OTTELUIDEN OTTELU!

LukkoFAN.

Lukko?

READY!

LukkoFAN?

READY!

Lihakset?

READY!

Telkkari auki kynäniskat! Karjaisen toisen erässä "LUKKO!" ajassa 32:15. Samalla riisun paitani. Istun B1-katsomossa.

29

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musculus Maximus

      Äijänsuon portille muodostetaan vartio, joka ei päästä ainuttakaan Tappara-paitaan pukeutunutta läpi. Paljastetut lihaksemme toiminevat jo riittävänä pelotteena. Nyrkkirautoja käytämme vasta viimeisenä keinona....

      • ewerertreytryytytyty

        Kumma juttu kun itse näin ainakin 100 Tapparafania ämmänsuon katsomossa. Et sä mitään nyrkkirautoja käytä, mä tuun heittään sut yli laidan ja vedän muutaman kerran kölin alta. HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!!!!


    • Iron Body

      Kehomme on Äijänsuolla, mutta meidän ja lihastemme ajatukset jo tulevassa Kärppä-sarjassa.

      Mitä mahdollisuuksia Tapparalla on? Äijänsuolla Lukko voittaa takuulla ja Ilves-hallissa aivan varmasti.

    • LukkoFAN.
    • Kirves1

      Et sä missään katsomossa istu.

      • Kirves yksi

        Kaveri keskustelee keskenään kotonaan, mitäpä tuosta, kohta se loppuu :)


      • LukkoFAN.
        Kirves yksi kirjoitti:

        Kaveri keskustelee keskenään kotonaan, mitäpä tuosta, kohta se loppuu :)

        3-2 :))))))). Taitaa pojuilla olla armoton vitutus päällä. :))))))


      • ......
        LukkoFAN. kirjoitti:

        3-2 :))))))). Taitaa pojuilla olla armoton vitutus päällä. :))))))

        ......homo..


      • LukkoFAN.
        ...... kirjoitti:

        ......homo..

        Hyvä kun myönsit olevasi homo, poju. :)))))

        Nyt jo 4-2. Ilves-hallissa huomenna Tapparan kauden viimeinen peli. Vietä unohtumaton kesä, poju, nyt kun olet viimein myöntänyt olevasi homo. :))))


    • magge93

      Kyllä Tappara ainaki viä 5 peliä pelaa, Lukko 2 !! ;D

    • magge93

      Eihän noilla lihaksilla pärjää ede Riskan veljeksille!! ;)

    • Tapparan miäs

      LukkoFun siis on homo pikkupoika. Mee sä vaan sinne ilveshalliin häpemään kun me normaalit ihmiset mennään ihan Hakametsään vitun vajakki!

      • Kirves yksi

        Viis Fannista, mutta nyt kaikki, erityisesti Ilves, mutta myös Lukko-kannattajat näkevät jo märkiä unia finaalipaikasta, mutta ei.

        Lähellä käy, mutta niin vain homma hoituu Rautakorven kompassin mukaan ja on pitkä kotimatka Raumalle tänään Lukolla.

        Bailenin paluu kokoonpanoon ratkaisee homman Tapparalle. Sälli on kolme peliä huilannut ja tänään tulee rumaa jälkeä. Veikkkaan Bailenin korvaavan Larssonin.

        Hyvä meininki, pelien pitää olla tiukkoja, sitä mukavampi voittaa.


    • ghrfjt

      kai se lukko vie, kokemus ratkaisee tänään sanon minä!!!!!!!!!!!!!!!!

      • magge93

        Meinaatko ettei Tapparalla olisi kokemusta?? Kato sitä puolustusta ensin!!


    • Tapparan miäs

      Bailen tulee tänään ja rankaisee Lukkoa oikein kunnolla.

    • Oolusta

      Finaalissa Kärpät ja Tappara

    • Tapparan miäs

      Vain tuuri pelasti Lukon ensimmäisessä erässä. Peli olis helposti jo 4-0 Tapparalle jos kaikki tolppalaukaukset olis menny sisään. Jos maailmassa on olemassa mitään oikeutta ja kohtuutta niin Tappara menee finaaleihin. Luulis sen Lukon tuurinkin joskus loppuvan.

      • Kirves yksi

        Baileni hoitaa homman..todellakin otteluiden ottelu!


    • Kirves yksi

      Kituu, kituu....

    • ex tuomari

      Kyl oli aivan väärä tuomio siitä puistolan taklauksesta. Puhdas taklaus, tuomarit eivät uskaltaneet olla oikeassa. taklaus osui kylkeen ei missään hidastuksessa etes näy että olisi ollut selästä taklaus. Tuomarit silmälääkäriin.

    • Kirves yksi
    • Kärppä Sydän

      Mut KÄRPÄT VOITTAA SUOMEN MESTARUUDEN, joten itkekää tampereen hame päälliset. POHJOISEN PUHURI ISKEE JA SUOMEN MESTARUUDEN VIE OULUN KÄRPÄT

    • Tapparan miäs

      Katotaan ny ensi pelit ja keskustellaan vasta sen jälkeen.

      • Kirves yksi

        Taitaa "Kärppä-Sydän " olla uusi Lukko-FAN? ;)

        Kevään myötä joissain piireissä pipot vaihtuu taajaan. Jos ei oikeaa pipaa ole osannut valita jo nuorena, nyt menee kymppi poikineen.

        Todellisuudessa mahdollisuudet ovat 50-50 Kärppien ja Tapparan kesken.
        Tämä sarja tiivisti pakkaa entisestään. Ensimmäinen sarja, johon Tappara ei kenties ole ennakkosuosikki.

        Penkkitulos 240kg by the way :)


    • magge93

      Lakkaa ny "LukkoFUN" pelleilemästä ja lopeta se nimimerkkien vaihtelu, täytyy sanoo et oot pelle. Taitaa olla sun ainaki jo kolmas nimimerkki: eka oli Hervannan Tupsukorva, toinen LukkoFUN ja kolmas toi kärpp-sydän!!
      Hävettää jos sun puolesta!!

    • Kirves1

      Tai sitten se onkin kenties yksi TepsiFun tai minkä tahansa muun joukkueen katkeroitunut kannattaja ja Tapparan vihaaja kun oma seura ei ole pärjännyt.

    • magge93

      Kyllä mä viäki veikkaan sitä että se on ilveksen kannattaja eli se ihmee Hervannan tapsukorva vai mikä olikaan.

    • Jaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe