Sähköcigarette ostoon apua!

Lopettanut luomut

En tiedä että onko tällainen kysely foorumilla sallittua mutta modet voi poistaa jos on. Haluaisin tilata sähkötupakka pakkauksen koska ensimmäinen on onneton. Kyseessä on paul saaren aloituspakkaus. Heikko akku. Ei kestä edes 2 päivää kevyellä käytöllä. Lisäksi patruunat kalliita ja nekin loppuu pian.

Nyt olen ajatellut parempia. Nimenomaan itse täytettäviä mihin nuo nesteet pistetään. Olen niin uusi sähkötupakin maailmassa että teidän mielipiteitä kyselisin näistä aloituspakkauksista. Tulisi olla helppokäyttöinen ja pitkäkestoinen akun osalta ja tietenkin päiväkäytöllä. :) Monesti hyppää foorumeilla tällaset sanat kuten atomisaattori nuilla kauppa sivuilla ja näistähän minä en ymmärrä mitään :DD

Työkaverilla käytössä tällainen tehopakkaus paul saarelta. Olen itse tykännyt mitä kokeillut.

http://www.paulsaar.com/aloituspakkaukset/ce4-tehopakkaus

Sitten tällaset osunneet kohdalle. sanokaa mielipiteenne ja voitte ehdottaa omia. Budjetti 50 euroa.

http://www.finnvape.com/product/710/finnvape-imist-c-1100-aloituspaketti

http://www.finnvape.com/product/834/finnvape-ce5-bdc-aloituspaketti-900mah-musta

16

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pässi

      lopeta nyt jo se mainostamnen urpo, ei nää kirjoitusket tuo sun kauppaasi väkeä päinvastoin

      • Zonni007

        Kuule Pässi, FinnVapella ei oo varmaan aikaa tai tarvetta kirjotella tänne, kauppa käy ainakin tilausten numeroitten mukaan ihan kivasti. Mun eilisen tilauksen numero oli yli 2000 isompi viimeviikon perjantain tilauksen verrattuna. Tai ehkä ne tekee ite parisataa tilausta päivässä että numerot kasvaa :)


      • PUFFFF
        Zonni007 kirjoitti:

        Kuule Pässi, FinnVapella ei oo varmaan aikaa tai tarvetta kirjotella tänne, kauppa käy ainakin tilausten numeroitten mukaan ihan kivasti. Mun eilisen tilauksen numero oli yli 2000 isompi viimeviikon perjantain tilauksen verrattuna. Tai ehkä ne tekee ite parisataa tilausta päivässä että numerot kasvaa :)

        Puffilla oli ero isompi kun sieltä tilasin toi finnvape on ihan naurettava paikka en tilais sieltä mitään. Toimitukset takkuaa koko ajan toisin kun puffilla. Aikoinani tilasin tuolta veropakolaiselta mutta viikosta kahteen sai odotella ja kysellä perään tilauksia. PUFF PUFF


      • 12!45
        PUFFFF kirjoitti:

        Puffilla oli ero isompi kun sieltä tilasin toi finnvape on ihan naurettava paikka en tilais sieltä mitään. Toimitukset takkuaa koko ajan toisin kun puffilla. Aikoinani tilasin tuolta veropakolaiselta mutta viikosta kahteen sai odotella ja kysellä perään tilauksia. PUFF PUFF

        Työnnä se p...is syvälle sinne missä päivä ei paista tilaa ennemmin arizona höyryiltä tai ecm niin saat vähän parempaa palvelua ei oo kertaakaan ollut ongelmia toisin kun sinun mainostamassasi paikassa.


      • tilaa mistä vaan
        PUFFFF kirjoitti:

        Puffilla oli ero isompi kun sieltä tilasin toi finnvape on ihan naurettava paikka en tilais sieltä mitään. Toimitukset takkuaa koko ajan toisin kun puffilla. Aikoinani tilasin tuolta veropakolaiselta mutta viikosta kahteen sai odotella ja kysellä perään tilauksia. PUFF PUFF

        kai espanjassakin veroja maksetaan? tietääkseni finnvape muutti jotta pystyy myymään nikotiininesteitä. ja tyhmempikin tajuaa että espanjasta suomeen kestää postintulo pitempään kuin suomen sisällä. puff on kyllä hyvä ja nopea, mutta nikotiinit tilaan finnvapelta. aritzonalta en enää tilaa kun asiakas on aina väärässä ja stratsmog on täyttä kusetusta!


      • tilaa mistä vaan
        tilaa mistä vaan kirjoitti:

        kai espanjassakin veroja maksetaan? tietääkseni finnvape muutti jotta pystyy myymään nikotiininesteitä. ja tyhmempikin tajuaa että espanjasta suomeen kestää postintulo pitempään kuin suomen sisällä. puff on kyllä hyvä ja nopea, mutta nikotiinit tilaan finnvapelta. aritzonalta en enää tilaa kun asiakas on aina väärässä ja stratsmog on täyttä kusetusta!

        siis startsmog


      • pahvipää
        Zonni007 kirjoitti:

        Kuule Pässi, FinnVapella ei oo varmaan aikaa tai tarvetta kirjotella tänne, kauppa käy ainakin tilausten numeroitten mukaan ihan kivasti. Mun eilisen tilauksen numero oli yli 2000 isompi viimeviikon perjantain tilauksen verrattuna. Tai ehkä ne tekee ite parisataa tilausta päivässä että numerot kasvaa :)

        herää pahvi, olet näitä tilaus ja varastomääriäsi ennenkin täällä kommentoinut ei niitä kukaan usko vaikka sillä uskottavuutta yrität kaupallesi luoda.


    • lopettanut luomut

      Mitä minä tässä mainostan? :D Kahen eri puljun sähköröökeistä kysyn mielipiteitä enemmän tietäviltä. Kokemuksia ainoastaan paul saarelta mutta finvapeltakin olen ajatellut nyt ottaa...

    • pöhöttelijä11
    • Nosmoking

      Ottasin varmaan ton ii mistin, koska isompi kapasiteetti akuissa.
      Kummatkin varmaan ihan jees.

    • annamennä

      Tilaamasi tuoteet tulevat kyllä perille, ilman ihme flippauksia. Ainakin itselleni aina tulleet, toisin kuin eräästä toisesta firmasta... eikä tullutteet muillekkaan...

    • .....
      • 9+15

        Kannattaa käydä, jos haluaa asiallista keskustelua seurata.


    • xxzz56

      Samoin itsellä Arizonasta sekä libertystä paljon paremmat kokemukset kun finnvapesta joka ei saa toimituksiaan kuin satunnaisesti perile lupaamissaan ajoissa,hoitaisi posittukset kuntoon eikä notkuis täällä foorumilla. Hyvin paljon on eri foorumeilla tästä aiheesta juttua. Turhia lupauksia postitusten nopeudesta kun ne eivät kuitenkaan toteudu.
      Arizonasta tulee yleensä seuraavaksi päiväksi ja lisäksi noutomahdollisuus, libertystä tullut tavarat aina oikeasti alle viikossa, espanjalaisella finnvapella tässä aika paljon parannettavaa.

    • 6+6
    • clarot

      Kyllä käytän loppuun tuon eGoT akku joka minulla on hankittu ja siinä clearo ce4 .Mutta klearothan on kulutustavaraa, siinä meni yksi pilalle kahvinesteestä,tuli ihan ruskeaksi ja kun sitä ei pääse aukasemaan että putsaisi niin seuraavan klearon tilaan vaikkapa tuon Vision cc v3 . Silsäkalut saa puoleen hintaan. www.ego2.pl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe