2 ovulaatiota??

valkosipulisose

Oon ruvennut tuntemaan ovulaationi e- pillereiden lopettamisen jälkeen, käytin niitä siis yli 5 vuotta..

Noin 2 viikkoa sitten minulla oli melko varmasti taas ovulaatio, rupesi kesken työpäivän vasemmalle puolelle alavatsaa sattumaan niin pahasti että jouduin kesken lähtemään kotiin.
Seuraavana aamuna huomasin että rinnat alkoivat aristamaan ja nännit nöpötti jatkuvasti( eivät tätä tee normaali tilassaan)
Noin viikko jälkeen päin tuli tuhruvuotoa ja rinnat alkoivat pikkuhiljaa palautua ennalleen... Ala vatsaa on kyllä nippaillut vähän koko aika aina välillä ihan molemmin puolin.. Lämmöt mulla on vähän heitellyt 36 molemmin puolin, normaali lämpöni on 35,7-35,9.

Kunnes taas tässä pari päivää sitten tissit rupesi turpoamaan taas ja nyt ne ovat ihan pulleat, mieskin tokaisi aamulla että ihan kuin olisin käynyt yöllä silikonit laittamassa kun oli niin pinkeät : D

Aikaa tässä on siis kulunut se 2 viikkoa suunilleen, raskaana en usko olevani.

Onko mahdollista että mulle tuli nyt 2 ovulaatiota peräjälkeen?

4

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+16

      Vai olisitko sittenkin vaan raskaana?

      Ovisoireet 2 viikkoa sitten, viikko sen jälkeen tuhruvuotoa (kiinnittymisvuoto?) ja nyt taas tuntemuksia rinnoissa. Mun mielestä noi on jo aika vahvoja raskausmerkkejä, ainakin itselläni juuri rinnat alkoi käyttytymään omituisesti ku plussan tein. :D

      Mutta toki voi olla syynä joku ihan muukin hormonihäikkämys. Mie kyllä sinuna tekisin sen testin (tai odottaisin menkkojen oletettuun alkamispäivään ja sen yli ja sitten testi).

      Ovulaatiota ei kuitenkaan voi tulla näin pitkän ajan jälkeen peräkkäin, jos ovulaatio tapahtuu kahdesti samassa kierrossa niin toisen munasolun irtoaminen tapahtuu ihan korkeintaan pari päivää edellisen jälkeen. Tietty on mahdollista, että esim. kaksi viikkoa sitten ovista ei tapahtunutkaan, koska se estyi syystä tai toisesta ja tapahtuukin vasta nyt.

    • Jatka leikkejä

      Toivottavasti ei.

    • turbotissit

      Mulla tulee turbotissit muutama päivä - viikko ennen kuukautisten alkua.

      • Hyi hlvata

        Hyi vitttu, voin kuvitella..navassa roikkuu sunki tissit..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe