Olen sen verran gangsterimies.

        Yleisten salien osotteita se kyllä jakaa mutta koti pysyy piilossa.

        v*tun urpo..

        Roinaat piilossa etkä kehtaa myöntää mitään, kunnon p*skahousu. Sitten kun suhteet loppuu niin käy kuten näille kermap*rseille... pyydellään mamilta rahaa ja loput lainaa pankki.

        Oho.

        Siellä on pikkupoika ihan hukassa. Oli vähän kiireitä niin kesti vastata. Mutta näköjään sinä keksit vain tekosyitä siellä ja et olisi salille tullutkaan. Päivään ei tänne kirjoita niin hirveät johtopäätökset jo tehty.

        "Kirjoittamalla vienyt, selvä se."

        Ja jos tapaamme, vien sinua silloinkin kuin pässiä narussa.

        "Ja haluat siis että tulen sinne ? Mitäs me tehtäisiin siellä ? "

        Juurihan olet hehkuttanut miten olet niin isoa ja vahvaa. Olet hehkuttanut miten ei ole mikään ongelma. Katsos pistetään reenit pystyyn ja katsotaan kumpi oli vahvempi ja miten rauta liikkuu. Kun olet hehkuttanut maat ja mannut miten vahva olet. Ja ilmanmuuta kokeillaan miten penkki kulkee. Sehän on sinulle aina ollut miehet mitta. Sen jälkeen sitten paikan ulkopuolella voidaan varsinaisesti selvitellä välejä ja puhdistaa ilmaa ja katsotaan pitääkö ne puheet paikkansa.

        "Ei ole mitään myöntämistä.
        Kaikkihan tuon nyt tietää että on jokainen on yksilö, mutta mikä sulle on tässä asiassa niin tärkeää?
        Ei minua kiinnosta oletko sinä vahvempi vai et. Etkä sinä tiedä sitä edes, enkä minä."

        On myöntämistä. Sillä olet myöntänyt jo nöyrtymisesi. Keksit päälle naismaisia selityksiä. Aluksi taas kerran hehkutat miten sitä ja tätä ja tota, ja yhtäkkiä mikään ei kiinnostakkaan. Kuten sanottu, mielipiteesi muuttuu kuin naisella kuukautisten aikana. Ja ole huoletta, minä kyllä TIEDÄN, että olen vahvempi. Ja niin tiedät sinäkin. Siksi nöyrryt ja keksit selityksiä.

        "Mene etsimään joku muu palloteltava, minä en ole sinun juoksupoikasi. "

        Hyvin sanottu, sillä minä pomputtelen sinua kuin palloa. Täällä ja kasvotusten. Ja sinä olet juoksupoikani. Siitäkin keksit jonkun tekosyyn että et ole "juoksupoika" kun paikalle pyydetään. Esimerkillistä nöyrtymistä.

        "Mutta tuntuu olevan sulla vähän itsetunnon kanssa ongelmia kun menee noin vakavaksi että ihan osoitteita jakelet. Laitatko seuraavaksi vielä kotiosoitteenkin? Katsos, yleiselle salille on helppo laittaa osoite, voinhan minäkin laittaa tähän, että tule sinä Runeberginkatu 2 00100 Helsinki, City Gymille, tule vaikka klo 17.00 huomenna.
        Kerronko vielä sulle tuntomerkit vai tarvitko numeroa? "

        En tiedä onko sen kummemmin ongelmia itsetunnon kanssa. Mutta en ainakaan nöyrry, kuten sinä teet. Ja että minulla pitäisi olla ihan yksityinen sali että voisin osoitteen laittaa? Selvä. Taas keksit tekosyitä ja selityksiä.

        "Kotiosoitetta et kehtaisi pistää, koska olet oikeasti samu-sirkka, höpsöliini jota olen täällä kiusoitellut jo pitkään ja saan sinut aina hermostumaan.

        Lyön vetoa että uskalla kotiosoitetta pistää? olet nössykkä, sen takia en usko, heh heh haa! "

        Muuten hyvä mutta minulla on vain muikea hymy jatkuvasti päällä, kun huomaan miten jatkuvasti nöyrryt edessäno. Voin vaikka sähköpostissa laittaakin kotiosoitteni tai sitten kasvotusten kertoa jos jää vielä epäselvyyksiä.

        Kuten huomattu, sitten kun kertoo osoitteet ja pyytää paikalle, niin ei lasta kuulukkaan. Eli olet se hauras internetissä huuteleva neuvolapoika.

        Laitan jatkoa seuraavaan viestiin.

        -Samu


      • 66666666666666
        66666666 kirjoitti:

        Oho.

        Siellä on pikkupoika ihan hukassa. Oli vähän kiireitä niin kesti vastata. Mutta näköjään sinä keksit vain tekosyitä siellä ja et olisi salille tullutkaan. Päivään ei tänne kirjoita niin hirveät johtopäätökset jo tehty.

        "Kirjoittamalla vienyt, selvä se."

        Ja jos tapaamme, vien sinua silloinkin kuin pässiä narussa.

        "Ja haluat siis että tulen sinne ? Mitäs me tehtäisiin siellä ? "

        Juurihan olet hehkuttanut miten olet niin isoa ja vahvaa. Olet hehkuttanut miten ei ole mikään ongelma. Katsos pistetään reenit pystyyn ja katsotaan kumpi oli vahvempi ja miten rauta liikkuu. Kun olet hehkuttanut maat ja mannut miten vahva olet. Ja ilmanmuuta kokeillaan miten penkki kulkee. Sehän on sinulle aina ollut miehet mitta. Sen jälkeen sitten paikan ulkopuolella voidaan varsinaisesti selvitellä välejä ja puhdistaa ilmaa ja katsotaan pitääkö ne puheet paikkansa.

        "Ei ole mitään myöntämistä.
        Kaikkihan tuon nyt tietää että on jokainen on yksilö, mutta mikä sulle on tässä asiassa niin tärkeää?
        Ei minua kiinnosta oletko sinä vahvempi vai et. Etkä sinä tiedä sitä edes, enkä minä."

        On myöntämistä. Sillä olet myöntänyt jo nöyrtymisesi. Keksit päälle naismaisia selityksiä. Aluksi taas kerran hehkutat miten sitä ja tätä ja tota, ja yhtäkkiä mikään ei kiinnostakkaan. Kuten sanottu, mielipiteesi muuttuu kuin naisella kuukautisten aikana. Ja ole huoletta, minä kyllä TIEDÄN, että olen vahvempi. Ja niin tiedät sinäkin. Siksi nöyrryt ja keksit selityksiä.

        "Mene etsimään joku muu palloteltava, minä en ole sinun juoksupoikasi. "

        Hyvin sanottu, sillä minä pomputtelen sinua kuin palloa. Täällä ja kasvotusten. Ja sinä olet juoksupoikani. Siitäkin keksit jonkun tekosyyn että et ole "juoksupoika" kun paikalle pyydetään. Esimerkillistä nöyrtymistä.

        "Mutta tuntuu olevan sulla vähän itsetunnon kanssa ongelmia kun menee noin vakavaksi että ihan osoitteita jakelet. Laitatko seuraavaksi vielä kotiosoitteenkin? Katsos, yleiselle salille on helppo laittaa osoite, voinhan minäkin laittaa tähän, että tule sinä Runeberginkatu 2 00100 Helsinki, City Gymille, tule vaikka klo 17.00 huomenna.
        Kerronko vielä sulle tuntomerkit vai tarvitko numeroa? "

        En tiedä onko sen kummemmin ongelmia itsetunnon kanssa. Mutta en ainakaan nöyrry, kuten sinä teet. Ja että minulla pitäisi olla ihan yksityinen sali että voisin osoitteen laittaa? Selvä. Taas keksit tekosyitä ja selityksiä.

        "Kotiosoitetta et kehtaisi pistää, koska olet oikeasti samu-sirkka, höpsöliini jota olen täällä kiusoitellut jo pitkään ja saan sinut aina hermostumaan.

        Lyön vetoa että uskalla kotiosoitetta pistää? olet nössykkä, sen takia en usko, heh heh haa! "

        Muuten hyvä mutta minulla on vain muikea hymy jatkuvasti päällä, kun huomaan miten jatkuvasti nöyrryt edessäno. Voin vaikka sähköpostissa laittaakin kotiosoitteni tai sitten kasvotusten kertoa jos jää vielä epäselvyyksiä.

        Kuten huomattu, sitten kun kertoo osoitteet ja pyytää paikalle, niin ei lasta kuulukkaan. Eli olet se hauras internetissä huuteleva neuvolapoika.

        Laitan jatkoa seuraavaan viestiin.

        -Samu

        "Mitä sinä oikein täällä lässytät pikkuinen koko ajan ?
        Tule näyttämään voimasi sitten oikeasti niin vippaan sua yhdellä kädellä
        korville niin ettet kuule viikkoon, ole mikä v*tun tahansa tatuoitu umpih*mon näköinen sikaniska niin ei kiinnosta kuule yhtään, eikä tunnu missään.
        Muutenkin v*tuttaa sunlaiset "uppiiskat", välillä tekis mieli salilla kipata vesikippo teidän paksukallojen lärviin, egoile siinä sitten.
        Minä olen 36v tätä elämää nähnyt ja luonne on kasvanut ettei joku 66666samu-pikkpoika pelota yhtään."

        Juurihan kysyin että onko mahdollista että tulet Meijerille niin katsotaan kumpi on vahvempi? Ja nyt ihan "haukut" sikaniskaksi. Se otetaan kohteliaisuutena. Ja mitä sinä luulet, että kummalla on nokka kipeänä:

        N.143 kiloisella vapaaottelua harrastavalla kaverilla, vai 120 kiloisella pienellä maalaistollolla?

        Sinä olet 36 vuotta elämää nähnyt, mutta olet kuin hauras pieni 12 vuotias poika. Sinun luonteesi on kasvattanut sinut vain nöyrtymään, kuten se on tässä nähty.

        "Laitahan poika kotiosoite nyt vaan tähän niin päästään asiaan vai pelottaako ?"

        Ei minua mikään pelota. Taitaa kuule olla toisin päin. Kuten sanoin, voin sen vaikka kirjoittaa paperille ja antaa lapun sitten paikan päällä. Ja minusta tuntuu että vaikka laittaisin osoitteeni tänne, niin sinua ei silti näkyisi. Keksisit taas vain tekosyitä ja selityksiä.

        "arvasinhan minä ettei paksukallo mihinkään pysty. Olen sen verran gangsterimies."

        Päivään ei kuulu, niin vetelet jo hätäisiä johtopäätöksiä. Olet nöyrtynyt.

        "Yleisten salien osotteita se kyllä jakaa mutta koti pysyy piilossa.

        v*tun urpo.."

        Taas kerran, minun pitäisi siis omistaa joku sali että tulisit paikalle? Hienoja selityksiä ja tekosyitä. Nöyrry lapsi.

        "Roinaat piilossa etkä kehtaa myöntää mitään, kunnon p*skahousu. Sitten kun suhteet loppuu niin käy kuten näille kermap*rseille... pyydellään mamilta rahaa ja loput lainaa pankki. "

        Mitä minä en kehtaa myöntää? Eikä minulla ole raha-asioissa huolen häivää. Yksityisyritys pyörii ja sivussa muita tienestejä tehdään niin ei huolta.

        Sinä ilmeisesti et ole tulossa tapaamiseen niin voin leimata ja julistaa sinut nöyräksi neuvola-lapseksi. Mutta kannattaakin olla nöyränä. Se toimii sinulle itsesuojeluna.

        -Samu


    • Yarex-HH

      Hih. Samu laitto Jaskan häpeälomalle XD

      T:Yarex-HH

    • nahkahiirimies

      Hei,

      tässä meitsin osoite: Gotham City, Lepakkoluola

    • Jaska.

      "Mitä minä en kehtaa myöntää? Eikä minulla ole raha-asioissa huolen häivää. Yksityisyritys pyörii ja sivussa muita tienestejä tehdään niin ei huolta."

      Kerro vaan missä ja mikä niin katsotaan mikä olet miehiäsi kun tulen jututtamaan?
      Älä kiertele vaan kerrot vaan rohkeasti. Olet tähän asti kierrellyt ja kaarrellut, pelkkä p*skahousu. Laita edes numerosi?

      "Sinä ilmeisesti et ole tulossa tapaamiseen niin voin leimata ja julistaa sinut nöyräksi neuvola-lapseksi. Mutta kannattaakin olla nöyränä. Se toimii sinulle itsesuojeluna."

      Minne pitäisi tulla? Yleiselle salille?
      Kerro nyt tarkempi paikka niin tulen vetämään tuollaista ärsyttävää juippia turpaan. Et paljon leveile livenä mutta netissä kyllä lörppäsuu.
      Ei ne sun rahas paljon paina kun saat opetuksen. Sitä saa mitä tilaa.

      T: Jaska.

      • Jaska.

        "Juurihan olet hehkuttanut miten olet niin isoa ja vahvaa. Olet hehkuttanut miten ei ole mikään ongelma. Katsos pistetään reenit pystyyn ja katsotaan kumpi oli vahvempi ja miten rauta liikkuu. Kun olet hehkuttanut maat ja mannut miten vahva olet. Ja ilmanmuuta kokeillaan miten penkki kulkee. Sehän on sinulle aina ollut miehet mitta. Sen jälkeen sitten paikan ulkopuolella voidaan varsinaisesti selvitellä välejä ja puhdistaa ilmaa ja katsotaan pitääkö ne puheet paikkansa."

        Ei se siihen voimainkoetukseen jää samu poika..
        Ja otetaan samalla kisa kumpi kantaa tukkia ja minkä painoista.
        Tukin kanto on vähän eri laji kuin pikkupoikien penkkileikit. Ne ei ole mitään.

        Se on nyt samupoju niin käynyt että sinä vaan selittelet ja selittelet...
        oikeasti täällä ei sun osoitetta ole ollut, ainoastaan yleiselle salille missä ei takuulla samu poju itsestään kerro mitään.

        taidat olla yarex poju. esität mutta et osaa olla edes vakuuttava.

        Minä olen sinua kovempi.


      • 6666666666666
        Jaska. kirjoitti:

        "Juurihan olet hehkuttanut miten olet niin isoa ja vahvaa. Olet hehkuttanut miten ei ole mikään ongelma. Katsos pistetään reenit pystyyn ja katsotaan kumpi oli vahvempi ja miten rauta liikkuu. Kun olet hehkuttanut maat ja mannut miten vahva olet. Ja ilmanmuuta kokeillaan miten penkki kulkee. Sehän on sinulle aina ollut miehet mitta. Sen jälkeen sitten paikan ulkopuolella voidaan varsinaisesti selvitellä välejä ja puhdistaa ilmaa ja katsotaan pitääkö ne puheet paikkansa."

        Ei se siihen voimainkoetukseen jää samu poika..
        Ja otetaan samalla kisa kumpi kantaa tukkia ja minkä painoista.
        Tukin kanto on vähän eri laji kuin pikkupoikien penkkileikit. Ne ei ole mitään.

        Se on nyt samupoju niin käynyt että sinä vaan selittelet ja selittelet...
        oikeasti täällä ei sun osoitetta ole ollut, ainoastaan yleiselle salille missä ei takuulla samu poju itsestään kerro mitään.

        taidat olla yarex poju. esität mutta et osaa olla edes vakuuttava.

        Minä olen sinua kovempi.

        "Kerro vaan missä ja mikä niin katsotaan mikä olet miehiäsi kun tulen jututtamaan?
        Älä kiertele vaan kerrot vaan rohkeasti. Olet tähän asti kierrellyt ja kaarrellut, pelkkä p*skahousu. Laita edes numerosi?"

        Minä olen kertonut sinulle moneen kertaan että sovitaan suoraan tapaaminen Meijerille tai sähköpostin välityksellä, milloin sinulle sopiikaan. Mutta sinä keksit kokoajan kaiken maailman selittelyjä. Seuraava lauseesikin on selittelyä. Kerro vain monelta ja mikä päivänmäärä sopii. Tarkemmin sovitaan missä tavataan. Mutta sinua ei näytä näkyvän eikä kuuluvan.

        "Minne pitäisi tulla? Yleiselle salille?
        Kerro nyt tarkempi paikka niin tulen vetämään tuollaista ärsyttävää juippia turpaan. Et paljon leveile livenä mutta netissä kyllä lörppäsuu.
        Ei ne sun rahas paljon paina kun saat opetuksen. Sitä saa mitä tilaa."

        "Yleiselle salille? Kerro nyt tarkempi paikka"

        Selityksiä ja tekosyitä. Jos kertoisin vaikka jonkun huoltoaseman osoitteen niin et tulisi koska "yleinen huoltoasema". Tai jos kertoisin osoitteen niin "yleinen katu". Tiesitkö että ajatuksena oli että sen jälkeen kun ollaan ne reenit tehty niin mennään sitten salin ulkopuolelle? Turha tästä on vääntää sillä sinä et suostu kertomaan edes millon voisit tulla ja monelta (Meijerille sovittuun paikkaan).

        "Ei se siihen voimainkoetukseen jää samu poika..
        Ja otetaan samalla kisa kumpi kantaa tukkia ja minkä painoista.
        Tukin kanto on vähän eri laji kuin pikkupoikien penkkileikit. Ne ei ole mitään."

        Se nyt on sanomatta selvää lapsi. Meiltä ei kyllä tukkeja löydy.

        "Se on nyt samupoju niin käynyt että sinä vaan selittelet ja selittelet...
        oikeasti täällä ei sun osoitetta ole ollut, ainoastaan yleiselle salille missä ei takuulla samu poju itsestään kerro mitään."

        Lue koko sivu uudelleen ja katso kumpi seleittelee. Ihan aikuisten oikeasti, tiedät itsekkin.

        "taidat olla yarex poju. esität mutta et osaa olla edes vakuuttava."

        Olet vähän hukassa siellä noiden arvailujen kanssa.

        "Minä olen sinua kovempi. "

        Et ole ikinä ollut etkä ikinä tule olemaan. Ja se tulee ilmi jo pelkästään tällä sivulla lukemattomia kertoja. Sinä nöyrryt kerta toisensa jälkeen kaikessa mahdollisessa. Niin täällä kuin kasvotusten.

        -Samu (lähes 150kg)


    • 6666666666666

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12172936

      Nostetaan ketjua uudelleen ylös.

      Näköjään kirjoittelet neuvolapoika kaikkiin muihin ketjuihin ja koitat unohtaa tätä ketjua ja sivuuttaa Meijerille tulemista ja tapaamista.

      En tiedä kyllä miksi vieläkin jatkan, kun olet jo nöyrtynyt. Sinua ei näy ei kuulu. Keksit vain tekosyitä.Sinä et ole tulossa koska pelkäät ja olet nöyrtynyt. Mietin vain miten nöyrtyisit kasvotusten.

      Annetaan sitten olla. Saat anteeksi että nöyrryt Jaska. Saat luvan nöyrtyä. Jos vielä kirjoitat tänne, niin tiedänkin jo valmiiksi mitä keksit. Selityksiä vain.

      Viimeisen kerran, sinua aina isompi ja vahvempi:

      -Samu

    • Jaska.

      Ei, vaan sinä selittelet, kiertelet ja kaartelet. ei tule sähköpostia, höpötät vaan jostain meijeristä. Olet nössö.

      Samu hinari.

    • 66666666666666666666

      Oli todella vaikea arvata tuota tekstiäsi. En meinannut arvata. En lainkaan. Ja turhaan noita uusia ketjuja tuonne nyt lisäilet, pidetään tämä nyt tässä ketjussa niin et keksi taas selityksiä ja tekosyitä, kuten jatkuvasti vain osoitat selitteleväsi.

      "Ei, vaan sinä selittelet, kiertelet ja kaartelet. ei tule sähköpostia, höpötät vaan jostain meijeristä. Olet nössö.

      Samu hinari. "

      En selittele mitään, en kiertele mitään, en kaartele mitään, laitoin sähköpostin, laitoin osoitteen salille jota pyysit.

      Mutta siellä suunnassa ei ole tapahtunut muuta kuin pienen neuvolassa punnittavan pennun naurettavia tekosyitä ja valheita. Kaikki löytyy tästä ketjusta. Kaikki.

      Sanoit että kerro salin osoite niin tulet paikalle, että sovitaan vaan tarkemmin missä ja monelta. Ja nyt yhtäkkiä selität miten "höpötät vaan jostain meijeristä." Eli toisin sanoen olet myöntänyt nöyrtyväsi ja olevasi pieni poika. Noissa toisissa ketjuissa uhoat porukalle miten tulet minne tahansa ja vedät ketä tahansa turpaan. Mutta nyt kun on n. 150 kiloa isompaa ja vahvempaa miestä vastassa, niin et tätä internettiä pidemmälle uskalla. Ja täällä internetissäkin puhut itseäsi vain jatkuvasti pussiin.

      Tajuatko neuvolapoika että sinä olet nössö lapsi? Internetissä huuteleva neuvolapoika? Tai pitäisikö sanoa tyttö, kun nuo mielipiteesi menee ja muuttuu laidasta laitaan (kuin naisilla kuukautisten aikana).

      Jos sinä olisit sitä mitä hehkutat että olet, sinä tulisit vetämään ne reenit samaan aikaan. Mutta sinä et tule.

      Kaikki löytyy tästä ketjusta. Ja kysytään nyt vielä, että mitä minä selittelen ja kiertelen ja kaartelen? Vaikuttaa kummalliselta moinen väite.

      Sinä-olet-nöyrtynyt. Tiedät sen itsekkin. Kasvaisit vähäsen niin jos sitten et olisi noin nöyrä internetissä huuteleva rotta. Ja minusta tuntuu että jos laitan nyt sähköpostiosoitteen niin jatkat siellä vain huutelua. Entä jos huudellaan kasvokkain? Saat anteeksi nöyrtymisesi.

      -Samu

    • UskoJaska.

      Haluat treenata samaan aikaan Mayorsilla?

      No siinä tapauksessa samu-poju on hyvä ja kertoo hieman yksityiskohtaisemmin miten tapaamme toisemme.
      Olisiko sinulla esim. nyt sitä hehkuttamaasi sähköpostiosoitetta vai annatko ymmärtää olevasi jotenkin kovempi vaikka pyydät mua pelkästään mayorsille treenaamaan? Ajanko täältä sinne asti pelkästään näillä sun antamilla tiedoilla?

      Aika hatarat tiedot vai mitä?

      Jos haluat sopia tärskyt niin kerro nyt h*lvetissä mistä tunnistan sinut ?
      Ja mistä tiedän oletko sinä edes siellä vai k*setatko vain?

      Herää myöskin toinen kysymys miksi et vastannut mitään omaan ehdotukseeni joka koskee Runeberginkatu 2 00100 Helsinki, City Gym.

      Onko sinun kertomasi ruoholahteen meijerille jotenkin kaikille selvinnyt täällä mitä ja kuka pitäisi siellä tavata? Kerrotko tuntomerkkejä?

      Yleensä jos joku tuntematon pitäisi tavata niin siitä sovitaan privaatisti mailitse, eikä yleisellä palstalla.

      Siksi ihmettelenkin että miksi et jätä uudelleen mailiasi tähän?
      Minusta alkaa tuntua että sinä jänistät.

      "Mutta siellä suunnassa ei ole tapahtunut muuta kuin pienen neuvolassa punnittavan pennun naurettavia tekosyitä ja valheita. Kaikki löytyy tästä ketjusta. Kaikki."

      Ei pidä paikkaansa.
      Keksit tuulesta temmattuja väitteitä sille että olisit jättänyt tänne sähköpostin. Okei, jos sen olisit kerta tehnyt niin miksi se on niin vaikeaa jättää uudestaan kun sitä pyydettiin?
      Minustakin on tiedätkö helpompaa kertoa yleisellä palstalla yleisen salin osoite.
      Maili on henkilökohtaisempi juttu.


      Kaiken tämän perusteella samu-poju..... sinä nauratat porukkaa täällä.
      Olen palstan poke, kovin luu, ja yrität noin naurettavin sepustuksin viedä tittelini? hahhahhah. Päivän vitsi vai mitä?

      Ei tällaista valtaa noin helposti kumota. Moni täällä on yrittänyt päästä valtaistuimelleni siinä kuitenkin onnistumatta....ja yrittää yhä.



      Samujänis...... Sinun pitää jättää rohkeasti MAILI TAI PUH NUMERO.
      Sitten voimme sopia asiasta yksityiskohtaisemmin.
      Sinun pitää myös kertoa ketä tulla tapaamaan, sillä ilman tuntomerkkejä pyörisin siellä kuin turhautunut pieru saharan autiomaassa. En ole niin hölmö.

      Nöyrrytkö tälle vai kopautanko valtikallani sinua jälleen otsaan?

      • TaisteluJaska.

        "Ei minua mikään pelota. Taitaa kuule olla toisin päin. Kuten sanoin, voin sen vaikka kirjoittaa paperille ja antaa lapun sitten paikan päällä. Ja minusta tuntuu että vaikka laittaisin osoitteeni tänne, niin sinua ei silti näkyisi. Keksisit taas vain tekosyitä ja selityksiä."


        Ei mene läpi samu-sirkka tuollainen kakkapuhe... ei mene ei.
        Ennenkun edes tapaisimme, täytyisi sinun rohjeta privaatisti sopimaan kuin mies miehelle. Jokainen täällä voi antaa yleisen paikan osoitteen ja sitten myöhemmin nauraa perään että "mitäs läksit".
        Olemme kumpikin jättäneet yleisen salin osoitteen mutta ei se kerro mitään.

        Onko sinulla samu-sirkka aivot umpiluuta vai käsitinkö muka jotain väärin??


      • UskoJaska.
        TaisteluJaska. kirjoitti:

        "Ei minua mikään pelota. Taitaa kuule olla toisin päin. Kuten sanoin, voin sen vaikka kirjoittaa paperille ja antaa lapun sitten paikan päällä. Ja minusta tuntuu että vaikka laittaisin osoitteeni tänne, niin sinua ei silti näkyisi. Keksisit taas vain tekosyitä ja selityksiä."


        Ei mene läpi samu-sirkka tuollainen kakkapuhe... ei mene ei.
        Ennenkun edes tapaisimme, täytyisi sinun rohjeta privaatisti sopimaan kuin mies miehelle. Jokainen täällä voi antaa yleisen paikan osoitteen ja sitten myöhemmin nauraa perään että "mitäs läksit".
        Olemme kumpikin jättäneet yleisen salin osoitteen mutta ei se kerro mitään.

        Onko sinulla samu-sirkka aivot umpiluuta vai käsitinkö muka jotain väärin??

        "Mutta nyt kun on n. 150 kiloa isompaa ja vahvempaa miestä vastassa, niin et tätä internettiä pidemmälle uskalla. Ja täällä internetissäkin puhut itseäsi vain jatkuvasti pussiin."

        Mikä röyhkeys :)
        Latelee itsestään mukatotuuksia tietäen itsekin ettei ole munaa jättää privaattia s-postiaan esille. Yleensä tärskyt pystyy sopimaan kahdella viestillä. Kun minä kysyn, sinä vastaat.
        Meijereitä on suomi täynnä ja yleisiä kuntosaleja.
        meinasitko seuraavaksi ehdottaa että tulisin uimahalliin?
        Ja kuka siellä pitäisi tarkemmin ottaen tavata?


      • 66666666666666

        Voitko kirjoittaa nuo juttusi yhdellä nimimerkillä? Ja jos kirjottaisit mahdollisimman paljon yhteen viestiin. Vaikuttaa siltä että sinulla on monta eri persoonaa kun ripottelet kaikki viestit pitkin poikin.

        "Haluat treenata samaan aikaan Mayorsilla?

        No siinä tapauksessa samu-poju on hyvä ja kertoo hieman yksityiskohtaisemmin miten tapaamme toisemme.
        Olisiko sinulla esim. nyt sitä hehkuttamaasi sähköpostiosoitetta vai annatko ymmärtää olevasi jotenkin kovempi vaikka pyydät mua pelkästään mayorsille treenaamaan? Ajanko täältä sinne asti pelkästään näillä sun antamilla tiedoilla?

        Aika hatarat tiedot vai mitä?

        Jos haluat sopia tärskyt niin kerro nyt h*lvetissä mistä tunnistan sinut ?
        Ja mistä tiedän oletko sinä edes siellä vai k*setatko vain?"

        Sekavaa tekstiä. Kuten sanoin, neuvola-painoisen pojan on huono pojutella 150 kiloista miestä. Ja kyllä, treenit olisi ajatus vetää samaan aikaan, ja sen jälkeen sitten salin ulkopuolella puhdistella ilmaa jos on vielä jotain epäselvyyksiä. Sitten kun sähköpostin tai puhelinnumeron välityksellä sovitaan tarkemmin missä ja monelta tavataan.

        "Herää myöskin toinen kysymys miksi et vastannut mitään omaan ehdotukseeni joka koskee Runeberginkatu 2 00100 Helsinki, City Gym."

        Lähinnä kun kovaan ääneen olet uhonnut että sinä tulet minne tahansa milloin tahansa.

        "Onko sinun kertomasi ruoholahteen meijerille jotenkin kaikille selvinnyt täällä mitä ja kuka pitäisi siellä tavata? Kerrotko tuntomerkkejä?"

        Jos päätät tulla jo valmiiksi kurkkimaan niin olen kalju, mustat lökärit, ja joko musta tai valkoinen t-paita aina päällä. Painoa n. 150 kiloa niin et kyllä erehdy. Tule vaan sitten suoraan puhumaan tai tekemään mitä teetkään, jos päätät varoittamatta tulla. Turhaan jäät minnekkään nurkan taakse kurkkimaan.

        "Yleensä jos joku tuntematon pitäisi tavata niin siitä sovitaan privaatisti mailitse, eikä yleisellä palstalla.

        Siksi ihmettelenkin että miksi et jätä uudelleen mailiasi tähän?
        Minusta alkaa tuntua että sinä jänistät."

        Siksi minä olen tänne jo yhteystietoni jättänyt ja pyytänyt sinulta yhteydenottoa. Jos et ole tajunnut, sinä voit itsekkin laittaa esimerkiksi sähköpostiosoitteesi, mutta olet vain nöyrtynyt. Minusta ei tunnu, minä tiedän että sinä jänistät. Ja se on todettu tässä ketjussa monta kertaa.

        "Ei pidä paikkaansa.
        Keksit tuulesta temmattuja väitteitä sille että olisit jättänyt tänne sähköpostin. Okei, jos sen olisit kerta tehnyt niin miksi se on niin vaikeaa jättää uudestaan kun sitä pyydettiin?
        Minustakin on tiedätkö helpompaa kertoa yleisellä palstalla yleisen salin osoite.
        Maili on henkilökohtaisempi juttu."

        Pitää paikkansa. Nöyrry vain lapsi. Keksi valheita ja tekosyitä.

        "Kaiken tämän perusteella samu-poju..... sinä nauratat porukkaa täällä.
        Olen palstan poke, kovin luu, ja yrität noin naurettavin sepustuksin viedä tittelini? hahhahhah. Päivän vitsi vai mitä?"

        Sinulle täällä nauretaan. Eikä minun tarvitse viedä mitään titteleitä. Minä olen sinua isompi ja vahvempi, se on fakta. Jos ja kun tavataan ja uskallat vielä soittaa suuta, niin sinulla on naama kipeänä. Sekin on fakta.

        "Ei tällaista valtaa noin helposti kumota. Moni täällä on yrittänyt päästä valtaistuimelleni siinä kuitenkin onnistumatta....ja yrittää yhä.

        Samujänis...... Sinun pitää jättää rohkeasti MAILI TAI PUH NUMERO.
        Sitten voimme sopia asiasta yksityiskohtaisemmin.
        Sinun pitää myös kertoa ketä tulla tapaamaan, sillä ilman tuntomerkkejä pyörisin siellä kuin turhautunut pieru saharan autiomaassa. En ole niin hölmö."

        Ala-aste pikkupojan sekavia juttuja. Kysyin joskus iät ja ajat sitten että sovitaanko vielä nyt tarkempi aika että MILLOIN JA MONELTA SINULLE SOPII TAPAAMINEN (vaikka Meijerin respassa), mutta vaihdoit taas aihetta ja keksit selityksiä.

        "Nöyrrytkö tälle vai kopautanko valtikallani sinua jälleen otsaan? "

        Olet jo nöyrtynyt. Vastaan noihin muihinkin sekaviin viesteihisi.

        -Samu (sinun nöyryyttäjä)


      • 666666666666666
        66666666666666 kirjoitti:

        Voitko kirjoittaa nuo juttusi yhdellä nimimerkillä? Ja jos kirjottaisit mahdollisimman paljon yhteen viestiin. Vaikuttaa siltä että sinulla on monta eri persoonaa kun ripottelet kaikki viestit pitkin poikin.

        "Haluat treenata samaan aikaan Mayorsilla?

        No siinä tapauksessa samu-poju on hyvä ja kertoo hieman yksityiskohtaisemmin miten tapaamme toisemme.
        Olisiko sinulla esim. nyt sitä hehkuttamaasi sähköpostiosoitetta vai annatko ymmärtää olevasi jotenkin kovempi vaikka pyydät mua pelkästään mayorsille treenaamaan? Ajanko täältä sinne asti pelkästään näillä sun antamilla tiedoilla?

        Aika hatarat tiedot vai mitä?

        Jos haluat sopia tärskyt niin kerro nyt h*lvetissä mistä tunnistan sinut ?
        Ja mistä tiedän oletko sinä edes siellä vai k*setatko vain?"

        Sekavaa tekstiä. Kuten sanoin, neuvola-painoisen pojan on huono pojutella 150 kiloista miestä. Ja kyllä, treenit olisi ajatus vetää samaan aikaan, ja sen jälkeen sitten salin ulkopuolella puhdistella ilmaa jos on vielä jotain epäselvyyksiä. Sitten kun sähköpostin tai puhelinnumeron välityksellä sovitaan tarkemmin missä ja monelta tavataan.

        "Herää myöskin toinen kysymys miksi et vastannut mitään omaan ehdotukseeni joka koskee Runeberginkatu 2 00100 Helsinki, City Gym."

        Lähinnä kun kovaan ääneen olet uhonnut että sinä tulet minne tahansa milloin tahansa.

        "Onko sinun kertomasi ruoholahteen meijerille jotenkin kaikille selvinnyt täällä mitä ja kuka pitäisi siellä tavata? Kerrotko tuntomerkkejä?"

        Jos päätät tulla jo valmiiksi kurkkimaan niin olen kalju, mustat lökärit, ja joko musta tai valkoinen t-paita aina päällä. Painoa n. 150 kiloa niin et kyllä erehdy. Tule vaan sitten suoraan puhumaan tai tekemään mitä teetkään, jos päätät varoittamatta tulla. Turhaan jäät minnekkään nurkan taakse kurkkimaan.

        "Yleensä jos joku tuntematon pitäisi tavata niin siitä sovitaan privaatisti mailitse, eikä yleisellä palstalla.

        Siksi ihmettelenkin että miksi et jätä uudelleen mailiasi tähän?
        Minusta alkaa tuntua että sinä jänistät."

        Siksi minä olen tänne jo yhteystietoni jättänyt ja pyytänyt sinulta yhteydenottoa. Jos et ole tajunnut, sinä voit itsekkin laittaa esimerkiksi sähköpostiosoitteesi, mutta olet vain nöyrtynyt. Minusta ei tunnu, minä tiedän että sinä jänistät. Ja se on todettu tässä ketjussa monta kertaa.

        "Ei pidä paikkaansa.
        Keksit tuulesta temmattuja väitteitä sille että olisit jättänyt tänne sähköpostin. Okei, jos sen olisit kerta tehnyt niin miksi se on niin vaikeaa jättää uudestaan kun sitä pyydettiin?
        Minustakin on tiedätkö helpompaa kertoa yleisellä palstalla yleisen salin osoite.
        Maili on henkilökohtaisempi juttu."

        Pitää paikkansa. Nöyrry vain lapsi. Keksi valheita ja tekosyitä.

        "Kaiken tämän perusteella samu-poju..... sinä nauratat porukkaa täällä.
        Olen palstan poke, kovin luu, ja yrität noin naurettavin sepustuksin viedä tittelini? hahhahhah. Päivän vitsi vai mitä?"

        Sinulle täällä nauretaan. Eikä minun tarvitse viedä mitään titteleitä. Minä olen sinua isompi ja vahvempi, se on fakta. Jos ja kun tavataan ja uskallat vielä soittaa suuta, niin sinulla on naama kipeänä. Sekin on fakta.

        "Ei tällaista valtaa noin helposti kumota. Moni täällä on yrittänyt päästä valtaistuimelleni siinä kuitenkin onnistumatta....ja yrittää yhä.

        Samujänis...... Sinun pitää jättää rohkeasti MAILI TAI PUH NUMERO.
        Sitten voimme sopia asiasta yksityiskohtaisemmin.
        Sinun pitää myös kertoa ketä tulla tapaamaan, sillä ilman tuntomerkkejä pyörisin siellä kuin turhautunut pieru saharan autiomaassa. En ole niin hölmö."

        Ala-aste pikkupojan sekavia juttuja. Kysyin joskus iät ja ajat sitten että sovitaanko vielä nyt tarkempi aika että MILLOIN JA MONELTA SINULLE SOPII TAPAAMINEN (vaikka Meijerin respassa), mutta vaihdoit taas aihetta ja keksit selityksiä.

        "Nöyrrytkö tälle vai kopautanko valtikallani sinua jälleen otsaan? "

        Olet jo nöyrtynyt. Vastaan noihin muihinkin sekaviin viesteihisi.

        -Samu (sinun nöyryyttäjä)

        "Ei mene läpi samu-sirkka tuollainen kakkapuhe... ei mene ei.
        Ennenkun edes tapaisimme, täytyisi sinun rohjeta privaatisti sopimaan kuin mies miehelle. Jokainen täällä voi antaa yleisen paikan osoitteen ja sitten myöhemmin nauraa perään että "mitäs läksit".
        Olemme kumpikin jättäneet yleisen salin osoitteen mutta ei se kerro mitään.

        Onko sinulla samu-sirkka aivot umpiluuta vai käsitinkö muka jotain väärin?? "

        Sekavaa ala-aste ikäisen tekstiä taas.

        Jos minä rohkenen hakata sinulta hampaat kurkkuun niin miten sinun ala-aste "privaatisti" sopiminen vaikuttaisi mihinkään?

        "Mikä röyhkeys :)
        Latelee itsestään mukatotuuksia tietäen itsekin ettei ole munaa jättää privaattia s-postiaan esille. Yleensä tärskyt pystyy sopimaan kahdella viestillä. Kun minä kysyn, sinä vastaat.
        Meijereitä on suomi täynnä ja yleisiä kuntosaleja.
        meinasitko seuraavaksi ehdottaa että tulisin uimahalliin?
        Ja kuka siellä pitäisi tarkemmin ottaen tavata? "

        Hölmö lapsi, opettele lukemaan ja ymmärtämään. Sähköpostin olen jo jättänyt, turhaan siitä jankutat vieläkin. Voi olla että laitan kohta uudelleen. Laitan kyllä tapaamisajankohtana vielä puhelinnumeron varmuuden vuoksi että ei jää epäselvyyksiä. Ja jos et vieläkään ymmärrä, niin sinäkin voit laittaa ne yhteystiedot lapsi. Käytkö siellä Runebergin kadulla aina samaan aikaan?

        Noista lopuista viesteistä en usko että on sinun viestejä. Vaikka vaikuttaa juurikin ala-aste ikäisen pennun jutuilta. Koita tosiaan pitää edes se sama nimimerkki niin et voi keksiä lisää tekosyitä ja selityksiä ja voi paeta.

        Sinun pienen lapsen kroppasi ei ole mitään 150 kilon edessä. Ei yksinkertaisesti mitään. Sinun voimasi ei ole mitään. Sinä et ole mitään.

        -Samu (n.150 kg.)


    • Jaska.

      Sun pitäis ymmärtää et mä oon kuitenkin elämässä menestynyt ja saavuttanut enemmän mitä sä tulet koskaan saavuttamaan. Hajoo siihen!

    • Jaska.

      No minua nyt ei kiinnosta mitkään elämän saavutukset.
      Kermap*rseiden ja rikkaiden kakaroiden lässytystä.. ne vois hirttää munistaan ja pilllunkarvoistaan metsään puuhun roikkumaan ja routa hoitaa loput.

      • Jaska.

        Älä vaihda nimimerkkiä.


    • Jaska.

      Kai sulla nyt edes sen verran munaa on että pysyt oman nimimerkkisi takana?

    • PeacemakerM

      Älkää nyt pojat jaksako tapella, vaan harrastakaa sovintoseksiä heteromiesten kesken. Ensin jaska ottaa pyllyyn ja sitten toisinpäin. Koko juttu kuvataan ja lopulta lyötte kättä päälle ettei enää ole riitaa. Jos tulee riitaa, niin sitten videoitu sessio menee yleiseen jakeluun.

      • Jaska.

        Sovittu. Terkuin Jaska.


    • Jaska.

      samu-sirkkako siellä

    • Jaska The King.

      "Voi olla että laitan kohta uudelleen. Laitan kyllä tapaamisajankohtana vielä puhelinnumeron varmuuden vuoksi että ei jää epäselvyyksiä."

      MUHAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH!

      PALSTAN KUNINGAS NAURAA!

      Ainoa minkä vaivaudun tällä kertaa tuohon säälittävään ja lapselliseen postaukseesi kommentoimaan kuuluu seuraavasti :
      - laita uudelleen!

      ps. HA HA HA HA HA HA HA HA HA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe