Lista vapaamuurari poliiseista

19+20

Eduskunnan oikeusasiamiehen mukaan tuomareiden on annettava sidonnaisuus selvitys kuuluvatko he vapaamuurareihin. Näin pitäisi olla laita myös poliisissa. Joka kerta kun poliisi tekee esim. kotietsintöjä tulisi hänen ovella jo kertoa jos kuuluu vapaamuurareihin. Miten vapaamuurari edes voi toimia poliisina?

Tässä on listattu muutamat vapaamuurari poliisit, että ihmiset osaavat varoa ainakin näitä

http://vaparit.blogspot.fi/

Pouttu Arvo Olavi poliisi
Seppänen Teppo Tapani apul. poliisipäällikkö
Kulmala Matti Juhani apul. poliisipäällikkö
Kannaste Mikko Juhani poliisipäällikkö
Äijälä Risto Johannes apul. poliisimestari
Haapakoski Heikki Vilhemi poliisimestari
Laari Kari Ismo poliisi/ maatalousins

Tai jokainen poliisi voisi ilmoittaa kaikki sidonnaisuutensa ja uskonnollisen suuntautumisensa omalla nettisvullaan kuten tässä

http://www.ouka.fi/oulu/paatoksenteko-ja-hallinto/sidonnaisuudet/-/asset_publisher/yZA2/content/huttu-hiltunen-antti-sidonnaisuusilmoitus?redirect=http://www.ouka.fi/oulu/paatoksenteko-ja-hallinto/sidonnaisuudet?p_p_id=101_INSTANCE_yZA2&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2

:-D

16

2011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pol. rikokset

      Lisäksi heidän kannattaa ilmoittaa rikosrekisterinsä (ihmisoikeusrikkomukset, liikennelaki, fyysinen ja henkinen väkivalta, kotirauhan rikkominen, ympäristörikokset, ...)
      Jos on yksikin rikos, ei kannata päästää sisälle. Rehellinen poliisi on satuolento.

    • kerran päivässä

      Satuolento

      Osumat 1-25. Yhteensä 4202 osumaa

      • kovvaa onnn

        Ja poliisinpalvoja saa joka kerta itkupotkuraivarin, joka kestää ainakin puoli tuntia. Jotta kovaa on poliisinpalvojallakin.

        Rehellinen poliisi on satuolento.


      • 2+12

        kuules nyt puhuttiin aivan jostain muusta asiasta mutta sinä kiinnität asiaa muualle että alettaisiin riitelemään tästä. tästä eteenpäin vastaan myös ja liitän joka vastaukseen, että REHELLINEN POLIISI ON SATUOLENTO PERKELEEN POLIISINPALVOJA TAI JOS OLET ITSE RAPPARI NIIN SIINÄ TAPAUKSESSA MYÖS SAATANANPALVOJA KUTEN RAPPARIT JA POLIISIT. ei voi olla muuta syytä käytökseesi kuin tämä, tulla pila,maan.. terkuin HHHHHHH hih :)


      • ...........
        2+12 kirjoitti:

        kuules nyt puhuttiin aivan jostain muusta asiasta mutta sinä kiinnität asiaa muualle että alettaisiin riitelemään tästä. tästä eteenpäin vastaan myös ja liitän joka vastaukseen, että REHELLINEN POLIISI ON SATUOLENTO PERKELEEN POLIISINPALVOJA TAI JOS OLET ITSE RAPPARI NIIN SIINÄ TAPAUKSESSA MYÖS SAATANANPALVOJA KUTEN RAPPARIT JA POLIISIT. ei voi olla muuta syytä käytökseesi kuin tämä, tulla pila,maan.. terkuin HHHHHHH hih :)

        Menikö vh:lta hermo ?


      • outo lyhenne!
        ........... kirjoitti:

        Menikö vh:lta hermo ?

        Mikä on vh?


      • kotus.fi
        outo lyhenne! kirjoitti:

        Mikä on vh?

        http://www.kotus.fi/index.phtml?s=2149#VW

        Verohallinto

        Poliisinpalvojan mielestä verovirkailijat ovat hermostuneet Urpilaisen ja Käteisen aikaansaannoksista vvm-urillaan. Poliisihallitushan on kokoomusjohtoinen kuten Käteinenkin.


      • Vantaan aikataulut
        outo lyhenne! kirjoitti:

        Mikä on vh?

        Vh=Vakiohäirikkö=Kiinan keisari


      • minä
        ........... kirjoitti:

        Menikö vh:lta hermo ?

        voin sanoo et meni joo. minä vastasin tämän puolesta ketä sinä piikittelet mutta näköjään piikittelet ketä tahansa. niin taaskaan et pysydynyt aiheesa vaan siirsit asian muuaalle.... just joo kuules ny.... tuu tänne paskalakki virkapukus kanssa niin laulat viimesen kerran ja ebn¨ää ksokaan sanot kekllekänbn mitään saatanan rupupoaska poliisi apdska skeida teidät pitää teurastaa ja hirttää voittuu kitumasta satanan paskat"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nii ja hei mä oon tosissaan yks kyttä viel nii mäkatasen ja lujaa sellasella aseella jolla kuolee norsutkin, mut sua mä kidutan saatnan pelle!!!!!!!!!!!!!!


      • FUCK YOU
        ........... kirjoitti:

        Menikö vh:lta hermo ?

        OTETAA NYT KUNNOLLA ERÄÄ !!!!!!! JOHAN TÄÄLLÄ JAKSAT VITTUILLA TUU NYT TÄNNE NIIN LEIVPOTAAN SUT PASKAKA!!!!!!! TURHA TÄÄLLÄ ITKEE EI VOI VOI POLIISI TAPPAJA VITTU SUT PITÄS LEIPOO NIIN PAHASTI JA MÄ TEEN SEN NYT TUU NYT NIIN VITTUILLAA SIT SAATAN ALA TULLA PERKELE NIIN NORSUTKIN KUOLEE NYT!!!!!!!!!! VITUN SIKA TUU NYT NIIN CHARLES MANSON NÄYTTÄÄ ÄITI TERESALTA!!!!!!!!!!!!!!!! SINÄ PERKELE !!!!!


    • turpaan tulee kyttä

      hei nyt ,mennää ja lujaa mä haluun nähdä tän vittuilijan tuu nyt tänne...... mä latasen sua niin kunolla turpaan kyttä...... ketä tahansa kyttää nyt tänne niin otetaan kunnolla erää........ ei pelkkää nettivittuiluu vaan nyt tulee turpaa suo0mikyttä!!!!!!!!!!!!!!

    • Teresa Manson

      KATSOS MULKKU KUN MULLA SATTUU OLEE TAVARAA/VÄLINEISTÖÄ JOKA ON PERÄISIN POLIISILTA, ETTÄ SIIHEN MALLIIN SIT TUUT VASTAAN. MÄ OON NE TAKAVARIKOINU POLIISIN SUKULAISELTA.... ja on muutaki hah tollaset mulkut tänne vaa... hah haHHH t: ÄITI TERESA

    • sankarilegenda

      nii tos ne on. yks kyttä tääl nii mä latasen olkoon burqa tai vapaamuurai mitä lie.... jooo on frendit huutanu vieres et ei me aleta kattoo ku sä lataset..... nää on itsepuolustukseen...........

    • pimpelipompimpelipom

      Alibi on julkaissut viime numeroissa nimiä tuomareista, asianajajista ym. rikosoikeudenkäynneissä työtä tekeviä, jotka kuuluvat vapaamuurareiden tuoreimpaan jäsenluetteloon.

      Toivottavasti lehdellä riittää pokka laittaa myös poliisin nimiä mustaa valkoiselle! Pahoin pelkään että alibin päätoimittaja Mika Lahtonen ei uskalla laittaa lehteen poliisien nimiä, mutta nähtäväksi jää hoitaako lehti homman vai joutuuko itse kääriä hihat ylös.

    • raikkonenk

      Tullakseen pyydetyksi vapaamuurareihin pitää olla kiinni vallankahvassa. Sitä eivät tavalliset kotikäyntejä tekevät rivipoliisit ole. He ovat toisten juoksu poikia.

      • siratlady

        Näin minäkin olen kuullut, siellä on niitä joilla on vaikutusvaltaa. Samaten temppeliherroissa on sama syteemi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe