Kertokaapas naiset

Naisten kilot?

Että mikä helv....logiigga siinä on kun vaimoni käy maksullisessa jumpassa 3 kertaa viikossa ja silti hänellä painon kanssa ongelmia..kotona ei sitten vaimoni osalta oikeestaan tapahdu mitään muuta kuin telkkarin tuijottelua/netissä pyörimistä..Ja joka vi.... kerta kun hän tulee jumpasta on hänellä "hirveä" nälkä ja eiku jääkaapille.Itselläni ei noita paino-ongelmia ole koskaan ollut..tänäkin aamuna(sunnuntai)heräsin seikskalt ja läksin aamukahvin jälkeen pihalle "duunaileen".Kympiltä menin sisälle laIttaan kahvia tuleen ja vaimo vielä täydessä unessa...Onko tää nyt tätä??Alkaa mennä pikkuhiljaa hermot tuon akan kanssa..Ja yks mikä kans pistää vit...taan on tuo roskisten vienti..meillä roskikselle liioittelemalla saa tuon 15 m. matkaa..ja aina se roskapussi löytyy tosta rappusilta vaimon toimesta..Saata... mä mikään roskakuski oo...helva..

21

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen roskakuski

      Meillä oli samanlaista ja on vieläkin..noh..itse ratkaisin asian niin että en enään anna naiselleni seksiä..jo 5 vuotta on menty näin..käyn tuossa naapurissa hieromalaitoksessa itse..vaimosta en tiedä enkä välitäkkään.Sanoin 5 vutta sitten että seksiä ei tipu jollei ruho ala liikkumaan vikkelämmin,ei oo liikkunu eikä oo seksiäkään saannu,ainakaan minulta.Naiset kun on sellasii että kun ne saa elättäjän ei niillä sen jälkeen ole muulla väliä kunhan jääkaapista löytyy tavaraa.

    • Omahäpeä

      Mitäs kiusaatte itseänne ihmisen kanssa joka ei kiinnosta vaan lähinnä ällöttää. Jos olette masokisteja niin sitten ymmärrän, jos taas ette niin sehän on ihan omaa syytänne. Etsikää paremmat kumppanit itsellenne ja päästäkää nykyiset vaimot vapaaksi, olisitte kaikki paljon onnellisempia.

    • Katso peiliin

      Katsohan peiliin ja lue uudestaan tekstisi. ( tosin tuskin näet siinä mitään ihmeellistä) Miehensä rakastama vaimo on kaunis vaimo js säteilee rakkautta. Ehkä hän on vain turhautunut ja surullinen. Eikä ihme kun tuon sinun tekstisi luki. Hän ansaitsisi paljon parempaa.

    • Roskakuskille

      Olet säälittävä "mies".

    • HomeJustitia

      Jätä se ruutana ja hommaa itelles kunnon lahna

    • niitä riittää

      Ei maailmasta mulkut lopu!

    • Kumpiko?

      >

      Mitä te päätitte silloin kimppaan mennessänne? Kummalle roskakuskin hommat lankesivat?

      • naisten kilot

        No ei me virallisesti mitään paperia tehty roskiksen viennistä kuin ei myöskään mistään muusta arkipäivän askareista..mutta kun akkani jättää kaiken puoli tiehen villasukkien kutomisesta lähtien...keskeneräisiä villasukkia on laatikot täynnä...taiteellinenkin hän on..taulut vain jää loppuun asti maalaamatta..
        pistää niin vihaks..saata...


      • ???
        naisten kilot kirjoitti:

        No ei me virallisesti mitään paperia tehty roskiksen viennistä kuin ei myöskään mistään muusta arkipäivän askareista..mutta kun akkani jättää kaiken puoli tiehen villasukkien kutomisesta lähtien...keskeneräisiä villasukkia on laatikot täynnä...taiteellinenkin hän on..taulut vain jää loppuun asti maalaamatta..
        pistää niin vihaks..saata...

        Ja seurusteluaikanako hän kutoi sinulle sukkia nopsasti ihan tosta vaan?
        Epäilen, että näit hänen luonteensa jo ennen vihkimistä. Miksi otit vaimon, jota et arvosta, etkä oikeastaan edes siedä?


    • Voi jumatsuka sentää

      Ei kai roskapussin vieminen voi olla noin vaikeaa? Ihan sama kuka sen vie, vaikka joka kerta sinä, mitä merkitystä sillä on?

      Jumppaamalla ei kiloja saa karistettua, ainoa tapa on syödä vähemmän. Mitä ihmettä muuten kyttäät vaimosi tekemisiä? Keskity siihen, mistä itse tykkäät ja anna olla vaimosi rauhassa. Mikään ei tee kotona olemisesta, elämisestä ja tekemisestä inhottavampaa kuin kyttäävä mies, joka kuvittelee tietävänsä, miten naisen pitää elää ja mitä pitää tehdä.

      • lisää kiloja

        Enhän mä saata... mitään kyttää mutta tänä aamuna vedin lipat siihen saata..roskiskassiin ku menin ulos..ja yhtä ainutta villasukkaa en hänelt oo saannu ku kaikki perk... keskeneräsii,,,


      • hohhoijaa...
        lisää kiloja kirjoitti:

        Enhän mä saata... mitään kyttää mutta tänä aamuna vedin lipat siihen saata..roskiskassiin ku menin ulos..ja yhtä ainutta villasukkaa en hänelt oo saannu ku kaikki perk... keskeneräsii,,,

        Ja tiesit kaiken tuon jo ennen naimisiin menoa, mutta silti piti viedä just' tuo nainen vihille.


      • enempi kiloja..
        hohhoijaa... kirjoitti:

        Ja tiesit kaiken tuon jo ennen naimisiin menoa, mutta silti piti viedä just' tuo nainen vihille.

        Nii-i,älä muuta virka..saata... että vitu..ja kaduttaa että pitikin tehdä tuo vika liike..pitäis olla sellanen rekisteri vaikka täällä netissä missä olisi ennakkotietoa ihmisistä.Vois käydä tsekkaan etukäteen esim..montako "peukkua" kyseinen ihminen on saanut!Ja tämä koskisi niin miehiä kuin naisiakin,se olis tasa-arvoa se..


      • spellbound
        enempi kiloja.. kirjoitti:

        Nii-i,älä muuta virka..saata... että vitu..ja kaduttaa että pitikin tehdä tuo vika liike..pitäis olla sellanen rekisteri vaikka täällä netissä missä olisi ennakkotietoa ihmisistä.Vois käydä tsekkaan etukäteen esim..montako "peukkua" kyseinen ihminen on saanut!Ja tämä koskisi niin miehiä kuin naisiakin,se olis tasa-arvoa se..

        Viikon tuttavuuden jälkeen vihille? Etkö itse osannut "peukuttaa" naistasi ennen vihille menoa? Tarkennan, ennakkotietoa pitää hakea ihan itse tai sitten kuulustella kumppanin entisiä hoitoja. Ennakkotietoa saa seurusteluvaiheessa ja kun sille seurustelulle antaa riittävästi aikaa, tuollaiset asiat kuten syömishäiriöt (kyllä, ylensyöminen on myös häiriö), asioiden kesken jättämiset tulevat usein esille aika nopsaa.


    • kotkotkoot

      itse saan valitusta kun otan illat rauhallisesti mutta se johtuu siitä että olen niin aktiivi aamusta ja tarvittaessa myös ilalla. kotihommat hoidan ja sit oon hetken netillä ja siitä on aina valitusta. teki miten teki niin ei kelpaa.
      onko vaimosi loppujen lopuksi laiska eikä ota vastuuta? ei jumppa todellakaan auto jos sit syö sitäkin enemmän, on kokemusta ja nyt on kilot kunnossa. yhteisessä kodissa otetaan yhteinen vastuu ja ärsyyntyisin itsekkin jso ei saa roskia sinne minne ne kuuluu.
      mull menee pikkuhiljaa hermot ukon kanssa joka valittaa:) ett ole yksin.

      • voi ukko raasua

        Kyllä on surkeeta,kun kotona ei ole miss Suomen näköistä patjaa.
        Joskus mies on heikkona hetkenä kelpuuttanut tavallisennäköisen naisen lastensa äidiksi. Kun persiit on levinnyt ja tissit roikkuu,ei muuta kuin naapurin missukan bonelleille.
        Miten säälittävä tyyppi. Ottaisin heti eron moisesta kukkopojasta.


    • hmmm.

      Hanki vaimolles jotain rahkaa ja maapähkinöitä niin voi ottaa rahkan ja kouran pähkinöitä kun tulee jumpasta. Hiilarilla nyt ei ainakaan laihdu.

      Tai sit vaan jätät. Tee plus miinus-lista, jos enemmän miinuksii niin GO MAN!

    • sun typeryys

      Miksi siinä ylipäätään pitäisi olla mitään logiikkaa? Se on naisesi elämää niinkuin hän haluaa sitä elää, jos se ei sinulle kelpaa, muuta muualle valittamaan.
      Ja mikset voi roskia mennessäs viedä?

      • 969696

        ainahan mä vienkin eikä kyse nyt ole viennistä vaan että jättää puol tiehen kaikki hommat..ehkä jonkunlainen persoonallisuus häiriö hänellä..mene ja tiedä..Tänään muuten teen niin että ku akka haluaa saunan lämpimäks..laitan puut kiukaan alle mutta enpä sytytä niitä lainkaan..sanon sitte akalle ku menee saunaan että hänhän voi samalla sytyttää ne puut mennessään...


    • miestennainen69

      Ämmät roikkuu netissä ja haaveilee jotain ihme paskaa. Tämä on totuus.

    • marianne641

      Ei pidä paikkaansa.Monelle naiselle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe