Nettirayhin voi luottaa

Not lucky loser

Minusta Ray on tosi vastuullinen pelipaikka. Joka kerta kun olen sinne rahaa syöttänyt ja pelin aloittanut, saldo lähtee heti laskemaan ja myöhemmin voittoja tulee niin ettei koskaan pääse takaisin alkusaldoon. Tätä tapahtui kuukaudesta toiseen - ei tarvinnut pettyä. Nyt sitten käyn puolen vuoden välein parilla kympillä katsomassa, olisiko tilanne muuttunut. Ei ole tähän mennessä muuttunut, joten Ray-tili on suljettu taas puoli vuotta.

Kiitos Ray, kun säästät rahani, etkä anna turhaa toivoa voitoista.

6

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leka-Erkki

      hihihiii mitä luuleeko joku voittavansa jotain ??? täh' :-O hehheheheh

    • Syrra1

      Heh, aivan kuin minun kirjoittamani.
      Aivan saman olen tullut huomaamaan. Ei todellakaan koskaan pääse edes alkusaldoon, vaan kaikki on vain menoa. Juu, en ole pettynyt minäkään RAYN peleihin, koska tietää jo aloittaessaan pelin, miten käy.
      Puolivuotta on minullakin taas pelitili kiinni, sitten koklaan satasella korkeintaan ja taas, kun en tule pettymään :) , niin tili kiinni.

      "Kiitos Ray, kun säästät rahani, etkä anna turhaa toivoa voitoista" :D

    • kova kilinä vain käy

      Kyllä mummo voittaa jos on sukulainen rayn palkkalistoilla

    • taktiikka++

      minä pelaan aina samaa peliä, koska jossain vaiheessa alkaa voittoja tulemaan, sain tennis-pelissä 8 euron panoksella 2000 euroa...350 ekeä meni, ennenkuin pääsin tuohon bonuspeliin, mut voitolla nyt oon..ja pois siitä pelistä nyt ja heti.

    • 2342443

      Suljin kanssa pelitilin eli jäädytin. Voitin ihmeekseni minijackpotin, mutta sen jälkeen ei sitten muuta kuin ottoja. Eli houkutin oli annettu ja dats it.

      Onkohan se muuten totta, että RAYLLA pelaa paljon ammattipelaajia talon sisälle jackpotteja?

    • kultauuno

      aloitin raylla pelaamisen n. 2 v sitten. nettipokeria pelasin. alkuun voitin mitä ihmeellisimmillä korteilla. ja ihmettelin,että näinkös tämä on helppoa! sitten rupesin tippumaan tosi hyvillä käsillä. lopetin pokerin peluun ja löysin kultajaskan. se antoi voittoja toooosi hyvin. satasta kahta kotiutin viikottain.
      nyt näkyy sekin tuuri loppuneen.muutaman kerran nyt laittanut 30€, niin ei anna kuin satunnaisesti 1,50 tai jotain 6€...

      elikkä päättelen,että siellä katsovat pelaajan tiedot ja jos on "liikaa" voitolla, laitetaan "satunnaisgeneraattori" kyseisen pelaajan kohdalla ohittamaan osumat.
      joten olenkin myöskin liittynyt joukkoon,että satunnaisesti kerran pariin kk teen laitan sen 30€ ja kokeilen, kun ei niin EI SITTEN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe