Miksi Jyväskylän Sokoksen kukkamyyjä

Miksi?

puhuu asiakkaille ikäänkuin nämä olisivat idiootteja?

15

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,kjhbghjgvhj

      No kyllä aika idiootti onkin jos käy keskimaan paikoissa :D

    • pikkukakkonen

      No Näinhän ne juttelee.
      Lapsille puhuen ja lässyttäen paikallisradiossa, samoin tv:n paikallisuutisissakin.

    • Miksi et

      kysy siltä iteltään?

    • Olisko näin?

      Ehkä myyjä on itse idiootti ja hän samaistaa asiakkaat itseensä.

    • tapoja töihin

      niin ja se yksi vuosikymmeniä palvellut vartija,kyykyttää ja nauttii alentaen asiakkaita äänenpainollaan joka kuuluu.alemmuuskompleksi? asiakaspalveluun sopimaton simputtaja.sokos-panostakaa oikeesti asiakkaiden viihtyvyyttä henkikökunnalle järjesttettyjä kursseja jossa opastetaan asiakaspalveluun soveltuvia henkilöitä.nuoremmat työntekijät mukavia.kukkakaupan rva voisi olla enemmän siinä esillä ja puhua neutraalisti asiakkaille,kuten edellä mainittukin mieshenkilö,tylyttää asiakkaita

      • ei jumankauta

        on se nyt ihme että asiakkaitä pitäisi kohdella kuin jotain kuninkaallisia! ihan tavallisia paskojia niin kuin kaikki muutkin.
        jos minä tarvitsen vaikkapa farkut, niin minulle on aivan yksi vtun hailee pokkuroiko myyjä minua vai ei. farkut minä tulin ostamaan enkä itsetuntoani pönkittämään.

        menkää vtun luuserit jonnekin jossa pystytte pätemään. vaikka kirpparille.


      • asiakas Aina no.1
        ei jumankauta kirjoitti:

        on se nyt ihme että asiakkaitä pitäisi kohdella kuin jotain kuninkaallisia! ihan tavallisia paskojia niin kuin kaikki muutkin.
        jos minä tarvitsen vaikkapa farkut, niin minulle on aivan yksi vtun hailee pokkuroiko myyjä minua vai ei. farkut minä tulin ostamaan enkä itsetuntoani pönkittämään.

        menkää vtun luuserit jonnekin jossa pystytte pätemään. vaikka kirpparille.

        Menehän juntti tinkaamaan niitä käytettyjä James-farmarihousuja sieltä
        kirppikseltä.
        Äläkä odota minkäänlaista asiakaspalvelua.Ethän sellaista ilmeisesti Ole koskaan kohdannut,
        kun et sitä Ole vaatimassakaan.


      • Damage-Tuho
        asiakas Aina no.1 kirjoitti:

        Menehän juntti tinkaamaan niitä käytettyjä James-farmarihousuja sieltä
        kirppikseltä.
        Äläkä odota minkäänlaista asiakaspalvelua.Ethän sellaista ilmeisesti Ole koskaan kohdannut,
        kun et sitä Ole vaatimassakaan.

        mitä sössötät? eihän tuosta ota täysjärkinen selvää. Oletko kenties Petäjävedeltä tai jostain muualta missä järjenjuoksu on kortilla?


    • Miksi ette

      Miksi ette laita Sokokselle palautetta?

      • Kaikkien etu

        Kannattaa ymmärtää sellainen seikka että kun annatte palautetta suoraan kohteelle, se hukkuu unohduksiin eikä kulje eteenpäin.
        Nämä palstat ovat juuri sitä varten että täällä kirjoitettu reklamointi julkisuudellaan pakottaa kohteen huomioimaan epäkohdat.


      • Asiakaspalvelua,~please?
        Kaikkien etu kirjoitti:

        Kannattaa ymmärtää sellainen seikka että kun annatte palautetta suoraan kohteelle, se hukkuu unohduksiin eikä kulje eteenpäin.
        Nämä palstat ovat juuri sitä varten että täällä kirjoitettu reklamointi julkisuudellaan pakottaa kohteen huomioimaan epäkohdat.

        Yksi parhaista kommenteista jos palvelu takkuaa on:
        "ANTEEKSI, KUN TEITÄ NÄIN TYÖAIKANA HÄIRITSEN/HÄIRITSIN".

        Sopivan tilanteen eteentullessa tarpeeksi kovaäänisesti tämä lause osuu ja uppoaa!


    • ei asioinut

      Ja määrittele puhuminen kuin idiootille. En tiedä yhtään mitä tarkoitat. Laita esimerkki.

    • sholaameobih

      Kysyy hän, joka kirjoittaa asiasta tänne.. mieti sitä!

    • Mutta.,

      Nehän on.

    • ripsineito

      kannattaa kalliin tavaratalon kunnioittaa asiakkaita,sellasiakin ketkä ei muotihepenissä osta kalliita tuotteita,vaan ihan tavallisia kahvila ja ruoka ostos asiakkaitakin,ulkonäköön tuijottamatta.mielestäni siellä on ainakin muutma erittäin mukava työntekijä kassoilla,ja pik aterian puolella,en kommentoi vartijoista,heissäkin kivaoja ja neutraaliäänisiä herrasmiehiä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe